Jump to content

Suspensie aer


Ovidiucmihai

Recommended Posts

Salutare.Am un 530GT achizitionat de cateva zile din 2011.

Am observat ca la stationare mai mare de 5,6 ore se lasa ba pe stanga ,ba pe dreapta , ba toata de spate.si cand o descui si deschid portiera porneste compresorul.Ce poate sa aiba,ati patit.Ma gandesc ca daca ar fi pernele s-ar lasa tot timpul de tot si nu cate o roata pe rand...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Ca raspuns la problema GT'lui recomand si eu inlocuirea pernelor de aer pentru ca la fel am patit si eu la un F11 din 2012 (cand stanga, cand dreapta se lasa, sau poate dupa 2 zile de stationare niciuna). am inlocuit ambele perne (nu este recomandat sa schimbi doar una). Acum o luna le-am schimbat si totul este OK! Odata cu inlocuirea recomand si desfacerea compresorului, curatarea lui si uscarea granulelor care absorb umezeala din aer!

 

Intrebare pentru colegi: e posibil sa fie spatele mai rigid cu pernele noi? am observat ca dupa inlocuire spatele parca are uneori tendinta de a "sarii" mai tare la unele delivelari in drum, insa nu pot sa spun ca am probleme de control deoarece sta lipita de drum. pernele sunt aftermarket deoarece cele OEM erau chiar scumpe... insa peste tot scrie ca si cele after sunt ok. Insa acuma aceasta senzatie pe denivelari imi da un discomfort mare... Nu am facut inca "echilibrarea garzii la sol pe cele 4 roti" dar voi merge in viitorul apropiat la reprezentanta pentru asta.

 

Ce imi recomandati in acest caz?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Ca raspuns la problema GT'lui recomand si eu inlocuirea pernelor de aer pentru ca la fel am patit si eu la un F11 din 2012 (cand stanga, cand dreapta se lasa, sau poate dupa 2 zile de stationare niciuna). am inlocuit ambele perne (nu este recomandat sa schimbi doar una). Acum o luna le-am schimbat si totul este OK! Odata cu inlocuirea recomand si desfacerea compresorului, curatarea lui si uscarea granulelor care absorb umezeala din aer!

 

Intrebare pentru colegi: e posibil sa fie spatele mai rigid cu pernele noi? am observat ca dupa inlocuire spatele parca are uneori tendinta de a "sarii" mai tare la unele delivelari in drum, insa nu pot sa spun ca am probleme de control deoarece sta lipita de drum. pernele sunt aftermarket deoarece cele OEM erau chiar scumpe... insa peste tot scrie ca si cele after sunt ok. Insa acuma aceasta senzatie pe denivelari imi da un discomfort mare... Nu am facut inca "echilibrarea garzii la sol pe cele 4 roti" dar voi merge in viitorul apropiat la reprezentanta pentru asta.

 

Ce imi recomandati in acest caz?

Multumesc!

 

Salut,

 

Cine a montat pernele, a facut corect montajul? Trebuie rulata procedura de calibrare din ISTA, cu specificarea ca pernele sunt aftermarket, apoi mai vezi cum se comporta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.