Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Salut, am luat o pauza, mai si muncim, :), sa avem ce cheltui pe masinuta, :).

Nici nu am apucat sa sun la nr. respectiv, cred ca pe vineri.

 

La sfarsitul de saptamanii trecute, am facut un detailing total (acasa, evident), incepand din portbagaj, unde am spalat cu solutii tot, am continuat in habitaclu, piele, mocheta, usi, stalpi, bord, volan. Din pacate, asa stiu unii meseriasi sa lucreze, a lasat urme de ulei peste tot. In restul timpului am fost la o vulcanizare sa-mi echilibrez rotile (faceau tare urat, toate 4, acum sunt ok). Probabil s-a distrat putin cu ea, :(.

 

Mai am cateva probleme la ea nerezolvate din lista (una este pompa de benzina, a pus una sh si nu s-a rezolvat, probabil trebuie sa iau una noua dar, doar dupa ce o verific si cu un manometru, desi, cum ai spus si tu, simptomele la pornire sunt datorate ei).

 

Deocamdata nu mai fac nimic, caut un mecanic serios (o fi sf, probabil). Ba nu, vreau sa mai fac totusi ceva: sa completez cu clipsuri tot portbagajul (mai lipseau si inainte dar, dupa ce a umblat la bucsile de la telescoape nu a mai ramas nimic, toate stau spanzurate asa din inertie). Aici merg pe comanda, noi, sper sa nu constat ca ma costa o avere (sunt sictirit de furnizorii sh).

Link to comment
Share on other sites

eu aveam pompa de injectie necodata pe masina, am incercat cu vreo 2,3 testere launch varza, delphi mai bun da tot nu reusea sa stearga eroarea de eeprom , si actia mai slab ca delphi, plus aia care au montat pompa la bosch car service in germania cu kts.ul lor de doi lei...per total cu ista am inregistrat pompa noua in cateava secunde... si nu mai are eroarea...

 

switch pedala de frana sau frana de mana?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la pompa din rezervor (dupa o zi nepornita, la prima cheie porneste la sfert, dupa 1,2 secunde se opreste, la a doua cheie porneste perfect; rezervorul mai putin de jumatate, cu el plin era ok, acum nu am incercat).

 

Nu am avut timp pentru nici una din cele doua (la switch am vazut un reglaj pe yt si incerc eu sa-l mai montez o data, dupa il returnez; cand l-a montat - eram si eu, nu se mai stingeau becurile pe spate, ma gandesc ca nu l-a reglat bine, nu era chiar doctor, :))

 

Sa nu ma intrebati unde l-am gasit ...

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la pompa din rezervor (dupa o zi nepornita, la prima cheie porneste la sfert, dupa 1,2 secunde se opreste, la a doua cheie porneste perfect; rezervorul mai putin de jumatate, cu el plin era ok, acum nu am incercat).

 

Nu am avut timp pentru nici una din cele doua (la switch am vazut un reglaj pe yt si incerc eu sa-l mai montez o data, dupa il returnez; cand l-a montat - eram si eu, nu se mai stingeau becurile pe spate, ma gandesc ca nu l-a reglat bine, nu era chiar doctor, :))

 

Sa nu ma intrebati unde l-am gasit ...

in primul rand trebuie sa ai benzina in rezervor, apoi pui contactul astepti 3.4 sec si pe urma dai cheie

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am tot timpul benzina, astept 3,4 secunde, martori stinsi, asa fac din 2002, :).

Nu am observat pana de curand pentru ca, de obicei, merg tot timpul cu rezervoarele pline (asa am eu o dambla, nu-mi place sa le vad goale). Doar ca, evident, dupa un drum lung, nu alimentez imediat.

Toti pe care-i stiu cu gpl au rezervorul de benzina gol, ei bine, eu, nu. De aceea m-am dus cu gandul ca, dupa un timp, oboseste (adica cei dinainte au suprasolicitat-o, mergand pe gol)

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina e pregatita pentru revizia II:

 

-schimb ulei cutie, transfer, grup, ulei oe

-placute frana fata, spate, Ate + senzori, lichid de frana, Ate

-Rulment cardan cu suport, Febi

-Curele accesorii si ac, Continental

-bara directie stanga, Lemforder

-bucsi brate inferioare, fata, Lemforder

-protectii amortizoare spate + talere

-Tampon cric + prezon roata

 

De data asta, la un mecanic adevarat

 

Daca nici acum nu rezolv cu frane, cardan, pornire la a doua cheie si zgomote la relanti, ma dau batut

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

ce cardan ai, din doua sau din trei bucati, si eu am schimbat intermediarul din mijloc si crucea cardan dinspre dif, a fost destul de dificil, sa nu ai si cruci cardan uzate si nu doar intermediarul, chiar ma uitam la cardan la mine si doua bucati sunt aliniate ultima este pusa piezis, nu e de mirare ca se uzeaza, am inteles ca la fl au remediat prostia si au facut cardan din doua parca

daca ai cruci cardanice uzate este nasol de schimbat, eu am taiat cu flexul si scos pe bucati crucea, curatat cu biax, si sudate casetele dupa ce le-am presat inapoi ptr ca nu au sigurante si din fabrica sunt date niste chelnere de jur imprejur ptr siguranta...ma rog succes, ai ceva de munca

tampon cric intra singur in locul celui vechi, prezonul se desface usor daca demontezi discul si il prinzi cu un patent sau il bati cu o daltita, asta ca sa mai reduci din cost manopera

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update

-schimb ulei cutie, transfer, grup (uleiul arata rau, era negru, lifetime la 18 ani si 200k km nu exista). Rezultat: schimba vitezele mai bine

-lichid servodirectie. Rezultat: ok, cel vechi era depreciat

-placute frana fata, spate, Ate + senzori, lichid de frana, Ate. Rezultat: in sfarsit are frane ok, fara vibratii

-Rulment cardan cu suport, Febi. Rezultat: au disparut vibratiile, foarte putin se mai aude bufnitura la schimbarea vitezelor

-Curele accesorii si ac, Continental. Rezultat: ok, una era praf, una era buna (cea mare)

-bara directie stanga, Lemforder. Rezultat: ok

-protectii amortizoare spate + talere. Rezultat: ok, cele vechi erau praf

-Tampon cric + prezon roata. Rezultat: ok

-Completare clipsuri portbagaj. Rezultat: ok.

 

-bucsi brate inferioare, fata, Lemforder - vor fi inlocuite in curand

 

Ce urmeaza:

-unghi de fuga

-arcuri fata spate (cele de pe spate sunt pe duca), negre, pentru suspensie tare si, posibil, suspensie reglabila (intelegerea mecanicului cu fii-miu)

-conducte frane

-posibil vreo 2 senzori care fac figuri (ax came si dsc), in functie de ce vad pe diagnoza (am achizitionat interfata saptamana trecuta)

-completare instalatie spalare faruri (in prezent este incompleta)

-indepartare antifon urat mirositor din portbagaj si bancheta spate si inlocuire cu alt material insonorizant

Edited by pvsilviu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

discurile sunt bune, placutele slabe, se incing si nu mai tin dupa frana, trebuia sa pui textar sau ceva de genul placute de frana

o sa ai nevoie de presa de pivoti pe fata ca sa nu bati cu ciocanul

ai nevoie de o presa cu gheare bunicica daca te apuci de arcuri

susp reglabila nu iti recomand, pune arcuri sport punct

daca inca cloncane cardanul ai cruci uzate

ai instalat ista d?

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru pasiunea investita! Am vazut ca ai facut testul cu fum folosindu-te de o manusa si a mai zis cineva de bateria slaba(daca este veche merita schimbata oricum).Ai putea repeta testul cu fum(vreo 3-4 tigari) si sa urmaresti daca din galeria de admisie din spate iese ceva fum(e posibil sa nu se vada foarte bine sau sa para ca iese prea putin sau deloc), sunt niste dopuri de cauciuc acolo in spate respectiv 11611437560 -3.5mm si 11611727176 de 7mm care daca s-au fisurat sau nu mai sunt pot cauza probleme similare cu cele mentionate de tine. Poti verifica si cu mana daca mai sunt sau nu pe pozitie dar presupune sa ai o mana destul de fina :D. O alta cauza ar putea fi unul dintre urmatorii senzori si anume senzor ax cu came admisie si evacuare si bineinteles cel de la arborele cotit, oricare dintre cei trei daca nu mai functioneaza cum trebuie poate genera erori similare. De obicei e bine sa-i schimbi pe toti, pe original sunt foarte scumpi insa. Merita incercat VALEO dpmdv care a preluat fabrica producatoare de astfel de senzori pe original. Cam atat de la mine, sper sa-ti fie de folos.Multa bafta ! Edited by Viitor sofer de autobuz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

 

Repet testul cu fum, nu-i bai, doar ca nu fumez, tre sa vad cum pufai sau cum gasesc un fumator, :).

Am gasit un senzor ax came, plin de ulei, cel de pe evacuare, cred, e situat in fata motorului langa vanos. Totusi, nu apare cu eroare si da, este scump, insa, daca mai vad ulei acolo, il schimb.

 

Pe benzina, oscilatiile apar la rece, la cald foarte putin. Chiar si la rece nu tot timpul apar. Deci, dupa ce intra in regim, totul devine aproape normal.

Sincer sa fiu, nu prea sunt optimist pe partea asta, insa nu ma las, verific tot ce pot. Ma tem, insa, sa nu fie ceva prin motor gen supape, culbutori, etc, ca nici nu ma pricep, unde nu ai cum sa vezi decat daca desfaci si nu se baga nimeni.

 

Acum ca am si diagnoza, dupa ce o vad functionala si invat cat de cat sa o folosesc, voi urmari mai atent toate informatiile furnizate. Cine stie, poate reusesc pana la urma.

La drum lung e bijuterie, o incantare, in oras, mai ales acum cu venirea frigului, este stresanta.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Update la revizia II:

 

- sambata am schimbat cele 2 bucsi de la brate si am facut geometria. Ca idee, bucsile erau de fapt ok (pentru cei interesati, bucsile au in interiorul cauciucului din ele, ulei, probabil cand acesta curge din ele abia atunci trebuie inlocuite). In fine, s-au adaugat la alte piese schimbate inutil. Momentan sper sa nu mai trebuiasca reparat nimic la ea (oricum nu mai schimb nimic dupa ureche sau dupa dramatizarile de pe yt)

 

Doua zile, am tot plimbat-o, mai mult prin oras, cei drept.

 

Duminica, la prima cheie, a pornit perfect, nu s-a mai oprit, nu a mai tremurat motorul si, surpriza mare de tot, in trafic, nu a mai oscilat relantiul deloc, nici pe benzina, nici pe gaz. De ce? Habar nu am. Azi, a doua zi fara oscilatii (deloc, deloc, nici la rece). Sa vedem cat tine minunea.

 

Dar ... Fiindca la masina asta exista tot timpul un dar:

 

Are un fluierat (de ieri), cred, sper, de la o rola. Nu stiu de ce am cheltuit atat si nu le-am schimbat (de fapt stiu, mecanicul a zis ca sunt ok). Sper sa nu fie de la altceva, aveti idee? Si inca ceva: un mic lag la accelerare, din relanti, aveti idee de la ce (la accelerare are tendinta de scadere a turatiei, in prima fractiune de secunda, ca sa zic asa). Bine, acest lag il are de cand am luat-o, nu a aparut acum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.