Jump to content

Bmw e87 120d (120kw)


Herea ioan

Recommended Posts

Salutare tuturor,tocmai ce mi-a ajuns kitul Dmf valeo de pe autodoc,lasat masina la mecanic iar a 2a zi la pranz ma suna ca e gata!ajung acolo si imi zice ..’cat ziceai ca ai platit Putin kitul asta (400 euro) fiindca cel mai probabil e regenerat nu e nou..ca scria Made by valeo nu made in France (wtf) si ca nu e tocmai ok de asta e asa ieftin .Ca varul Lui a lucrat in depozit de piese auto si stie ,zic ca nu cred fiindca pe autodoc e totul nou In fn hai sa dam o tura cu masina si vedem ,conduce el un pic apoi la intoarcere pe o strada Mai denivelata conduc Eu incet Mai subturat parea ok-ish dar geamurile fiind deschise intra f mult zgomot de afara in masina nu imi dadeam seama exact ce se aude de la motor ,anvelope,vant ecc in fine ne intoarcem la service ,platesc imi bag fierul meu vechi in cutia de la ala nou il pun in porbagaj si ne salutam ,odata ce am plecat de acolo dupa ce ajung la semafor de unde practic incepe asfaltul nou si ma Indrept inspre casa observ :

 

Cand apas pedala de ambreiaj este mai moale insa dupa ce ridic 1 mm deja simt vibratie si bataie in talpa iar masina se Pune in miscare cam in acelasi punct ca si inainte numai repede(undeva la 30% din cursa sa zicem) si sincer parca am auzit un pic zgomotul de rulment ca inainte mai ales a 2a para cand am plecat de penloc si am ridicat Mai lent piciorul..cu siguranta f multa vibratie acolo si ceva zgomot (cam 10-15% fata de cum era inainte sa il schimb )Eu ma asteptam sa fie totul f f silentios si Lin

Revenind la plecArea de la semafor dupa ce bag a 2a undeva intre 1900 -2400 de turatii in trage o vibratie puternica de am zis ca se desprinde consola centrala pentru o seconda Moment in care devin f suspicios si sensibil la vibratii si realizez ca parca ar vrea si in a 3-a sa vibreze insa nu o face dar per ansamblu simt mai multa vibratie in masina cand accelerez (nu cred ca e paranoia)

La viteza Constanta in a2a si a 3-a incep sa aud niste ‘foshneli’ parca pe sub masina parca 2 cartoane care se rotesc intre ele (era defapt fier dar se auzea f ‘delicat’ asa din senin parca se aude cand iei si ridici piciorul de pe acceleratie incercand sa mentii viteza constanta...pe strazile Mai inghesuite unde sunetul se propaga Mai bn jur ca aud cum se inVarte ceva sub masina (ma gandesc volanta sau nush ambreiaj habar nu am)

Dezamagit de Tot ce am experimentat si nervos cand ajung acasa si opresc Motorul ma sgaltaie si imi da acelasi shock/vibratie ca inainte Doar ca se data asta sunetul e Mai metallic nu e infundat suierat ca inainte

Il Sun nervos pe mecanic si il intreb ce e cu vibratile astea in masina si la oprirea motorului nu sa ameliorat chiar deloc shock-ul ala (desi e noua schimbata la bmw Fulia de la motor -Arbore (450 euro) dar in special ce kkt e vibratia aia puternica de imi zdruncina habitAclul in treapfa a 2a cand accelerez si imi raspunde ca ‘a simtit si el dar credea ca o aveam de inainte si ca a ramas probabil nu era de la volanta (wtf) si ca asta e kitul de la valeo ..era Mai bn daca cumparam Luk cum era pe masina inainte (Eu nu stiam ce este pe masina plus ca luk nu era pt motorizarea mea in momentum comenzii insa conform codului masinii wab si codurilor OEN kitul valeo era la fel de bun

ca si cel luk (care momentan este disponibil am vazut cu 50 euro Mai scump)

Ma gandesc ca ori mecanicul a facut vreo manevra si mia pus ceva uzat ba chiar. Kit conversie masa simpla de vibreaza asa in primele 2 trepte de se aude ciudat ca niciodata pe sub masina parca cateodata,ori calitatea de la valeo lasa de dorit la capitolul kit complet cu volanta pt bmw ori am nimerit un kit defect ori mecanicul a gresit ceva...el

A inteles ca il suspectez de ceva si sa cam agitat ca domle vii si dam jos kitul sa il vezi ca e ala al tau dar imi platesti Dublu ca Eu nu fac de astea si sunam la autodoc si cerem explicatii si eventual faci retur ...ii zic bn ,Maine dim vin sunam de unde am comandat si dam jos ca il trimit inapoi si iau luk pentru ca masina in acest moment se comporta mult mai rau decat inainte,inainte facea zgomot rulmentul de presiune cand calcam ambreiajul si ma seca si trepida si facea zgomot la plecarea de pe loc dar odata ce era in mers Doar zgomot de rulment la schimbarea vitezei (am mers 190km/h pe autostrada acum 5 zile totul ok,facut drum de 500

Km nimic special)si trepida motorul sau volanta cand opream motorul tremura facea shock -il tipic de volanta consumata insa acum vibratie in pedala a ramas ,zgomot la ridi area ambreiajului parca tot a ramas un 10% -20% ,vibreaza ca dracul intre 1900-2500 ture in a 2-a si vibreaza mereu parca la accelerare

Voi ce parere aveti? Sunt atat de slabe kiturile valeo pt bmw? Nu am auzit nimic negativ despre ele..deobicei conversia de la masa dubla la monomasa comporta vibratii si zgomote mici chiar si la mers constant uneori

Edited by Herea ioan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.