Jump to content

Diferential ?


Kojak

Recommended Posts

Salutare tuturor

Am un F31 xdrive 320D 2014 automat.

De vreo saptamana cand selectez marsarierul face ca in filmarea de mai sus. Face asa si cand accelerez putin si iau piciorul de pe pedala( nu intotdeauna si doar la viteza mica). Luni ajung la mecanic bineinteles. Vroiam sa vad pana atunci daca cumva careva dintre fericitii posesori de BMW a patit asa ceva. Masina am ridicat-o la un amic care se pricepe cat de cat...el zice ca probabil diferentialul e de vina.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri !

 

Edited by Kojak
Link to comment
Share on other sites

Doar daca decuplezi cardanul de grup poti sa iti dai seama daca jocul este in grup sau in cutie, cel putin eu asa as face, acuma zgomotul este transmis prin cardan si nu poti sti exact de unde vine, tind sa cred ca nu este din diferential, banuiesc ca vine de undeva din fata
Link to comment
Share on other sites

Stiu problema, mi a luat sa o rezolv 1 an si ceva la E60, pentru E uri ( manuale doar) Bmw a lansat o informare cu aplicare vaselinĂŁ sau loctite pe nuturile din interior.

 

Este destul de simplu de rezolvat, se aude gen când pleci de pe loc sau când dai in marsarier sau când accelerezi si iei piciorul brusc de OE acceleratie in treapta 1-2.

 

Cred ca este aceeași provlema, revin cu link.

Edited by WIN60
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum este acolo, dar daca are culisanta cu nuturi atunci cu siguranta mai mult ca sigur de acolo se aude zgomotul, si dupa cum ai spus, cu niste vaselina se rezolva problema, ca vaselina as recomanda vaselina cu complex de aluminiu si fulgi de cupru, se foloseste la scule culisante gen dalti sds ciocane demolatoare, picon,etc
Link to comment
Share on other sites

Eu am pus loctite negru de care se pune la distribuție la N47, e cel mai bun pe care ĂŽl știu, ĂŽnsĂŁ nu o mai desfaci de acolo ĂŽncât ca vrei sa o mai desfaci :)), informarea de la Bmw e cu vaselinĂŁ, dar pe forumurile din afara scriau ca dupĂŁ un timp a reapĂŁrut zgomotul, ĂŽnsĂŁ cu loctite e 99% rezolvarea. Eu am schimbat si cardanul crezând ca de la el

Se aude... m a disperat 1 an ca nu gĂŁseam, vroiam sa schimb diferențialul cu totul.

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184084-zgomot-cardan-diferential-planetare-520d-e60-n47/page__view__findpost__p__2451834__fromsearch__1

 

 

Uite postul pe care l am fĂŁcut eu in 2018, citește de la ĂŽnceput pana la final.

 

Citește inclusiv forumurile pe care le am pus in topic, acolo o sa vezi poze clare cu flansa respectiva si nuturile de unde se aude zgomotul.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pentru raspunsuri. O sa incerc varianta cu loctite/vaselina. O sa revin cu noutati

Chiar te rog sa revii cu up-date, am acelasi sunet si ma batea gandul sa schimb grupul, cutia...

Cutia de ce? Pentru ca unii mecanici mi-au spus ca sunetul vine de la cutie, dar nu a fost asa, abia acum 3 sapt am depistat ca sunetul vine din grup(asta cum:? am bagat un mecanic in portbagaj si am

Mers cu masina pentru ca din masina abia se aude sunetul).

Am masina de 10 ani si cred ca asta a fost cea mai mare frustrare a mea, ca nu am reusit sa ii dau de cap sunetului.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Enders e vorba de zgomotul asta metalic care se manifesta asa? Ce maĂâ˘ina ai??

Da, despre sunetul asta e vorba. E90 2008 LCI.

Se aude un ââŹĹcloncanitââŹÂ cand decelerez in special in treptele 1 si 2.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la Bmw. In Austria ca acolo stau. A facut un inginer cateva ture apoi a urcat-o sus. El zice ca ori flansa aia e slabita ori diferentialul s-a dus...ca sa stie sigur tre sa o desfaca si doar asta ma costa 450 euro. Maine la 8 am programare la mecanicul meu sa incercam cu loctite si sper sa rezolv asa. Daca nu cel mai ieftin diferential l-am gasit pe ebay cu 150+80 transportul. Va spun maine ce-am rezolvat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, despre sunetul asta e vorba. E90 2008 LCI.

Se aude un ââŹĹcloncanitââŹÂ cand decelerez in special in treptele 1 si 2.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

90 % sunt sigur ca si tu ai problema asta, eu nu am gasit pe

Forumurile din Ro sau vreun mecanic care sa aibĂŁ idee ca de acolo e problema. Când le spuneau ziceau ca nu are cum... totuși inclusiv Bmw a emis o acțiune de service privind acest zgomot.

 

Am auzit zgomotul si pe un E87 adus de un amic, când i am zis, a zis ca a Început sa l audã incontinu :)).

 

Nu mai sta, mai ales ca tu ai Seria E, desfa acolo ca nu e greu, doar sa ai tubularĂŁ de 32 sau cat e aceea piulițĂŁ si sa dai semn, ca sa poți desface cu cheia o sa trebuiasca sa blochezi rotile de pe spate.

 

Apropo si in informarea respectiva se recomanda ĂŽnlocuirea simeringului, eu când am desfĂŁcut nu am mai stat sa mi ajungĂŁ simeringul, am vĂŁzut ca este totul uscat si am zis ca e ok, ĂŽnsĂŁ de atunci am o pata de ulei cum ca ar curge pe la acel simering, nu e umed aproape deloc, curge puțin dar curge.. deci de aia recomandau si ĂŽnlocuirea simeringului obligatoriu.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina e acum pe elevator. Mi-a trimis mecanicul pozele astea si zice ca multi din dintii aia sunt terminati si ca loctite nu o sa tina prea mult. Piesa costa 250 euro la bmw.

Voi ce parere aveti ?

Piesa este din partea din fata apropo. In spate nu are joc deloc. A mai patit careva ?

post-99795-0-01469000-1597909439_thumb.jpeg

post-99795-0-82287900-1597909447_thumb.jpeg

post-99795-0-19011800-1597909460_thumb.jpeg

Edited by Kojak
Link to comment
Share on other sites

Cum adicĂŁ din partea din fata??

 

La mine erau dinții ca de fabrica si nu era mizerie/pilitura deloc, ĂŽnsĂŁ totuși jocul era cam de un an sau mai mult pana l am rezolvat.

 

Ăntr-adevĂŁr loctite se pune daca dinții sunt in regula.. e posibil sa ținĂŁ ĂŽnsĂŁ nu e sigur. Oricum loctite se pune mult, efectiv umplii tot.

Link to comment
Share on other sites

Masina e acum pe elevator. Mi-a trimis mecanicul pozele astea si zice ca multi din dintii aia sunt terminati si ca loctite nu o sa tina prea mult. Piesa costa 250 euro la bmw.

Voi ce parere aveti ?

Piesa este din partea din fata apropo. In spate nu are joc deloc. A mai patit careva ?

 

este flansa de pe TC. pozitia 4 in poza

 

am schimbat si eu asta acum 2 luni.

 

am luat'o de aici. https://awd.tech/collections/atc35l-bmw-1-2-3-4-5-6-7-x1/products/atc35l-tc45l-atc450-flange-kit-rear-27107595650-27107645468

piesa idendica cu cea montata pe masina. OEM.

 

trebuie schimbat si semeringul, treaba care singur ti'a facut'o. mai trebuie schimbat si uleiul pt ca este poluat de span.

 

nu se monteaza cu vasilina. se foloseste loctite 638

Link to comment
Share on other sites

unde se pune loctite? pe caneluri sau pe suruburi?

 

loctite nu e just loctite ;) loctite 638 este dedicat pt montajul lagarelor, rumlentilor, flanselor. daca pui pe surubrui, le desfaci cu flexul

 

in cazul de fata se pune loctite 638 pe canelurile flansei; in felul asta suprafata de contact se mareste si se elimita jocul mecanic intre cele 2 piese.

 

 

cine e curios poate sa vada testul asta:

Edited by Thanatos
Link to comment
Share on other sites

 

nu se monteaza cu vasilina. se foloseste loctite 638

Vaselina mentionata nu este orice vaselina. Inainte de a contrazice informeaza-te cat de bine poti.

 

Unde scrie ca trebuie pus loctite?

Arata-mi un document oficial de unde sa reiasa ca se pune adeziv cu o atat de mare putere!

 

Unde scrie ca ansamblarea aia se desface cu flexul in viitor?? Adica taiata!

 

(Se pune cumva loctite 638 si la p******e, ca eu le-am desfacut candva si acum mi-e teama sa nu fi facut ceva gresit..)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce sens are vasilina cand suprafata de contact intre ax si flansa este imersata in baie de ulei?

Deci din cauza ca nu are lipici nu mai curge uleiul si se strica diferentialul acolo..

 

Cum e suprafata imersata in ulei? Doar suprafata? Interesant..

 

Si daca e imersata in ulei, cum zici, cum de s-a tocit la el in poze mai sus?

 

Eu cred ca daca e imersata in ulei de fapt simeringul scapa ulei!

Tu ce zici?

 

(Vaselinele alea sunt din categoria anti-sized; stii ce inseamna?)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

nu este vorba de diferenial, este flansa din cutie/TC. uleiul este prezent, problema este un design prost(sau realizare proasta) a piesei care permite jocul tangential.

 

asa arata siguranta mea dupå 150.000. cum vezi.. flansa se misca fata de ax si a permis uzura asta.

 

post-99690-0-40677800-1598205315_thumb.jpg

 

am analizat detaliat problema. inital am crezut ca era cardanul cauza; aveam o componenta dominanta la 2500 rpm cu masina in sarcina la ca. 100km/h iar rotile ca. 810 rpm.

 

 

post-99690-0-46302800-1598205330_thumb.jpg

 

 

cu cardanul jos am vazut jocul in flansa asta, repet.. din transfercase la xdrive / cutie la restul ... nu grupul spate; acolo este altfel prindera in ax.

 

loctite nu mai permite jocul tangential si elimina sursa uzurii premature. exact acesta este scopul produsului.. adica exact invers decat vasilina anti-seize, nu?

Edited by Thanatos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.