Jump to content

Anvelope Tigar: noul "standard"?


Recommended Posts

O alta intrebare - ce e mai periculos - sa circuli cu anvelope de vara, iarna sau invers, anvelope de iarna ,vara ?

pentru mine riscurile sunt similare, anvelope vara-iarna se fac dure, aluneca si sunt necon:trolabile, vara, 35 grade la nivelul solului, anvelope iarna, e ca si cum ai alerga in bocanci, fff moi, la franare masina e sanie.ca sa nu mai zic ca anvelopele iarna au profil special sa elimine apa rezultata din topirea zapezii/gheata prin frecare anvelopa/suprafata de rulare.......

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea e mult mai riscant sa mergi iarna cu anvelope de vara. Daca dai de putina zapada / zloata risti sa nu mai pleci de pe loc daca n-ai xdrive. Iar de frana nu mai zic..

 

Chiar si in conditii de ger uscat si tot se fac tabla anvelopele de vara.

 

Daca mergi vara cu cele de iarna, macar ai niste aderenta, chit ca le uzezi mai repede si franezi ceva mai greu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O alta intrebare - ce e mai periculos - sa circuli cu anvelope de vara, iarna sau invers, anvelope de iarna ,vara ?

La fel de periculoase sunt ambele cazuri. Acum o luna eram pe un drum cu doua benzi pe sens intr-o zona a orasului, caddy de la firma, anvelope de iarna ca bosu zice la 4k km pe an nu merita 2 seturi, o portiune de drum unde se merge 60-70, eram in accelerare si un taximetrist schimba banda brusc, urmeaza frana si pirueta la 180grade. Masina este tehnic fara nici o problema, dar anvelopele de iarna...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

e sefeu tare, in rntr scrie doar de dimensiuni conforme indice de uzura si de viteza, sa nu aiba deformari si cand intri pe stand cu anvelope de iarna sigur scot mai bine ca unele opinca de vara, si cum ziceam mai mult conteaza placutele si discurile pe franare, cand astea doua st top restul se face din electronica intra esp-ul mai violent si franezi , viteza max este 130 pe autostrada nu 230
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

e sefeu tare, in rntr scrie doar de dimensiuni conforme indice de uzura si de viteza, sa nu aiba deformari si cand intri pe stand cu anvelope de iarna sigur scot mai bine ca unele opinca de vara, si cum ziceam mai mult conteaza placutele si discurile pe franare, cand astea doua st top restul se face din electronica intra esp-ul mai violent si franezi , viteza max este 130 pe autostrada nu 230

Eu zic sa il credem pe Boaska ca stie cum se face pe stand testarea eficientei franarii, care este de dependenta de etansietatea circuitului de lichid.., amortizoare, placute specifice pe discuri specifice (in parametri!), cauciucuri..

 

Asa cum zici tu Boaska, pe stand trec toate gumele de pe masina ca sunt testate in niste parametri minimi, dar in realitate habaucii fara minte se dau pe strada cu 200 km/h si peste; iar la o franare de urgenta ia stalpul, gardul, copacul, ce sa mai.. / si nici nu-si pune intrebari reale/corecte/potrivite cand(daca) scapa dintr-o situatie la limita vietii.. lui..

Asta-i problema.

 

Ca vechea problema/situatie, aia de se cred cei mai meseriasi in sofat dupa ce au luat carnetul (de parca ala e sfarsitul invatarii; cand de fapt e DOAR INCEPUTUL situatiilor reale, de viata si capacitate de a stapani o masina..) si se urca la volanul unui bolid cu prea multi cai putere fata de ce este el capabil sa controleze ca se intampla, nestiind sa pre-intampine!! (Il controleaza masina nu invers)

Daca ii spui ca au legatura unele cu altele crede ca ai ceva cu el..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

wow, asa mult? Presupun ca si la ICE creste consumul.

 

Cred ca da.

 

Daca esti prin martie si iesi cu masina la drum lung, la 25 de grade cum a fost anul asta si e asfaltul incins, se simte bine diferenta de range. Eu de 2 ani sunt printre primii care fug la service sa trec pe vara cu riscul sa prind si zile cu sub 10 grade cu gume de vara.

Link to comment
Share on other sites

O alta intrebare - ce e mai periculos - sa circuli cu anvelope de vara, iarna sau invers, anvelope de iarna ,vara ?

Iarna cu anvelope de vara nu e niciun risc, ca nu poti nici sa pleci din parcare pe zapada :laugh: Dar daca totusi reusesti, atunci da, consider ca este mult mai periculos asa decat invers.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Iarna cu anvelope de vara nu e niciun risc, ca nu poti nici sa pleci din parcare pe zapada :laugh: Dar daca totusi reusesti, atunci da, consider ca este mult mai periculos asa decat invers.

Pana sa devina obligatorii in 2010, jumatate din masinile care erau in trafic avea iarna anvelope de vara, asa ca...

Romanul le pune pentru ca primeste amenda, nicidecum ca asa ar fi normal. Cauta cele mai ieftine anvelope care sa aibe fulgul si M+S si a mai fentat o iarna.

Edited by Alexandru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stiva de Tigar pentru iarna sta la plaja.

 

post-14171-0-08846900-1598518166_thumb.jpg

Acum, lasand deoparte calitatea anvelopelor Tigar sau Sunly, etc, mie mi se pare nesimtire din partea agentului economoc sa le depoziteze in asemenea conditii; chiar mi-ar placea sa stiu, daca pentru produsul anvelope exista conditii de transport si depozitare.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut Tigar/Taurus/Riken vara sau iarna pe mai multe masini si nu au dezamagit!

La alea de iarna chiar pot confirma ca sunt mai bune decat Kleber de exemplu care venise cu pret dublu.

La Bmw de ex am pirelli P0 pe fata (~800lei/buc) si spate Landsail 588(350lei/buc). Este a doua vara in combinatia asta si n-am simtit nici macar un moment ca Landsail nu-si fac treaba.

Pana la urma fiecare pune ce vrea dar cred ca noul TREND este de a nu avea practic anvelope, strazile sunt pline de WC-uri cu frana pe o roata si 'gume fine'.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,ce parere aveti de anevlopele Falken run flat, pentru sezonul rece?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

am avut Falken atat iarna si vara pe ford, la 205/55/16 si sunt bune, inca sunt bune, ce e drept masina nu mai face multi km, au 6 ani cele de vara si 4 sau 5 cele de iarna

iar de vara am avut Falken azenis, 245/35/18 pe Bmw si au tinut 2,5 ani si undeva la 35-40000 km

In concluzie, pentru mine sunt anvelope bune cu un raport pret calitate excelent

Pentru preturi bune anvelope poti cauta pe

cauciucuridirect.ro

vadrexim.ro

anvelodrom.ro

best-tires.ro

 

zi faina,

Link to comment
Share on other sites

Tigar/Taurus/Sebring...etc cele sirbesti sunt bune 2-3 ani maxim, apoi eficienta ajunge spre 0 ! Pe apa nu mai zic iarna ca sunt sanie. Sunt anvelope de iarna doar ca sa respecti legislatia...cat despre performante cam lasa de dorit. Iar cine spune ca are si sunt ok, inseamna ca nu a avut ceva mai brand. Nu spun neaparat ceva f scump, ci ceva care sa aiba macar clasa B de aderenta iarna.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Din pacate , probleme la anvelope mai au si producatorii mari !

Va dau un exemplu patit pe pielea mea: in urma cu vreo 4 ani am cumparat 4 anvelope noi noute  Continental Premium Contact 6,made in Ro, (235/45/17) cu vreo 1.600 lei si ,dupa  montaj si mers 10 km, am constatat ca bat al naibii de tare iar cand am mers la vulcanizare,le-au pus pe masina si erau ovalizate toate patru.

Evident,le-am trimis inapoi si,in urma unei expertize facute de vanzator,s-a constatat ca aveam dreptate,anvelopele erau ovale,explicatia lor fiind probabil lot defectAm primit instant banii in cont.

Am luat in schimb Falken Azenis FK 510,pe care le trag si acum pe 39 si pe care le recomand din suflet.

Am cumparat Continental pentru ca aveam deja Conti SportContact 5 ireprosabile,made in Germany.

Nu spun ca sunt adeptul chinezariilor (am mers cu Sunny de iarna o zi si le-am dat jos...cu ele a venit masina)

Cu ce nu am avut probleme si am fost foarte multumit ,de iarna a fost Good Year Ultragrip 7 + si Dunlop Wintersport 3 d(asta,in antichitate).

De vara,mi-au placut foarte mult  sportiva Dunlop 9000 SP si acum Falken FK 510.

Toyo CF2 de vara au fost mediocre.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.