Jump to content

semnalizare si "ochi de pisica" dupa spalarea masinii nu mai functioneaza


Recommended Posts

Am un F10 (525d), care anul trecut (tot in noiembrie), dupa spalarea masinii m-am trezit cu semnalizarea si ochii de pisica cand functionau cand nu.

Am fost la un "profesionist" care mi-a schimbat nu stiu ce placa (mi-a trimis o poza pe care o atasez) de la far care se udase, mi-a izolat totul si a zis ca s-a rezolvat.

In urma cu o luna am fost la spalatorie, si am primit aceleasi semnale, aceasi problema cu acelasi far, fata stanga. A doua zi insa nu a mai avut nimic.

Mesajele erau:

- Turn indicator front left failure;

- Side/daytime lights fault

Am fost la alt "profesioniost" care a facut un control si mi-a depistat ceva orificiu ce era infundat si zicea ca s-a rezolvat.

Ieri din nou am fost la spalatorie, am primit acelasi semnal, dar care si astazi imi spune ca farul din stanga nu functioneaza: "ochii de pisica" si semnalizarea.

Dati-mi un nume de adevarat profesionist, electrician, ca sa stiu ca s-a rezolvat problema asta.

 

PS. Sunt din Bucuresti, dar sunt dispus sa fac un drum numai sa rezolv pb. Cu un alt BMW am fost la Munchen, la Bavaria am avut numai deceptii. Deci vreau cu adevart profesionist, nu "firma" cu servicii execrabile.

Edited by Andi_S
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Semnalizarea cu probleme e cea de pe aripa sau cea din far?

Cand vorbesti de ochi de pisica la cea de pe aripa ma gandesc.

 

Cea din far probabil e in acelasi compartiment cu celelalte becuri. Trebuie verificata etansietatea capacelor farului si mai ales daca apa este in far inca.

Asta poti sa o faci chiar tu..

 

Ai zis ca pui poza?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Semnalizarea cu probleme e cea de pe aripa sau cea din far?

Cand vorbesti de ochi de pisica la cea de pe aripa ma gandesc.

 

Cea din far probabil e in acelasi compartiment cu celelalte becuri. Trebuie verificata etansietatea capacelor farului si mai ales daca apa este in far inca.

Asta poti sa o faci chiar tu..

 

Ai zis ca pui poza?

post-100735-0-67159900-1606648582_thumb.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, probabil. Iata de ce vreau sa vad daca pot gasi pe cineva care este cu adevarat profesionist.

Am mai avut un BMW 525 care l-am vandut pentru ca timp de un an cand ramaneam fara curent, cand nu. Atunci am inteles ca service-urile din Romania (le-am spus-o si la BMW-Germania, ziceau ca stiu situatia, ca au sustinut service-urile din Romania, dar banii sau chetuit in alte scopuri). La Bavaria mi s-a schimbat un modul CCC de vre-o 4-5 ori, dupa o saptamana se strica iar, la MHS am avut o reparatie pe care am aflat ca dupa ce am lasat masina, cu constatarile certificate la ce piese trebuie inlocuite, nu erau comandate nici dupa 3 zile, deci neseriozitatea lor este evidenta. Vad ca site-ul are sponzorizare de la Automobile Bavaria, probabil ca-mi vor taia comentariul, dar ar face bine sa-si controleze angajatii, ca serviciile sunt jalnice. In afara de sediu, totul este praf. Am avut la Bavaria o interventie (schimbat bec pozitie, bec faza scurta si o bucsa), m-au programat si mi-au promis ca rezolva in cateva ore (era acum 4-5 ani cred). Dupa 4 ore m-au anuntat ca au schimbat becul de la pozitie, dar ca pentru becul de faza scurta le trebuie o zi iar pentru bucsa nu stiu decat dupa ce dau puntea spate jos. Jalnic. Dar pot sa dau n exemple de incompetenta. Mi-e si jena ca am putut fi de atata ori fraier, dar timpul si situatiile m-au pus in astfel pozitii de "prost".

Mai atasez o poza cu ce mi-a trimis "profesionistul" si un mesaj ca trebuie sa schimbe si un senzor.

post-100735-0-13679900-1606650851_thumb.jpeg

post-100735-0-18622000-1606650997_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ce am incercat sa iti sugerez mai sus e ca oriunde ai merge sa iti repari masina, tocmai pentru ca stiu ca e greu sa gasesti pe cineva de incredere sa isi merite banii, macr invata sa pui si sa ceri toate detaliile. Si mai ales afla/intelege cat poti de multe ca sa stii cam ce te asteapta cat de cat.

Eu imi repar singur micile defectiuni.

 

Stai linistit, Bavaria a facut si altele mai "grave" ca sa crezi ca se incurca in cenzurarea a ceea ce spui tu..

 

Invata sa alegi intelept.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Salut, la fel am patit si eu la un 520 fara xenon, dupa o spalare s-a ars modulul de angel eyes. La mine a fost plin de apa si s-a ars modulul acesta, se schimba foarte usor. Iti afisez o imagine.

La mine este cu xenon si am si semnalizarea pe stanga (desi beculetul de semnalizare de pe aripa functioneaza). Daca nu e efortul prea mare, spune-mi ce ai schimbat, poate ma descurc si eu.

 

Ce am incercat sa iti sugerez mai sus e ca oriunde ai merge sa iti repari masina, tocmai pentru ca stiu ca e greu sa gasesti pe cineva de incredere sa isi merite banii, macr invata sa pui si sa ceri toate detaliile. Si mai ales afla/intelege cat poti de multe ca sa stii cam ce te asteapta cat de cat.

Eu imi repar singur micile defectiuni.

 

Stai linistit, Bavaria a facut si altele mai "grave" ca sa crezi ca se incurca in cenzurarea a ceea ce spui tu..

 

Invata sa alegi intelept.

Multam'fain, e un sfat intelept, dar greu de pus in practica. Faptul ca nu prea am avut timp sa ma implic in asigurarea functionalitatilor masinii si am dat-o pe mana cui nu trebuie ma costa. Vreau insa sa recuperez si nu stiu cum. Asta cum sa fac anumite operatii eu este mai greu, dar am sa-mi rezerv timp sa stau langa cel ce va incerca sa-mi gaseasca hiba si sa o rezolve. Ms. oricum. Edited by Andi_S
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am si eu aceeasi problema, bmw F10 2012, mi se arde modulul TMS pentru ca intra apa in far.

Anul trecut, far stanga aburit, am fost la un service, am scos farul, am pus silicon de jur imprejur, la imbinarea dintre sticla si "corpul" farului. Nu s-a rezovat.

Dupa un timp, dupa ce am fost la spalatorie, apa si mai multa in far, modul TMS stricat. Pun silicon pe capacul farului, schimb modulul si problema pare rezolvata.

Anul acesta, in toamna, observ ca din nou se abureste farul. Zilele acestea, dupa ce a nins si s-a topit zapada, plus ploaie, din nou aceeasi veche problema, cele 3 erori ce indica schimbarea modulului TMS datorita oxidarii :

- Turn indicator front left failure

- Side/daytime lights fault

- Headlight vertical aim control failure

 

Ma poate indruma cineva pe unde ar putea sa intre apa in far sau unde as putea rezolva? Cred ca apa provenita din topirea zapazii cumva se scurge in far.

Multumesc!

 

Atasez poze.

post-82728-0-10734100-1607627900_thumb.jpeg

post-82728-0-52797600-1607627907_thumb.jpeg

post-82728-0-14414300-1607627914_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am si eu aceeasi problema, bmw F10 2012, mi se arde modulul TMS pentru ca intra apa in far.

Anul trecut, far stanga aburit, am fost la un service, am scos farul, am pus silicon de jur imprejur, la imbinarea dintre sticla si "corpul" farului. Nu s-a rezovat.

Dupa un timp, dupa ce am fost la spalatorie, apa si mai multa in far, modul TMS stricat. Pun silicon pe capacul farului, schimb modulul si problema pare rezolvata.

Anul acesta, in toamna, observ ca din nou se abureste farul. Zilele acestea, dupa ce a nins si s-a topit zapada, plus ploaie, din nou aceeasi veche problema, cele 3 erori ce indica schimbarea modulului TMS datorita oxidarii :

- Turn indicator front left failure

- Side/daytime lights fault

- Headlight vertical aim control failure

 

Ma poate indruma cineva pe unde ar putea sa intre apa in far sau unde as putea rezolva? Cred ca apa provenita din topirea zapazii cumva se scurge in far.

Multumesc!

 

Atasez poze.

 

Up.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si eu am aceeasi problema. Farurile fac foarte mult condens si se pare ca asta e motivul pentru care mi-a ars un TMS pe dreapta si cel din stanga nu mai are mult. Daca gasesti o rezolvare la condensul exagerat din faruri te rog sa-mi zici si mie

Trebuie mai intai sa scapi de condensul din interior, apoi verificat METICULOS tot farul, dar pariez ca pe la garnitura intra aer..

 

Eu am folosit asa ceva https://www.metabo.com/uk/en/tools/others/hot-air-gun/he-23-650-control-602365500-hot-air-gun.html cu primul atasament al hot gun-ului, ala cu varf cam de 7-8mm.. si un furtun atasat, bagat prin suportul fasungului becului, l-am orientat spre plastic in interior unde era condens, fara sa dau farul jos.. HOT GUN-ul PE SETAREA CEA MAI MICA a lui - 50 grade ca sa nu se topeasca nimic.. l-am tot miscat pana au iesit toti vaporii.. dupa vreo 30-45 min de miscat, am terminat. Dar am avut muult mai putin condens in far.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si eu am aceeasi problema. Farurile fac foarte mult condens si se pare ca asta e motivul pentru care mi-a ars un TMS pe dreapta si cel din stanga nu mai are mult. Daca gasesti o rezolvare la condensul exagerat din faruri te rog sa-mi zici si mie

 

Salut,

 

Am reusit sa rezolv problema, imi intra apa prin coltul din stanga al farului, de la vibratii se dezlipeste in timp. Daca esti din Bucuresti, iti recomand cu incredere sa cauti pe farcebook Faruri Custom Romania si te va rezolva.

In general, daca faci condens exagerat sau intra apa in farul dreapta, ar putea fi sticla crapata, uita-te cu atentie de-a lungul ei daca observi niste crapaturi fine. La farul stang, de obicei se dezlipeste coltul de sus stanga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.