Jump to content

4.000 turatii pe minut.


Recommended Posts

Si Dacia cu dpf daca ai, tot scump este de ĂŽntreținut, nu aia este ideea. Si Logan e scump daca se defecteazĂŁ motor sau ambreiaj.

 

Daca o iei asa pe salariul asta nu ar trebui sa ai mașina, total gresit.

 

Cum a zis si Pimp o benzinara este mai ieftinã decât un diesel, dar daca tot l ai luat, nu pui filtru original, pui unul aftermarket nou cu garantie.

Link to comment
Share on other sites

bmw softdiesel , fara turbina si dpf este ceva gen fiat bravo si din cand in cand mai descifram din pomul de craciun din bord cate o heroglifa, pretul primeaza si eu trebuie sa ma simt prost ca merg cu gume noi runflat made in china...

 

Atâta timp cât are emblema de BMW e bine ! :))

Link to comment
Share on other sites

Si Dacia cu dpf daca ai, tot scump este de ĂŽntreținut, nu aia este ideea. Si Logan e scump daca se defecteazĂŁ motor sau ambreiaj.

 

Daca o iei asa pe salariul asta nu ar trebui sa ai mașina, total gresit.

 

Cum a zis si Pimp o benzinara este mai ieftinã decât un diesel, dar daca tot l ai luat, nu pui filtru original, pui unul aftermarket nou cu garantie.

 

Singurul motiv pentru care nu am cumparat benzinar este ca sentimentul de diesel cand se deschide turbina este de neĂŽnlocuit, am condus benzinar, intr-adevar, are forta, dar cand se deschide turbina la diesel, rupe:D, nu ma refer la drag race, ma refer ĂŽntr-o depasire

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

@toffefe Cand esti tanar si stai poate cu parintii, banii pe care ii faci lunar nu sunt pt supravietuire. Sunt pt diferite distractii, mofturi.

 

 

Umm...stii ca am fost si eu tanar proaspat angajat si la fel castigam putin, aproximativ 1400 ron, si visam sa am si eu masina mea, nu neaparat bmw. Asa ca stiu cum e, dar chiar nu i-am zis-o cu rautate. Sa nu cadem in extrema cealalta, in care orice parere valida e considerata rautate. Nu e.

 

PS: presimt ca se strica si topicul asta...just wait for it.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, sa revenim strict la topic. Ce imi recomandați ? Ănlocuirea dpf-ului cu unul after market intre pretul 1.000-1,500 lei sau dpf off?

[...] masina are filtru original, are undeva la 250.000 km, e pe duca, crezi ca o curĂŁțare ar readuce dpfu la viata? Ca sa nu dau bani aiurea... :D

 

Darius, strict la topic iti recomand insistent sa faci astfel incat masina sa aibe un DPF viabil si functional. Asa cum a fost proiectata de catre BMW.

Prin DPF off otravesti, in mod premeditat, oamenii din jurul tau.

 

Off topic, din raspunsurile tale de mai sus am ajuns sa cred ca este necesar ca inmatricularea unei masini sa fie conditionata de un nivel minim de venit, determinat in functie de costurile de intretinere specifice masinii respective.

Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

Presimt ca topicul asta se va inchide si sterge.

:offtopic: ;)

 

@FiveThreeFive, stii prea bine ca asa ceva e imposibil. Eu am zis de multe ori, aia care fac DPF OFF trebuie arsi (nu fizic ci financiar foarte foarte dur si cu, certificatul retinut pana pune DPF la loc) iar cei care practica modificarea, inchisa afacerea si interzis sa mai deschida vreo afacere 5 ani. Sa ajunga iar un simplu angajat..

 

Adica daca motorul urca in ture pana la 4000 cu DPF tu vrei sa il cureti???

Presimt ca ne VEI POLUA cu noxe, curand..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, masina are filtru original, are undeva la 250.000 km, e pe duca, crezi ca o curățare ar readuce dpfu la viata? Ca sa nu dau bani aiurea... :D

 

 

Vb cu ei, comercializeaza si filtre, pentru masina ta costa 276 euro https://www.filtruparticule.ro/dpf-filter-jmj1045. Iti zic ca iti faci si tie un deserviciu daca scoti dpf-ul, nici nu mai poti umbla la portabgaj, te ustura ochii, miroase nasol. Intri in vreo parcare subterana si dupa ce te dai jos miroase tare de tot. Iar povestile cum sa nu o sa dea fum dupa, sunt simple povesti. Toate masinile pe care le-am vazut cu dpf-ul scos aveau bara spate afumata mai rau ca la un Euro 3 fara dpf.

Plus ca stai cu morcovul in tine la fiecare ITP sau control RAR pe strada. E de ajuns sa iei o amenda si brusc devine mai ieftin sa cureti dpf-ul sau sa cumperi unul pe producator.

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

Vb cu ei, comercializeaza si filtre, pentru masina ta costa 276 euro https://www.filtruparticule.ro/dpf-filter-jmj1045. Iti zic ca iti faci si tie un deserviciu daca scoti dpf-ul, nici nu mai poti umbla la portabgaj, te ustura ochii, miroase nasol. Intri in vreo parcare subterana si dupa ce te dai jos miroase tare de tot. Iar povestile cum sa nu o sa dea fum dupa, sunt simple povesti. Toate masinile pe care le-am vazut cu dpf-ul scos aveau bara spate afumata mai rau ca la un Euro 3 fara dpf.

Plus ca stai cu morcovul in tine la fiecare ITP sau control RAR pe strada. E de ajuns sa iei o amenda si brusc devine mai ieftin sa cureti dpf-ul sau sa cumperi unul pe producator.

 

Am ajuns la concluzia ca nu voi scoate dpf-ul. Ăn primul rând o sa incerc o "regenerare" dupa cum am vazut ca multi recomandĂŁ, o sa urc pe autostrada si o sa o mențin 10 km turata la 3.000, dacĂŁ nu vad nici-o schimbare o sa apelez la curĂŁțare, dacĂŁ nu se mai poate face nimic, o sa apelez la un dpf after market undeva la maxim 20mil cu garantie.

Credeti ca un dpf la 20mil va duce cel puțin 50.000 km?

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

Poți ĂŽncerca la cei de la Odorhei, ĂŽntr-adevĂŁr sunt cei mai buni din România teoretic si practic. Am lucrat cu ei, nu am avut vreodatĂŁ vreo problema.

 

Ei ti l verifica, daca e doar murdar, se curata si te mai tine puțin sau la fel de mult, ĂŽnsĂŁ e posibil sa ti zicĂŁ si ca nu mai merge curĂŁțat si ĂŽți trebuie altul. Tot ei au si filtru aftermarket, trimite l la verificat/curĂŁțat si vezi ce ĂŽți spun ei atunci. Zi faina sa ai!

Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatuiesc sa apelezi la cineva care are Ista si sa-ti faca o diagnoza si o regenerare in mers. E posibil ca masina sa aiba alte probleme, fapt ce a dus la infundarea filtrului (senzor presiune defect, injectie dereglata, furtun spart, egr blocat etc).

Degeaba vei pune filtru nou daca problemele nu le rezolvi; se va infunda in 2-3 luni ca si acesta.

Si inca un sfat, trimite filtru ce il ai pr masina la Odorhei pt curatare. Daca reuseste curatarea, e mult mai bine decat sa pui filtru aftermarket.

Spor!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Filtrul tau e la sfarsitul vietii. Curata filtrul la Odorhei - daca nu ai alte probleme, poate te mai tine vreo 20k km - asta daca nu o omori toata ziua prin oras . In timpul asta vinzi masina si iti iei una cu mai putini km . Filtru aftermarket nu tine, iar nou nu merita la masina aia.
Link to comment
Share on other sites

Am inteles... felicitĂŁri mie ca am cumparat un cazan... am incercat regenerarea, nu a mers. DupĂŁ 50km condus pe autostrada cu 2800 turatii pe pilot automat, ma hotĂŁrĂŁsc sĂŁ mĂŁ opresc ĂŽntr-o parcare sa fumez o țigarĂŁ, am stat cu motorul 5 minute la relantiu sa se rĂŁceascĂŁ apoi am oprit-o, termin țigarĂŁ... ma urc in ea, apasĂŁ pe start, surprizĂŁ...nu porneste, mai astept 5 minute, dau start din nou, s-a chinuit si nimic, mai astept 5 minute si abea dupa a pornit, chinuitĂŁ rau de tot... E46 ce ĂŽl aveam ĂŽnainte, am facut 40mii km cu el si niciodatĂŁ nu a fĂŁcut asa, pentru prima datĂŁ imi pare extrem de rau pentru ceea ce am cumparat, exact cum a spus colegul, mai bine imi luam un Logan, mai strangeam 3.000 si luam Logan cu 0 km, dar da... prostia costa, sunt tare curios vineri cand pune mecanicu testerul pe ea.

Mare grija ce masina cumpĂŁrați cand doriti sa faceti o achiziționare...

Link to comment
Share on other sites

Topicul a fost deschis prost inca de la inceput.

Ti-au spus multi ca alegerile se fac in functie de nevoi, dar a trebuit sa te convingi pe pielea ta.

Masina ca sa isi poata face regenerarile atunci cand "vrea", trebuie sa indeplineasca foarte multe conditii....adica sa fie in stare tehnica foarte buna. O bujie arsa, un termostat defect, nu le vezi cand pornesti masina, cum vezi un bec ars. Numai o diagnoza te ajuta.

O regenerare fortata, la fel...nu o poti face iesind pe autostrada si asteptand sa plece regenerarea....si aici ai nevoie de diagnoza.

In fine, vorbe multe, fapte putine....

Ai plecat prost de la bun inceput si ai continuat in acelasi ritm. Asa nu vei pune masina la punct niciodata.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce regenerare sa faca filtrului daca fitru nu e de regenerat? sau aproape plin..

 

Voi cei mai vechi aici nu, v-ati dat seama ca Darius a vrut sa isi ia avion cand a dat banii pe un E90 de 163cai si filtru.

 

Darius, imi pare rau dar ca sa iti faci o minima idee de starea filtrului trebuia sa pui un tester si sa vezi, sa iti spuna cineva ce valori sunt masurate (diferenta de presiune..) in filtru...

Daca zici ca ai avut E46, nu ti-a zis niciunu dintre amici cu E90 ca dieselul are filtru??

 

Darius, ai intrebat prietenul?

Poate el are DPF OFF de aia se duce in 5000.

Sau prietenul tau e un norocos cu primele E90 fara DPF..?

 

Sau nu mai conteaza acum..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bimmer, nu mi-a spus nimeni de filtru, ĂŽnsĂŁ amicii mei care au E90 am aflat ca toti au dfp off :)) totusi ma mir cum poate sĂŁ populeze deoarece am stat in spatele lui si nu a iesit decât puțin fum cand a calcat-o tare.

Nu am vrut sa-mi iau avion:)) esti amuzant bimmer. Dar bmw e masina sportivĂŁ, trage tare si se simte si cu filtru asta de zici ca e limitatĂŁ masina...

Am spus cã nu pot pune tester pe ea decât maine, maine e ziua cea mare in care mecanicu are timp de mine

Iar despre faza cu alternatorul de nu a pornit masina, azi am mers foarte "sportiv" cu ea, am stat 5 min la relantiu, am oprit-o, am repornit-o si a luat-o la prima cheie. Probabil am ĂŽncins motorul prea tare pe autostrada si l-am forțat, probabil din cauza filtrului...

Edited by Darius981
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prietenii tai sunt niste adevarati pasionati ai marcii, insa ar trebui sa stii ca anularea filtrului de particule este ilegala (eu astept cu interes ziua in care se va testa prezenta si functionarea acestuia la ITP, iar masinile fara vor fi trase pe dreapta), ca sa nu mai zis si imorala, chiar daca nu vezi tu fum, desi ma indoiesc totusi, sunt multe particule fine, cacerigene ce sunt eliberate in atmosfera, in absenta acestui filtru, si care ii afecteaza pe toti. Sunt destule studii pe internet unde te vei putea documenta pe aceasta tema, de genul:

 

https://www.who.int/news-room/detail/02-05-2018-9-out-of-10-people-worldwide-breathe-polluted-air-but-more-countries-are-taking-action

 

In alta ordine de idei, pentru ca un filtru de particule sa se poata regenera, trebuiesc indeplinite o serie de conditii, cum ar fi functionarea optima a bujiilor/releului bujii, condusul cu viteza/turatia constanta, senzori temperatura, starea filtrului (sa se mai poata regenera), orice improvizatie/regenerare fortata in prezenta unor defectiuni poate duce la probleme si mai mari, cum ar fi defectarea turbinei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.