Jump to content

Sfat achizitie Bmw F10


AndreiDaviid

Recommended Posts

Hai ca sa dus pla si topicu asta! Daca i asa, mai am si eu un cui pentru cosciug!

Chiar daca marca i nemteasca, nu inteleg de ce se iau in discutie doar nemtii! Sau aia din Anglia, Franta, Spania si Italia nu coduc BMW!

De ce isi iau nemtii doar masini ieftine si nu premium? Pentru ca asa e rasa lor, mai “calculata” d’aia! Da e “calculata” pana pe la 45 de ani, dupa nu prea mai este!Ala care are peste 8k/familie, o sa si ia una d’asta premium! De ce? Pai nu pre ai ce face cu banii la -2,5m! Aia mai de la sud, nu asteapta 45, o iau mai devreme. Vad ca deja se instaureaza moda motoarelor de 2l pe forum(sic! pā semnatura) dar marca asta inseamna pentru un pasionat altceva(de la 3l in sus!).Aaaa, ca merge si 2l, da merge(sic again) dar suntem pe un forum de pasionati, iar marca asta nu si a dobandit renumele pe motoare cu 4 cilindri(in mare parte!)

Link to comment
Share on other sites

 

Nu asta e ideea, insa nu pot sa nu fac o paralela intre tarile cu nivel ridicat de trai/satisfactia cetateanului- se achizitioneaza bunuri noi (ok, partial se explica prin venituri mai ridicate) si tarile cu nivel ff scazut de trai, unde totul e refolosit/uzat/sh. Global, Romania e pe la mijloc(cine nu crede, sa mearga in africa), insa mult in spate in UE, ceea ce ma face sa pun o intrebare legitima: daca avem posibilitatea, nu e mai bine sa adoptam niste obiceiuri/practici din tarile pe care le invidiaza romanii, decat sa ramanem prinsi in obiceiuri fara beneficii pe termen lung. Merg mai departe: achizitia unui autoturism nou aduce beneficii reale economiei si bugetului (firme, angajati, taxe), beneficii care se pot intoarce spre binele cetateanului, in schimb achizitia unui autoturism sh aduce beneficii doar vanzatorului, din tari straine, asta daca nu ajungem si mai departe, la samsari ce fac venituri neimpozitabile , si fraudeaza bugetul de stat prin ilegalitati (neplata tva, eludare taxe).

Nu e deloc asa.

 

Toata treaba sta in mentalitate nu in dorinta expresa de a avea un lucru nou in permanenta.

Sau si mai simplu, dorinta indusa de dorinta altora expresa de a avea un lucru nou duce la o rata mai mare a criminalitatii de tot felul.. evident pentru a face rost de banii necesari lucrului nou!

 

O sa te superi Eugen dar judecata e destul de superficiala.

Pentru ca noi, ca sa ne ridicam trebuie mai intai SA FIM EDUCATI!

 

Sau altfel, degeaba am un lucru nou (masina) daca strazile nu sunt asfaltate/reparate la timp! Ca dau cu ea in gropi si o stric..

 

Sa mai spun si altceva, ca se tot trambiteaza poluarea, ca poluam..

Daca nu s-ar face atat de multe masini pe an si s-ar "lucra" la a intretine si schimba muult mai rar ce avem in posesie, am polua muuult mai putin planeta pamant!

 

Dar nu se vrea! Sub pretextul eficientei se fac profituri uriase.

 

De ce sa intretinem (prin educatie) un lucru pana devine depasit, cand putem sa incitam si sa facem bani pentru un mic ra**t adaugat in alt produs asemanator 90%!? Telefoanele mobile - "smartphone", cel mai simplu exemplu.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

...dar inclin sa cred ca nu sunt multi nemti care isi permit un BMW nou de 6ok cu banii jos . Iar "leasing-ul " in care ai masina "inchiriata" ,nu ma impresioneaza ....

 

Leasing-ul operational e unealta #1 folosita in vest, atat pt masinile de flota, cat si pentru cele de uz personal.

 

Apoi mai e categoria a doua, care isi cumpara o masina personala, prin rate la banca (dobanzile fiind f bune in vest, la creditele de nevoi personale, de maxim 5 ani). Astea sunt de obicei SH.

 

Si uite asa, conduc vesticii masini noi, fara ca de fapt sa si le permita nici ei, fara macar sa le detina.

Link to comment
Share on other sites

Imi imaginez initiatorul topicului venind cu noua sa masina SH din Germania si citind topicul lui de pe forum. De la biciclete in Olanda la educatie, la drumuri proaste, la 8k Eur pe luna la leasingul operational. frantics.gif Edited by Kragod
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imi imaginez initiatorul topicului venind cu noua sa masina SH din Germania si citind topicul lui de pe forum. De la biciclete in Olanda la educatie, la drumuri proaste, la 8k Eur pe luna la leasingul operational. frantics.gif

 

da, am facut varza topicul . Dar nu-mi fac probleme pentru initiator - parca a zis ca banii nu sunt o problema sa plateasca impozit mare pentru un motor de 3.0L, ca a mai avut BMW (daca nu gresesc) . Singura lui nelamurire era ce sa aleaga intre cel cu motor de 2L(525D) si cel cu 3L . Raspuns destul de simplu - daca banii, rationalitatea economica , nu sunt o problema, alegi 3L.

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

 

Insa cred ca esti in asentimentul meu ca este penibil cand vezi familii ce investesc bani multi pentru bugetul lor cotidian in niste bunuri aflate la sfarsitul vietii fizice si morale-autoturisme sh cu xxxxx km, dar cu logo pe capota , in schimb ii mai vezi cu un premolar lipsa, la teatru nu au fost niciodata, nu se gandesc sa puna in banca lunar o suma pentru a asigura un fond pentru studii la copii, carti nu cumpara ( le au pe alea de 66 de pe vremuri), nu merg la un muzeu, samd.

 

 

Eugen, poti sa imi explici varianta ta, in replica postata de mine mai sus in topic.

Are legatura cu, ce spui mai sus:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190452-sfat-achizitie-bmw-f10/page__view__findpost__p__2525467

 

Adica, vrei sa spui ca daca ma indatorez la banca platind rate lunare considerabile la o masina noua, sunt mai bine si fara premolari sparti in gura, decat daca iau aceiasi marca de masina SH si o conduc decent si o intretin dupa toate regulile cartii sau mai bine de atat?

 

La teatru, nu se duce (nu s-a dus) pentru ca nu e educat si NU APRECIAZA ARTA TEATRULUI, nu pentru ca nu are bani.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ia uite Mik15 cat de bogati sunt romanii. In print discutam de sume brute.

 

Ma gandesc ca in Germania, cu de 4.5 populatie mai mare, cu pib de 18 ori mai mare si cu un nivel al salarizarii triplu fata de Romania, sunt sute de mii de familii care au 8000 euro net.

Eu alesesem cifra intamplator.

 

Tu spui ca nu prea se aude de asemenea cifre nici in Germania. Uite ca eu cunosc cateva zeci de familii care au peste cifra asta in Germania.

LATER EDIT Media netulului pare a fi 2450 euro..o medie calculata pe aprox 50 mil salariati. Asta inseamna aprospe 5000 nrt pe familie, care duce la concluzia ca sunt cu siguranta cu mult peste un milion de familii cu peste 8000.

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va mulțumesc tuturor pentru rĂŁspunsuri , conversațiile tind sa se ducĂŁ in alta parte acum 😂 vorba unui coleg de mai sus , educație , infrastrucutra in De s.a.m.d . Tocmai ce am pus ochii pe una in De la prețul de 13.500 , dotata decent , singura chestie care mĂŁ sperie este faptul ca o deține o femeie 😅( fĂŁrĂŁ intentie negativĂŁ cĂŁtre sexul opus )

ĂncĂŁ nu am primit un rĂŁspuns clar de la voi , in bugetul meu gĂŁsesc ceva decent sau risc sa mĂŁ duc dupĂŁ ea și sa fie rupta in doua ? DacĂŁ am rĂŁmâne pe subiect ar fi super . Va mulțumesc

 

Apropo, știind ca sunt multe topicuri de genul, ce probleme comune exista la motorizarea de 3.0 (245 cp ) asta fiind pe mașina respectiva

Link to comment
Share on other sites

Cred ca la banii aia poti sa gasesti o masina onorabila - dar ceva mai veche , pre-facelift cum ai zis si tu . Ramane sa pui tu in balanta numar de km, dotari, stare tehnica.

Nu m-as speria ca e masina unei femei - poate a fost mai constiincioasa cu mersul la service si poate mai putin tras de ea.

Probleme specifice ? Destul de rar lantul de la distributie si la fel de rar poate , probleme cu linia axiala (mai intalnite la modele cu doua turbine) .

 

Apropo - daca tot o sa aiba ceva km , ar fi bine sa te interesezi de starea filtrului de particule .

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Va mulĂâşumesc tuturor pentru rĂŁspunsuri , conversaĂâşiile tind sa se ducĂŁ in alta parte acum ðŸËâ vorba unui coleg de mai sus , educaĂâşie , infrastrucutra in De s.a.m.d . Tocmai ce am pus ochii pe una in De la preĂâşul de 13.500 , dotata decent , singura chestie care mĂŁ sperie este faptul ca o deĂâşine o femeie ðŸËâŚ( fĂŁrĂŁ intentie negativĂŁ cĂŁtre sexul opus )

ĂncĂŁ nu am primit un rĂŁspuns clar de la voi , in bugetul meu gĂŁsesc ceva decent sau risc sa mĂŁ duc dupĂŁ ea Ăâ˘i sa fie rupta in doua ? DacĂŁ am rĂŁmâne pe subiect ar fi super . Va mulĂâşumesc

 

Apropo, Ăâ˘tiind ca sunt multe topicuri de genul, ce probleme comune exista la motorizarea de 3.0 (245 cp ) asta fiind pe maĂâ˘ina respectiva

 

Eu am F10 530 xdrive 258hp, nu 245.

Eu vad lucrurile cam asa:

Multi spun ca motoarele M47, M57 (pe care le-am avut pe fostele masini), sunt mai bune decat noua generatie N47 sau N57.

Eu zic ca nu e asa! Si incerc sa argumentez cum vad eu lucrurile.

Cand au aparut motoarele M47, 57, in prima 100.000km sa zicem, cat erau masinile in garantie, schimburile se faceau la 22-23k / km conform service plan-ului de atunci la reprezentante. Practic, un motor vedea cam 4-5 schimburi de ulei in prima 100.000 km.

 

Deja de la seria N, schimburile au sarit la 30.000 km si marea majoritate a masinilor vad maxim 3 schimburi de ulei in prima 100.000km.

Chestiile acestea le stiu de la manager de reprezentanta, am vazut genul asta de istorice cu zecile, si le puteti verifica si voi oricand la orice reprezentanta BMW.

Acum, cred ca depinde mult si de noroc, in sensul ca depinde cat de pasionat a fost primul proprietar, cata grija a avut, cum a exploatat masina.

Daca, sa zicem, a fost femeie si a facut schimburile chiar si la 40.000km (ca nu a stiut, nu se pricepe, mai rar pt ca sunt costuri mari la revizie in reprezentanta afara) si credeti-ma, sunt mii de astfel de exemple, motorul acela deja la 150.000 km, chiar daca nu par multi, e cam topit dupa doar 3-4 schimburi. Si apare in RO cu km putini, reali, dar servisat prost! Inevitabil or sa fie probleme! Nu zic sa ma credeti pe cuvant dar cel mai bine, platiti un istoric la reprezentanta si vedeti in prima 100.000km cate schimburi de ulei s-au facut; majoritatea schimba la 35-40k, al doilea la 70-75k iar al treilea schimb ulei peste 100.000k. Normal ca distributia nu mai e in mintile ei!

On the good side, am prieten cu 740d, 750.000km, nu a umblat la motor, doar turbina mica reparata; masina merge prin toata Europa, drumuri aproape saptamanal, ulei si filtre bune si carburant aditivat.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DJ Allexinno
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"Cand au aparut motoarele M47, 57, in prima 100.000km sa zicem, cat erau masinile in garantie, schimburile se faceau la 22-23k / km conform service plan-ului de atunci la reprezentante. Practic, un motor vedea cam 4-5 schimburi de ulei in prima 100.000 km.

 

Deja de la seria N, schimburile au sarit la 30.000 km si marea majoritate a masinilor vad maxim 3 schimburi de ulei in prima 100.000km."

 

Pot sa adaug ceva?

BMW a introdus schimbul de ulei si toate celelalte intretineri la masina noua sau nu.. , adica atunci cand te anunta masina, cand s-a implementat CBS-ul (Condition Based Service), adica conditii necesare de (de

prezentare in..) service, pe romaneste.

Simplu.

 

Deci si E90 cu M47, sau M57... si toate celelalte modele cu CBS au avut parte de schimburi lungi de ulei la reprezentanta..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Uite ca eu cunosc cateva zeci de familii care au peste cifra asta in Germania.

LATER EDIT Media netulului pare a fi 2450 euro..o medie calculata pe aprox 50 mil salariati. Asta inseamna aprospe 5000 nrt pe familie, care duce la concluzia ca sunt cu siguranta cu mult peste un milion de familii cu peste 8000.

 

Hai ma edit, te rog eu frumos lasa-ne cu vrajelile astea. Tu vrei sa zici ca cunosti zeci de persoane (aproape 80-100, ca vorbim de cupluri) care nu numai ca le cunosti veniturile in detaliu, dar si toate au venitul peste media germaniei?

 

Permite-mi sa nu te cred, mai ales ca am pe frate-meu acolo (cetatean german) care contrazice total cele spuse de tine.

 

Dupa cum spune si media salariala in Germania, majoritatea se claseaza intre 2-3000 eur pe luna. Un inginer in IT depaseste 3k, si poate ajunge la 3500. Un inginer in constructii, la 50 de ani ajunge la 4-5000.

 

Uite aici salariile brute din germania, nici macar brutul nu ajunge la 4000 decat pe ici pe colo, probabil pe toti aia ii cunosti, care au fix salariile alea, fix din zonele alea.

 

Grafik_Das_verdient_Deutschland_58258526_0.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"Cand au aparut motoarele M47, 57, in prima 100.000km sa zicem, cat erau masinile in garantie, schimburile se faceau la 22-23k / km conform service plan-ului de atunci la reprezentante. Practic, un motor vedea cam 4-5 schimburi de ulei in prima 100.000 km.

 

Deja de la seria N, schimburile au sarit la 30.000 km si marea majoritate a masinilor vad maxim 3 schimburi de ulei in prima 100.000km."

 

Pot sa adaug ceva?

BMW a introdus schimbul de ulei si toate celelalte intretineri la masina noua sau nu.. , adica atunci cand te anunta masina, cand s-a implementat CBS-ul (Condition Based Service), adica conditii necesare de (de

prezentare in..) service, pe romaneste.

Simplu.

 

Deci si E90 cu M47, sau M57... si toate celelalte modele cu CBS au avut parte de schimburi lungi de ulei la reprezentanta..

 

Da, erau mai dese si la mai putini km reviziile de ulei la seriile E decat la seriile F, conform cerintelor de garantie BMW. Clar ca schimburile mai dese ajuta la durata de viata a unui motor.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

@ pimp

 

Eu cunosc f multi insi care lucreaza la doua fabrici din Germania si sunt extrem de bine platiti.

 

Tu imi dai niste statistici cu media salarizarii pe Germania, care este irelevanta. Media este influentata de aia multi si prosti.

 

Totusi daca vrei sa dezbatem, statistica este la nivelul anului 2017 cand media brutului era 3200 euro. Daca vei cauta atent, acum media este 3700 brut care inseamna 2500 net.

 

Hai sa folosim regula de 3 simpla.

 

Ti-am pus mai sus distribuirea pe Romania.

De acolo poti concluziona ca 4% din angajatii romani castiga dublul salariului mediu pe economie in Romania

 

Aplicand acelasi procent de 4% in Germania, rezulta ca la 42.000.000 salariati cati au ei, 1.7 milioane castiga dublul mediei pe economie, adica peste 5.000net. Mai castiga si partenerii de viata pana in 3000 si rezulta aprox 1.7 mil familii peste 8000 net.

Sunt ferm convins ca intre 6 mii si 8 mii mai sunt 3 mil familii

 

QED

 

Uite ca in Germania nu se vand nici macar 1 mil de masini premium anual.

 

Rezultand ca nemtii au capul pe umeri, cu o educatie economica construita pe parcursul a secole. Eu nu inteleg cum de alea 5 mil de familii nu se arunca la porsche 911 ca din 6000 euro poti plati...

 

Dar sunt total de acord cu ce spun colegii pe aici ca fiecare face ce vrea cu banii lui nu pricep de ce ma fu-e pe mine grija :)

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

(Pleacand de la ce spune "edit" cu vanzarile de 1 milion..)

 

Dar din punctul de vedere al exporturilor masinilor germane priviti situatia!? Care sunt primele in lume ca si volum de vanzari.

..Ca de fapt, MULT MAI MULTI, alti oameni, din afara granitelor Germaniei aleg cotetzele nemtesti!?

 

https://www.forbes.com/2009/11/06/luxury-cars-states-lifestyle-vehicles-bmw-mercedes.html

 

https://www.statista.com/statistics/267252/key-automobile-markets-of-bmw-group/

 

https://www.statista.com/statistics/262921/global-production-of-luxury-cars-by-make/

 

Acum sa va vad cum stati la capitolul "sa-mi permit si eu ce-si permite": chinezul, japonezu', englezu', americanu', pana si italianu'..

 

(Reeditat pana am inteles si eu ce am vrut sa zic ;) )

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@ pimp

 

Eu cunosc f multi insi care lucreaza la doua fabrici din Germania si sunt extrem de bine platiti.

 

Tu imi dai niste statistici cu media salarizarii pe Germania, care este irelevanta. Media este influentata de aia multi si prosti.

 

Totusi daca vrei sa dezbatem, statistica este la nivelul anului 2017 cand media brutului era 3200 euro. Daca vei cauta atent, acum media este 3700 brut care inseamna 2500 net.

 

Hai sa folosim regula de 3 simpla.

[...]

Dar sunt total de acord cu ce spun colegii pe aici ca fiecare face ce vrea cu banii lui nu pricep de ce ma fu-e pe mine grija :)

 

Pe tine te fu-e grija din cauza frustrarilor acumulate in timp, exprimate destul de clar si pe topicul tau cu masina. Asta e ceea ce esti, te roade f mult cine cu ce se imbraca, incalta, ce masina conduce X sau Y.

 

Trecand peste asta, tu dai exemplu intr-o fabrica, ca ai cunoaste cativa zeci de oameni, care prin prietenia lor nemarginita fata de tine, ti-au dat raportul veniturilor lor (toti 30-40).

 

Nu numai ca suna absurd, eu n-as avea tupeul romanesc sa intreb cat castiga fiecare, dar in acelasi timp nu reprezinta realitatea.

 

Realitatea simplificata e cea pe care ti-am prezentat-o, 2500 e salariu mediu net, iar ca sa castige 4 sau chiar 5000 net un inginer (indiferent de domeniu) tre sa fi lucrat zeci de ani in domeniul ala. Asta e de fapt realitatea. Discrepanta nu e atat de mare ca la noi, unde salariul mediu net e 3000 ron, iar un IT-ist din cluj are 3000 eur, iar un doctor la fel, 2-3000 eur.

 

Adica, cu alte cuvinte, si la noi media e data de aia multi si prosti, cum zici tu, deoarece sunt f putini cu salarii exprimate in mii de euro. Si de-aia e relevant, pentru ca puterea de cumparare se face la o medie, nu se face media la aia 2-3 pe care ii stii tu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ia uite Mik15 cat de bogati sunt romanii. In print discutam de sume brute.

 

Ma gandesc ca in Germania, cu de 4.5 populatie mai mare, cu pib de 18 ori mai mare si cu un nivel al salarizarii triplu fata de Romania, sunt sute de mii de familii care au 8000 euro net.

Eu alesesem cifra intamplator.

 

Tu spui ca nu prea se aude de asemenea cifre nici in Germania. Uite ca eu cunosc cateva zeci de familii care au peste cifra asta in Germania.

LATER EDIT Media netulului pare a fi 2450 euro..o medie calculata pe aprox 50 mil salariati. Asta inseamna aprospe 5000 nrt pe familie, care duce la concluzia ca sunt cu siguranta cu mult peste un milion de familii cu peste 8000.

Vezi ca venitul net este mai greu de apreciat decat in romania, deoarece vorbim de impozitare progresiva,in functie de copii, etc......sa nu confundam brutul cu netul

.

 

Va mulțumesc tuturor pentru rĂŁspunsuri , conversațiile tind sa se ducĂŁ in alta parte acum 😂 vorba unui coleg de mai sus , educație , infrastrucutra in De s.a.m.d . Tocmai ce am pus ochii pe una in De la prețul de 13.500 , dotata decent , singura chestie care mĂŁ sperie este faptul ca o deține o femeie 😅( fĂŁrĂŁ intentie negativĂŁ cĂŁtre sexul opus )

ĂncĂŁ nu am primit un rĂŁspuns clar de la voi , in bugetul meu gĂŁsesc ceva decent sau risc sa mĂŁ duc dupĂŁ ea și sa fie rupta in doua ? DacĂŁ am rĂŁmâne pe subiect ar fi super . Va mulțumesc

 

Apropo, știind ca sunt multe topicuri de genul, ce probleme comune exista la motorizarea de 3.0 (245 cp ) asta fiind pe mașina respectiva

pune si tu un link, sa ne dam cu parerea despre masina, ca altfel ramanem vorba lui becali, pe partea economica....

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@pimp,

 

Nu ma roade nimic si nu am nicio frustrare. Ma tin in banca mea cu felul cum imi decurg lucrurile, indiferent cum pare ca le expun pe aici.

Nu am intrebat pe nimeni niciodata ce castiga. Am folosit regula de 3 simpla. Si tinand cont de asta, cred ca i-am subevaluat f mult.

 

Nu ma fu-e grija, insa nu pot sa nu reactionez cand vad cum se "ingroapa" lumea de dragul bmw-ului.

Si sunt la asentimentul alora care fac mistocareala bmw-ului si a treningului, de asta mai mentionez cateodata de chestiile astea, despre felul cum se imbraca lumea la volanului distinsului bmw de 200k cu anvelope sh chinezesti.

 

Suplimentar, nu mi-am propus sa fiu popular pe aici si exprim lucrurile in felul in care le gandesc, desi stiu ca astfel atac deciziile majoritatii colegilor de forum

 

Eugen, nu fac astfel de confuzii si stiu cum e impozitarea. Doar am aratat in linii mari ca exista o patura extrem de groasa de nemti instariti care nu isi permit bmw ca romanii.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca venitul net este mai greu de apreciat decat in romania, deoarece vorbim de impozitare progresiva,in functie de copii, etc......sa nu confundam brutul cu netul

.

 

 

pune si tu un link, sa ne dam cu parerea despre masina, ca altfel ramanem vorba lui becali, pe partea economica....

 

 

In speranța ca o sa mai fie la vânzare peste doua sĂŁptĂŁmâni :

 

https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-Baureihe-5-Lim.-530d-Soft-Close-HUD-Leder/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:3500_-22_,frn:2010,prx:13000,ful:diesel,ger:automatic_gear,vcg:limousine/pg:vipcar/298802083.html

 

https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-530d-Aut.-F10/vhc:car,srt:price,sro:desc,ms1:3500_-22_,frn:2010,prx:13000,ful:diesel,ger:automatic_gear,vcg:limousine,hud:true/pg:vipcar/302587771.html

Link to comment
Share on other sites

@pimp,

 

Nu ma roade nimic si nu am nicio frustrare. Ma tin in banca mea cu felul cum imi decurg lucrurile, indiferent cum pare ca le expun pe aici.

 

Daca stau sa iti caut toate postarile, si frustrarile, si refularile...

 

sincer mi se cam rupe, dar deja de 1-2 ani ti-am citit prea multe prostii.

 

Nu am intrebat pe nimeni niciodata ce castiga. Am folosit regula de 3 simpla. Si tinand cont de asta, cred ca i-am subevaluat f mult.

 

Pai si atunci, pe ce te bazezi? Pe nimic. Un doctor in germania abia are 4-5000, in niciun caz oamenii din fabrica aia despre care vorbesti. Repet, daca nu esti in cunostinta de cauza, vorbele tale nu au nicio baza.

 

Nu ma fu-e grija, insa nu pot sa nu reactionez cand vad cum se "ingroapa" lumea de dragul bmw-ului.

Si sunt la asentimentul alora care fac mistocareala bmw-ului si a treningului, de asta mai mentionez cateodata de chestiile astea, despre felul cum se imbraca lumea la volanului distinsului bmw de 200k cu anvelope sh chinezesti.

 

Pana la urma e treaba fiecaruia ce face... (macar bine ca sunt noi anvelopele alea chinezesti). Masina ta, nu e nici macar a ta.. asa ca hai s-o lasam balta.

 

Eugen, nu fac astfel de confuzii si stiu cum e impozitarea. Doar am aratat in linii mari ca exista o patura extrem de groasa de nemti instariti care nu isi permit bmw ca romanii.

 

Exista pe naiba. Media venitului pt milioane de familii e 5-5500 eur. Hai sa nu mai continuam, ca degeaba iti aduc statistici, cand tu aduci povesti...

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu modereazĂŁ aici? Sunt nspe discuții fĂŁrĂŁ legĂŁturĂŁ cu ce vrea inițiatorul și fĂŁrĂŁ nimic constructiv. Concurs care știe mai multe pe orice subiect.

M as aștepta la niste sancțiuni.

Scuze dar nu m am mai putut abține și sunt sigur ca sunt ĂŽn asentimentul multora.

continuați astfel de discuții ĂŽn privat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:)

 

Mai pimp, tu ai intrat pe dex sa vezi ce inseamna cuvantul "frustrat"?

 

In fond, de ce ti se pare ca te-as fi jignit?! Eu nu am considedat ca e o jignire faptul ca ma consideri "frustrat". E opinia ta despre mine. Putem considera ca ne-am caracterizat reciproc. Pur si simplu tu esti in incapacitatea intelectuala de a intelege ce scriu si pt ca nu am baut cerneala, mi-ai adus aminte de niste personaje.

 

Da, sa se stearga de catre un moderator, ca e un non sens.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ia uite Mik15 cat de bogati sunt romanii. In print discutam de sume brute.

 

Ma gandesc ca in Germania, cu de 4.5 populatie mai mare, cu pib de 18 ori mai mare si cu un nivel al salarizarii triplu fata de Romania, sunt sute de mii de familii care au 8000 euro net.

Eu alesesem cifra intamplator.

 

Tu spui ca nu prea se aude de asemenea cifre nici in Germania. Uite ca eu cunosc cateva zeci de familii care au peste cifra asta in Germania.

LATER EDIT Media netulului pare a fi 2450 euro..o medie calculata pe aprox 50 mil salariati. Asta inseamna aprospe 5000 nrt pe familie, care duce la concluzia ca sunt cu siguranta cu mult peste un milion de familii cu peste 8000.

 

tu ai zis ca cei care au 8000Eur, ca venit pe familie, pe luna nu-si permit BMW si ca aia iau Passat, eu la asta ma refeream ca e o aberatie, pentru ca la un astfel de venit o chirie de 600Eur cu asigurare inclusa(desi e mai mica la un BMW de 60Kk Eur) si-o permit si cei cu 4-5k Eur pe luna venit pe familie, asta daca normal nu mai are si rate la casa sau altele. Ca poate aia nu-si iau BMW ca sunt ei educati in asa fel incat sa nu epateze sau for whatever reasons or avea ei, asta e alta poveste, dar matematic vorbind isi permit foarte usor unul. E oricum mult mai facil acolo sa il iei cu conditiile lor de creditare, oricum prea putini sunt cei care le iau cash, cei care dau cash 60-70k Eur aia deja sunt in alta liga, nu in aia de 8k Eur/luna.

 

Pe de alta parte, asa cum reiese si din statistica pusa de tine ta vedem bine care e in DE media salariala, cu toate ca e cel putin de 2.5 ori mai mare ca la noi insa e departe de cei 8k Eur, bineinteles ca exista si ei ca altfel nu am avea o asa medie, dar cu siguranta aceia isi permit BMW si nu faptul ca nu au bani ii retine sa-si ia astfel de masini ci mai degraba din cu totul alte motive.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mai Mik,

 

Eu asta tot incerc sa spun si insist.

Nu discutam de medie.

Dar peste tot in lume, sunt oameni mai instariti si stau cuminti, isi fac calcule.

Eu vorbeam la misto ca nu au bani. Evident ca au, insa sunt calculati, realisti, fara nevoi similare cu ale romanilor de a parea mai interesant la volanul mercedesului

 

Eu mereu am postat impotriva deciziilor oamenilor se a se arunca la masini vechi, care cer costuri, care se defecteaza, care sunt complexe si greu de intretinut.

 

 

Inteleg perfect ca fiecare face ce vrea...Deseori si eu ma mir ca nu stiu de ce imi bat capul si intru in astfel de discutii

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.