Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Intre timp, se pare ca am rezolvat, in sfarsit, problema cu switchul de la pedala de frana. Am facut o combunatie intre suportul de la un switch era, nou, nepotrivit si un switch, sh, de la un x5. Eroarea incepuse sa apara zilnic.

De asemenea, dupa drumurile lungi de saptamana trecuta, vad ca telecomenzile par sa bata mai de departe si nu mai apare eroarea de modul confort, gm5. Ramane de vazut.

Mai am o eroare pe senzorul de miscare interior. Nu ma deranjeaza, dar undeva, candva, vreau sa o rezolv si pe asta.

Link to comment
Share on other sites

Daca scriu toate problemele pe care le-am avut cu ea, umplu o pagina.

 

Pe de alta parte, insa, asa cum zicea si Torvald, singurul moment in care m-a lasat si am avut nevoie de platforma a fost cand, din greseala mea, am ars pompa de benzina.

 

Oricum, multe probleme le-am aflat cand am inceput sa folosesc ista, altfel nu ma agitam.

Link to comment
Share on other sites

Va era dor sa va mai povestesc despre probleme?

Asta seara s-a aprins martorul rosu pentru baterie.

 

Anul trecut am reconditionat alternatorul, rotor si rulmenti. Sunt curios ce bombe gasesc pe acolo, ca alternatorul facea galagie de ceva timp.

 

S-a inchis si clapeta de pe esapament (maine o blochez iar pe deschis si blindez ca lumea furtunul).

 

Singurul lucru bun: cu clapeta inchisa si fara zgomote de la motor, masina este f. silentioasa.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Va era dor sa va mai povestesc despre probleme?

Asta seara s-a aprins martorul rosu pentru baterie.

 

Anul trecut am reconditionat alternatorul, rotor si rulmenti. Sunt curios ce bombe gasesc pe acolo, ca alternatorul facea galagie de ceva timp.

 

S-a inchis si clapeta de pe esapament (maine o blochez iar pe deschis si blindez ca lumea furtunul).

 

Singurul lucru bun: cu clapeta inchisa si fara zgomote de la motor, masina este f. silentioasa.

As vrea sa te incurajez, dar din pacate acesta e doar inceputul :) masini vechi , proprietari care au mai sarit din intretinere din cauza costurilor, materiale sau piese care se strica mai repede si tot asa :)

Link to comment
Share on other sites

Am intrat in hora, merg pana la capat.

 

Pacat ca inca nu am gasit un mecanic pasionat in Craiova, asa ca mine (si cred ca nici nu voi mai gasi).

Inclusiv cu alternatorul (ieri), cand aud de motorul de 2,5 fug ca dracu de tamaie, de parca cine stie ce sf ar fi (eu, un profan, am invatat singur o gramada despre masina si observ ca, pentru un mecanic, nimic nu e dificil la masina asta).

 

Cel mai rau ma deranjeaza, insa, cand repar un lucru si constat dupa aceea ca nu e ok, ex. alternatorul si electromotorul. Au fost reconditionate la aceeasi persoana si cu ambele am probleme in continuare. Am renuntat sa mai comunic cu el, nu mai are rost.

 

Sper sa reusesc, pana la urma sa o aduc acolo unde vreau, desi nu prea mai sunt optimist.

Link to comment
Share on other sites

Pai da, jumatate din reparatii le-am facut eu, desi nu ma pricepeam deloc dar traiasca yt (si acum ma distrez cand imi amintesc prima interventie, am schimbat bujiile, emotii, video, etc.).

Teama de necunoscut, :), pentru o chestie banala, dar na, cand nu stii, toate sunt dificile.

Edited by pvsilviu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este pe youtube TOT despre masina asta, inclusiv reconditionarea alternatorului, electromotorului. Cand am adus masina si am fost cu ea la un service sa ma uit sub ea, ma intreaba aia ce motor am, cand le-am zis zici ca le-am adus vreun ferrari la service. Am vrut sa-i intreb daca au vazut vreodata in viata lor motorul asta :)) Dupa mi-au sarit in cap sa-mi zica ca sa vezi cati bani o sa bagi in benzina si le-am zis zic fostul e46 2000 diesel consuma cu DOAR 1 litru mai putin la drum lung si 2 litrii mai putin in oras... nu le venea sa creada.

 

Am invatat de la fost masina, am schimbat lucruri la ea care nu erau nevoie doar ca sa-ti ia banii, ba mi-au furat de pe masina, ba te ard la piese, le-am experimentat pe toate. Vopsitoriile la fel, de 2 ori am fost in 7 ani, de 2 ori au dat buleala. Acuma cand o sa ajung la service le zic din start, stau langa masina, daca nu acceptapti plec la alt service, daca da-ti buleala... nasol. Daca te simt ca nu prea stii te ard astia si te duc cu vorba. Cateodata iti vorbesc de parca cine stie ce favor iti fac de parca ti-o repara gratis.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce este in poza nu e vopsea, este pregatirea pentru colantare.

Am tot stat pe ganduri cum sa fac si pana la urma am decis sa merg tot pe colant.

 

Toata distractia ma costa 500 euro, cu bara m tech 2 noua, fata de 1000 euro cat mi-au cerut vreo 2, la cheie. Indreptat si sudat, cu exceptia barii.

Diferenta este ca o parte le-am facut la tinichigiu, o parte la un coleg supermeserias pe vopsit, o parte la colantari auto.

Si dureaza mai mult.

 

Si sa mai adaugam cresterea rca-ului, desi la cealalta masina, rca-ul a venit mai mic decat anteriorul. Oricum, in 29 ani de cotizatie, este primul dosar de dauna in contul meu.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Vineri am facut revizia la gpl.

Multa mizerie in filtrul faza lichida, ori nu a fost schimbat anul trecut (am fost in alta parte unde nu am avut acces vizual), ori gpl-ul din ro se mentine la nivelul anilor 90.

In fine, tipul, singurul specializat pe brc din Craiova, a facut si reglaje, teste, etc.

 

Valorile stft, pe gpl, la relanti, se incadreaza in limitele +-3%.

In schimb, pe benzina, la bank 1 am 21% iar la bank 2 am 1,7%.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cam 2000 euro investiti doar anul acesta in ea (din pachetul M lipsesc doar bara spate si plafonul). Jantele sunt reconditionate de mine.

 

Functional, ca si comparatie cu trecutul, in momentul de fata am curaj sa merg cu ea pana in Germania (benzina, gpl si pedala).

 

Insa, inca nu este asa cum doresc eu.

post-97284-0-67766200-1621319514_thumb.jpg

Edited by pvsilviu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu, el a scapat. Din ce am vazut, nu se da jos greu, insa nu pot fi sigur.

La mine s-au dus bara si armatura. Lonjeronul era afectat dinainte, s-a stranbat si a trebuit sa-l taie si sa-l sudeze la loc. Capota indreptata si, cam atat.

500 euro, in total, piese, tinichigerie, pregatire si colantare, bara si capota.

Candva, probabil anul viitor, cel mai tarziu, va trebui sa dau jos tot colantul de pe masina si sa o vopsesc. Are colant ieftin care se pare ca va crapa pana la urma. Dar, nici cel scump, cum am pus acum, nu rezista mai mult de 7 ani. Am aflat tarziu, altfel o vopseam. Oricum, a iesit ok si in realitate, nu doar in poze, :).

Link to comment
Share on other sites

Am fost sa iau o trusa ptr arcuri ca mi-am distrus si un amortizor pe fata intr-o groapa, si am dat peste o tuta ca a facut dreapta in fata mea, s-a speriat de un camion si a dat inapoi in principala cred, nu am avut decat putin timp si am lovit-o cu max 20 km/h dar i-am distrus bara spate in stg, e lovitura din spate nu am martori si nici camera, m-am lovit la ceas singur nevinovat, am facut amiabila ca nu aveam cum sa dovedesc ca a dat inapoi, era in curmezis nu se vedea nici becul de marsarier, ala cu presa de gunoi a plecat, nu am ce sa fac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.