Jump to content

Anvelope Tigar: noul "standard"?


Recommended Posts

Nu sunt specialist in anvelope , dar in cazul asta , la franarea uscata, diferenta mi se pare minora - 0,5-1m in plus fata de multe nume "consacrate" .

Da, la franarea pe umed, lucrurile stau mult mai rau (5-6 m in plus fata de media din fata) , dar probabil se corecteaza in mare parte cu un "condus preventiv" adica la viteza mai mica .

Poate si alti parametrii pot fi pusi in discutie - din nou , nu ma pricep .

Nu am anvelope Tigar si nici nu am avut vreodata . Am Continental de vara si Bridgestone de iarna .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt niste pnarame de anvelope ... decat Tigar mai bine Continental sau Michelin sh cu o vechime de 1-3 ani , dupa o perioada fac zgomot de zici ca ai rulmentii dusi ... nu recomand

 

Sunt ieftine si daia vezi multe masini echipate ... de ex un Tigar pe 16" e 170-200lei iar o anvelopa de calitate ajunge pe la 300lei sau mai sus , decat Tigar mai bine Barum ... asta ca exemplu zic ... si atentie mare ! majoritatea testelor sunt cumparate :laugh:

 

Dar !! Tigar e ceva mai bun decat cele din china sau cele din rusia si mai ales decat cele reconstruite/resapate !

 

Sunt foarte multe anvelope bune la un pret decent , de ex Fulda sau BFGoodrich sau Kleber

Edited by wtww
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

WOW foarte bun subiect de discutie, sunt perfect de acord cu tine 535 drinks.gif

 

Daca ne-am intalni la o poveste pe tema asta cred ca am discuta pana la anul ...

Acum o luna in Sibiu la Hornbach in parcare era un 730d f01 cu anvelope allseason chinezesti, nu mai retin brand-ul, dar mi-a iesti in evidenta pentru simplu fapt ca si eu am obisnuinta sa ma uit la rotile masinilor de pe stada :)

 

Pe langa Tigar o anvelopa Barum este lux, multi nu realizeaza ca anvelopele se aleg in functie de sportivitatea/dinamica masinii.

 

Edited by Dan_316i
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ca sa facem haz de necaz, mie mi-e ciuda ca cehii VAND in Romania iar nooi stam cu mainile in san, pardon cu banii plecati din tara!

;)

 

Cine nu stie ca nu conteaza ce bolid pilotezi ci marimea si aderenta celor patru "plicuri" de sub roti!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai fac parte din pachetul remap+dpf off, peste 250.000 km ireali, articulatii+amortizoare varza; nu neg ca sunt conducatori auto care nu stau sa analizeze marci, profile, review-uri, ci pur si simplu merg la vulcanizare si cer cea mai ieftina optiune, si au incredere in sfatul celor ce monteaza, la fel cum sunt multi conducatori auto ce conduc fff prevenitv, si nu chiar la limita.Poate si preturile sunt ff bune, si marja de profit este interesanta pentru cei ce monteaza, si piata e inundata de aceasta marca. Iar testele privind anvelopele sunt subiective din punctul meu de vedere, am rulat pe aceeasi masina hankook, continental si nexen, iar ceea ce era prezentat in review-uri nu era fff concludent, cel putin dpdv zgomot la rulare (masurat cu o aplicatie pe telefon pe acelasi sector de drum, viteza, anotimp, conditii meteo, inaltime profil), consum sau rezistenta la uzura....ca sa nu mai vorbesc ca nu am simtit diferente sesizabile la condus pe ud, din contra, anvelopa noua, cu profil complet a fost intotdeauna superioara celei uzate.

Oarecum este laudabil ca sunt totusi anvelope noi, si nu vorbim de sh, cu dot 20/2014. Mi-ar placea sa vad in trafic controale ce masoara profilul anvelopei, eu mai vad cum ruleaza unii cu niste slick-uri de toata frumusetea.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

eu am luat laufen rft si sunt ok, ptr o masina de 1000€ ce anvelope sa iau? chilotii nu intra in discutie , eu nu port tanga ca sa fie acelasi feeling cu si fara, si prefer urmele de frana mai lungi pe sosea decat pe turul pantalonilor, sa fim seriosi pana sa ajungi la frana maxima trebuie sa fortezi franele prima data

daca voi preferati premium sh de 5 ani din care sar bucati de sarma....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc landsail 588, iar la anul la vara vreau sa pun noul model quilini sau ceva de genul si mi se pare foarte ok, pe site ul postat de 535 au 3,9 review aceste 588 UHP.

 

Au costat 1080 lei noi, le am folosit din 2016 de când am luat mașina si voi merge tot asa.

 

Am mai spus si pe alte topicuri, am luat pentru vreo 6 mașini de la R16 pana la R20 aceste 588 pentru amici si toți au fost multumiți.

 

Au clasele A-B sau B-B cu 69 db parca. Am mers 30k km cu ele si mai au vreo 3 mm ( schimbate fata cu spatele de la un an la altul).

 

Eu ĂŽnțeleg si știu ce ĂŽnseamnĂŁ anvelope premium ĂŽnsĂŁ pentru mine personal prefer anvelope chinezești ĂŽnsa testate si sa fie ok, daca nu erau ok sau ma deranja orice poate as fi trecut la premium, ĂŽnsĂŁ efectiv nu m a deranjat nimic.

 

Pe iarna am bridgestone blizak ( 750-800 lei anvelopa noua era la vremea aia), ĂŽnsĂŁ mi au picat bine in pret si de aia le am luat.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu,de câțiva ani,numai pirelli

 

Si iarna,Michelin,depinde de oferte

 

Sunt foarte mulțumit de raportul pret/calitate

 

Nu i ĂŽnțeleg p astia cu riken si alte ghene,pai le schimbi odatĂŁ la 3-4 ani,nu cumperi zilnic anvelope,ce dreq.

Edited by SDC
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu i ĂŽnțeleg p astia cu riken si alte ghene,pai le schimbi odatĂŁ la 3-4 ani,nu cumperi zilnic anvelope,ce dreq.

 

chestie de educatie , turma , mediu . Ca in orice altceva ,cine e intr-un fel nu il schimba nimic . Si nici n-ar avea de ce , el e fericit . Am renuntat sa mai judec oamenii , fiecare e liber ,motivul pt care exista firmele astea sunt genul asta de consumator . De astia cu anvelope de iarna la 38 grade nu mai spun , e legea proasta , e la fel de periculos ca sa ai anv vara iarna , ar trebui lege clara in sensul asta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

chestie de educatie , turma , mediu . Ca in orice altceva ,cine e intr-un fel nu il schimba nimic . Si nici n-ar avea de ce , el e fericit . Am renuntat sa mai judec oamenii , fiecare e liber ,motivul pt care exista firmele astea sunt genul asta de consumator . De astia cu anvelope de iarna la 38 grade nu mai spun , e legea proasta , e la fel de periculos ca sa ai anv vara iarna , ar trebui lege clara in sensul asta.

 

In ce consta periculozitatea folosirii anvelopelor de iarna pe timpul verii ? Te intreb ca sa nu mai caut eu pe net .

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In ce consta periculozitatea folosirii anvelopelor de iarna pe timpul verii ? Te intreb ca sa nu mai caut eu pe net .

La cald, anvelopa de iarna fiind dintr-un material foarte moale, distanta de franare creste considerabil, la fel si uzura anvelopei.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La cald, anvelopa de iarna fiind dintr-un material foarte moale, distanta de franare creste considerabil, la fel si uzura anvelopei.

si nu e vb doar de franare , la orice manevra rapida sau de urgenta ai o aderenta scazuta , eu am simtit imediat de pe la 18-20 grade ca erau f aiurea si la schimbare masina avea alt comportament instant la franare , curbe ,demaraj . Dar da franarea ar fi cel mai imp aspect , esti ca pe gheata cu ele . Si nu e vb ca isi fol masinile prin oras cu 50 h , ies cu ele , ii vezi pe autostrada gonind grav pe asfalt incins

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multi familisti cu diesel(fara nici o atingere, e doar o constatare din piata) apeleaza la manevra gume de iarna pe sistem de vara, ca sa mai facem o mica economie la bugetul familiei.

Dar sa nu deviem de la subiect, o anvelopa premium este net superioara in tot nu doar la bani. Sunt multe aspecte, pana si la greutatea anvelopei sau cantitatea de plumb necesara pentru echilibrare.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.