Jump to content

VAND BMW X1 xDrive 25d xLine


Schumi

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Nu am mai postat de mult timp pe forum, dar a venit momentul in care am hotarat sa vind masina sotiei. Nu a avut topic de prezentare pe forum, pentru ca pur si simplu nu mi-a permis timpul, dar pe scurt avem asa.

 

BMW X1 xDrive25d xLine

 

Productie: 12/2012

Prima inmatriculare: 11/2013

Rulaj actual ~ 138.000 km

 

Pret: 16.700 euro

 

Masina a fost adusa de la dealer BMW din Germania, prin Automobile Bavaria, in octombrie 2017 la ~ 102.000 km. Tot istoricul este in reteaua BMW, iar de cand am adus-o si pana in prezent, in afara de reviziile normale, am inlocuit coloana de directie, distributia, turbina mica, galeria de admisie, EGR, ulei cutie de viteze. In primavara 2020 a primit anvelope noi, Pireli Cinturato P7, Runflat, cu steluta (exact cele cu care a fost echipata de fabrica). A fost intretinuta obsesiv, cu detailing anual (ultimul in primavara 2020), spalare saptamanala (uneori mai des) si nu prezinta absolut nici o problema. Ca si interventii pe partea de tinichigerie, spoilerul spate a fost revopsit in Germania, iar la noi spoilerul fata de doua ori (de fiecare data gasit zgariat pe o parte sau alta in parcare). Parbrizul a fost inlocuit de doua ori. Mai jos lista completa de dotari si cateva poze facute in vara. Trimit istoricul, fara probleme, doritorilor.

 

PS: masina nu este inca pusa la vanzare pe nici un site, intrucat nu ne putem desparti de ea decat in aproximativ 2-3 saptamani, dar am zis ca poate ajunge la cineva pasionat, care sa o intretina in continuare, macar asa cum am facut-o eu. Pentru orice intrebari, sau nelamuriri, va stau la dispozitie pe email: lucian.iordache86@gmail.com sau la telefon 0744.304.392

 

Order options

 

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2LR 18"LT/ALY WHEELS Y-SPOKE 322

2VG PERFORMANCE CONTROL

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

216 SERVOTRONIC

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

258 RUNFLAT TYRES

3AR REAR-MOUNTED RACK PREPARATION

3AT ROOF RAILS ALUMINIUM SATINATED

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

4L3 INT.TRIM FIN. DARK COPPER HIGH-GLOS

4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC

402 PANORAMA GLASS ROOF

413 LUGGAGE COMPARTMENT NET

420 SUN PROTECTION GLAZING

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

563 LIGHTS PACKAGE

6AA BMW TELESERVICES

6AB CONTROL TELESERVICES

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH

6VC CONTROL COMBOX

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

614 INTERNET PREPARATION

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

616 BMW ONLINE

620 VOICE INPUT SYSTEM

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

698 AREA-CODE 2

7HW XLINE

7KB NAVIGATION PACKAGE PROFESSIONAL

7LZ POWDER RIDE EDITION

7XA M LEATH.STEERING WHEEL W.PADDLES/MULTI

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8SP COP CONTROL

8TK PASSIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS

8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B

8V1 NCAP LABEL

801 GERMANY VERSION

840 HIGH SPEED SYNCHRONISATION

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

Series options

 

1CB CO2 CONTENT

1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-25.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-26.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-26-1.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-26-2.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-26-3.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-26-5.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-26-6.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-27.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-27-1.jpg

 

Whats-App-Image-2020-12-07-at-17-39-27-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imi poti da cateva exemple? Pretul este putin sus, dar nu este fix si reflecta starea si istoricul masinii. Bineinteles, exista si la 14.000 euro masini similare, dar ma indoiesc ca sunt la un grad comparabil de conservare.

 

PS: imi poate spune cineva cum pot modifica micile greseli din titlul anuntului? Sau nu este posibil?

Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de polemici aici, dar comparam masini cu dotari diferite, motorizare diferita, transmisie diferita, etc. Ce imi arati tu este un MINI Countryman cu caroserie de BMW. Eu imi compar masina, cu altele din acelasi model. Sa nu mai vorbim despre faptul ca masina din anuntul tau, este de fapt 2015, nu 2016 asa cum sustine vanzatorul in anunt, iar istoricul... te las pe tine sa-l verifici, dar ultima intrare in service este cand avea jumatate din km din anunt. Edited by Schumi
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fiecare cere cat vrea pe masina lui. Pana la urma depinde cat de mult doreste sa o vanda. La cate masini sh sunt de vanzare, la noi primeaza pretul, nu atat istoricul de service. Si eu cred ca si 14 mii e greu de obtinut, dar pana la urma vanzatorul trebuie sa fie cu inima impacata. Peste 2 luni mai face un an.
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Se pot vinde masini cu pretul corect si in Romania, catre cei care chiar vor sa cumpere, bineinteles. Tot timpul vor fi diverse opinii si comparatii de mere cu pere, nu ma deranjeaza. Sigurul scop pentru care am pus-o pe forum este acela ca imi doresc sa ajunga la cineva care o va aprecia, cu un pret pe care il putem discuta. In curand va ajunge pe site-urile de specialitate si vom vedea atunci.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce imi arati tu este un MINI Countryman cu caroserie de BMW. Eu imi compar masina, cu altele din acelasi model.

Eu unul nu inteleg cu ce compari. E84 e o masina bazata pe o platforma lansata in 2005, cum poate fii superioara unei platforme lansate 10 ani mai tarziu?(F48)

La fel inca o chestie ce nu o inteleg la multi "pasionati" de ce se pune valoare adaugata pe detailing? Eu in 4 ani de zile nu am facut detailing dar am spalat-o personal de cele mai multe ori si consider ca e mai mult decat ok, cel putin asa zic si toti care se urca in ea.

Pasionatii intretin masini de colectie. Restul ar trebui sa fie fiare de care te folosesti si care doar se depreciaza.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu inteleg cu ce compari. E84 e o masina bazata pe o platforma lansata in 2005, cum poate fii superioara unei platforme lansate 10 ani mai tarziu?(F48)

La fel inca o chestie ce nu o inteleg la multi "pasionati" de ce se pune valoare adaugata pe detailing? Eu in 4 ani de zile nu am facut detailing dar am spalat-o personal de cele mai multe ori si consider ca e mai mult decat ok, cel putin asa zic si toti care se urca in ea.

Pasionatii intretin masini de colectie. Restul ar trebui sa fie fiare de care te folosesti si care doar se depreciaza.

 

Gizmo, tocmai, eu nu am comparat cu nimic. Platformele sunt insa total diferite si tocmai din acest motiv, am spus ca unii compara mere cu pere. Daca vrei sa intru in detalii, o sa o fac, desi aici este un topic de vanzare si ceea ce urmeaza ca spun probabil stii deja. E84 are la baza o platforma clasica de BMW, adica cu motor asezat longitudinal si transmisie cu 8 rapoarte ZF, spre deosebire de F48, care are la baza platforma de MINI, cu motor transversal si transmisie Aisin. Eu nu spun ca cea de E84 este superioara, dar este total diferita. Am condus suficient de mult ambele modele, ca sa le stiu plusurile si minusurile si iti pot spune ca F48 se simte desigur ca o masina de conceptie mai noua, este mai spatioasa, dar din punct de vedere al "driving experience", nu are nici o legatura cu E84. As fi considerat o comparatie corecta legata de pret, atunci cand s-a spus ca masina ar face 14.000 sau mai putin, cu un alt E84 similar din punct de vedere motorizare si dotari, nu cu ceva total diferit.

 

Legat de partea de detailing, ideea nu era de valoare adaugata, ci doar o descriere a modului in care a fost ingrijita masina. Vad in fiecare zi masini, si crede-ma, in unele ti-e sila sa te urci... Si de cele mai multe ori, acele masini au si o stare tehnica in directa corelatie. At the end of the day, cum spune americanul, alegerea este la cumparator.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Legat de partea de detailing, ideea nu era de valoare adaugata, ci doar o descriere a modului in care a fost ingrijita masina. Vad in fiecare zi masini, si crede-ma, in unele ti-e sila sa te urci... Si de cele mai multe ori, acele masini au si o stare tehnica in directa corelatie. At the end of the day, cum spune americanul, alegerea este la cumparator.

 

cine nu intelege aspecte legate de detailing si intretinere nici nu merita sa aiba masina ta . Cel putin in cazul meu , pe langa starea tehnica si cea optica , impecabila au vandut mereu masina , evident la cumparatorul potrivit , nu orice amator de chilipiruri care crede ca banii lui sunt mai valorosi decat ai altora si de fapt nu-si permite dar vrea. Tine pretul asa cum consideri tu , bafta cu ea , masina arata f bine si culoarea e deosebita .

Edited by Myx
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Schumi, + de la mine pentru reply :thumbsup:

E un forum, schimbam pareri, asta era intentia mea, nu sa decid cine ce merita.

 

Spor la vanzare, e greu sa te desparti de o masina care iti aduce satisfactii zilnic.

Edited by Gizmo.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina este deosebita si e normal sa coste mai mult decat una ***RECENT ADUSA FULL FARA TRAPA PENTRU PRETENTIOSI***, dar traim intr-o lume anormala si va fi greu sa iei mai mult, dar nu imposibil. Totusi, nu inteleg cum au putut sa pice coloana de directie, turbina mica, galeria de admisie si EGR-ul la o masina ingrijita obsesiv, cu atat de putini km rulati.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Play3R pentru post si intrebarea pertinenta! Legat de ce a picat, iti explic acum. Coloana de directie avea un cloncanit la miscari stanga/dreapta pe loc de cand am luat-o. Este o "buba" cunoscuta la modelul asta si am inlocuit-o pe garantie (are o bucsa care in 100.000 km se slabise). EGR-ul a facut parte dintr-un recall BMW, in care intra majoritatea motorizarilor diesel de 2 litri. Galeria de admisie si turbina, la fel ca si distributia, le-am schimbat sa zicem preventiv, pe garantie :) Toate prezentau semne de uzura normale, dar nu erau "picate". Probabil ca isi mai faceau treaba mult si bine, dar fiind o masina pe care am folosit-o la drumuri lungi in tara si in afara ei, m-a interesat in mod direct sa nu pice ceva tocmai cand ma asteptam mai putin. Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

UPDATE pret: 15.900 euro cu setul de roti de iarna incluse, cu jante 17" Style 319 si anvelope in stare foarte buna Dunlop Winter Sport 3D. Incepand de luni, se pot preda cheile unui nou proprietar :)

 

20180128-131607.jpg

 

20180807-083917.jpg

 

20200807-170857.jpg

 

20200807-170949.jpg

 

20200807-184957.jpg

 

20200927-234825.jpg

Edited by Schumi
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.