Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Da, ai nevoie de un garaj cu canal truse de scule si il desfaci bucati singur, eu am renuntat sa ma mai duc la service si o repar singur, m-am impotmolit in tampoanele la motor, nu pot sa desfac piulitele de 16 pe deasupra, cum dreac sa fac ca pe partea stg pe sub filtrul de ulei nu reusesc singur de nici un fel
Link to comment
Share on other sites

Neata tuturor,

 

Probleme la masina:

 

- Cardan spate, :), cod oem 26117502959

 

Nu am mari sperante sa mai fie reparat, sper doar sa-l echilibreze astfel incat sa o pot folosi in oras.

SH nu am gasit, sunt zeci de anunturi, e adevarat, insa nu au piesa.

Evident ca nu renunt la cautari insa m-am consolat cu ideea ca voi achizitiona unul nou (am cautat, 850-1200 euro), azi voi cere o oferta de la Bavaria, nu-l montez oriunde. Montajul, daca nu voi fi presat, dupa 1 ianuarie.

 

-Jocuri in caseta de transfer, cardan fata, planetare (am mari dubii, asa cum am avut si cu celalalt, daca nu ma grabeam, ...). La caseta trebuie sa schimb uleiul din nou, este de doua feluri acum, in ea.

 

-Bufnituri sub bancheta spate la plecare, marsarier sau in mers sportiv (aici, daca stie cineva care sunt codurile pentru bucsa mare si cele doua mici, raman dator, eu nu am reusit sa le identific pe real oem)

 

-Probleme directie roata dreapta fata (banuiesc, ca si cauza, bratul AM montat in mai).

 

-Oscilatii relanti

Dupa ce am eliminat toate cauzele normale (citind tot ce se putea pe forumuri si yt) a mai ramas o singura explicatie (pe care am gasit-o si pe e46 fanatics): alternatorul Valeo.

De ce zic asta:

Masina am luat-o cu oscilatii cu tot. Am avut probleme cu alternatorul, in primavara (initial a inceput sa suiere, la final, s-a aprins becul de baterie). Atunci cand fluiera, oscilatiile dispareau. De asemenea, si cand nu a mai mers deloc. Dupa inlocuire, cu unul Bosch, a mers perfect (doar o saptamana, :), dupa care s-a stricat si asta. L-am dat inapoi, l-am reconditionat pe al meu si, in prezent, oscileaza doar cat e motorul mai rece, dupa ce se incalzeste bine, lucrurile devin aproape normale. Aici, voi face un test simplu scotand mufa de la alternator, dar, caut unul Bosch. Nu m-am uitat prea mult pe anunturi insa, in Craiova, nu am gasit.

 

-Probleme ambreiaj (asta e noua): la drive test cardan, mecanicul (care are 2 e46, unul benzina, unul diesel) a zis ca ambreiajul nu e ok (e tare si nu debraiaza bine). Asa a fost de la inceput. Probabil, din acest motiv sau altul, agata in viteza 2 (uneori).

 

-Electromotor: uneori, la pornire, pun contactul si nu invarte. Este Einhel, reconditionat, facea si inainte face si dupa (am dubii ca este el de vina).

 

-Erori pe ista mai am doar 2: senzor alarma si, de curand, senzor recirculare aer. Il schimbasem cu un an in urma, sh, nu l-am verificat daca mai e bun sau este alta problema.

 

-Uneori, pe caldura, nu baga aer cald decat daca dau ventilatia la maxim. In rest, totul e ok, caldura, clima, etc.

 

 

Cam astea sunt cele pe care mi le amintesc acum

 

 

In rest, decolantare, vopsire totala, antifonare si insonorizare plus inlocuire bara spate cu una M

 

Fara prea mare relevanta pentru mine, ambii, atat patronul cat si mecanicul au spus, dupa test, ca masina trage de rupe, sau grav, :), vorba multora pe anunturi auto.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Evident ca nu renunt la cautari insa m-am consolat cu ideea ca voi achizitiona unul nou (am cautat, 850-1200 euro), azi voi cere o oferta de la Bavaria, nu-l montez oriunde. Montajul, daca nu voi fi presat, dupa 1 ianuarie.

 

E 6000 lei la bavauto sau la Dan (realoem.ro).https://www.bavauto.ro/26117502959

De banii astia iti mai iei un E46.

 

Baga-ti mintile in cap cu nou, e 100-200 in Germania, mai pui 50 transportul si aia e.

https://www.ebay-kle...anwelle/k0

Legat de restul... sfatul meu e sa pui toate piesele la loc si sa o mariti, e prea mare bataia de cap si cheltuiala. Banii aia ii pui deoparte si ii folosesti la cabrio.

Edited by .Bogdan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neata tuturor,

 

Probleme la masina:

 

- Cardan spate, :), cod oem 26117502959

 

Nu am mari sperante sa mai fie reparat, sper doar sa-l echilibreze astfel incat sa o pot folosi in oras.

SH nu am gasit, sunt zeci de anunturi, e adevarat, insa nu au piesa.

Evident ca nu renunt la cautari insa m-am consolat cu ideea ca voi achizitiona unul nou (am cautat, 850-1200 euro), azi voi cere o oferta de la Bavaria, nu-l montez oriunde. Montajul, daca nu voi fi presat, dupa 1 ianuarie.

 

-Jocuri in caseta de transfer, cardan fata, planetare (am mari dubii, asa cum am avut si cu celalalt, daca nu ma grabeam, ...). La caseta trebuie sa schimb uleiul din nou, este de doua feluri acum, in ea.

 

-Bufnituri sub bancheta spate la plecare, marsarier sau in mers sportiv (aici, daca stie cineva care sunt codurile pentru bucsa mare si cele doua mici, raman dator, eu nu am reusit sa le identific pe real oem)

 

-Probleme directie roata dreapta fata (banuiesc, ca si cauza, bratul AM montat in mai).

 

-Oscilatii relanti

Dupa ce am eliminat toate cauzele normale (citind tot ce se putea pe forumuri si yt) a mai ramas o singura explicatie (pe care am gasit-o si pe e46 fanatics): alternatorul Valeo.

De ce zic asta:

Masina am luat-o cu oscilatii cu tot. Am avut probleme cu alternatorul, in primavara (initial a inceput sa suiere, la final, s-a aprins becul de baterie). Atunci cand fluiera, oscilatiile dispareau. De asemenea, si cand nu a mai mers deloc. Dupa inlocuire, cu unul Bosch, a mers perfect (doar o saptamana, :), dupa care s-a stricat si asta. L-am dat inapoi, l-am reconditionat pe al meu si, in prezent, oscileaza doar cat e motorul mai rece, dupa ce se incalzeste bine, lucrurile devin aproape normale. Aici, voi face un test simplu scotand mufa de la alternator, dar, caut unul Bosch. Nu m-am uitat prea mult pe anunturi insa, in Craiova, nu am gasit.

 

-Probleme ambreiaj (asta e noua): la drive test cardan, mecanicul (care are 2 e46, unul benzina, unul diesel) a zis ca ambreiajul nu e ok (e tare si nu debraiaza bine). Asa a fost de la inceput. Probabil, din acest motiv sau altul, agata in viteza 2 (uneori).

 

-Electromotor: uneori, la pornire, pun contactul si nu invarte. Este Einhel, reconditionat, facea si inainte face si dupa (am dubii ca este el de vina).

 

-Erori pe ista mai am doar 2: senzor alarma si, de curand, senzor recirculare aer. Il schimbasem cu un an in urma, sh, nu l-am verificat daca mai e bun sau este alta problema.

 

-Uneori, pe caldura, nu baga aer cald decat daca dau ventilatia la maxim. In rest, totul e ok, caldura, clima, etc.

 

 

Cam astea sunt cele pe care mi le amintesc acum

 

 

In rest, decolantare, vopsire totala, antifonare si insonorizare plus inlocuire bara spate cu una M

 

Fara prea mare relevanta pentru mine, ambii, atat patronul cat si mecanicul au spus, dupa test, ca masina trage de rupe, sau grav, :), vorba multora pe anunturi auto.

silviu, sa nu iti fie cu suparare dar la cate probleme ai enumerat o sa te coste mult sa o faci cum trebuie, daca cumva o sa incerci sa scutesti niste banuti si o sa pui piese mai slabe pe termen lung o sa se dubleze costurile. Cardanul la bavauto e 6000 ron. Lasa ultimele 7 caractere si incerc sa ma uit eu pe realoem poate iti gasesc bucsa mare si celelalte bucsi.

Vezi ca nu trebuie sa cauti cardanul doar pentru motorizarea ta. ai aici link cu toate pe care s-au montat acel part no. https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=26117502959&series=E46

Link to comment
Share on other sites

Nu o vand!

 

Cel mult, o radiez, dar, de vandut, nu o mai vand! Dupa ce am investit si bani si nervi si studiu si pasiune, ce sa fac, sa o dau cu 1500 euro! Never!

 

Si nu ma dau banii afara din casa. Asta e, am spus mai sus, este, hai sa punem si un "probabil", esec si gata.

 

 

Multumesc pentru pont, ma gandeam si eu la varianta asta de afara, dar nu stiam unde sa caut.

 

PF40606

 

 

Vezi ca nu trebuie sa cauti cardanul doar pentru motorizarea ta. ai aici link cu toate pe care s-au montat acel part no. https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=26117502959&series=E46

 

 

Multumesc, le trimit mesajele complet, cu poze si cu toate variantele de e46, copiate din real oem.

Link to comment
Share on other sites

Da, ai nevoie de un garaj cu canal truse de scule si il desfaci bucati singur, eu am renuntat sa ma mai duc la service si o repar singur, m-am impotmolit in tampoanele la motor, nu pot sa desfac piulitele de 16 pe deasupra, cum dreac sa fac ca pe partea stg pe sub filtrul de ulei nu reusesc singur de nici un fel

 

 

Nu am renuntat la idee, chiar am discutat cu o echipa de muncitori care au facut prin curte niste reparatii, despre subiect.

Doar l-am amanat un pic, dupa 2 saptamani de lucrari (comanda sotiei), m-am saturat de constructii. Cred ca maine fac un mic proiect.

 

 

Referitor la ce am scris mai sus, in special legat de jocuri in celalalt cardan, cutie, etc, in mers, nu se simte nimic, absolut nimic (de fapt, cred ca am tutut cardanul din spate doar pentru o f. mica vibratie la 90). Jocurile le-am vazut si eu cand era pe elevator dar nu pot sa ma pronunt dac e ceva normal sau grav.

 

Ca si la alte masini, nici la asta nu am un termen de comparatie, din pacate (adica sa conduc una ok si sa vad diferente).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu o vand!

 

Cel mult, o radiez, dar, de vandut, nu o mai vand! Dupa ce am investit si bani si nervi si studiu si pasiune, ce sa fac, sa o dau cu 1500 euro! Never!

 

Si nu ma dau banii afara din casa. Asta e, am spus mai sus, este, hai sa punem si un "probabil", esec si gata.

 

 

Multumesc pentru pont, ma gandeam si eu la varianta asta de afara, dar nu stiam unde sa caut.

 

PF40606

 

 

 

 

Multumesc, le trimit mesajele complet, cu poze si cu toate variantele de e46, copiate din real oem.

am avut un e46 inainte de actuala masina 8 ani am tinut-o , am trecut prin multe si acum suspin cand imi amintesc de ea. bani,munca,suflet si nopti nedormite multe am petrecut impreuna, schimbat absolut toate piesele de pe ea dar la final a ajuns la remat si bon pentru rabla dat tatalui.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=EU31-EUR-10-2002-E46-BMW-325xi&mg=26 aici ai diagrama cu cardanul si bucsa mare este part no1 de aici https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EU31-EUR-10-2002-E46-BMW-325xi&diagId=26_0181

Link to comment
Share on other sites

Manilor, nu stiu ce bucse cautati voi, cardanul n-are nicio bucsa.Piesa 1 e bucata de cardan care iese din cutia de transfer pentru puntea fata, daca n-a gresit Dragos linkul.

Banda de butil e cea care se pune intre rulmentul intermediar si caroserie (practic se lipeste ori pe una, ori pe alta) pentru a amortiza vibratiile/zgomotul/a nu lovi carcasa rulmentului in caroserie.

 

Aaaaaah, flansa da-o ma-sa, nu bucsa :))

https://www.realoem....&diagId=26_0182

Flansa iti da socuri in 99% din cazuri doar cand pleci de pe loc (sau in sarcina mare ori la retrogradare fara rev-matching), nu prea cauzeaza vibratii in mers mai ales doar la anumite viteze decat daca ai mai ramas doar cu suruburile din ea.

 

Pana acum n-am mai auzit ca un cardan sa se dezechilibreze singur daca nu s-a umblat la el, poate sa aiba si mama jocurilor in cruci. Cel mai probabil cauza o fi fost alta, dar repet - faptul e consumat, o treci la lectie de viata si data viitoare sapi mai mult inainte sa o duci la mecanic :).

 

 

Edited by .Bogdan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oricum tre' s-o iei cu cardan "nou", dar vezi cum o montezi ca e si asta cu dichis http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/poke.gifhttp://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/LMAO.gif, desi are sageti pe ea.E buna de la orice producator german, SWAG, LEMFORDER, FEBI, MEYLE.

 

https://www.autokarma.ro/cautare-dupa-cod-produs?src=26111229360&page=1

Edited by .Bogdan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu as schima toate bucsele la diferential, aveam si eu problema asta, parca era cineva care dadea cu ciocanul sub bancheta spate, la schimbarea vitezelor; dupa schimbare, rezultatul a fost spectaculor- liniste totala. Din cat imi aduc aminte, e una din ele care a iesit fff greu, dar e normal, avand in vedere varsta.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Manilor, nu stiu ce bucse cautati voi, cardanul n-are nicio bucsa.Piesa 1 e bucata de cardan care iese din cutia de transfer pentru puntea fata, daca n-a gresit Dragos linkul.

Banda de butil e cea care se pune intre rulmentul intermediar si caroserie (practic se lipeste ori pe una, ori pe alta) pentru a amortiza vibratiile/zgomotul/a nu lovi carcasa rulmentului in caroserie.

 

Aaaaaah, flansa da-o ma-sa, nu bucsa :))

https://www.realoem....&diagId=26_0182

Flansa iti da socuri in 99% din cazuri doar cand pleci de pe loc (sau in sarcina mare ori la retrogradare fara rev-matching), nu prea cauzeaza vibratii in mers mai ales doar la anumite viteze decat daca ai mai ramas doar cu suruburile din ea.

 

Pana acum n-am mai auzit ca un cardan sa se dezechilibreze singur daca nu s-a umblat la el, poate sa aiba si mama jocurilor in cruci. Cel mai probabil cauza o fi fost alta, dar repet - faptul e consumat, o treci la lectie de viata si data viitoare sapi mai mult inainte sa o duci la mecanic :).

mare dreptate :)) flansa cardan voiam sa spun dar fiind discutia de bucsi am dus-o tot asa :))) stiam la ce se refera si cam atat, semnalmentele la ea cand e roasa simti ca o bataie in cotiera , Corteco sau OEM sa puna nimic altceva.

Link to comment
Share on other sites

Uite aici bucsile de la dif.

Bucsa nr9 este responsabila pt bufnituri de obicei.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EU33-USA-05-2002-E46-BMW-325xi&diagId=33_0839

 

 

Multumesc, uite, asta e o lucrare destul de complexa, cred eu, pentru care as veni la Bucuresti, la un service de incredere. Le comand pe toate si le schimb pe toate, odata.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar atat de complexa, doar ca sunt multe chestii mari de demontat.

Mie mi-a luat cam jumatate de zi, singur, in curte, cu extractoare improvizate.

Tebuie avut grija la suruburile de la planetare, ca tind sa se rupa.

 

Legat de chestia cu ambreiajul, din ce am citit, e o problema destul de comuna agatatul in treapta a doua, dar e ceva specific cutiei in 5 trepte nu cred ca e de la ambreiaj. Mai degraba schimbate bucsile si link-urile de la timonerie.

 

Cu cardanul eu tind sa cred ca a fost montat incorect, nu au tinut cont de semnele de la echilibrare.

Iar daca la schimbarea crucilor nu au fost prea grijulii, pus in alta pozitie o sa vibreze rau de tot.

Link to comment
Share on other sites

Astept sa vad ce zic cei din Bucuresti. Se prea poate sa ma insel dar, dupa modul cum vibra toata masina, parea ca au schimbat crucile cu dalta si ciocanul. Ori, din discutiile purtate cu ei, nu pareau si nu par tractoristi. Nu vad de ce s-ar complica cu asa ceva, am vorbit la telefon cu mai multi de acolo nu par sa fie doar un smecher si cu secretara.

 

Dar, nefiind acolo, nu pot paria ca sunt profesionisti.

 

Dincoace, la service, naiba stie ce au facut. Chiar nu ma pricep si, desi vizionam aseara niste filme pe yt cu demontat cardane, nu ma pot pronunta.

Link to comment
Share on other sites

Bucsile 4 de la jug daca le ai rupte bubuie in draci si toceste pe interior cauciucurile

Mi se pare ca eu am pus o flansa cardan inna, tb sa respecti sagetile

Daca ai joc in cruci bubuie la plecarea de pe loc, si daca trepideaza cand accelerezi de pe loc posibil sa fie si din intermediare, ti-am spus ca daca nu st montate corect se slabeste cauciucul , poti sa iei si separat flansa cu cauciuc fara rulmenti, daca sunt buni rulmentii si iesi mai ieftin

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dupa 17 zile de dormit in service, masina a plecat de acolo, in prezent o plimba fii-miu.

1400 lei cheltuiti degeaba.

Cardanul echilibrat pentru a doua oara face, ca sa ma exprim bland, cel putin la fel cum facea inainte, adica incepe sa vibreze (masina) de pe la 80 spre 110, 120. Am stat in dreapta, nu pot fi 100% obiectiv, verdictul final va fi dat de el dupa ce se satura de mers cu ea.

 

Sa fie de la altceva aceasta vibratie? Sa nu ma trezesc cumparand degeaba piese si din Germania!

 

P.S.: jantele si anvelopele sunt mai mult decat ok.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Cine a pariat pe cardan montat gresit, a avut dreptate.

 

Azi, in alt service, verdictul a fost: flansa si rulment montate gresit. Incredibil!!! La cea mai banala cautare pe yt, vezi cum se pune flansa, sageti, suruburi, etc.

 

Si stati asa, ca asta nu e tot!!!

 

Anul trecut am schimbat fluidele, un surub nestrans la cutia de transfer si a curs uleiul. Zic baietii: sefu ai surubu nestrans la cutie. Ok, am aflat de la ce sunt gemetele, uite aici ulei original BMW, completati.

Parca am avut o presimtire azi dimineata si am luat uleiul cu mine (ziceam sa mai fac un schimb, poate s-a adunat ceva span pe acolo). Da mecanicul drumul la ulei, vreo 50-100 ml. Am crezut ca nu vad bine.

 

In concluzie, cu asemenea valori, ma mir ca mai merge, pe bune.

 

 

Traim niste vremuri de tot rahatul, intr-o tara si mai si.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.