Jump to content

e39 530d Moare motorul cand accelerez tare


Recommended Posts

Ieri am intampinat o problema la e39-le meu diesel. Masinii i-am facut swap motor, ea de fabrica a venit cu motor de 2.0d 136cp, si acum 2 saptamani i-am facut swap la 3.0d 184cp. Dupa swap masina nu tragea (la fel mergea si pe masina donatoare 530d-ul), efectiv simteam ca nu trage turbina, am umblat asa cu ea 2 saptamani fara nicio problema, doar ca nu tragea, si ieri i-am gasit rezolvarea, in conducta de unde pleaca 3 furtune de vacuum, cea ce mergea la turbo era infundata, si nu lucra tija aceea cu actuator de la turbo din cauza ei. Am curatat acolo unde venea vacuum-ul de la turbo, iar masina acum trage cum trebuie, dar a aparut o alta problema bineinteles... cand o calc tare, masina moare (ca si cum ar fi cineva in dreapta si ar invarti de cheie sa opreasca motorul), si nu mereu. Dupa 5-6 accelerari puternice patesc asta.

Fara absolut nimic in bord, efectiv ii dau pedala, trage, trage si deodata moare fara nici o balbaiala fara nimic. Iar apoi, porneste foarte greu la cald, dupa ce moare poate sa porneasca dupa 2 secunde, sau dupa 20 de secunde de dat la automatblink.gif.

Eu in urma cu o saptamana, m-am uitat la injectoare cu Inpa, si am vazut ca injectorul 1 nu lucreaza cum trebuie (avea valori +4) si mergea intrerupt la rece.

Cum aveam un 525d la dezmembrat, am zis sa iau injectorul de 525d si sa il pun pe 530d-ul meu. Spre surprinderea mea, dupa ce am pus injectorul, masina nu mai merge intrerupt cum mergea inainte, si injectorul 1 de 525d scoate acum valori in cel mai rau caz de 1.30 (indiferent ca e cald sau rece).

Am zis sa ii pun diagnoza sa vad ce erori am si am urmatoarele erori :

 

4693 – Diesel Pre feed pressurepump

 

13573– Glow Device (Releu bujii/bujii)

 

7728– Charge-air pressure controlor charge-air pressure actuator (eroare de vacuum) toate furtunele de vacuum sunt noi, inclusiv cele de la intercooler, suporti motor etc

 

4496– Rail Pressure Plausibility (eroarea asta mi-a aparut de 2 ori, dupa ce mi-a murit de 2 ori motorul la accelerari puternice)

 

Mentionez ca pompele de motorina sunt bune, se aude ca baga bine, iar cea de sub prag baga presiune 4 bar mereu.

Inca ceva : Dupa ce imi moare motorul in acceleratie, si o pornesc (mai greu sau usor, nu are importanta), se aude un tacanit urat de la motor.

 

Eu m-am gandit sa incerc prima data sa schimb injectorul de 2.5d si sa pun unul bun de 3.0d si sa ii schimb senzorul de pe pompa de inalte.

 

Edited by Colocolo94
Link to comment
Share on other sites

Vai steaua ei de masina. Daca nu ma insel pompa de motorina trebuie sa fie de 3.0, cea electrica cat si cea din rezervor. Pe parte electrica ai schimbat toti senzorii / instalatie electrica?

Treaba cu injectorul de 2.5 pe 3.0 ma jur ca n-am mai auzit pana acum.........

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.