Jump to content

Pornire grea la cald N43


Recommended Posts

Salut,

 

 

Am cumparat ĂŽn noiembrie un e92 coupe și prin ianuarie am ĂŽnceput sĂŁ ĂŽntâmpin o problemĂŁ. DupĂŁ ce merg cu mașina 5-10km (când se ĂŽncĂŁlzește de tot) nu mai pornește. Motorul ĂŽnvârte, doar cĂŁ nu aprinde. DacĂŁ o las 10-15 minute, pornește, mai greu puțin (doi-trei cilindrii la ĂŽnceput, dar imediat ĂŽși revine și merge rotund). Dimineața la prima cheie sau oricând atâta timp cât motorul nu e cald pornește la sfert. Ănainte, când dĂŁdeam la automat și nu pornea, ventilatorul pornea la vitezĂŁ maximĂŁ. Ănițial am crezut cĂŁ e dus senzorul de temperatura antigel și l-am schimbat. Ce-i drept, nu mai pornește ventilatorul când nu pornește motorul, dar problema persistĂŁ. DacĂŁ merg cu mufa de la senzorul de temperaturĂŁ deconectatĂŁ, motorul pornește perfect și la cald, absolut nicio problemĂŁ. Bateria a fost schimbatĂŁ ĂŽn decembrie și cam atunci a apĂŁrut și problema. MĂŁ gândesc la pompa de benzinĂŁ sau la modulul de control al ei (EKP). A mai ĂŽntâmpinat cineva problema asta? Ceva pĂŁreri?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.