Jump to content

4.000 turatii pe minut.


Recommended Posts

Salut, vin cu o altĂŁ problemĂŁ deoarece mi-au venit numerele rosii si am o nelĂŁmurire.

Detin un E90 2005 163 CP, nu vrea sa treaca de 4.000 de turatii nici pe loc, nici ĂŽn mers. Ăn schimb motorul trage foarte bine, e posibil sa fie limitatĂŁ? Sau filtru de motorina sa fie ĂŽnfundat?

Link to comment
Share on other sites

Am turat-o o singură dată sa vad daca se comporta la fel, nu am tinut-o turata zeci de secunde. Stiu ca nu are rost si stiu ca e dăunător, înafara de asta, ai o idee care m-ar putea ajuta sa nu mor prost in legatura cu de ce al meu trage pana in 4.000 si al lui pana in 4,5? Multumesc.

 

Cum adică probabil prietenu o are mai lunga?

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

Salut, vin cu o altĂŁ problemĂŁ deoarece mi-au venit numerele rosii si am o nelĂŁmurire.

Detin un E90 2005 163 CP, nu vrea sa treaca de 4.000 de turatii nici pe loc, nici în mers. În schimb motorul trage foarte bine, e posibil sa fie limitatã? Sau filtru de motorina sa fie înfundat?

 

cum nici in mers? In toate vitezele in afara de ultima, tre sa ajunga pana la rosu.

Link to comment
Share on other sites

Darius, tu de ce ti-ai luat masina aceea?

Sa iti pui intrebari?

Sa vezi daca e mai buna decat a prietenului tau?

Sa iti bati la cap mecanicul cu chestii ca, cea de mai sus? Sa stii ca si mecanicii sunt si ei oameni si probabil au nevoie de bani.. (din orice)..

 

Miroase tare a minte necoapta, si pentru asta imi asum ce spun.

Si stii ce poate fi mai trist?

Sa nu fii implicat in vreun accident.

 

Lasa masina in pace. Condu frumos, elegant.. casca ochii la tot ce se intampla in jur; intelege; pune-ti intrebari, cauta raspunsuri... reale nu din ce stiu altii.. (fiecare stie partial; numai cartea, documentul.. iti explica tot)

 

De ce nu il intrebi pe tatal tau?

(Stiu o sa ma injuri ca stiu..)

 

Dar mai bine stapaneste-te sa iti pui intrebari anormale.

Invata, daca vrei, depre motoare.. mai surubareste una alta, si te asigur ca o sa il lasi pe prietenul tau in urma cu, ceea ce stii sa faci si ca ai ales sa intelegi tu insati, inainte sa faci comparatii inutile.

 

Nu te compara nici aici pe forum cu, careva..

Compara ce stii tu azi mai bine decat ieri.

Atat.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Darius, tu de ce ti-ai luat masina aceea?

Sa iti pui intrebari?

Sa vezi daca e mai buna decat a prietenului tau?

Sa iti bati la cap mecanicul cu chestii ca, cea de mai sus? Sa stii ca si mecanicii sunt si ei oameni si probabil au nevoie de bani.. (din orice)..

 

Miroase tare a minte necoapta, si pentru asta imi asum ce spun.

Si stii ce poate fi mai trist?

Sa nu fii implicat in vreun accident.

 

Lasa masina in pace. Condu frumos, elegant.. casca ochii la tot ce se intampla in jur; intelege; pune-ti intrebari, cauta raspunsuri... reale nu din ce stiu altii.. (fiecare stie partial; numai cartea, documentul.. iti explica tot)

 

De ce nu il intrebi pe tatal tau?

(Stiu o sa ma injuri ca stiu..)

 

Dar mai bine stapaneste-te sa iti pui intrebari anormale.

Invata, daca vrei, depre motoare.. mai surubareste una alta, si te asigur ca o sa il lasi pe prietenul tau in urma cu, ceea ce stii sa faci si ca ai ales sa intelegi tu insati, inainte sa faci comparatii inutile.

 

Nu te compara nici aici pe forum cu, careva..

Compara ce stii tu azi mai bine decat ieri.

Atat.

 

Corect, ai dreptate. Am găsit problema, filtru de particule, de asta mi-a si apărut în bord martorul, nu e problema ca maine e programata pentru toate schimburile de filtre, multumesc.

 

Nu, nu duce pana in 4-5 mii nici în mers, masina trage de la 2mii pana la 3.5 apoi se plafoneaza usor usor, adică parcă nu mai vrea turbina sa tragă si ajunge la 4.000 fără turbina

Edited by Darius981
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

bimmer90f30, Masina are clar o problema, cele peste 10 randuri ale tale sunt irelevante.

 

@Darius Crezi ca o revizie de filtre si ulei rezolva problema? Daca DPF-ul e infundat, schimbarea lui presupune vreo 2000 EUR (pe original), ori cateva mii de ron aftermarket. Cati km are masina? Cu siguranta DPF-ul e la finalul vietii.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

bimmer90f30, Masina are clar o problema, cele peste 10 randuri ale tale sunt irelevante.

 

@Darius Crezi ca o revizie de filtre si ulei rezolva problema? Daca DPF-ul e infundat, schimbarea lui presupune vreo 2000 EUR (pe original), ori cateva mii de ron aftermarket. Cati km are masina? Cu siguranta DPF-ul e la finalul vietii.

 

210.000 in bord verificat pe carvertical, ultima revizie 2015 cu 180.000 km, sa zicem ca are undeva la 250.000, filtrul de particule este original, nu a fost schimbat niciodatĂŁ, martorul in bord imi apare filtru de particule doar jumĂŁtate ĂŽnfundat, probabil o regenerare ar curĂŁța, nu stiu ce sa zic, nu am scos.o la drum lung dar cu siguranțĂŁ disearĂŁ o sa incerc o "regenerare" pe autostrada. Sper sa nu fie la sfârșitul vieții, si daca e... nu vreau sa ma injurati dar o sa il elimin atât fizic cat si din soft, pretul e exagerat de mare pentru o mașinĂŁ atât de veche, 2005. Acum nu ĂŽncepeți sĂŁ mĂŁ luați cu d-astea ca de ce ai cumparat-o dacĂŁ nu esti in stare sa o intreti, sunt in stare sa o intreti dar nu cu costuri asa imense, pana la urma lucrez in Romania pe un salar de 20 milioane, nu lucrez in strainatate sa iau 2.000 euro salar ĂŽncât sa nu simt ca am schimbat filtru de particule.

 

Darius, tu de ce ti-ai luat masina aceea?

Sa iti pui intrebari?

Sa vezi daca e mai buna decat a prietenului tau?

Sa iti bati la cap mecanicul cu chestii ca, cea de mai sus? Sa stii ca si mecanicii sunt si ei oameni si probabil au nevoie de bani.. (din orice)..

 

Miroase tare a minte necoapta, si pentru asta imi asum ce spun.

Si stii ce poate fi mai trist?

Sa nu fii implicat in vreun accident.

 

Lasa masina in pace. Condu frumos, elegant.. casca ochii la tot ce se intampla in jur; intelege; pune-ti intrebari, cauta raspunsuri... reale nu din ce stiu altii.. (fiecare stie partial; numai cartea, documentul.. iti explica tot)

 

De ce nu il intrebi pe tatal tau?

(Stiu o sa ma injuri ca stiu..)

 

Dar mai bine stapaneste-te sa iti pui intrebari anormale.

Invata, daca vrei, depre motoare.. mai surubareste una alta, si te asigur ca o sa il lasi pe prietenul tau in urma cu, ceea ce stii sa faci si ca ai ales sa intelegi tu insati, inainte sa faci comparatii inutile.

 

Nu te compara nici aici pe forum cu, careva..

Compara ce stii tu azi mai bine decat ieri.

Atat.

 

Cand intru in depĂŁșire vreau sa stiu ca masina trage in toate mințile, nu ca trage de la 2.000 pana la 3.500 cu turbo

Intru cu a 3.a sa depĂŁșesc un la 2.000 turatii sa intre turbina si trebe sa bag si a 4.a sa depĂŁșesc ca turbina trage pana la 3.500 apoi se chinuie masina fĂŁrĂŁ turbina sa ajunga la 4.000, parcĂŁ nici nu mai ai turbina de la 3.500 turatii

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

"Detin un E90 2005 163 CP" "pana la urma lucrez in Romania pe un salar de 20 milioane,"

 

vinde-l, la 2000 ron nu e nicio rusine sa conduci Logan. Nu ti-o zic cu rautate, dar 2000 ron e mult prea putin, imagineaza-ti ca ai de schimbat discuri+placute pe fata si o revizie, cu cele mai ieftine piese a plecat jumate de salariu. Mai platesti niste facturi si apoi 30 de zile ce faci? foamea?

 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

... pana la urma lucrez in Romania pe un salar de 20 milioane, nu lucrez in strainatate sa iau 2.000 euro salar încât sa nu simt ca am schimbat filtru de particule.

 

Gata, cu afirmatia asta, ti-ai pus tot forumul in cap :)))

 

Ideea e toti am fost in situatia ta la un moment dat. Acum 13 ani, prima mea masina a fost un 318i. Un benzinar are infinit mai putine probleme, si e mult mai ieftin de intretinut (chiar daca consuma mai mult). In 4 ani cat am avut-o, nu stiu daca am bagat in ea mai mult de 200 eur pe an.

 

Crede-ma ca si de aveai 2000 eur pe luna, schimbarea DPF-ului te ustura.

 

@toffefe Cand esti tanar si stai poate cu parintii, banii pe care ii faci lunar nu sunt pt supravietuire. Sunt pt diferite distractii, mofturi.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Bine punctat PIMP :D

Cat despre ca mi-am pus forumul in cap, tocmai de la cei plecati in strainatate cu salarii bune am așteptarea sa imi zicĂŁ lucruri cu rĂŁutate.

 

Ănainte am avut un E46, trebuie sĂŁ recunosc, ĂŽn 2 ani nu am schimbat absolut nimic la ea, ma refer partea mecanica, consumabilele le-am schimbat, de aici vine pasiunea de BMW, stĂŁteam mai mult in masina decât ĂŽn casĂŁ in timpul liber :D acum am zis ca vreau un E90, ce este drept, tânĂŁr si necopt la minte cum a spus bimmer nu m-am documentat despre dpf, abea dupa ce l-am cumpĂŁrat ĂŽnsĂŁ nu regret, probabil si dacĂŁ știam tot ĂŽl cumpĂŁrĂŁm :D

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.