Jump to content

Bmw e60 probleme clima.


Recommended Posts

Salut, detin si eu un bmw e60 525d clima normala. Si am urmatoarea problema. Cand este cald afara baga aer cald prin grilele din fata si in spate baga aer rece si cand afara se raceste foarte tare nu mai baga aer cald decat la viteza foarte mare, cand mergi mai usor cu masina il baga mai caldut. Am curatat si caloriferul din bord si nu a fost asa murdar. Am schimbat si robinetul de caldura(am luat sh) am pus mana si pe furtune si sunt calde. Si pe tester imi da eroare Webasto.
Link to comment
Share on other sites

Io nu ma pricep la webasto asta.

Nu stiu daca participa si in mers la incalzire in masina. Poate altii mai destepti pot sa confirme.

Eu presimt ca e vorba de termostate. Cam asa se intampla cand temperatura de fapt e aceeasi la care ajunge, doar vremea de afara deci perceptia lui e diferita.

Faptul ca baga caldut cand e cald si nu da deloc, sau foarte anemic cand e rece afara asta nu este decat semn de termostate, si poate si de robinete.. dar nu inteleg de ce ar fi de robinet?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ca de asta am intrebat daca stie cineva, am luat prima data robinet SH pentru ca nu eram sigur 100% ca e de la el si nu merita 700 lei doar sa incerc. Caloriferul din bord l-am dat jos si a fost curatat si au zis ca nu a fost murdar sau infundat. M-am gandit ca v-ati lovit careva de asa ceva. Problema e ca fiind foarte frig afara nu mai baga cum trebuie, cand afara sunt peste 5 grade se incalzeste foarte bine.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ca de asta am intrebat daca stie cineva, am luat prima data robinet SH pentru ca nu eram sigur 100% ca e de la el si nu merita 700 lei doar sa incerc. Caloriferul din bord l-am dat jos si a fost curatat si au zis ca nu a fost murdar sau infundat. M-am gandit ca v-ati lovit careva de asa ceva. Problema e ca fiind foarte frig afara nu mai baga cum trebuie, cand afara sunt peste 5 grade se incalzeste foarte bine.

Hai sa te intreb altceva.

De cand ai masina, i-ai schimbat vreodata termostatele?

Banuiesc ca nu o ai de mai mult de 4-5ani.

Eu am masina de 8 ani. In 8 ani am schimbat de doua ori termostatele. O data cand am luat-o. A doua oara dupa vreo 4-5 ani.

Deci sunt pe al doilea set de termostate, originale luate de la dealer.

Te asigur ca termostatele nu vor tine mai mult de 5 ani pe orice model de bmw.

Ne tot invartim atat in jurul cozii..

 

Nu stim de ce ai vrut sa cureti radiatorul.. de cand tot intru pe aici nu stiu daca am citit vreodata ca, careva a gasit radiatorul infundat.. spart, curgand cel mai probabil.. /robineti nefunctionand, si asta..

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Hai sa te intreb altceva.

De cand ai masina, i-ai schimbat vreodata termostatele?

Banuiesc ca nu o ai de mai mult de 4-5ani.

Eu am masina de 8 ani. In 8 ani am schimbat de doua ori termostatele. O data cand am luat-o. A doua oara dupa vreo 4-5 ani.

Deci sunt pe al doilea set de termostate, originale luate de la dealer.

Te asigur ca termostatele nu vor tine mai mult de 5 ani pe orice model de bmw.

Ne tot invartim atat in jurul cozii..

 

Nu stim de ce ai vrut sa cureti radiatorul.. de cand tot intru pe aici nu stiu daca am citit vreodata ca, careva a gasit radiatorul infundat.. spart, curgand cel mai probabil.. /robineti nefunctionand, si asta..

 

Este problema generala cu infudatul radiatorului, am vazut zeci... eu anul trecut l-am schimbat ca imi baga caldura numai la sofer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu am uitat nimic, se subintelegea din postare.

nu stiu cat tine termostattul, nici nu ma intereseaza, cat timp functioneaza pentru mine e foarte bine, cand se strica il schimb, ca duce 2, 5 sau 10 ani.

nu prea inteleg generalizarile astea la toate modelele.

am masina de 9 ani si am dat un singur exemplu, sunt convins ca sunt mult mai multi cu termostate care au peste 5 ani.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci sa nu generalizam, s-a inteles.

Eu ma gandesc prima oara la termostat pentru ca il consider un consumabil.

 

Sa nu generalizam dar sa consideram ca dupa un timp (a se intelege numar de inchideri-deschideri..) acesta se poate decalibra termic. Mai ales daca masina este condusa zilnic(!) cred ca poate fi considerat un etalon, ce am mentionat explicit mai sus.

 

A, desigur, nu am luat in considerare faptul ca unii posesori nu stiu ca antigelul se schimba periodic, si de aceea SE POATE INFUNDA SI RADIATORUL!

Scuzati, mi-a scapat.

[in 8 ani nu am schimbat decat pompa de apa -preventiv (si termostate)]

Restul e din fabrica.

 

Dar, sa vedem ce gaseste defect OPul la masina sa.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cum adica infundat? Sau pompa de apa pentru independent heating e arsa/blocata ?

Ce tip de webasto/optiune ai ? independent heating sau auxiliary heating

Asa mi s-a spus, pe tester a aparut eroare pe el si mi s-a zis ca nu mai trece apa prin el sau pompa. Si mi s-a zis sa fac bypass, Am independent heating dar oricum nu il puteam activa din meniu ca aparea cu rosu.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am schimbat termostatul ca era blocat pe deschis si nu incalzea apa mai mult de 70 grade si webasto era infundat si i-am facut bypas. Acum mai am o problema, pe grilele din fata si la picioare baga aer cald si in spate baga aer rece. Aveti idee ce are putea fi ?

Tind sa cred totusi ca problema cu intr-o parte baga cald si intr-o parte baga rece e de la radiatorul din habitaclu..eu ti-as fi recomandat sa-l schimbi nu sa-l cureti.In general de acolo e problema 99%.Si eu am avut aceleasi simptome, l-am schimbat si aia a fost.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, am schimbat termostatul ca era blocat pe deschis si nu incalzea apa mai mult de 70 grade si webasto era infundat si i-am facut bypas.

Deci am avut dreptate in privinta TERMOSTATULUI!

 

Acum mai am o problema, pe grilele din fata si la picioare baga aer cald si in spate baga aer rece. Aveti idee ce are putea fi ?

O clapeta in bord probabil nu se deschide..

Pe unde mai exact nu vine decat rece in spate, pe la picioare sau pe grilele din spatele cotierei?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.