Jump to content

X6 F16 DRIVE TRAIN ERROR


im2fast4u

Recommended Posts

Va salut,

 

Am deschis acest topic deoarece doresc cateva pareri avizate cu privire la DRIVE TRAIN ERROR X6 F16 3.0 BITURBO

De curand am trecut de la F15 3.0D la F16 3.0 Biturbo.La scurt timp dupa ce am achizionat masina am constatat ca dupa ce pornesc masina si o accelerez mai agresiv imi afiseaza DRIVE TRAIN ERROR pe display si intra in limp mode.

Am fost la service,mi-au dat jos galeria de admisie pentru verificare,iar fostul proprietar anulase cleptii de la galerie,montand dopul corespunzator la capat,asa cum dealtfel se si procedeaza din cate stiu.Am curatat totusi galeria ca avea depuneri,am utilizat garnituri noi si am pus totul la loc dar fara nici o schimbare cu privire la problema de mai sus mentionata.

 

Am rugamintea daca aveti idee de la ce poate fi aceasta problema,care este sau care ar putea fi cauza mai exact fiindca este destul de jenant sa vrei sa faci o depasire si sa simti ca stai pe loc defapt....tinand cont ca modelul anterior f15 tragea intr-un mare fel.

Link to comment
Share on other sites

Mda, nici eu nu pot intelege acest trend cu anularea clapetelor. Sau mai bine zis un trend care a revenit. Pe motoarele noi, gen N47, N57, clapetele sunt montate pe garnitura de etansare, nu mai sunt pe corpul galeriei, nu mai au axul din plastic a.i. sa zici ca iti sunt trase in motor. La o adica schimbi din nou acea garnitura cu clapete cu tot si gata, 50k - 100k km nu mai ai stres. Eu nu cred ca-s puse degeaba acele clapete. Daca erau degeaba, avand istoricul de la modelele vechi, inginerii puteau renunta la ele ca fac mai mult paguba decat sa aduca un beneficiu la final. Scoate-i tziganiile alea de doape si pune-i o garnitura cu clapete cu tot. Fiind 3litri, probabil ca te va costa undeva la 500RON.
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca in ISTA ai un log in care sunt stocate erorile din trecut. Un baiat mai priceput iti poate spune chiar si online daca ai laptop cu ISTA.

Am avut si eu o prb pe care nu o intelegeam si am rugat pe cineva sa ma ajute prin TeamViwer si a mers excelent. Nu trebuie sa alergi de nebun prin tot orasul pe la service-uri.

Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toti cei care v-ati rapit cateva minute sa-mi raspundeti la post.Am comandat galeria completa,astazi va ajunge si o voi monta. Pe tester imi dadea eroare P2004 (Ista 2c3200).Eroarea e legata de galeria admisie,tocmai de aceea am comandat galeria noua completa (pret 4800 RON pe OE de la www.StoAuto.ro )

Voi reveni cu amanunte dupa ce o voi monta si voi parcurge 50 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca galeria ta nu era crapata, ai cheltuit banii degeaba; puteai inlocui pur si simplu garnitura asa cum ti s-a recomandat (care contine clapetele) cu una noua pt. aprox 250 Ron, si pastrai restul de bani pentru altceva util.

 

Nu exista pentru galeria la motorul 4.0 D biturbo kit de reparatii pentru galerie,iar galeria de pe masina fusese deja heckuita de fostul proprietar,mai exact scosese clapetii si pusese dop dar si acel dop trebuie sa fie unul potrivit fiindca altfel motorasul face cursa prea lunga si clar apare acea anomalie si baga masina in Limp Mode.

 

Revin cu noi amanunte cu privire la aceasta problema,DriveTrain Error si automat Limp Mode la masina.

Am schimbat galeria asa cum am precizat,totul bine si frumos cca 30 km....masina zbura efectiv pe sosea. Dupa cei 30 km din nou drivetrain error si automat beneficul limp mode.

Ajung acasa,iau icom'ul (am achizitionat si icom'ul ca sa il am al meu fara sa mai umblu prin serviceuri pentru diagnoza),pun testerul si...gasesc urmatoarele errori:

 

244C00 - Charging Pressure Control: Charging pressure to low

 

287100 - Oxygen Sensor before catalitic converter , signal to high for partial load

 

287500 - Oxygen Sensor before catalitic converter, signal to low the event of coasting ....

 

 

E cineva care sa confruntat cu aceste 3 coduri de erroare? Stiu ca sunt errori generale iar luni voi merge in service si voi lua tot trasul turbo de verificat pentru a depista eventualele pierderi de aer pe traseul de vacum sau furtune crapate...dar nu strica si alte sfaturi din partea celor care s-au confruntat cu asa ceva

Edited by im2fast4u
Link to comment
Share on other sites

Nu exista pentru galeria la motorul 4.0 D biturbo kit de reparatii pentru galerie,iar galeria de pe masina fusese deja heckuita de fostul proprietar,mai exact scosese clapetii si pusese dop dar si acel dop trebuie sa fie unul potrivit fiindca altfel motorasul face cursa prea lunga si clar apare acea anomalie si baga masina in Limp Mode.

 

Revin cu noi amanunte cu privire la aceasta problema,DriveTrain Error si automat Limp Mode la masina.

Am schimbat galeria asa cum am precizat,totul bine si frumos cca 30 km....masina zbura efectiv pe sosea. Dupa cei 30 km din nou drivetrain error si automat beneficul limp mode.

Ajung acasa,iau icom'ul (am achizitionat si icom'ul ca sa il am al meu fara sa mai umblu prin serviceuri pentru diagnoza),pun testerul si...gasesc urmatoarele errori:

 

244C00 - Charging Pressure Control: Charging pressure to low

 

287100 - Oxygen Sensor before catalitic converter , signal to high for partial load

 

287500 - Oxygen Sensor before catalitic converter, signal to low the event of coasting ....

 

 

E cineva care sa confruntat cu aceste 3 coduri de erroare? Stiu ca sunt errori generale iar luni voi merge in service si voi lua tot trasul turbo de verificat pentru a depista eventualele pierderi de aer pe traseul de vacum sau furtune crapate...dar nu strica si alte sfaturi din partea celor care s-au confruntat cu asa ceva

 

Eroarea cu Charging pressure poate fi de la un furtunas de vacum. Se crapa in timp si atunci scapa presiunea. Verifica traseele acestor furunashe de vacum sa fie in regula. Astea dau comanda turbinei, de aici si lipsa de putere, turbina va baga o presiune mai mica decat cere DDE-ul. Celelalte doua se refera cred la un senzor (de oxygen) asa cum si spune.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.