Jump to content

Geometrie F10/F11


Recommended Posts

Sincer nu stiu cum sa interpretez rezultatul DIAGNOZEI.

Atasez spre interpretare rezultatul.Cateva observatii pot face si eu , ampatamentul diferit stanga dreapta,diagonalele cu valori diferite...desenul in sine arata asimetrii...deci cum se interpreteaza starea masinii???

post-99638-0-71164600-1595544254_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu prea aratĂŁ cum trebuie, cred ca mai trebuia inca o planșĂŁ cu informații, ĂŽnsĂŁ daca citim puțin si planșĂŁ asta vedem ca la tine e fuga pe dreapta fata destul de mult in fata, efectiv vezi cu ochiul liber cum roata din stânga fata este mai in spate ca cea de pe dreapta, din câte știu eu la majoritatea mașinilor fuga nu se regleazĂŁ, este cauzata de vreun accident sau vreo lovitura puternica si e posibil sa fie ceva componente strâmbe (Brat, fuzeta, etc) Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Apreciez opinia...trimit si celelalte determinari pentru a iti face o idee completa..a avut o lovitura totusi pe dreapta fata nu stanga si am schimbat ceva piese dar poate nu destule...sau poate chiar nu e nimic de facut...

post-99638-0-73314900-1595571523_thumb.jpg

post-99638-0-01085400-1595571548_thumb.jpg

Edited by LAU73
Link to comment
Share on other sites

WIN60 a spus mai sus ceva esential care ti-a scapat probabil:

"câte știu eu la majoritatea mașinilor fuga nu se regleazĂŁ"

 

Nu iti ramane decat sa intrebi daca se poate regla, sau ce e de facut sa se poata regla/anula diferenta..

 

Dar poate revine WIN60 cu mai multe idei.

Link to comment
Share on other sites

Da... nu prea am alte idei, cei de la stand trebuie sa ti spuna clar daca se poate regla sau nu, eu zic ca nu, prima mașina la care am vĂŁzut ca se poate regla fuga a fost Ford Ranger chiar acum 2 sĂŁptĂŁmâni. De 5 ani de când lucrez in branșa nu știam ca se poate regla fuga la vreo mașina.

 

PĂŁrerea mea este ca pe dreapta este mai avansatĂŁ ( adicĂŁ nu e bine), iar in stânga este bine, oricum este destul de mult de in fata, nu știu ce ai schimbat ĂŽnsĂŁ mai trebuie umblat. In principiu trebuie luate pe rând ( Brat superior, inferior, amortizor, bieleta antiruliu, bieleta direcție, cap bara, bara antiruliu, fuzeta, nu neaparat in ordinea asta).

Link to comment
Share on other sites

Ma asteptam ca pe dreapta sa fie rota mi retrasa intrucat impactul fost acolo...acum care e situatia? stanga e la locul ei si dreapta este avansata ? sau stanga e retrasa si dreapta e la locul ei ?

 

DupĂŁ accident,trebuiau verificate buloanele și cadrul care se prinde pe caroserie

 

Pe cadrul ala vin prinse motorul și caseta de direcție,bratele suspensiei

 

Probabil aia nu au vĂŁzut ca e strâmb,și l au lĂŁsat asa.

Link to comment
Share on other sites

Pare cel mai probabil ca diferenta sa fie de la puntea fata dar nu parea sa fie atinsa sau deformata.Primul pas ar fi sa fie verificata prinderea de caroserie...dar daca se ajunge la schimbare punte , care ar fi costurile , piese plus manopera?
Link to comment
Share on other sites

Puntea nu se schimba preventiv, trebuie verificatã daca are ceva, nimic nu se schimba preventiv ci doar daca se vede clar ca e strâmb sau lovit ceva, e vorba de procedura in sine si chiar si de costuri, puntea fiind destul de piperatã, cred eu.

 

Exact se iau nișe mĂŁsurĂŁtori de pe anumite șuruburi, chiar prinderea de caroserie cum ai zis, diagonala, verticala, orizontala, daca nu sunt egale toate, trebuie schimbatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Pare cel mai probabil ca diferenta sa fie de la puntea fata dar nu parea sa fie atinsa sau deformata.Primul pas ar fi sa fie verificata prinderea de caroserie...dar daca se ajunge la schimbare punte , care ar fi costurile , piese plus manopera?

 

 

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f10n&typ=5e51&og=02&hg=31&bt=31_0824

 

Deci pentru un 520 diesel din 2015,este 1000 .

 

Manopera,probabil ĂŽncĂŁ 1000

 

Plus,ce mai gĂŁsește rupt când se apuca sa desfacĂŁ.

Edited by SDC
Link to comment
Share on other sites

Ma eu nu m am uitat, ĂŽnsĂŁ nu știu logica ta sau ĂŽți e lene sa scrii.

 

Daca scrii ca puntea e 1000 si probabil manopera inca 1000 , e normal sa ma gândesc ca este vorba de “lei” si e normal sa spui ca euro puntea si lei manopera , ca manopera sigur nu e 1000 euro nici daca demontezi toatĂŁ caroseria cu motor cu tot si le pui inapoi.

 

Daca tu ai scris informația la ce sa fiu curios sa intru sa vad daca chiar asa e, posibil daca eram proprietarul m as fi uitat, ĂŽnsĂŁ ca alt coleg de pe forum am luat de buna ce mi s a pĂŁrut logic ca ai spus.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.