Jump to content

Sfat cumparare f30


Andrei2288

Recommended Posts

Andrei, vad ca esti perseverent in cautarile pe olx, la anunturi "compuse" pentru creduli sau viteji ce isi pun la bataie ultimele economii pentru masina mult dotata si mult visata.

Ideea este simpla:

 

-sunt zeci/sute de topicuri deschise privind sfaturile de achizitie, cu pareri pro/contra, cu exemple mai mult sau mai putin edificatoare (nu ma crezi, foloseste functia search)

-tu stii cel mai bine de ce buget dispui, ce dotari sunt must have pentru tine, si care este bugetul extra pentru reparatii ulterioare (da, vor veni, mai repede sau mai tarziu, mai costisitare sau mai putin)

-in general, multa lume te va orienta ori spre a achizitiona un autoturism din surse sigure(bmw rulate, licitatii); poate pretul de achizitie va depasi cu 25% bugetul tau initial, insa macar ai niste certitudini, si poate vei gasi ceva cu un rulaj decent (stiu, la bmw 200K reprezinta doar sfarsitul perioadei de rodaj:) glumeam, indiferent de masina, si cu atat mai mult la ceva recent, reprezinta mult); uite, fa un exercitiu si intreaba pe vanzatori daca detin vreo factura de la schimbarea uleiului cutiei de viteze, cum este treaba cu recall-ul egr, samd

-vei constata ca marea majoritate a masinilor vandute pe olx/autovit sunt masini cu istoric dubios, modificari nementionate, reparatii ascunse, km modificati

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__29380

post-31137-0-85731300-1589365712_thumb.png

Edited by Eugen B
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Din cate mi a zis propietarul are cod motor b47 si pe spate are led uri, din cate stiu exista si facelifturi cu xenoane pe fata insa pe spate obligatoriu trebuie sa aiba leduri daca este facelift

Salut, pe spate are led-uri dar facelift-ul are o curbura pe coltul triplei. Nu e facelift, e exact ca F30-ul meu din 2013.

Uite o masina pe care as fi luat-o daca nu aveam alte cheltuieli la momentul asta, e preluare leasing, e mai credibila decat tot ce ai insirat tu pana acum. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GAvpG.html

Edited by StefanF30
Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat masina (un F30) de la un samsar in urma cu un an, da cu motor N47...

 

Ceea ce vreau sa mentionez este ca masina a fost la fel, adusa din Olanda, cumparata de pe licitatii unde am vazut numar de km pe factura, anuntul de pe cars on the web (pagina de licitatii), istoricul cu fiecare intrare in service, etc.

 

Pe langa toate astea asta am vazut inciusiv pretul achizitiei din licitatie.

 

Dupa achizitie la cateva luni, i-am facut distributia (vazand ca multa lume s-a plans, am zis ca e mai ok sa fiu linistit din acest punct de vedere)

 

Pe scurt nu toti samsarii sunt atat de naspa cum ii consideram, merita incercat desi cinstit vorbind si eu am incercat sa ii evit, in plus am dat peste foarte multi cu masina lustruita ca la carte (samsarul clasic)

 

De asemenea daca o masina este din 2014 - 2016, merge fara probleme, nu a avut accedent etc. insa are 200k km, asta inseamna ca e de dus la fier vechi?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat masina (un F30) de la un samsar in urma cu un an, da cu motor N47...

 

Ceea ce vreau sa mentionez este ca masina a fost la fel, adusa din Olanda, cumparata de pe licitatii unde am vazut numar de km pe factura, anuntul de pe cars on the web (pagina de licitatii), istoricul cu fiecare intrare in service, etc.

 

 

 

Pe langa toate astea asta am vazut inciusiv pretul achizitiei din licitatie.

 

Dupa achizitie la cateva luni, i-am facut distributia (vazand ca multa lume s-a plans, am zis ca e mai ok sa fiu linistit din acest punct de vedere)

 

Pe scurt nu toti samsarii sunt atat de naspa cum ii consideram, merita incercat desi cinstit vorbind si eu am incercat sa ii evit, in plus am dat peste foarte multi cu masina lustruita ca la carte (samsarul clasic)

 

De asemenea daca o masina este din 2014 - 2016, merge fara probleme, nu a avut accedent etc. insa are 200k km, asta inseamna ca e de dus la fier vechi?

 

Cel mai bine o sa ma duc sa o vad si o sa o duc la reprezenta, pana la urma conteaza si sa ai noroc, degeaba o cumperi in stare buna si dupa 10k km iti pica cutia, eventual daca nu gases pana in 16000 euro o sa mai astept si o sa maresc bugetul

Link to comment
Share on other sites

Tot 11/2015 !!! Nu prea gasesti la pretul asta 2016 cu dotari...

 

DAr este facelift. Si nu inteleg ce anume e asa extraordinar ca e din 11/2015 sau 2016? Este facelift, motorul este b47.

 

Salut, pe spate are led-uri dar facelift-ul are o curbura pe coltul triplei. Nu e facelift, e exact ca F30-ul meu din 2013.

Uite o masina pe care as fi luat-o daca nu aveam alte cheltuieli la momentul asta, e preluare leasing, e mai credibila decat tot ce ai insirat tu pana acum. https://www.autovit....0-ID7GAvpG.html

 

Este facelift toata ziua buna ziua. Nu stiu ce curbura vezi tu lipsa, dar se vede clar si la faruri ca sunt de facelift. Cel mai probabil e luata de pe cotw masina, nu sta nimeni sa ii schimbe faruri si stopuri la leasing company car.

Si ca sa fie clar, f30 dupa jumatatea anului 2015 este facelift.

 

 

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

degeaba o cumperi in stare buna si dupa 10k km iti pica cutia,

 

Aia deja tine de noroc.

Si eu am cumparat un F20 de la samsar si a fost ok(verificata la reprezentanta, impreuna cu el), am "tras" pe ea aproape 3 ani si cateva zeci de mii de km, cu reparatiile de rigoare(distributie si pompa de injectie/inalte(parca), fiind N47).

 

Pe necunoscatori ii inteleg de ce se sperie asa de o distributie la BMW, insa pe altii de pe forum, nu prea.

E 3000-3500 lei cu tot cu schimbul de ulei si filtre, si ai garantie.

N47 e un motor bun, daca ai grija de el(ca multe motoare altfel), l-am cumparat din nou(E60) si l-as mai cumpara daca o sa fie cazul.

 

Andrei, de ce nu incerci tu la un dealer autorizat de masini sh? ce ofera si garantie 6-12 luni si ai niste certitudini asupra istoricului, spre exemplu:

 

https://leasingautomobile.ro/bmw-320-2014-automata-IDWK3501 , doresti neaparat facelift?

Cat despre dotari, tu stii ce-i important pentru tine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aia deja tine de noroc.

Si eu am cumparat un F20 de la samsar si a fost ok(verificata la reprezentanta, impreuna cu el), am "tras" pe ea aproape 3 ani si cateva zeci de mii de km, cu reparatiile de rigoare(distributie si pompa de injectie/inalte(parca), fiind N47).

 

Pe necunoscatori ii inteleg de ce se sperie asa de o distributie la BMW, insa pe altii de pe forum, nu prea.

E 3000-3500 lei cu tot cu schimbul de ulei si filtre, si ai garantie.

N47 e un motor bun, daca ai grija de el(ca multe motoare altfel), l-am cumparat din nou(E60) si l-as mai cumpara daca o sa fie cazul.

 

Andrei, de ce nu incerci tu la un dealer autorizat de masini sh? ce ofera si garantie 6-12 luni si ai niste certitudini asupra istoricului, spre exemplu:

 

https://leasingautomobile.ro/bmw-320-2014-automata-IDWK3501 , doresti neaparat facelift?

Cat despre dotari, tu stii ce-i important pentru tine.

 

In general m am orientat catre facelift deoarece din ce am citit masina ar fi mai fiablia, motorul de generatie mai noua + cand o sa o vand ar avea o valoare mai mare de piata in timp

O sa ma uit si pe la dealerii autorizati poate o sa gasesc ceva care mi se potriveste

Sunt putin in ceata daca sa ma orientez si spre modelul non facelift sau sa incerc sa gasesc un facelift bun

Link to comment
Share on other sites

eu sunt in aceeasi situatie cu un F10, caut si nici nu ma uit la non facelift.

merg direct pe FL, si ma intereseaza 525 de 218 Cp, deci probabil tot N47 va fi, ca actualul E60 FL.

sunt f multe fabricate la sf de 2015 dar prima inmatriculare inceput de 2016. nu am o problema ca e produsa la sf de 2015, conteaza de cand e folosita efectiv.

mai poti sta cateva luni, sunt sigur ca o sa coboare preturile si o sa intre multe pe piata acum blocata in DE.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

daca se prefera B47 doar pentru anunturile samsarilor gen "motorul nou fara probleme la distributie, nu cum mint multi si e motorul vechi",

ar trebui mentionat ca distributia e aceeasi si pe N47 si pe B47

Cum sa fie distributia la B47 la fel ca la N47!?

 

Atunci ce e diferit, litera, nu?

 

(..mentionez ca am manualele de functionare la N47 si B47; nu le am in telefon acum, dar daca tu vii cu un raspuns valid ma uit in laptop deseara si revin..)

 

SAU VREUN "mecanic" ..binevoitor TI-A SPUS ASA CEVA..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

In general m am orientat catre facelift deoarece din ce am citit masina ar fi mai fiablia, motorul de generatie mai noua + cand o sa o vand ar avea o valoare mai mare de piata in timp

O sa ma uit si pe la dealerii autorizati poate o sa gasesc ceva care mi se potriveste

Sunt putin in ceata daca sa ma orientez si spre modelul non facelift sau sa incerc sa gasesc un facelift bun

 

Am inteles, intradevar cam alea ar fi avantajele orcarui facelift: cateva probleme din fabrica reparate, design putin diferit, isi pastreaza mai bine valoarea in timp.

Si eu sunt adeptul masinilor facelift, din 4 masini detinute, doar F20-ul a fost non lci, ca asa l-am gasit si de respectivul am avut bani atunci, dar nu am intalnit nu stiu ce probleme la el.

 

Pana la urma sunt de parere ca daca gasesti o masina buna, non lci, cu optiunile ce le doresti, go for it. Sunt sanse sa mai ramai si cu niste $ pe care sa-i folosesti la altceva, sau sa-i pastrezi pt viitoarele reparatii/intretinere a masinii.

 

Cat despre dealerii autorizati, sunt acum niste discount-uri de care nu putea fi vorba prin Ianuarie-Februarie cand imi cautam eu masina de daily.

Link to comment
Share on other sites

DAr este facelift. Si nu inteleg ce anume e asa extraordinar ca e din 11/2015 sau 2016? Este facelift, motorul este b47.

 

 

 

Este facelift toata ziua buna ziua. Nu stiu ce curbura vezi tu lipsa, dar se vede clar si la faruri ca sunt de facelift. Cel mai probabil e luata de pe cotw masina, nu sta nimeni sa ii schimbe faruri si stopuri la leasing company car.

Si ca sa fie clar, f30 dupa jumatatea anului 2015 este facelift.

Daca masina aia alba are vreun facelift, inseamna ca esti slab rau...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

DAr este facelift. Si nu inteleg ce anume e asa extraordinar ca e din 11/2015 sau 2016? Este facelift, motorul este b47.

 

 

Era vorba strict de seriozitatea vanzatorului in privinta masinii! Cat adevar este in ceea ce scrie in anunt...si nu de facelift/non facelift! :bashwall: Plus ca un pret are o masina din 2015 , alt pret la 2016!!!

Edited by Haurar
Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie distributia la B47 la fel ca la N47!?

 

Atunci ce e diferit, litera, nu?

 

(..mentionez ca am manualele de functionare la N47 si B47; nu le am in telefon acum, dar daca tu vii cu un raspuns valid ma uit in laptop deseara si revin..)

 

SAU VREUN "mecanic" ..binevoitor TI-A SPUS ASA CEVA..

 

sunt aceleasi repere, actualizate, care se regasesc si pe F uri (n47 sau b47) dar si pe G uri (b47). cauta de ex lantul superior, intinzatorul ori patine.

in diagramele distributiilor nu vad diferente.

dar poate ma lamuresti tu ce e diferit pe distributie.

nu am verificat mai departe ce exact au schimbat la motor, dar la distributie eu vad ca nimic.

posibil au schimbat pe parte de presiune injectie, ax cu came, filtru particule, dar nu am verificat nici nu ma intereseaza.

 

Era vorba strict de seriozitatea vanzatorului in privinta masinii! Cat adevar este in ceea ce scrie in anunt...si nu de facelift/non facelift! :bashwall: Plus ca un pret are o masina din 2015 , alt pret la 2016!!!

 

corect, si pe mine ma enerveaza la culme ca nu spune exact data fabricatiei si vrea sa o vanda 2016.

pe de alta parte, in carte se trece data primei inmatriculari care e si cea care conteaza, deci daca e la inceput de 2016, nu apare nicaieri 11/2015.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.olx.ro/o...ed-IDcMgPm.html

 

Arata bine masina pentru rulajul si pretul cerut.

Ciudat insa ca nu are si bordul cu piele coniac..Eu am tot Luxury si e diferit capitonajul.

 

Nu zice nici daca are LED sau LED Adaptive....Full Led in pachetul Luxury includea LED simplu nu Adaptive, pt care era o optiune separata (cel putin in Romania)

 

Nu are autohold, iar pilotul automat este cel mai probabil doar cu functie de franare.

Edited by Tarabostes
Link to comment
Share on other sites

Am fost sa vad masina de aici https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-full-led-IDcMgPm.html

Masina arata extraordinar de bine pe interior, zici ca acum e iesita din fabrica, are cateva zgarieturi micute pe exterior dar arata mai bine in realitate decat in poze, din ce am testat partea electrica merge bine, zilele astea o sa ma duc sa o pun si pe un tester la reprezentanta si sa mi dea mai multe detalii cei de la bmw

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, intradevar cam alea ar fi avantajele orcarui facelift: cateva probleme din fabrica reparate, design putin diferit, isi pastreaza mai bine valoarea in timp.

Si eu sunt adeptul masinilor facelift, din 4 masini detinute, doar F20-ul a fost non lci, ca asa l-am gasit si de respectivul am avut bani atunci, dar nu am intalnit nu stiu ce probleme la el.

 

Pana la urma sunt de parere ca daca gasesti o masina buna, non lci, cu optiunile ce le doresti, go for it. Sunt sanse sa mai ramai si cu niste $ pe care sa-i folosesti la altceva, sau sa-i pastrezi pt viitoarele reparatii/intretinere a masinii.

Din cate stiu N47 este euro5 iar B47 euro6....chiar daca subiectul emisiilor este momentan "uitat" mi se pare un argument important sa-ti iei LCI adica EURO6. Zic si eu...

Link to comment
Share on other sites

Cum zicea si un coleg mai sus,cam toate f 30 cu piele cognac au jumatatea inferioara a plansei de bord tot culoarea pielii,eu zic sa fii atent la acest aspect.Ar fii bine daca ai putea cumpara un raport cu istoric de undeva,eu am in raport inclusiv poze cu interiorul masinii din fabrica.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum zicea si un coleg mai sus,cam toate f 30 cu piele cognac au jumatatea inferioara a plansei de bord tot culoarea pielii,eu zic sa fii atent la acest aspect.Ar fii bine daca ai putea cumpara un raport cu istoric de undeva,eu am in raport inclusiv poze cu interiorul masinii din fabrica.

 

O sa intreb la reprezentanta sa vad ce zic acolo

Link to comment
Share on other sites

Nu te astepta la minuni in urma testului de la reprezentanta. Am fost la Mercedes cu un GLA pe care voiam sa-l cumpar pentru sotie si mi-au confirmat rulaj si stare tehnica (masina avea insa cam 20.000 de km, deci nu aici imi faceam griji) insa pe tinichigerie am ramas nelamurit...erau niste elemente vopsite, dar nu au stiut sa-mi spuna mai mult.

M-am lamurit cu asiguratorul din Germania, care avea imagini cu masina lovita..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.