Jump to content

consum f30 2016 320i sau 320d


Sebyca

Recommended Posts

Salut , sunt student in Bucuresti si nu stiu ce sa aleg dintre 320i sau 320d ori chiar seria 4 , daca imi permit , kilometrii pe an cam 10000-20000 multi pe autostrada cand se da vacanta , in rest mai mult prin orasul natal(2-3km , oras mic) , in Bucuresti mai mult pe jos , metrou sau altceva , ori daca chiar trebuie sa ies cu masina un drum de cel putin 3km .Vreau sfaturi de la conoscatori sau si proprietari ce ar fii mai bine luand in considerare si pretul pieselor de schimb , consum si altele.Chiar daca sunt student si nu prea am bani sa o intretin deocamdata vreau sa o pastrez cat mai mult timp posibil .
Link to comment
Share on other sites

Pai cati bani ai ca sa iei seria 3/4 ? Ma gandesc ca vrei ceva din 2013-2014 .

Diselul e mai usor de gasit , cel mai probabil mai ieftin . Daca nu o chinui mult in oras , e mai rentabil . Cu conditia sa fie in stare buna si sa nu ceara multa intretinere - trebuie sa deduci de aici ca ori are putini km, ori ce era de facut, a fost deja facut . Altfel , cum zice colegul mai sus - pregateste bani de intretinere/reparatii si nu putini .

Link to comment
Share on other sites

Pot sa pun si eu intrebare de hodorog?

 

Daca tot ai spus ca esti student, ce utilitate ii dai tu personal BMWului in afara de a atrage sexul opus?

 

Cum au zis si altii. Daca nu te pricepi, nu te bagi, nu ai timp, o sa vina si vremea reparatiilor.. (am fost si eu student o data si stiu.. (scoala, intalnirile.. fitzele, cand se poate..)

Fii pregatit.

Toti mecanicii vor bani frumosi de la posesori de bemve indiferent de starea lor financiara... asta e realitatea; bmw e o masina mai "complicata" ca altele.. :))

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

I ați frate Bmw ! Dk nu te bucuri Acum atunci când ? Nu te mai lua dupĂŁ toți Corecții care mai de care de te sfĂŁtuiesc sa ți iei și un logan nou la aceeași bani.