Jump to content

Convertire la turbo


Bogdan_Stefan

Recommended Posts

Pune mana si cauta aici pe forum, gasesti informatii.

 

A fost un coleg NSL cu un proiect gen, iar toata lumea l a trimis in partea cealalta pe 4t...

 

Mi se pare ca inca mai are clipuri pe YT.

 

Intamplator am fost la el in garaj si am vazut masinuta.

Link to comment
Share on other sites

Salut, convertite la turbo, la câți cai putere rezista internele stock la motoarele 323(m52b25), 325(m54b25) și 328(m52b28)?

Bogdan, daca un astfel de proiect avea sens in urma cu peste 15 ani, acum ma tem ca este inutil si pagubos. Costul la finalul proiectului al unei conversii turbo pentru M52 se poate apropia de pretul unui BMW serie 3 cu motor N54. O masina cu turbo din fabrica inseamna un nivel de fiabilitate si tuning de care nu o sa reusesti niciodata nici macar sa fii pe aproape.

 

Poate merita sa incerci acest proiect numai daca iti prisosesc undeva intre 5.000 si 10.000 Euro (estimare foarte bruta) si ai foarte mult timp liber la dispozitie (vorbim de cateva sute de ore pentru studiu si implementare), in ideea ca vrei sa inveti in detaliu mecanica, electronica si tuning auto. La sfarsit, banii si timpul vor merita numai daca "stiinta" acumulata pe parcursul proiectului iti aduce un folos, sau macar o mare satisfactie personala. Investitia nu va fi recuperata niciodata, nici macar partial.

 

Iti recomand sa cantaresti foarte bine situatia si sa faci o analiza pragmatica.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

NU de la tine o astfel de intrebare !

Nu intelegeam motivul, ma gandeam la altceva :))

 

Pt ca nu rezista si se rupe.

 

Ce am vazut la el in batatura m am crucit.

 

Cardane torsionate, guibo facute muci de parca erau din hartie, slickuri arse, etc.

Totusi parca rezista pe la 300-350, dar fara sa dai in ea foarte non stop.

 

On-topic:

Totusi, mai bine iti faci un stroker de 3.0, crezi ca iesi destul de bine...

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Salut, convertite la turbo, la câți cai putere rezista internele stock la motoarele 323(m52b25), 325(m54b25) și 328(m52b28)?

 

Salut poti incepe de aici:

https://www.laurent-motors.com/en/turbo-kit/57-35651-kit-turbo-bmw-m50-20l-a-28l-24s-stage-12-ou-3.html#/23-turbo_type-t3t4_t04e_turbocharger_journal_bearing_t3_flange_450hp/318-collecteur-for_a_low_mount_turbo/343-engine_mount_for_low_mount_turbo_setup-without

dar atentie aici nu ai softul si trebuie decomprimat motorul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.