Jump to content

Problema e46 318i valvetronic


Rusz

Recommended Posts

Salut ,am si eu o problema cu un e46 2.0 valvetronic varianta de 143 cp

Eram in trafic ,am pus o pe liber și mi a murit motorul asta așa din senin

I am dat a doua din mers pana la primul semafor unde am vĂŁzut ca oscileazĂŁ relantiul ,am ajuns la destinație,am oprit o și apoi am ĂŽncercat sa o pornesc a pornit dar apoi a murit și tot așa pana in prezent am vĂŁzut ca mașina nu mai moare dacĂŁ ii scot mufa de la debitmetru ,am fost cu ea la Târgoviște la knet John “renumitul” doctor al bmw unde mecanicii lui pricepuți și au dat seama ca e senzorul de la arbore

Și erau foarte siguri ca problema e de acolo.

Au dat admisia jos, au montat piesa , i au dat cheie dupĂŁ ce s a ĂŽncĂŁlzit motorul a ĂŽnceput sa facĂŁ la fel cum m am dus cu ea

Au pus testerul și au zis ca trage aer fals și s ar putea sa fie valva pcv

Am schimbat o și pe aia ,easy ..mecanicul care mi a pus admisia ĂŽnapoi nu s a mai chinuit sa strângĂŁ cele doua șuruburi in condițiile in care i am atras atenția sa strângĂŁ șuruburile cunoscându l foarte bine pe mecanic .. ma rog

Am schimbat singur valva pcv mașina fĂŁcea la fel

Am mai schimbat senzor presiune axa cu came cât și cel exccentirc de la valvetronic

Am probat vreo doua clapete

Doua debitmetre

Am pus testerul pe ea și ĂŽmi da cod 2d29 senzor presiune aer admisie

Am probat unul din Dezmebrari face la fel

Am probat traseul de la debitmetru pana in clapeta furtunul e Ok nu e spart

Aveți idee ce poate avea?

Edited by Rusz
Link to comment
Share on other sites

Mergi la cineva care are ISTA si se pricepe sa interpreteze.

Si eu am avut niste erori "ciudate" care ar fi avut ca rezolvare directa schimbarea unori piese, dar s-a dovedit a fi de fapt altceva, anume ECU (in cazul meu), care culmea era si cel mai ieftin de schimbat (unul sh + rescris). Incercasem cu INPA si DIS, dar sunt depasite, ISTA fiind mult mai bun si detaliat. Succes!

 

Link to comment
Share on other sites

Daca senzorul de eroare pt ca e presiunea prea mare - poti vedea valoarea cu INPA sau ISTA- atunci probabil e ceva legat de distributie: sarita de la punct, intinzator prea slab, ceva la valevetronic. Se deschide supapa de admisie prea devreme si gazele de evacuare ies in admisie de aici eroare de presiune prea mare.

Am avut un 316 cu aceeasi eroare: am schimbat senzori, pcv, motoras valevetronic, verificat sa nu traga aer fals...degeaba. Pana la urma am cumparat calele pt montat distributie, le-am pus pe masina si am constatat ca admisia era pusa total aiurea, cred ca erau vreo 10 grade diferenta. Cine umblase in motor inaintea mea daduse niste semne cu marker-ul :wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.