Jump to content

BMW seria 1 vs. Audi A3 Sportback


Administrator

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut si eu un reportaj pe Deutsche Welle cu A3,Golf 5,Focus si serie 1.

Din toate,pe BMW l-au scos ultimu.Mai dai ma si draqu ca nu sunt in stare decat sa bage motive sa nu le placa.Pai daca a ajuns Focusu sa fie mai bine cotat ca seria 1,deja se abereaza.Hai ca Audi se mai apropie de BMW,da Fordu si Golfu sunt sub total.

Link to comment
Share on other sites

cel putin la motorul diesel nici nu se compara!!! am vazut un test in AMS comparativ A3, 1 si A-klasse, toate pe motorina, evident, si i-a cam batut 1 -le...O sa ma uit din nou si o sa va aduc si datele exacte...s-au legat de spatiul mai mic in spate la 120d......
Link to comment
Share on other sites

In cazul asta nici nu prea are rost comparatia....Cum sa compari Focus cu Seria1?? :blink:

10586[/snapback]

 

Asta nu nimic.Astia dupa ce prezinta masinile,le da plusuri sau minusuri la fiecare.Si la BMW plusul binenteles a fost motorul si condusul,iar minusul a fost lipsa confortului si faptul ca si materialele si designul de interior sunt proaste.

Link to comment
Share on other sites

Asta nu nimic.Astia dupa ce prezinta masinile,le da plusuri sau minusuri la fiecare.Si la BMW plusul binenteles a fost motorul si condusul,iar minusul a fost lipsa confortului si faptul ca  si materialele si designul de interior sunt proaste.

10959[/snapback]

Din cauza asta sper sa nu aiba dreptate autorulu testului cand a spus:

"ori ca s-a ajuns la o autosuficienta care te face sa crezi ca poti vinde orice o data ce ii aplici emblema BMW"

Si inca o data sper sa nu aiba dreptate :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ce e ma s-a aprins tarata in tine? ce crezi ca bmw sunt zei? si mie imi place bmw dar 1 e o prostie de masina. am vrut sa o cumpar si am renuntat. e mai de ras si decat golf-ul nu numai ca audi a3. daca vrei sa afli de ce a3 merge mai bine du-te si tu si fa un test cu ambele si ai sa vezi. cat despre interior e chiar jenant. parca e de mucava, de unica folosinta. nu stiu de ce motorul ala de 2.0d care se zice ca are 170 de cai e lesinat rau si nu urca repede in ture, golf-ul si audi 2.0 tdi il bat rau de tot, golful 4 motion cel putin il rupe.

 

 

te rog io frumos sa te abtii din a debita pe-aici si daca AUDI merge mai bine, zi si de ce.

23510[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

am comandat a3, da, numai ca m-a sunat de la porsche ca este disponibil si pentru ro golf 4x4 si am schimbat comanda pe ala. super masina. l-am tinut o luna, 3000 km. il puteti gasi la bavaria sa faceti test drive, l-am dat in buy back pt. un x3. il luasem pt. prietena mea numai ca aici la mine se tot repara strada de un an si e plin de gropi. x3 nu e asa dinamic (2.0d) dar e bun de gropi si oras.

 

 

Si pana la urma ti-ai luat A3? :blink:

23531[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca discutam de seria 1.

Eu nu sunt un mare specialist BMW, dar simt cum ma ia febra pe zi ce trece.

Stiti ce pret are un model 120 si unde il pot gasi in zona Sibiu?

Merci.

9431[/snapback]

 

La Bavaria Cars dupa metro Sibiu pe dreapta cum mergi spre Alba Iulia (eu din Sibiu) tu ????

Link to comment
Share on other sites

ce e ma s-a aprins tarata in tine? ce crezi ca bmw sunt zei? si mie imi place bmw dar 1 e o prostie de masina. am vrut sa o cumpar si am renuntat. e mai de ras si decat golf-ul nu numai ca audi a3. daca vrei sa afli de ce a3 merge mai bine du-te si tu si fa un test cu ambele si ai sa vezi. cat despre interior e chiar jenant. parca e de mucava, de unica folosinta. nu stiu de ce motorul ala de 2.0d care se zice ca are 170 de cai e lesinat rau si nu urca repede in ture, golf-ul si audi 2.0 tdi il bat rau de tot, golful 4 motion cel putin il rupe.

23513[/snapback]

 

 

Vreau sa te aud ca spui aceleasi lucruri si despre 130i...tocmai e pe teava si cred ca motorul de 3 litri si 250 si ceva de cai o sa "urce destul de repede in ture" si pentru tine. :) ..interiorul e adevarat..lasa de dorit :blink: ...dar cred ca BMW o sa umble un pic si la asta...

Link to comment
Share on other sites

poate sa-i puna orice pe el nu e ok. e prea turtit si fuge de fata. interiorul e infect calitativ. aici nu discutam de chestii subiective ci tehnice, obiective. vezi si tu ce zice si omul asta, are dreptate: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=141

 

Vreau sa te aud ca spui aceleasi lucruri si despre 130i...tocmai e pe teava si cred ca motorul de 3 litri si 250 si ceva de cai o sa "urce destul de repede in ture" si pentru tine. :) ..interiorul e adevarat..lasa de dorit :blink: ...dar cred ca BMW o sa umble un pic si la asta...

23554[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

poate sa-i puna orice pe el nu e ok. e prea turtit si fuge de fata. interiorul e infect calitativ. aici nu discutam de chestii subiective ci tehnice, obiective. vezi si tu ce zice si omul asta, are dreptate:  http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=141

23564[/snapback]

 

Referitor la calitatea materialelor folosite am spus ca sunt de acord cu tine. Si cu X3 (stii mai bine, mai ales ca ai unul in curte) BMW a lasat-o mai moale cu calitatea. Ca simpii muritori, citim si noi ce revistele de specialitate ne dau din cand in cand referitor la vreun drive test cu un nou model aparut pe piata. Nu zic ca ce UM spune nu e adevarat. Nu am avut ocazia sa incerc inca un seria 1 si nici nu cred ca voi incerca sa-l duc la limita ca sa vad cum se comporta. Ce ma intriga este seria de articole aparute in mai toate revistele de specialitate care lauda tocmai motorizarea, cutia bine etajata, setarea suspensiei si comportamentul rutier tipic unei tractiuni spate. Pe care sa mai crezi? Macar la capitolul calitatea interiorului toti sunt de acord...it sucks!...

Erai nemultumit de felul cum trage motorul de pe 120i si m-am gandit ca poate 130i-ul din acest punct de vedere o sa-ti faca pe plac. Apropo...cine stie cand apare 130i si la noi?

Link to comment
Share on other sites

ma referem la 120d nu i. eu nu vorbesc din reviste, numai din experiente personale. x3 care il am e nou, 2005, parca au mau umblat la finisaje, este ok, uite o foto din al meu.

 

http://img224.echo.cx/img224/2958/00242nw.jpg

 

 

 

Referitor la calitatea materialelor folosite am spus ca sunt de acord cu tine. Si cu X3  (stii mai bine, mai ales ca ai unul in curte) BMW a lasat-o mai moale cu calitatea. Ca simpii muritori, citim si noi ce revistele de specialitate ne dau din cand in cand referitor la vreun drive test cu un nou model aparut pe piata. Nu zic ca ce UM spune nu e adevarat. Nu am avut ocazia sa incerc inca un seria 1 si nici nu cred ca voi incerca sa-l duc la limita ca sa vad cum se comporta. Ce ma intriga este seria de articole aparute in mai toate revistele de specialitate care lauda tocmai motorizarea, cutia bine etajata, setarea suspensiei si comportamentul rutier tipic unei tractiuni spate. Pe care sa mai crezi? Macar la capitolul calitatea interiorului toti sunt de acord...it sucks!...

Erai nemultumit de felul cum trage motorul de pe 120i si m-am gandit ca poate 130i-ul din acest punct de vedere o sa-ti faca pe plac. Apropo...cine stie cand apare 130i si la noi?

23578[/snapback]

Edited by Doru
Link to comment
Share on other sites

Si ca sa-ti dau un exemplu ( ce-am gasit la repezeala...) uite mai jos:

"Doua motoare ni s-au pus la dispozitie, ambele de 2,0 litri. Unul pe benzina, beneficiind de tehnologia Valvetronic, celalalt diesel, cu a doua generatie Common Rail. Cel diesel, mai puternic decat cel pe benzina! Surpriza? Nu chiar, dar ce inseamna 120d fata de 120i? In primul rand, sunet de diesel. Sunet pregnant! Sorry, dar sound-ul motoarelor pe benzina, mai ales al celor semnate BMW, nu poate fi egalat (inca) de dieseluri, oricat de performante ar fi. Si 120d chiar este performant. 200 km/h sunt depasiti cu o usurinta dezarmanta, datorita unui cuplu urias pentru aceasta cilindree. Puterea, ce sa mai vorbim, se apropie de a primului 330d, care avea un litru mai mult la cilindree. Orice apasare pe pedala de acceleratie se resimte imediat, in orice treapta de viteza, dar numai peste 2.000 rpm. Sub aceasta turatie, avem de-a face cu un simplu diesel cuminte… Ce se poate reprosa dieselului, fata de benzina, este raspunsul relativ brutal la urcarea in ture, cand se trece prin zona turatiei de moment maxim. Din acest punct de vedere, 120i este mai elastic, dar si mai… lenes. Nu ne intelegeti gresit, 120i are performante foarte bune, dar dieselul il surclaseaza. Motorul cu benzina este mai melodios si se preteaza mai bine la schimbarile dese de viteze. Dar, in ansamblu, 120d propune un echilibru dezarmant intre performanta si consum. La un pret mai mare cu doar 2.000 euro fata de 120i. Acesta ramane potrivit pentru cei anti-diesel, „benzinari“ convinsi cu ureche muzicala....

...Ne referim la ceva ce nu se vede cu ochiul liber: suspensia automobilului. Despre sistemul de directie nu avem multe de zis: este servoasistat hidraulic, fara alte artificii electronice, dar imbunatatit astfel incat ofera o precizie de invidiat pentru orice alt model cu servodirectie electrohidraulica. Asa ca sa revenim la suspensii, care au cea mai mare contributie la comportamentul mai mult decat dinamic al masinii. Puntea fata are o arhitectura ce aduce cu McPherson, dar cu modificari menite a privilegia inscrierea cat mai exacta pe traiectorie a rotilor directoare, denivelarile avand influente foarte mici. In spate, suspensia este independenta, cu cinci brate, dar nu din aluminiu, cum v-ati fi asteptat, ci din otel. Nu din ratiuni de reducere a costurilor, ci pentru obtinerea, si pe aceasta cale, a unei repartitii de 50:50 a masei pe punti. Da, e corect, Seria 1 a reusit aceasta performanta, care ii confera un foarte bun echilibru. In practica, se pot lua curbe cu viteze (cam) mari, iar schimbarile de directie nu implica nici ruliu, nici tendinte necontrolabile. Bineinteles, aici un mare aport il are sistemul de control al tractiunii, „ingerul pazitor“ cand se depasesc limitele fizicii. Din acest punct de vedere, micul Unu este un diavol: te provoaca sa ii atingi limitele. Am uitat sa mentionam ca automobilele puse la dispozitie aveau jante de 17“. Cu toate acestea, confortul se imbina atat de bine cu sportivitatea, incat stai si te intrebi de ce mai propun unii costisitoarele suspensii active controlate electronic. Pardon, chiar si BMW propune asa ceva in clasele superioare…"

D-aia spuneam ca sunt contrariat...semnat :Oraan Marculescu,Munchen -Germania

...si asta e un articol luat la intampalre (http://www.autoexpert.ro/revista/articol.php?id_material=473)...

Link to comment
Share on other sites

forumurile de regula se folosesc pentru schimburi de experiente personale. cam tot ce se publica este biasat, nu are rost o dezbatere pe compendii. vezi singur ce si cum apoi exprima-ti opinia in cunostinta de cauza. in rest nu conteaza. pot sa-ti vorbesc la nesfarsit pozitiv despre ceva ce nu-mi place fara sa mint.

 

Si ca sa-ti dau un exemplu ( ce-am gasit la repezeala...) uite mai jos:

"Doua motoare ni s-au pus la dispozitie, ambele de 2,0 litri. Unul pe benzina, beneficiind de tehnologia Valvetronic, celalalt diesel, cu a doua generatie Common

Link to comment
Share on other sites

forumurile de regula se folosesc pentru schimburi de experiente personale. cam tot ce se publica este biasat, nu are rost o dezbatere pe compendii. vezi singur ce si cum apoi exprima-ti opinia in cunostinta de cauza. in rest nu conteaza. pot sa-ti vorbesc la nesfarsit pozitiv despre ceva ce nu-mi place fara sa mint

Se plecase de la un articol din Motorextrem si vroiam sa arat ca nu toti sunt la fel critici. :blink: Cat despre experienta personala,nu pot vorbi decat despre E46. Daca o sa-mi gasesc ceva timp o sa incerc si eu Seria 1. Chiar m-ai facut curios. :)

Edited by 330xi
Link to comment
Share on other sites

De multe ori trebuie sa scriu ca anumite comparatii nu isi au rostul sau ca gusturile sunt diferite eu unul incerc multe masini si le si compar din asta traies de multi ani si inca bine.Am si urmarit multe reviste fiecare cu parerea lui dar sa comparam o tractiune perfecta pe spate cu tracziuni pe fata e putin ridicol.Eu stiu ce poate un Golf si ce poate un Audi nu e chiar asa si despre materiale,din pacate stiu si cum se face o masina si mai si stiu de unde ia BMW materialele si la fel Audi si VW nu e chiar asa.Eu unul nu ma iau numai dupa reviste.Ca sa te pricepi la o masina nu trebuie sa o cumperi ci sa o testezi,dar sa stii ce sa testezi.Care dintre voi a desfacut in bucati un Golf 5,Audi a3 sau un BMW 1,care a fost pe un circuit cu una dintre ele?Sau cate mii de km ati facut?Eu am testat mult dar nu numai meseria mea ma ajuta si exerienta mai pun si o groaza de calculatoare pe masini sa vad anumite diferente si nu mi s-au parut cel din discutile voastre.Iar la vanzari seria 1 sta bine deci este acceptata in lume si in Europa.

Am sa inchei cum am inceput gusturile sunt diferite dar asta nu inseamna ca suntem experti in masini si sa criticam aiurea.

Link to comment
Share on other sites

tu daca lucrezi pt bmw ce sa zici? mie imi plac bmw, atat, am impresia ca este o masina care mi se potriveste. atata timp insa cat nu ei imi dau salariu cumpar ce vreau si ce imi place si ma simt liber sa imi exprim orice opinie critica. am avut bmw-uri cate nici nu pot sa-mi aduc aminte si in fiecare an cumpar 1-2 modele noi. poti spune ce vrei 1 e o mizerie. unora poate le place design-ul, ok e ceva subiectiv dar e prea mica, iti sta tavanul in cap si mult trambitatul raport de mase 50/50 e pur scriptic, masina la limita nu e ok. in plus nu e bmw in interior chiar daca asa scrie pe ea.

 

De multe ori trebuie sa scriu ca anumite comparatii nu isi au rostul sau ca gusturile sunt diferite eu unul incerc multe masini si le si compar din asta traies de multi ani si inca bine.Am si urmarit multe reviste fiecare cu parerea lui dar sa comparam o tractiune perfecta pe spate cu tracziuni pe fata e putin ridicol.Eu stiu ce poate un Golf si ce poate un Audi nu e chiar asa si despre materiale,din pacate stiu si cum se face o masina si mai si stiu de unde ia BMW materialele si la fel Audi si VW nu e chiar asa.Eu unul nu ma iau numai dupa reviste.Ca sa te pricepi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.