Jump to content

Caseta directie


florinhitiuan

Recommended Posts

Buna tuturor membrilor acestui forum si pasionati de bmw.Intrebarea mea este daca a schimbat cineva caseta de directie din cauza vibratiilor in volan.(ca si cum ar fi dezechilibrate rotile).Am facut pana acuma nn unghiuri de fuga nn echilibrari schimbate brate bielete amortizoare arcuri bucse cap telescop absolut tot in afara casetei de directie..nu face nici un fel de zgomot la denivelari ...doar volanul de la 80 km in sus incepe sa tremure.
Link to comment
Share on other sites

Da,am avut aceasi problema,am ajuns sa cumpar doua anvelope noi pe puntea fata.Degeaba.Problema era de la caseta de directie,s-a umblat la surubul de reglaj de pe caseta,nu a fost strans cat trebuia si de aceea vibra volanul.Am strans acel surub,undeva la jumatate de cursa,si am scapat de vibratii.Masina,E46 320D.
Link to comment
Share on other sites

revin cu o rezolvare ptr ca vad ca majoritatea dupa ce is afla problema nu mai raspund.Vreau sa multumesc celor care au comentat.Anul trecut am schimbat bratele de pe punte fata "MOG" si se pare ca acestea au fost problema principala.defectul lor era ca pivotul din capatul bratului sta intr-o bucsa de cauciuc,acesta find prea elastic sau prea moale,de acolo si vibratii stanga dreapta indiferent de echilibrari si jante,anvelope...Acum a ramas o trepidatie sau o 'zguduiala' de la 140 in sus dar care se simte in toata masina..banuiesc ca este de la cardan sau rulment deoarece cate o data cand este incalzita masina dupa ce opresc si dau in mansalier se aude un zgomot ca de lovitura"DONG"
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

revin cu o rezolvare ptr ca vad ca majoritatea dupa ce is afla problema nu mai raspund.Vreau sa multumesc celor care au comentat.Anul trecut am schimbat bratele de pe punte fata "MOG" si se pare ca acestea au fost problema principala.defectul lor era ca pivotul din capatul bratului sta intr-o bucsa de cauciuc,acesta find prea elastic sau prea moale,de acolo si vibratii stanga dreapta indiferent de echilibrari si jante,anvelope...Acum a ramas o trepidatie sau o 'zguduiala' de la 140 in sus dar care se simte in toata masina..banuiesc ca este de la cardan sau rulment deoarece cate o data cand este incalzita masina dupa ce opresc si dau in mansalier se aude un zgomot ca de lovitura"DONG"

 

Acea lovitura care se aude cand opresti si bagi in marșarier este de la bucsile de la diferential

Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat. Poate sa fie de din locul unde se ĂŽmbina cardanul cu diferențialul.. se face cumva un joc in nuturile acelea dupĂŁ ce se desface piulițĂŁ aia mare de 30 sau de cat e, iar reclamația este “ zgomot metalic ca un fel de lovitura in treapta 1-2 si marsarier in momentul plecĂŁrii de pe loc când schimbi viteza”. A dat Bmw soluție tehnica la aceasta problema si e simplu de rezolvat, am vĂŁzut la majoritatea aceasta problema, toate e urile ( E60,E90,E87) si doar la cele cu cutie manuala apare problema cam din orice an 2005-2010 Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.