Jump to content

N47 pornire la rece


cristidan

Recommended Posts

Se aude clar diferenta atunci cand a urcat uleiul, iar pe langa asta, ar mai putea fi si un injector care face figuri la rece. Pune si o diagnoza pana ajngi la service. Ce ulei ai in ea?

 

anul trecut am verificat injectoarele 2=ok 1=mai merge, 1=praf(pe care l-am reconditinat) probabil cel care 'mai merge' face figuri.

liqui moli 5w-40..de prin iulie (de doi ani de cand o am, am folosit doar 5w30 twin power)

Edited by cristidan
Link to comment
Share on other sites

anul trecut am verificat injectoarele 2=ok 1=mai merge, 1=praf(pe care l-am reconditinat) probabil cel care 'mai merge' face figuri.

liqui moli 5w-40..de prin iulie (de doi ani de cand o am, am folosit doar 5w30 twin power)

Motorul are injectoare piezo!?

Daca da, injectorul reconditionat verifica starea lui din nou.

S-ar putea sa aiba nevoie de o reconditionare.

 

Injectoarele piezo nu se reconditioneaza cu succes decat foarte foarte greu.

 

Practic se pune nou.

 

De ce banuiesti distributia daca motorul "tacane" asa tare la pornire?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Motorul are injectoare piezo!?

Daca da, injectorul reconditionat verifica starea lui din nou.

S-ar putea sa aiba nevoie de o reconditionare.

 

Injectoarele piezo nu se reconditioneaza cu succes decat foarte foarte greu.

 

Practic se pune nou.

 

De ce banuiesti distributia daca motorul "tacane" asa tare la pornire?

 

da sunt piezo..la injector mi-a schimbat duza, mi-a dat hartie cu parametri de functionare care erau total diferiti de cei initiali..e drept ca nu am mai verificat injectoarele de atunci...dar am sa o fac cat de curand.

 

referitor la distributie....am observat de ceva timp la pornire zgomotul metalic pana ajunge uleiul in rampa..adica cele cateva secunde imediat dupa pornire...sa fie oare din cauza ca am schimabt uleiul si am trecut pe 5w40 care din cauza vascozitatii ajunge mai greu in rampa?!?!

Link to comment
Share on other sites

In carte spune ca pot pune si 5w40...poti sa imi explici de ce nu se pune?...am folosit pana acum 5w30 twin power..dar in 10000 mi-a luat in jur de 2 litri...si am zis sa mai schimbam producatorul si vascozitatea mai ales ca la aproape 280k motorul nu mai e chiar tanar.

 

BMW vinde in principal 5W-30 (la scara larga sa zicem).

 

Eu stiu ca diferenta principala intre a pune 5w30 sau 5w40, e ca W30 se pune la motoarele cu DPF. In timp ce 5W30 poate inlocui 5W40, nu e recomandat si invers.

 

Cat despre consumul tau de ulei, s-ar putea sa fie acolo alte probleme, ori uleiul contrafacut, subiect care depaseste scopul topicului.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De unde ai scos-o ?

Chiar acum am Mobil 1 ESP 0W40 ,excelent !

Godimi, sa fim seriosi.

Uleiul de 0W se pune daca esti la polul nord.

 

BMW iese din fabrica in Europa cu ulei 5W si tu pui 0 ca ai citit tu undeva, sau ai vazut pe YT??? :hyper:

 

Ai curaj, ce ar mai fi de zis? Ca doar cu auzul daca suna frumos, totul e excelent..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Prieteni, atât cat existã 5w40 cu normã bmw ll04 nu vad de ce nu Îl poti pune. Plus ca exista n uleiuri 5w40 ce sunt aprobate de bmw pt motorul n47.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

ĂncĂŁ ceva, intrati pe orice selector de ulei al oricarei mĂŁrci Ăâ˘i o sa vedeti ulei 5w40 recomandat pentru n47 cu dpf. SearĂŁ bunĂŁ!

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Edited by Adrian1103
Link to comment
Share on other sites

Godimi, sa fim seriosi.

Uleiul de 0W se pune daca esti la polul nord.

 

BMW iese din fabrica in Europa cu ulei 5W si tu pui 0 ca ai citit tu undeva, sau ai vazut pe YT??? :hyper:

 

Ai curaj, ce ar mai fi de zis? Ca doar cu auzul daca suna frumos, totul e excelent..

 

Cu 0w40 am luat masina din Germania si a avut acolo service-ul facut doar la BMW .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

W40 pui cand circuli in Egipt, Dubai etc, tari cu temperaturi foarte ridicate, iar 0W pui cand esti in tari nordice unde iarna sunt temperaturi foarte scazute. Din aceste considerente, sunt mai multe tipuri de ulei recomandate, recomandarea facandu-se in baza zonei unde locuiesti/folosesti masina.

Ca si raport vascozitate rece/cald, 5W30 este mai mult decat suficient pentru clima din Romania.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Logica utilizarii uleiurilor cu terminatia 40 exclusiv in "Egipt" este total eronata. M-urile ce ulei folosesc? 10W60, deci presiunea, temperatura motorului influenteaza mai mult tipul uleiului decat temperatura ambientala. Astfel, un motor cu soft si condus agresiv este mult mai bine protejat cu 5W40.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Logica utilizarii uleiurilor cu terminatia 40 exclusiv in "Egipt" este total eronata. M-urile ce ulei folosesc? 10W60, deci presiunea, temperatura motorului influenteaza mai mult tipul uleiului decat temperatura ambientala. Astfel, un motor cu soft si condus agresiv este mult mai bine protejat cu 5W40.

Logica de care vorbesti NU imi apartine mie si nu este concluzia mea! Iti spun ce recomanda toti producatorii de automobile in functie de regiunea unde ei isi vand masinile!

M-uri nu au ce sa caute in discutia asta pt ca la M-uri vorbim deja de ulei special.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sincer la ce m-ai pus sa ma uit.

Esti sigur ca e suficient de sugestiv, sau la subiectul discutiei?

..Linkul tau e o trecere in revista a uleiurilor folosite de BMW.

Se vede limpede, o gama larga; e firesc.

Numai ca, ce iti scapa tie si mie cateodata ;), dar nu acum, e ca si fabricantii cand fac masini si pun motoare pe ele le fac (aproape sigur) pe grupe, zone ale globului unde masinile vor fi conduse.. si cel mai IMPORTANT cu, ce tip (..vascozitate) a uleiului este cel mai recomandat zonei de pe glob unde va fi condus!

Si asta, asa, nu se intampla de azi de ieri ci de multi ani de zile, si nu doar la bmw..

Zic sa nu uitam niste reguli de baza ale folosirii uleiurilor.

 

..Desigur, de cand cu uleiurile full, treaba poate sta un pic diferit.. Lumea nu mai pune (e nevoita) un ulei mineral vara si un altul iarna, dar asta nu inseamna ca, daca uleiul e sintetic gata nu mai exista reguli..

..Parerea mea.

 

Desigur Godini, daca masina ta a venit de la Jermania cu acel tip de ulei, de ce nu ai spus de la inceput??

 

..De ce recomanzi si altora un ulei subtire la rece?

Sau, acum trebuie sa credem ca toate N47 sunt facute in Germania si ca atare le trebuie ulei subtire la rece!?

Zi tu regula si noi o respectam.

 

Ma mir ca DjAlexinno poate fi in aceasi idee cu mine..

Unul dintre noi a patit ceva ;)

 

Ca sa inchei pledoaria. Daca ar fi sa ne luam dupa ce zic producatorii ar trebui sa schimbam uleiul motorului doar la 30k km

, nu?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Uleiul subtire la rece ,e ideal oricarei masini pentru ca urca mult mai repede,din baia de ulei .

La n47 ,in timpul verii,uleiul ajunge la 107-108° ,deci 40 ajuta ....parerea mea .

Nu cred ca are vreo legatura cu tara unde e condusa masina . Daca la noi ajunge la 108° ,nu cred ca in Dubai ajunge la 120° .

Orice ulei ,daca temperatura sare de 100° ,se cam transforma in apa de ploaie .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si fennomenul numit frecare e mai mare daca uleiul e mai subtire (daca nu e necesar) la rece!

Cu atat mai mult sunt sanse mari ca uleiul sa nu unga anumite componente in motor pana acesta SE DILATA; sa nu ajunga suficient de mult in partile superioare..

 

Lucrurile sunt mai complicate decat par la prima idee, a ta.

Tu faci ce vrei.

Argumentul tau nu are sustinere fata de cum inteleg eu ca stai lucrurile.

 

Fenomenul dilatarii este controlat/..ajutat inca din fabrica, firesc nu?

 

Slava Domnului ca apar masinile electrice! :hyper:

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.