BMWClub: Proiect "Albinuta" F32 435xd - BMWClub

Jump to content


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Proiect "Albinuta" F32 435xd M4 Killer Rate Topic: ***** 1 Votes

#21 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 December 2020 - 23:53

Ajung cu el "la capitala" si merg la Nasi,dupa cum parea si el zice ca aia par a fi km si daca nu or fi aia oricum sunt putini la cum arata.
Stabilim cand sa il aduc imbreuna cu toate cutiile care au umplud duba si sa inceapa puzzele.Cu mici modificari dar foarte importante Nasi il pune pe masina si hotaram sa il las cu absolut totul stoc,turbina,ecavuare DPF,tot tot ca sa il vad cum se prezinta.Zis si facut.

P.S. Am gasit poza cu bordul masinii donatoare de motor :heart: Tmisoara primar cu cap si oameni gospodari sa ai si multa Timisoreana sa vinzi
:pardon:

Posted Image

Ii dam prima cheie dupa alte 3 luni de stat si porneste nebuna,stricacioasa,bosumflata pufaitoare,FUNCTIONEAZAAAAAA ! Cum se aude Nasi?Cum e uleiul?Apa,cum e apa?L-am zapacit!Orice zgomot ma facea sa imi inghit inima si sa imi tin rasuflarea precum un sniper inainte sa apese.Ies cu ea in probe si dupa aprox 2 km dupa ce s-a incins incepe sa iasa fum de sub capota...gata vreau sa mor,ma pis-ma cac pe tot ce inseamna BMW dupa 2004.Atatea emotii nu am avut nici cand am apasat butonul de NOS la spusele tuturor ca o sa simt un picior in spate si le am la tractorul asta sa ma rog de el sa functioneze normal!
Ridic capota,am crezut ca a luat foc,zic gata a luat foc,am mai trait odata la un accident faza cu fumul si nici atunci,nici acum nu aveam instinctor :pinch: deja ma uitam daca e cineva pe langa mine care sa imi dea ceva de stins.Il sun pe Nasii si imi spune sa stau linistit pentru ca modificarile alea mici dar foarte importante care v-am spus ca le-a facut incep sa se acomodeze cu noul motor si in cativa km nu va mai iesi fum.Eu deja ma gandeam la al 3-lea motor,zic clar noroc sa gasesc cu km d-astia nu mai am "nevar" dar stia Nasi ce zice,nu trece nimic de cuvantul lui si cand a zis sa nu se strice pai nu s-a stricat futui seninu' masii de motor.
Gata,nu s-a stricat si parca in 2 zile nici fum nu mai iese,merge nebunatica bine bine.Verific temperatura apa in mers si pe loc si totul pare ok.
Ce era de facut acum?La autostrada cu eaaaa,la A3iiiiii !! :yahoo: :ninja:
Pai nu trebuia sa vedem si noi cum pompeaza noua inima,trebuiaaaaa
La analize au iesit urmatoarele:
402m 12,77s

Posted Image

Altceva,altfel alearga nebunatica cu 19000mile in spate :drinks:
Am ajuns in 5.04.2020

This post has been edited by CautRezolvari: 18 December 2020 - 00:05

4

#22 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1080
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 18 December 2020 - 08:27

hai ca suntem in 18.12.2020, continua povestea 😁
0

#23 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3740
  • Joined: 26-March 16

Posted 18 December 2020 - 08:34

Ai avut stres cum am avut eu când am avut problema cu motoarele la E60, doar ca tu ai pierdut mai mulți bani si mai mult timp. 13.000 lei a fost si factura mea finala cu reparația motorului inclusă, iar după ce a picat după aproximativ 2 zile si 100 km, am luat decizia de a lua alt motor.
0

#24 User is offline   LYM 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2484
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 09:21

Eu vreau doar sa stiu daca ai mai platit inca o data masina cu toate modificarile astea si daca a meritat :laugh:
0

#25 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1326
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 18 December 2020 - 10:06

Un singur lucru pot spune: partenera ta de viata este foarte rabdatoare si intelegatoare. Iar tu ai nervii destul de tari, cat si pasiune foarte mare, pentru ca tot ce investesti (sunt sume considerabile) sunt bani doar pentru pasiune.
0

#26 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 10:16

View PostMihaiCarunta, on 17 December 2020 - 23:32, said:

monkaS "numerotate corespunzator" in lazi de la Lidl :))))

ba asta sigur nu e vreun pamflet?


Mi-as fi dorit sa fie un pamflet si mai ales iubita mea care a fost mult mai implicata emotional decat mine fiind masina ei.
2

#27 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3740
  • Joined: 26-March 16

Posted 18 December 2020 - 10:18

Cred ca ai avut multe certuri acasa :))))
0

#28 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 10:28

View PostWIN60, on 18 December 2020 - 08:34, said:

Ai avut stres cum am avut eu când am avut problema cu motoarele la E60, doar ca tu ai pierdut mai mulți bani si mai mult timp. 13.000 lei a fost si factura mea finala cu reparația motorului inclusă, iar după ce a picat după aproximativ 2 zile si 100 km, am luat decizia de a lua alt motor.


Am ajuns la concluzia ca in unele motoare nu se umbla,doar se inlocuiesc cu totul...

View PostEugen B, on 18 December 2020 - 10:06, said:

Un singur lucru pot spune: partenera ta de viata este foarte rabdatoare si intelegatoare. Iar tu ai nervii destul de tari, cat si pasiune foarte mare, pentru ca tot ce investesti (sunt sume considerabile) sunt bani doar pentru pasiune.


Este rabdataore si intelegatoare dar pe langa asta este mai pasionata ca mine :drunk: dovada stau sumele investite de ea in acest proiect :download:
1

#29 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3740
  • Joined: 26-March 16

Posted 18 December 2020 - 10:38

Si eu am ajuns la același concluzie, pana atunci nu agream soluția de motor SH, însă este cea mai logica si buna soluție, niciodată sa te apuci sa l refaci, pentru ca chiar si un om foarte bun poate gresi. Recomandarea mea pentru toată lumea este sa nu se mai apuce sa le repare oricâți km ar avea. Mulți oricum nu știu cum se repara un motor si ce trebuie sa faci prima data înainte sa te apuci sa comanzi piese.
0

#30 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 10:59

Sa continuam jurnalul...
Se dovedeste ca masina mergea si mergea tare a draq,diferenta de 0,4s intre vechiul motor si acesta este ceva,intradevar ca la testul cu cel vechi eram si cu iubita in dreapta(greutate extra)dar nu cred ca a facut doar asta diferenta,este prea mare totusi.
Mai stau o perioada sa fiu sigur ca nu apare incornoratul :devil: sa strice treaba,il astept pe Dragos sa vina in Bucuresti si ma duc la Nasi sa punem evacuarea inox pe masina dupa care pe platforma direct la Dragos sa facem DPF OFF,daca asta ar fi contribuit la sticarea motorului acum vroiam sa elimin orice urma de risc.Facem DPF OFF si acum vroiam sa ii ascult sunetul in sfarsit,o putem accelera blana sa vedem cum se aude.Se aude bine nu excelent sau exagerat de tare,mai tare se auzea evacuarea pe vechiul E92 320d singura explicatie pe care o gasesc este ca aia era o singura teava goala pana in capat,la aceasta pe final exista Y-ul care imparte sunetul in cele 2 iesiri cum este si la E46(E92-ul se auzea si mai tare decat E46-ele).
Next step,am facut-o sa respire usor acum trebuie sa ii bag si Mentos in bot,aer proaspat de munte,AER RECE!Cum?Pai luam si noi un intercooler de la Wagner :bounce: :

Posted Image
Posted Image

Ce e asta?Unde il bagi pe asta?Cum il bagi pe asta?Unul sub 20kg chiar nu se gasea?? :bash:
Lasa ca ii facem noi loc...mai exact Andrei de la Custom Factory s-a ocupat de proiect pe care il recomand fiind un baiat foarte serios,asta a iesit in urma lui:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
3

#31 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5544
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 11:35

Nu inteleg de ce nu ai mers de la inceput cu Nasi :) in rest bafta la treburile astea de tuning ai nevoie de mecanic bun si cu experienta si ceva noroc.
0

#32 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4570
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 18 December 2020 - 13:27

greseala a fost ca nu ai dus arborele la un centru de rectificari sa il verifice cineva competent impreuna cu bielele, pe urma daca avea uzura ori rectificat tot ori doar manetoanele uzate, cuzineti pusi pe biela verificati stansi in biela sa nu aibe abatere fata de maneton
cilindrii verificati pe interior si in caz de uzura hornuiti si bagate pistoane cota 1, segmenti cota 1
sau segmentii au fost foarte ficsi si au tinut, dar ai spus ca nu st urme de calare pe cilindrii, totusi biela indoita arata ca ori a ramas fara ungere ori cred ca turbina aia hibrid jegul ala care scuipa ulei ti-a pus capac la motor....
oricum daca incurci o biela sau un capac de biela cam asa se intampla, bate pana se strica
-1

#33 User is offline   VladE46 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 254
  • Joined: 11-March 12

Posted 18 December 2020 - 13:38

Dupa cum ti-am mai zis, respect pentru toata ambitia si determinarea, dar si pt ce ai realizat in cele din urma :D atat cu Viespea cat si cu Albinuta.

Astept(am) celelalte povesti cu mecanicul Dorel.
1

#34 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5449
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 18 December 2020 - 14:15

'aide p.... mea!!!!! :death:
1

#35 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 17:44

View Postalex230ro, on 18 December 2020 - 11:35, said:

Nu inteleg de ce nu ai mers de la inceput cu Nasi :) in rest bafta la treburile astea de tuning ai nevoie de mecanic bun si cu experienta si ceva noroc.


Nu am mers cu Nasi pentru ca din pacate are si el doar 2 maini si cine il cunoaste stie ce e la el si nu avea rost sa astept dupa el pentru un schimb de ulei si cutie atat,pentru ca de aici a plecat toata povestea,iar mecanicosul a lucrat la Nasi o perioada buna si am crezut ca stie ce face cat de cat.
1

#36 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 18:11

View PostBOASKA, on 18 December 2020 - 13:27, said:

greseala a fost ca nu ai dus arborele la un centru de rectificari sa il verifice cineva competent impreuna cu bielele, pe urma daca avea uzura ori rectificat tot ori doar manetoanele uzate, cuzineti pusi pe biela verificati stansi in biela sa nu aibe abatere fata de maneton
cilindrii verificati pe interior si in caz de uzura hornuiti si bagate pistoane cota 1, segmenti cota 1
sau segmentii au fost foarte ficsi si au tinut, dar ai spus ca nu st urme de calare pe cilindrii, totusi biela indoita arata ca ori a ramas fara ungere ori cred ca turbina aia hibrid jegul ala care scuipa ulei ti-a pus capac la motor....
oricum daca incurci o biela sau un capac de biela cam asa se intampla, bate pana se strica


"Greseala a fost ca nu ai dus" - greseala cui?Eu nu trebuia sa duc sau sa misc un surub nicaieri d-asta vin la tine,esti in stare sa faci operatiunea asta sau nu?Daca esti atunci trebuie sa stii de la bun inceput ce implica toata aceasta operatiune in fiecare etapa pentru ca ai experienta daca ai mai facut.Daca nu esti spui de la inceput nu stiu/nu am mai facut si atunci nu facem si punct.Turbina hybrid nu are nici o treaba,a fost pusa pe masina doar la montarea motorului si dupa ce acesta a fost pornit si s-a vazut ca dadea ulei a fost data jos,nu s-a mers cu ea,si chiar daca ar fi ramas pe masina din moment ce masina era in rodaj si s-a mers ca cu oul,adica mai mult de 0,2bar presiune nu cred ca a vazut ,nu ar fi avut cum sa afecteze,daca se mergea cu ea capete si blana si data din soft sa faca presiune mai mare atunci puteai suspecta dar in cazul asta nu.
3

#37 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 19:14

Dupa ce am montat intercoolerul am mai iesti la o proba sa vad ca totul este in regula si nu se schimbase nimic,m-a mai salutat de cateva ori masina scotandu-si furtunul de la intercooler doar cat sa imi aminteasca faptul ca sunt pe un N57,deci heloooo,ai grija nebunaticule ca nu sunt bunicul M57N,mai ia cateva sageti in inima,dar am rezolvat prin niste coliere cu surub late momentan.
Pe la sfarsitul lui mai suntem pregatiti,sau nu?!
Turbina,unde e turbina?Ce face turbina?Turbina e la turbinos care o reface in cele din urma cu nush ce a schimbat in ea,etc,deci gata am si turbina,pompa si ce mai era necesar,il sun pe Dragos.
Stabilesc cu el sa vin la Iasi si sa le schimb acolo dupa care sa ii facem softul imediat,nu sa le mai schimb eu la Bucale si sa fac 500km sa am surprize iar,nu tata,acolo le schimb sa nu simta nimic neinregula nebunatica cu ea.Programare la mecanic acolo si sa ne vedem cu bine.

Mai o oprire pe drum,mai un biscuite,iubesc drumul de Iasi,sa nu aveti nici un regret daca mergeti pana acolo,cel putin din Bucuresti,este foarte bun drumul.

Posted Image

Ajung la Iasi la programare,se apuca de schimb timp in care plec sa mancam si cand e gata astept telefon,perfect.
Tzarrr',suna,e gata masina,puf cu ea la Dragos.

Posted Image

Calibreaza Dragos tot ce trebuia,face un soft,o ancoram pe dyno si hai sa vedem ce iese...430 de cai cu o icarcare foarte proasta,dupa 2000rpm ca si cum turbina mica nu exista,pfoaaa... :censored:

Posted Image

Ce sa fie? <_< Posibil electrovalva de la turbina,punem alta noua,tragem iar pe dyno,nimic,tot la fel...Hai sa dam turbina mica jos sa vedem cum este bypass-ul poate mai trebuie strans,jos cu turbata verificam bypass-ul eram cam ce trebuie dar hai sa il mai strangem putin,montam la loc,tragem pe dyno s-a mai ameliorat dar foarte putin in nici un caz cum ar fi trebuit,mai tot incearca Dragos diverse chestii din soft dar nimic nu raspundea...trageri fara rost pana seara.Foarte obositi luam in calcul varianta ca masina posibil sa nu incarce fara clapete care le-a anulat mecanicosul intr-un stil propriu si specific scotand si capetele intre care actuatorul trebuia sa se miste si era dat peste cap complet si posibil d-asta nestiind care sunt pozitiile corecte sa nu dea voie la turbina sa incarce de jos,plecam acasa la odihna cu gandul ca a doua zii sa incercam sa facem rost de o admisie cu clapete neumblata si sa o punem sa vedem ce se intampla :resent: ,eram tot o turbina,mai aveam putin si imi crestea si carcasa.
A doua zi face Dragos rost de o admisie completa,o punem pe masina,zic gata maaa asta e,ce mai poate fi?!Montam tot,dyno si,si nimic :angry: Nu se poate,ce dracu are de tot nu vrea?!
V-as lasa pe voi sa ghiciti dar cred ca ar fi foarte greu.
Toata ziua tot la fel,incercari in zadar,se termina si ziua asta si ramane Dragos sa mai faca o incercare urmatoarea zi.
A treia zi Dragos spune sa mai verificam odata piulita de la bypass poate s-a slabit...ok Dragos,mai dau odata turbina mica jos verificam si nimic,era cum trebuie.Ii vine lui Dragos ideea sa bage degetul prin bypass pentru ca parca i se parea ca ramane ceva spatiu unde ar trebui sa inchida clapeta si cand baga degetul spune ca nu simte saiba de la bypass,ma uit si eu,dau turbina stoc jos din portbagaj carea avea acea piulita si imi arata ca asta trebuie sa fie pe bypass dar nu se simte si pare ca nu inchide clapeta.Il sun pe baiatul care a schimbat turbina si pompa si imi spune ca da,turbina upgrade avea saiba si ca a pus-o :girlwacko: nu mai stiam ce sa cred cu toate ca vedeam si eu ca parca urma de inchidere a clapetei nu era unde trebuie.Pentru a vedea exact trebuia data jos iar turbina MARE... :surrender: Mecanicul spune ca nu mai poate veni sa o dea si trimite pe altcineva.Se apuca baiatul de treaba si ne aprobiem de punctul culminant,turbina este jos si surprizaaa saiba era lipsaaaa :death: :thumbup:
Posted Image

Asta este saiba vietii.
Pe urma imi amintesc ca turbinosul mi-a dat mesaj si mi-a spus ca aia a ramas la el si daca am nevoie sa vin sa o iau dar am zis ca o pun de pe cealalta turbina si din moment ce cealalta era pe turbina stoc clar pe masina nu mai era nici o saiba...A urmat pomelnicul aferent din partea tuturor si hai sa ne apucam de unde am inceput acum 3 zile :bash: .Se monteaza totul la loc punem masina pe dyno si altceva 434cp cu incarcare de jos si tot ce trebuie.

Posted Image
Posted Image

Eram nebuni pe urma noi,eram NOS-osi,visam...se stie ca doar bunicul bea NOSsssss

Posted Image

This post has been edited by CautRezolvari: 18 December 2020 - 19:26

1

#38 User is offline   Horus 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 156
  • Joined: 07-October 05
  • Gender:Male

Posted 18 December 2020 - 19:48

Poveste de film!

De ce a scos fum dupa montarea motorului? Ce modificari i-a facut Nasi?
0

#39 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 21:39

View PostHorus, on 18 December 2020 - 19:48, said:

Poveste de film!

De ce a scos fum dupa montarea motorului? Ce modificari i-a facut Nasi?


Nu iti pot spune eu,mergi la el si intreaba-l daca vrei.
0

#40 User is offline   CautRezolvari 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 600
  • Joined: 06-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2020 - 22:39

Ce inseamna 434cp?
Sunt cu 3cp mai mult decat M4 care are urmatoarele performante 0-100km/h in 4,2s 100-200km/h in 9,5s si 402m in 12,7s...12,7s?Pai 12,7s mergea masina asta cu noul motor stock 313cp !Deci datele teoretice indicau ca ar trebui sa mearga tare Albinuta pentru un diesel,mai tare ca un M4 care in sfarsit este twin-turbo 3.0 benzina deci putem compara de la egal la egal nu cum era pana acum diesel turbo cu M3 aspirat.
Totusi turbina trebuia sa faca macar 450cp,de ce nu face?Ce se intampla?Dragos nu era multumit,nu atat de rezultat cat de valorile de back pressure ale turbinei,asta se traduce ca turbina nu putea sa expire atat de mult pe cat inspira.Eu cat de cat multumim de rezultat zic ca asta este momentan,vedem ce este de facut pe viitor.
Daca Dragos nu si-ar fi dat seama de lipsa saibei nu stiu cine ar fi reusit,datorita perseverentei lui si felului perfectionist de a lucra nu a renuntat si a eliminat rand pe rand posibilele cauze,nu stiu in locul lui cati ar fi avut rabdarea asta si nervii necesari sa gaseasca problema,probabil m-as fi intors la Bucuresti si doar cand as fi ajuns in faza in care nu aveam incotro decat sa dau iar turbina mare jos as fi observat :worthy: .Trageti voi concluzia de aici.
Acum treaba terminata ne luam ramas bun,las bunicul acolo pentru unele modificari si setarea NOS-ului si plecam la Bucale.
Ajuns in capitala hai sa vedem ce am facut,la A3iiiiiiii ! :alien:
Din teste rezulta urmatoarele date:
402m 11,82s
0-100km/h 3,8s :Jumpy:
60ft 1,82s
Posted Image
Posted Image

Cu toate ca targetul nostru era mai jos suntem multumiti momentan,aproape 1 secunda sub M4 pe 402m era ok.
A doua zi cu gandul la 60ft stiind ca masina poate pleca mai tare o echipez cu anvelope corespunzatoare :devil2: si incerc sa fac un 60ft mai bun.
Start si spre final parca nu s-a simtit diferenta,opresc si parca in oglinda vedeam ca unele umbre,zic or fi umbrele de la copacii de pe margine,mai inaintez putin si se auzea un sunet metalic parca undeva in jona schimbatorului,ma dau jos si ce credeti,fum albastrui pe esapament :eek: ,NU CREEEDDD!Masina asta este blestemata sa se strice continuu...
Suspectam motorul,ba nu ca trebuia sa se auda altfel,suspectam cutia de transfer dar ce legatura sa aiba cu fumul albastru,pfoaaa innebunesc.Il sun direct pe Nasi si ma duc la el.Cand o aude imi zice: TURBINA ! :fear: Deci suntem la al 2-lea experiment esuat cu aceasta minunata piesa.
Ce facem acum?Ce dracu sa facem il sunam pe turbinos si ii spunem,stii back pressure ala cam a "gatat" turbina si i-o duc.Bla bla bla sa vedem ce o fi,ramane sa se uite si sa ii schimbe flururele de pe cur cu ceva mai mare,intre timp pune turbina stock inapoi pe masina si mergi cu masina ca cu oul,sa nu faca presiune prea mare cat era comandat din soft sa se stice si asta.
Urma etapa de drag racing de la Arad din data de 11.07.2020 unde as fi vrut sa ajung cu ambele masini pentru ca intre timp Viespea era gata,si inca cum.
Se incadreaza turbinosul cu jucaria si mi-o da,zice:gata,i-am pus mai mare ar trebui sa faci ceva cai in plus acum.Deci suntem la a 3-a turbina
Mergi iar la Nasi da-o pe aia stoc jos si pune hybrida si de comun acord cu Dragos am mers la WPP pentru o masuratoare sa vedem daca s-a schimbat ceva si rezultatul a fost acelasi in ce priveste CP 434 dar mai castigase ceva pe partea de cuplu si spune WPP ca nu mai este chiar asa mare back pressure ca data trecuta.

Posted Image
Posted Image
Posted Image


De comun acord cu Dragos spun ca masina este gata de prima ei etapa de drag.Seara ies cu ea putin si incerc 2 plecari mai agresive de pe loc si la ambele apare Drivetrain dar si dispare in acelasi timp :innocent: Imi zic "Ehh,cine stie ce o fi,se acomodeaza",auzi in ce fel am gandit-o :wacko:
A doua zi trebuia sa plecam spre Arad,era vineri,pregatiri,nebuni,roti,bagaje tot ce trebuie.Sambata dimineata am mers cu Viespea sa mai trag ceva fire pentru NOS si ii spun iubitei sa se duca totusi pana la Nasi sa faca o diagnoza pentru erorile de seara.Ajunge acolo si ma suna Nasi si imi zice: nu te inveti,nu,e balta de ulei la evacuare TURBINA" !
Baieti,niciodata in viata mea nu am fost mai satul,indignat si enervat din cauza masinii,niciodata E46-ele nu mi-a facut atatea una dupa alta incontinuu,din 2012 de cand o am,simteam ca imi vine sa vomit :bad:
Ce dracu sa fac acum,unde dracu sa ma mai duc pentru ca Viespea trebuia sa o urc pe trailer,aveam locul rezervat si sa venim cu Albinuta vietii pe roti iar acum ce sa mai fac cum sa mai mergem,ce chef sa mai ai.La incurajarile lui Dragos care a zis sa vin macar cu E46-ele sa vedem ce iese in noua setare am hotarat sa o las pe trailer si sa venim cu duba,eu nu mai aveam nici un chef sa conduc pana acolo si in nici un caz Viespea,preferam sa pierd rezervarea de trailer si sa nu mai merg deloc,m-am simtit obosit,stors de atatea eforturi degeaba.
3

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro