Jump to content

Limp mode


Mihai_liviu

Recommended Posts

Am schimbat filtrul de aer,am vrut sa dau jos egr dar nu am reușit sĂŁ desfac un șurub și l-am curĂŁțat pe loc dat ĂŽntr-o parte cu spray și cârpĂŁ și când am montat la loc mașinĂŁ nu se mai tureaza cum trebuie.la relanti nu sare de 3500 de rot iar ĂŽn mers nu intra turbina și nici nu se umfla furtunul ce ieși din inyercooler și intrĂŁ ĂŽn egr.bnw X3 2005 motor 2.0 diesel 150 cp euro3 fara dpf
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filtrul de aer,am vrut sa dau jos egr dar nu am reușit sĂŁ desfac un șurub și l-am curĂŁțat pe loc dat ĂŽntr-o parte cu spray și cârpĂŁ și când am montat la loc mașinĂŁ nu se mai tureaza cum trebuie.la relanti nu sare de 3500 de rot iar ĂŽn mers nu intra turbina și nici nu se umfla furtunul ce ieși din inyercooler și intrĂŁ ĂŽn egr.bnw X3 2005 motor 2.0 diesel 150 cp euro3 fara dpf

Off topic: Daca nu are dpf e non-euro :)

On topic: Mai verifica valva egr sa nu fie blocata pe inchis/deschis

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incerc sĂŁ ajung la cineva priceput la BMW dar e ocupat..sper cĂŁ marți sĂŁ mĂŁ primeascĂŁ...e ciudat cĂŁ totuși nu se aprinde numim in bord...pornește f bine, merge bine doar cĂŁ nu intra turbina ...la relanti cu cotul acela de la debitmetru scos se vede cĂŁ turbina se ĂŽnvârte la relanti.....dar când accelerez nu face acea presiune...
Link to comment
Share on other sites

Probabil nu ai pus o mufa cum trebuie la loc sau ai probleme cu galeria de admisie blocata. Nu iti apare martorul de motor in bord ?

Eu aveam depuneri de calamina in admisie si din cauza asta se blocase si EGR. Se curatau toate bine si se puneau la loc iar masina functiona iar ca inainte. Tot X3 2005 150 cp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat.era mufa de la senzorul map căzută.cand am scos capacul din spate de pe motor am dat pestea și nu am văzut...

Bravo. Bine ca ai gasit ce era.

Totusi mufa senzorului are o clema metalica pe lateral care trebuie apasata cam 5mm sa iasa de pe senzor! Nu vad cum scoaterea capacului a putut scoate mufa aia!..

Senzorul tau mai are aceea clema sau nu?

 

Daca nu are, s-ar putea sa te trezesti iar fara mufa pe senzorul map..

 

(Daca te uiti la electrovalva de langa EGR o sa vezi cum arata clema aceea metalica a mufei si cum iese de pe electrovalva.. la fel e si cea de la senzorul MAP.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.