Jump to content

Vand 325i e90


crtir

Recommended Posts

Salutare !

 

Ofer spre vanzare masina personala, 325i E90 motor L6 2,5l N52 218 CP. Fabricatie septembrie 2006, km reali 114.000 !!!!!

Masina am cumparat-o personal in 2017, de la un dealer BMW din Germania (BMW Gebrauchtwagen.de), atunci cand am cumparat-o avea mai putin de 91.000 de km. Pot oferi dovada unor schimburi de mail-uri cu agentul de vanzari de la acel dealer, la momentul achizitiei de atunci.

Dotari nu prea multe: clima automata, senzori de parcare, incalzire in scaune, comenzi pe volan, cutie manuala.

Are polita Casco la Allianz, cu exceptia schimbului de parbriz care s-a facut chiar la Pilkington, in rest tot ce s-a schimbat,reparat pe ea si mentenanta sunt efectuate integral la reprezentanta BMW din Timisoara, Automobile Bavaria. Pe tot parcursul celor mai mult de 3 ani de cand o detin, istoricul masinii este perfect transparent, se poate verifica in istoricul ei de la reprezentanta. Detin si facturi in acest sens.

Acum o sa va fac o descriere a starii sale generale.

Primul punct minus ar fi ca in sezonul rece mai ales, la circulat intens in oras, cutia nu schimba asa bine cum mi-as dori; feeling-ul nu e cel asteptat. Dar nu sunt probleme majore in sensul asta.

Al doilea punct minus ar fi un usor oscilat de relanti doar cand motorul e rece, mai mult de 8 ore nepornit de ex. De precizat ca masina nu tremura in acest timp.Fenomenul e mai pregnant in sezonul cald, in sezonul rece aproape nu exista E vorba de vreo aprox. 10 secunde doar, moment in care acul de la turometru fluctueaza apoi totul este ok. Cand motorul e cald, nu exista nici cea mai mica problema.Dupa toate interventiile, fluctuatiile par sa se fi redus ca fenomen, dar ele tot mai exista putin

 

In scopul rezolvarii acestei nereguli de relanti,am investit bani seriosi vara asta la reprezentanta. Le-am cerut celor de acolo sa gaseasca si sa repare orice neregula vizavi de motor.

Astfel s-au mai descoperit intamplator si rezolvat urmatoarele probleme:

-update soft motor

-schimbat pompa de apa si termostat+lichid racire

-schimbat garnitura galerie de admisie

-schimbat ambele valve DISA

-schimbat doua furtune de la crankcase ventilation valve

In acelasi timp s-au facut si schimbul de consumabile+o verificare generala la sange a masinii; pt. motor s-a facut diagnoza, test de compresie, verificat posibile scurgeri pe la garnituri, verificat stare furtune.

Testul de compresie a iesit ok, nu exista scurgeri, personalul de acolo efectiv nu au mai gasit altceva de facut pt. motor. S-au verificat si franele si cum arata masina pe dedesubt. Nu exista probleme de scurgeri de ulei sau de altfel. Mi s-a spus ca masina este intr-o conditie tehnica generala tare buna.

Tot ce va marturisesc se poate verifica. Pt. operatiunile de mai sus din vara asta am platit echivalentul a aprox. 2500 de euro, pot dovedi prin facturi.

Masina ca si feeling e ok, motorul functioneaza fara probleme in sarcina, trage si suna bine. Caroseria e intr-o stare buna, vopseaua arata inca bine pe ea.

In urma cu doi ani am schimbat tot la reprezentanta, preventiv doar si toate cele 6 bobine si cele 6 bujii.

 

 

Acum, ca si pret, m-am gandit undeva la 5200 euro negociabil, pt. cei interesati pot oferi detalii si prin telefon.

 

 

 

My link

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Se vede ca este un e90 putin diferit de majoritatea 'jumulitelor' aflate la vanzare.

Am o nedumerire totusi, de ce ai cotizat atat de multi bani la reprezentanta? Sper ca nu in ideea de a tine istoric pt revanzare!?

Bafta la vanzare!

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

 

Si pt. celelalte masini avute inainte am avut istoric al servisarii in reprezentanta. Chiar daca erau modele cu an de fabricatie mai vechi. Asa mi-a placut mie sa procedez. Si in niciun caz metoda nu avea scopul obtinerii unui profit la vanzare.

Probabil unii s-ar putea intreba de ce as vrea sa o vand pe actuala daca recent am bagat atatia bani in ea. Raspunsul este ca m-ar tenta sa iau 530d F10.

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare ! Cred ca aprox. 1l/2500km. Oricum N52 e renumit ca prin design are un consum mai maricel de ulei.Depinde si de stilul de condus. Cred ca toate motoarele L6 benzina de fapt urmaresc acest tipar. Am mai avut si 2 M54 inainte si inca un N52. Toate au avut un consum mai maricel de ulei, dar nu am avut niciodata probleme majore cu ele. Timp de 13 ani.

Deci cum am zis si mai sus, la curentul N52 am compresie buna si nu exista pierderi de ulei prin compartimentul motor. Iar motorul trage linear pe intreaga plaja de turatii; de la aprox. 2000 de ture pana in 7000.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Intentia de a vinde masina curenta era pt. a achizitiona un 530d F10 ulterior. Dar intre timp am gasit o oferta buna pt. un 525d F10 2011 cu motorul de 3l si am luat-o, fara sa fi vandut intre timp 325-ul. Asadar deocamdata cred ca doresc sa mai pastrez 325-ul ceva timp. Chiar imi place cum merge, e mai placut la condus decat 5-ul.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.