Jump to content

Fierbe motorul cu AC pornit, la viteze de deplasare mici


Recommended Posts

Buna ziua tuturor, dupa cum zice si titlul, daca nu gasesc un loc bun de parcare si nu sunt in graba, ma plimb printre blocuri si verific daca s-a eliberat macar un loc in parcarea dorita. Avand aerul conditionat pornit, rotita din mijloc pe albastru si fulgul de zapada bifat, temperatura motorului trece de 100° C. Nu prea folosesc aerul conditionat fiindca ma cam ia raceala .. dar sunt curios cum s-ar putea rezolva problema, mai exact de ce piesa ar fi nevoie si un pret aproximativ. Va multumesc.

 

BMW 1996 E39 520I 2.0L 110KW 150HP PETROL SEDAN

 

In general, pun pe 32° C aerul, rotita pe rosu si las geamul de la sofer deschis complet sau pe jumatate.

 

Cand am patit atunci sa imi depaseasca temperatura motorului 100° C, aveam setat si stanga si dreapta 16° C, asta nu am precizat. Pe langa fulg si rotita pusa pe albastru. Am tras rapid pe dreapta si am oprit motorul cand am vazut. Am lasat-o asa cateva ore, intr-o parcare.

 

Cu caldura, fara aer conditionat, indiferent de viteza de deplasare, acul temperaturii motorului se mentine perfect la mijloc fara a avea fluctuatii.

Edited by HKS_89
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua tuturor, dupa cum zice si titlul, daca nu gasesc un loc bun de parcare si nu sunt in graba, ma plimb printre blocuri si verific daca s-a eliberat macar un loc in parcarea dorita. Avand aerul conditionat pornit, rotita din mijloc pe albastru si fulgul de zapada bifat, temperatura motorului trece de 100° C. Nu prea folosesc aerul conditionat fiindca ma cam ia raceala .. dar sunt curios cum s-ar putea rezolva problema, mai exact de ce piesa ar fi nevoie si un pret aproximativ. Va multumesc.

 

BMW 1996 E39 520I 2.0L 110KW 150HP PETROL SEDAN

 

In general, pun pe 32° C aerul, rotita pe rosu si las geamul de la sofer deschis complet sau pe jumatate.

 

Cand am patit atunci sa imi depaseasca temperatura motorului 100° C, aveam setat si stanga si dreapta 16° C, asta nu am precizat. Pe langa fulg si rotita pusa pe albastru. Am tras rapid pe dreapta si am oprit motorul cand am vazut. Am lasat-o asa cateva ore, intr-o parcare.

 

Cu caldura, fara aer conditionat, indiferent de viteza de deplasare, acul temperaturii motorului se mentine perfect la mijloc fara a avea fluctuatii.

 

Buna ziua tuturor, dupa cum zice si titlul, daca nu gasesc un loc bun de parcare si nu sunt in graba, ma plimb printre blocuri si verific daca s-a eliberat macar un loc in parcarea dorita. Avand aerul conditionat pornit, rotita din mijloc pe albastru si fulgul de zapada bifat, temperatura motorului trece de 100° C. Nu prea folosesc aerul conditionat fiindca ma cam ia raceala .. dar sunt curios cum s-ar putea rezolva problema, mai exact de ce piesa ar fi nevoie si un pret aproximativ. Va multumesc.

 

BMW 1996 E39 520I 2.0L 110KW 150HP PETROL SEDAN

 

In general, pun pe 32° C aerul, rotita pe rosu si las geamul de la sofer deschis complet sau pe jumatate.

 

Cand am patit atunci sa imi depaseasca temperatura motorului 100° C, aveam setat si stanga si dreapta 16° C, asta nu am precizat. Pe langa fulg si rotita pusa pe albastru. Am tras rapid pe dreapta si am oprit motorul cand am vazut. Am lasat-o asa cateva ore, intr-o parcare.

 

Cu caldura, fara aer conditionat, indiferent de viteza de deplasare, acul temperaturii motorului se mentine perfect la mijloc fara a avea fluctuatii.

 

 

Verifica dacĂŁ ĂŽți pornește ventilatorul de la radiator. Aceeași problema am avut și eu, ventilatorul era blocat, aprox 50 euro ventilatorul second-hand. Atenție, nu este vorba de vascocuplaj.

Link to comment
Share on other sites

Fii atent cum faci, elimini posibilele cauze.

 

Prima data verifici vascul cum zicea colegul, te uiti la el sa nu fie curs, sau cel mai bine, daca il poti opri cu mana atunci nu mai face fata si trebuie schimbat.

 

Apoi vezi daca intra ventilatorul pe treapta a doua, de obicei se arde rezistenta si nu mai pleaca.Ar trebui sa se auda foarte tare cand pleaca pe treapta a doua.

 

Dupa asta verifici radiatorul sa nu foarte murdar, desi nu cred.

 

Daca cele de mai sus nu iti sunt clare, mergi la un mecanic.

 

Mare atentie daca vrei sa opresti vascul cu mana 😀

 

La rece nu i problema, poti cu degetele, dar la cald e periculos.

 

Daca e vascul vezi ca are filetul invers si e pe 32.

 

Daca e rezistenta sau ventilatorul cum zicea colegul, atunci ai ceva de munca, cateva ore.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.