Jump to content

BMW F10 525d XDrive - Vibratii la relanti


Recommended Posts

Salutari,

 

 

Am si eu nevoie de un pic de ajutor, scuze daca exista deja un topic similar si nu l-am identificat.

De aproximativ o luna am achizitionat un BMW F10 525d Xdrive LCI, productie 2013, de la un user de pe forum, masina este extrem de ingrijita, totul schimbat la timp si numai cu piese OEM, iar masina are acum 140,000 de km.

La 110.000 de km a avut tampoanele la motor schimbate (piese OEM), dar masina are o vibratie puternica la relanti ce se simte inclusiv in scaune.

In aceasta dimineata am sesizat de afara ca se aude destul de tare o vibratie pe partea dreapta a masinii, cumva in zona de sub usa soferului sper botul masinii, dar nu imi pot da seama daca doar de acolo este, sau e pur si simplu una din caile prin care se propaga vibratia...

Am fost cu masina de cand am luat-o la APB service pt schimb de ulei la cutie viteze si cutie de transfer si inclusiv ei au spus ca vibreaza un pic cam tare, dar nu isi dau seama de unde :), am fost si la NASI pe fundeni si, din pacate, nici el nu si-a dat seama de unde este vibratia...Uneori pare ca am masaj in scaune, atat de puternic este, iar cum turez masina peste 1000 de ture se echilibeaza si dispare complet.

Aveti ceva recomandari? Din nou, daca exista un topic similar, imi cer scuze si il voi inchide pe acesta.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am verificat acum, vibreaza la fel de tare si in "N" ca si in "P", insa nu mai este la fel de frig cum era de dimineata si de data asta nu se mai auzea zornaitul de pe partea dreapta a masinii, dar vibratia tot exista, nu dispare nici cu motorul cald.

 

Eu am fost cu ea la BMW Craiova strict pe vibratia acesta, cei drept mai puternica la rece si au verificat tot la ea, rezultaul fiind ca asa face ea.... iar referitor la zornait, tot cei de la la BMW au spus ca vine de la Webasto, dar eu tind sa cred ca este vorba de vibratie si zgomot produs de conductele de alimentare cu combustibil aflate in dreptul volanului...

Edited by coco1382
Link to comment
Share on other sites

Eu o sa astept sa vĂŁd dacĂŁ gĂŁsesc ceva când voi face distribuția.

Tampoanele par ok, le-au verificat in doua service-URI diferite.

Ma gândesc sa nu fie ceva depuneri pe undeva, dar sincer nici nu știu, e primul diesel pe care ĂŽl am :)).

E greu sa ma obișnuiesc și nici nu prea știu ce lucruri sunt normale/anormale.

Link to comment
Share on other sites

Tampoanele duse la diesel le simti in special la pornire si oprire daca simti cum masina se misca. In mers le simti doar daca sunt rupte de tot si ai contact metal pe metal! Cauta un model identic si fa un drive test, iti va fi mai usor sa iti dai seama daca are probleme sau nu! Masina de test sa fie si aia ok!
Link to comment
Share on other sites

Tampoanele duse la diesel le simti in special la pornire si oprire daca simti cum masina se misca. In mers le simti doar daca sunt rupte de tot si ai contact metal pe metal! Cauta un model identic si fa un drive test, iti va fi mai usor sa iti dai seama daca are probleme sau nu! Masina de test sa fie si aia ok!

 

Am mers cu una la fel, doar ca era F11 si nu vibreaza asa...mai avea si 250 de mii de km :|

Cred ca singura varianta este sa astept pana fac distributia in toamna si poate atunci sa gaseasca ceva.

Din ce pot observa vizual, vibreaza f f tare partea superioara a motorului, chiar si cu capacul dat jos, ma gandeam si la injectoare, dar pe tester sunt in parametrii.

Link to comment
Share on other sites

Sigur au fost oem tampoanele? Poate au fost Corteco. Fix ce zici tu mi a povestit un amic care are service a pus Corteco mașina vibra in continuare, pus originale și totul s a calmat. Cred cĂŁ și la mine s au dus deja dimineațĂŁ la rece ĂŽmi face masaj.
Link to comment
Share on other sites

sper sa nu gresesc, parca tampoanele de motor pt F10 sunt pe vacuum - daca circuitul de vacuum spre tampoane nu functioneaza corect (are fisuri), atunci nici tamponul nu isi face treaba -> nu atenueaza vibratiile cauzate de motor.
Link to comment
Share on other sites

Am in proprietate fix acelasi tip de masina, fix din 2013 cu fix aceleasi manifestĂŁri. Am schimbat tampoanele anul trecut cu un set original BMW si nu am rezolvat nimic. Tampoanele stricate iti fac motorul sa vibreze foarte tare, lucru foarte vizibil la pornire si oprire. Mie dupĂŁ schimbarea lor nu mi s-a pĂŁrut absolut nimic modificat in bine la pornirea si oprirea motorului. Masina nu are si nu a avut nici la momentul respectiv erori, iar tamponul de la cutie este perfect in ordine. Concluzia mea si a mecanicilor a fost aceeasi: vibratia aia e normala la N47.

P.S. Tampoanele masinii mele nu sunt cu vacuum ci clasice.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca ai aceleasi manifestari, asta ma gandesc si eu, ca asa face, in acelasi timp, voi mai astepta pana in octombrie cand o sa am fonduri pt distributie si atunci sa vedem daca apare ceva.

Nu are nici o treaba distributia. Distributia sĂŁritĂŁ de la punct nu aduce vibratâşii ci duce la imposibilitatea pornirii motorului. DacĂŁ distributia este sĂŁritĂŁ de la punct N47 nu mai porneste. Dupa tampoane si altele am schimbat distributia, kit complet (toate cele 3 lanturile, intinzator, pinion pompa ulei, kit Garnituri capac tacheti, ghidaje etc.) si ghici ce? Nici o modificare de nici un fel in comportamentul motorului.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Am tras concluzia ca ĂŽmi bat capul aiurea si-mi fac griji degeaba dupĂŁ ce am mai curĂŁtat si galeria de admisie si am fĂŁcut o curĂŁtâşare a chiulasei cu coji de nuca...Ăntre timp s-a mai schimbat rĂŁciturilor EGR pe recall si tot acolo suntem...Am observat ĂŽnsa faptul ca dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzeste motorul dispare vibratia total, incĂŁlzit neĂŽnsemnând mers prin bucuresti câtiva km, ci un drum lung de zeci de km urban sau sute extra.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Aceeasi problema si la mine F10 2014 LCI vibreaza la 1100 rotati, peste si sub dispare vibratia, tampoane schimbate, egr schimbat, curatare admisie, clapete schimbate, flansa cardan, bucsa diferential toate OEM nici o schimbare

 

Aceeasi problema si la mine F10 2014 LCI vibreaza la 1100 rotati, peste si sub dispare vibratia, tampoane schimbate, egr schimbat, curatare admisie, clapete schimbate, flansa cardan, bucsa diferential toate OEM nici o schimbare

 

Aceeasi problema si la mine F10 2014 LCI vibreaza la 1100 rotati, peste si sub dispare vibratia, tampoane schimbate, egr schimbat, curatare admisie, clapete schimbate, flansa cardan, bucsa diferential toate OEM nici o schimbare

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema si la mine F10 2014 LCI vibreaza la 1100 rotati, peste si sub dispare vibratia, tampoane schimbate, egr schimbat, curatare admisie, clapete schimbate, flansa cardan, bucsa diferential toate OEM nici o schimbare

 

Aceeasi problema si la mine F10 2014 LCI vibreaza la 1100 rotati, peste si sub dispare vibratia, tampoane schimbate, egr schimbat, curatare admisie, clapete schimbate, flansa cardan, bucsa diferential toate OEM nici o schimbare

 

Aceeasi problema si la mine F10 2014 LCI vibreaza la 1100 rotati, peste si sub dispare vibratia, tampoane schimbate, egr schimbat, curatare admisie, clapete schimbate, flansa cardan, bucsa diferential toate OEM nici o schimbare

 

Nicoletaticule,

 

ai postat acelasi lucru in 10 topicuri diferite, au inteles toti cei care pot sa o faca, si ca fapt divers "rotati" nu exista in limba romana, este ori rotiti ori rotatii.

 

Succesuri.🙂

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

Modul de postare pe acest forum este penibil de aceea se dubleaza mesajele si daca tot te crezi mai presus ca restul, verifica bine pe unde am mai postat si o sa vezi ca am scris corect rotatii, daca am mancat un i nu asta iti da dreptul sa ma jignesti.

„Prostul nu e prost destul, dacĂŁ nu e Âşi fudul“

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.