Jump to content

Evacuare e46


J99

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Spune-ne ce intelegi prin clapeta ? Parca ai mai facut un topic pe tema asta ...

 

 

 

 

Ma refer la o clapeta cu o telecomanda , care inchide/deschide evacuarea. AdicĂŁ când e pe ĂŽnchis , evacuare e opritĂŁ și se aude evacuarea stock. Când e pe deschis atunci se deschide clapeta aceea și se aude evacuarea .

 

 

Link to comment
Share on other sites

Adica tu vrei sa treaca fluxul de gaze direct afara fara sa treaca prin toba .

 

In primul rand e ilegal.

 

In al doilea rand , in particular , fata de toba pe care ai postat-o , nu va fi nicio diferenta intre clapeta deschisa si inchisa pentru ca toba nu e restrictiva deloc ...

Link to comment
Share on other sites

Adica tu vrei sa treaca fluxul de gaze direct afara fara sa treaca prin toba .

 

In primul rand e ilegal.

 

In al doilea rand , in particular , fata de toba pe care ai postat-o , nu va fi nicio diferenta intre clapeta deschisa si inchisa pentru ca toba nu e restrictiva deloc ...

 

 

 

Da, ai dreptate! Am stat și m-am gândit mai bine și o las stock evacuarea ca se aude și ea binișor cât de cât acolo. Mulțumesc frumos pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Dar rezolva celelalte probleme tehnice , apoi estetice si abia dupa aceea te apuci la de modificari , daca mai ai timp ,chef, bani...

 

 

 

 

Da.... Tehnice nu prea are ... Decât cu pornirea , câteodatĂŁ când o pornesc se bâlbâie motorul și se oprește... Dar dupĂŁ ce ii dau a 2-a oarĂŁ o ia bine... Dar nu știu de ce.. Ca ea porneste la sfert de cheie ,dar mai face așa din când in când.. Mi a zis cineva ca “pierde aer pe undeva (parca)” Dar mai mi a zis cineva ca valvetronicul mai are problema asta , dar nu e grav.

Link to comment
Share on other sites

Are , dar nu le-ai identificat tu :)) am.avut o asemenea masina 4 ani...

 

Treaba cu pornitul prost se rezolva cu un update de soft in general.

 

La mine s-a rezolvat dupa ce am schimbat alte componente : vanosuri , pcv si furtune parca .

 

 

 

 

 

Și cam ce probleme ai mai avut cu ea? ( DacĂŁ tot a venit vorba de 318i ; , ai idee cam cum as mai putea câștiga niște cai in plus?)

Edited by J99
Link to comment
Share on other sites

Iti zic din ce imi aduc aminte , n42 cu care am facut 100 000 km in 4 ani:

Masina avea pe bord approx 200 000 cand am luat- o. Am aflat cand am vandut-o ca fusesera dati inapoi ... Nu mai stiu cat...

 

- garnituri motor

- simeringuri supape

-pcv si conducte

-rulment stg spate

- distributie si vanosuri

- grup si planetare

- flansa cardan

- brate fata si bucse

- termostat

- bielete bara stab fata vreo 7-8 randuri

- macarale geamuri

- 2 randuri de proiectoare morimoto

- lentile far ( sticle far)

- reparat fir masa lampa spate

- reparat cablaj portbagaj

- piesa cu tepi

- vas expansiune

- garnitura corp filtru ulei

- kit ambreiaj

-catalizator

- bujii filtre, placute frana anvelope geometrii etc

Am fost insistent cu masina asta. Acum nu mai sunt ...

 

Caii sunt destui daca motorul e in mintile lui .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nici n ai avut multe probleme :))) O am de o luna de zile și i-am schimbat decât cureaua de accesorii ca era praf... Sa speram ca nu o sa am de schimbat chiar așa multe cum ai avut tu:))). In legĂŁtura cu caii , eu zic ca motorul e in mințile lui ca e drac pe sosea (dar ca fiecare , vreau un pic mai mult😂). . Dar când ii dau talpa câteodatĂŁ se aprind niște senzori in bord și rĂŁmân aprinși câteva secunde și se opresc...( Check ul de la motor , EML , DSC , Martor frâna de mâna , ABS). Ai habar de ce? ( Te ĂŽntreb pe tine ca dacĂŁ ai avut același model deja știi cu ce se mĂŁnâncĂŁ ) Mi-a zis cineva ca e un contact imperfect la senzorii de la ABS sau ceva de genul.
Link to comment
Share on other sites

Le -am schimbat și pe alea. Dar in legĂŁtura cu diagnoza m-am gândit și eu.. Dar la majoritatea am vĂŁzut ca le apar( cum se aude și bĂŁtaia aia pe spate când bagi in viteza . Am vĂŁzut ca la mulți se aude (e ca și cum ai avea ceva in portbagaj și se izbește pe acolo) și toți mi-au zis ca și la ei se aude)... Dar e periculos ca atunci când se aprind alea , cicĂŁ numai intra ABS... Și dacĂŁ pui frâna brusca+tracțiune spate = primul stâlp Edited by J99
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.