Jump to content

Problema 316i vvt


Recommended Posts

Salut băieți, mi sa spart vasul de expansiune și l-am înlocuit și nu îmi curge apa prin gaura aia mica din vas,din ce cauza poate fii? Las o poza aici poate va dați seama https://m.imgur.com/a/W07TGoH

Cum ai facut aerisirea?

 

In mod normal cand incepe sa se incalzeasca, curge apa pe la orificiul ala mic.

 

Ce masina ?

Edited by ingineru'
Link to comment
Share on other sites

Salut bĂŁieți, mi sa spart vasul de expansiune și l-am ĂŽnlocuit și nu ĂŽmi curge apa prin gaura aia mica din vas,din ce cauza poate fii? Las o poza aici poate va dați seama https://m.imgur.com/a/W07TGoH

 

infundat, prost facut, prea putina apa....

 

Cum ai facut aerisirea?

 

In mod normal cand incepe sa se incalzeasca, curge apa pe la orificiul ala mic.

 

Ce masina ?

 

316i vvt = vvt = valvetronic

 

si dupa cum arata vasul de expansiune => E46

Link to comment
Share on other sites

Dar ce poate fii? Aisirea e făcută coerent, antigel are destul, poate sa fie un termostat? Pompa de apa?

Logic ar fi sa ai vasul de expansiune mereu la acelasi nivel(sau gol) daca nu pisa apa deloc prin gaurica.

 

Spune ne cum ai facut aerisirea.

 

Poate scapa ceva.

 

Am schimbat cu mana mea doua radiatoare la e46 vvt si nu am intalnit asa ceva.

 

Daca ar fi fost pompa de apa sa termostatul cum puteai face aerisirea corect ?

Edited by ingineru'
Link to comment
Share on other sites

Pai mi-a fĂŁcut un prieten aerisirea, cĂŁldurĂŁ la maxim pe 32 pe cald și tot desfacea de acel șurub de plastic pana ieșea doar apa, fara bule de aer, a complectat cu antigel pana la nivelul corect și aia a fost. Ăntrebarea mea e de ce nu curge pe acea gaura mica apa. Edited by MihaiOwn
Link to comment
Share on other sites

Pai mi-a fĂŁcut un prieten aerisirea, cĂŁldurĂŁ la maxim pe 32 pe cald și tot desfacea de acel șurub de plastic pana ieșea doar apa, fara bule de aer, a complectat cu antigel pana la nivelul corect și aia a fost. Ăntrebarea mea e de ce nu curge pe acea gaura mica apa.

Inseamna ca a facut aerisirea corect din ce povestesti.

 

Cand anume nu curge apa prin gaurica?

 

Ca sa curga apa prin gaurica, trebuie sa fie motorul cald bine, temperatura cam la jumate.

 

Tu cand te ai uitat?

 

Vezi ca e destul de periculos sa desfaci busonul cand e apa fierbinte, mare grija!

 

Daca te uiti cand e motorul rece nu va curge apa prin gaurica.

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am uitat doar cu motorul rece și nu curge, deci trebuie sa fie motorul cald?

Menționez ca, dacĂŁ stau cu motorul pornit pe loc temperatura ajunge uneori la 100-110grade,iar ĂŽn mers cu mașina sta fix la 90grade. Am ĂŽntrebat mai mulți mecanici, poserori de bmw și mi-au spus ca dacĂŁ ĂŽn mers temperatura sta la 90grade nu trebuie sa ĂŽmi fac griji.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.