Jump to content

Apa in baia de ulei?!


Recommended Posts

Va salut, dețin un seria 3 e46, model 318i an 2003, la care am ĂŽntâmpinat urmĂŁtoarea problema:

Acum 2 zile am vrut sa verific nivelul de ulei din baie, așa ca am ĂŽncercat sa scot joja și am constatat ca era cam ințepenitĂŁ...in cele din urma a ieșit și am gĂŁsit pe ea cât și in capĂŁt o chestie sfaramicioasa și maronie(care eu cred ca e rugina). Am verificat nivelul apei din vasul de expansiune și constat ca am ceva pierderi, din moment ce pe sub mașina eu n-am vĂŁzut vreo pata, problema cred ca e la garnitura de _chiulasa_, sau mai rau, _chiulasa_ sa fie ovalizata...

Sunt conștient ca trebuie sa merg cu ea la un mecanic, de aici și postarea mea pe grup. As vrea sa ĂŽmi recomandați un mecanic din București care știe sa lucreze pe astfel de motoare cu valvetronic și care totusi nu te usucĂŁ la buzunar, sunt un student care doar ce a terminat facultatea și pe care nu prea ĂŽl dau banii afara din casa, adicĂŁ camin :))

Va mulțumesc anticipat!

P.s E primul meu post pe acest grup, sper ĂŽnsĂŁ ca am postat in secțiunea corecta.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am completat undeva in jur de 200, poate chiar 300 de ml, in condițiile in care i-am fĂŁcut schimbul de antigel in Noiembrie anul trecut.

 

Cred ca trebuie sa mentionez și faptul ca i-am schimbat atunci și un furtun(care duce din radiator in motor) pt ca ĂŽmi pierdea lichid de rĂŁcire (mi se aprinsese becul in bord), dupĂŁ care sa constat ca defapt ĂŽmi pierdea lichid prin orificiul unde venea senzorul. Am folosit Gasket și s-a rezolvat

Link to comment
Share on other sites

Ai desfĂŁcut capacul de la ulei sa vezi dacĂŁ se vede și pe el chestia aia maronie? Eu zic sa nu te arunci direct la garnitura și sa desfaci motorul ca ai toate sanșele sa nu-l mai faci cum trebuie, plus de asta te costa și ceva bĂŁnuți. Ăn ceea ce privesc pierderile de lichid de racire știu vreo trei e46 care au aceeași problemĂŁ inclusiv al meu (completez foarte puțin odatĂŁ la 3 luni) și nu am gĂŁsit cauza. Sfatul meu este sa aduci uleiul și lichidul de racire la nivelul care trebuie și sa urmĂŁrești din când ĂŽn când cu motorul rece sa vezi ce se ĂŽntâmplĂŁ. DacĂŁ ĂŽți crește nivelul de ulei și lichidul de rĂŁcire scade atunci e clar ca ai o problemĂŁ la garniturĂŁ. Spor Edited by myhayx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.