Jump to content

Service profesionist pentru BMW E39


Bimbi

Recommended Posts

Salutari,

Sunt posesorul unui E39 M54B22 din 2001, 125kw, steptronic, 204000 km;

masina este ireprosabila, servisata doar la service autorizat pe tot parcursul vietii ei din Germania, verificata la Automobile Bavaria

as vrea sa ii fac o revizie (schimb ulei, filtru aer, benzina, filtre polen) + bujii + garnitura capac culbutori

 

Am sunat la cateva service-uri, toate au refuzat servisarea pe motivele mentionate mai jos

 

* Service BMW Valvetronic - https://bmw-valvetronic.ro/contact-service-bmw-valvetronic/) - "nu ne ocupam de acest model de caroserie, reparam doar seria 3"

* BForce bForce Service (bForce București) - "nu ne ocupam de masini mai vechi de 2007, ne pare rau"

* Service BMW - Dormag Auto - "nu ne ocupam de masini din acest an"

 

 

Mi se pare absurd sa te promovezi ca service profesionist specializat BMW si sa nu repari decat masini de la 2007 in sus

Da, sunt de acord sa refuzi cazane care nu au avut mentenanta in ultimii 15 ani decat la nea Dorel in spatele curtii, dar cata vreme eu vin cu o masina servisata doar in service BMW , cu istoric trecut pe cheie si cartea service, conform recomandarii producatorului -mi se pare absurd sa ma refuzi doar fiindca trebuie sa depui ceva mai mult atentie la lucrare.

 

Cum e in Germania? toate BMW-urile mai vechi de 2007 sunt casate ?

 

Va rog sa imi recomandati niste profesionisti care stiu meserie si isi asuma ceea ce vand - servicii de calitate

Edited by Bimbi
Link to comment
Share on other sites

pai cand ai un 850 si un 7 hibrid pe elevator langa un e39 din 2000 tu client cu bani fiind nu te duci la receptie sa ii reprosezi ca daca stiai ca repara cazane din 2000 toamna nici nu mai intrai in curtea lor macar?

 

si da de obicei masinile din 2007 sunt date de mult la export in germania, oricum nu iti permiti sa le repari la reprezentanta la ce scoruri au si sa iti schimbi uleiul la ei tot fix zero e ptr ca masinile cu 200k si 20 de ani nu mai intra in garantie , ca de aia se duc cu masinile la reprezentanta ca sa nu piarda garantia, pe la 150k deja ustura la buzunar si zboara spre handleri turci sau export ue

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutari,

Sunt posesorul unui E39 M54B22 din 2001, 125kw, steptronic, 204000 km;

masina este ireprosabila, servisata doar la service autorizat pe tot parcursul vietii ei din Germania, verificata la Automobile Bavaria

as vrea sa ii fac o revizie (schimb ulei, filtru aer, benzina, filtre polen) + bujii + garnitura capac culbutori

 

Am sunat la cateva service-uri, toate au refuzat servisarea pe motivele mentionate mai jos

 

* Service BMW Valvetronic - https://bmw-valvetronic.ro/contact-service-bmw-valvetronic/) - "nu ne ocupam de acest model de caroserie, reparam doar seria 3"

* BForce bForce Service (bForce București) - "nu ne ocupam de masini mai vechi de 2007, ne pare rau"

* Service BMW - Dormag Auto - "nu ne ocupam de masini din acest an"

 

 

Mi se pare absurd sa te promovezi ca service profesionist specializat BMW si sa nu repari decat masini de la 2007 in sus

Da, sunt de acord sa refuzi cazane care nu au avut mentenanta in ultimii 15 ani decat la nea Dorel in spatele curtii, dar cata vreme eu vin cu o masina servisata doar in service BMW , cu istoric trecut pe cheie si cartea service, conform recomandarii producatorului -mi se pare absurd sa ma refuzi doar fiindca trebuie sa depui ceva mai mult atentie la lucrare.

 

Cum e in Germania? toate BMW-urile mai vechi de 2007 sunt casate ?

 

Va rog sa imi recomandati niste profesionisti care stiu meserie si isi asuma ceea ce vand - servicii de calitate

Ce zici acolo poti face linistit in curte / carte / garaj acasa.Cum a intrebat si .Bogdan vrei sa apara pe carte sau cum ? Daca nu orice service " normal" va putea face operatiunile .Te refuza deoarece nu au chef sa isi bata capul, valabil pentru multe serviceuri nu au facut nu vor sa isi bata capul cu ele.Banuiesc ca esti din Bucuresti poti incerca Filaret/Bavaria probabil ca ceea ce zici tu acolo se va duce catre 2000-3000 lei la reprezentanta daca nu mai mult :) .

Edited by alex230ro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pai cand ai un 850 si un 7 hibrid pe elevator langa un e39 din 2000 tu client cu bani fiind nu te duci la receptie sa ii reprosezi ca daca stiai ca repara cazane din 2000 toamna nici nu mai intrai in curtea lor macar?

 

si da de obicei masinile din 2007 sunt date de mult la export in germania, oricum nu iti permiti sa le repari la reprezentanta la ce scoruri au si sa iti schimbi uleiul la ei tot fix zero e ptr ca masinile cu 200k si 20 de ani nu mai intra in garantie , ca de aia se duc cu masinile la reprezentanta ca sa nu piarda garantia, pe la 150k deja ustura la buzunar si zboara spre handleri turci sau export ue

 

Nu vad logica, ce legatura are?

E ca si cum te-ai duce intr-un spital si ai face reclamatie caci opereaza batrani :))

 

Ce zici acolo poti face linistit in curte / carte / garaj acasa.Cum a intrebat si .Bogdan vrei sa apara pe carte sau cum ? Daca nu orice service " normal" va putea face operatiunile .Te refuza deoarece nu au chef sa isi bata capul, valabil pentru multe serviceuri nu au facut nu vor sa isi bata capul cu ele.Banuiesc ca esti din Bucuresti poti incerca Filaret/Bavaria probabil ca ceea ce zici tu acolo se va duce catre 2000-3000 lei la reprezentanta daca nu mai mult :) .

 

 

Nu vreau sa fie mentionat in istoricul masinii online, e suficient doar factura.

 

"tu client cu bani fiind nu te duci la receptie sa ii reprosezi ca daca stiai ca repara cazane din 2000 toamna nici nu mai intrai in curtea lor macar?"

 

Doamne fere... sa existe asemenea specimene?

 

Din contra, as aprecia skillul oamenilor din service daca vad ca repara si masini clasice - asta le dovedeste competenta si abilitatile

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hehe, la clasice se mai rupe una se mai rupe alta,chiar azi am o "clasica"(alt marca nu BMW) in service si nu se desfac ceva capete de bara :) bine nici cu clasica BMW nu imi e rusine. Asa ca nimeni nu sta la masini vechi sa isi bata capul, imi aminteste ce mi s-a spus cand am vopsit "clasica" de catre o persoana de la service auto(vopsitorie) foarte cunoscut : aaaaa are sudura pe ea nu garantam ca nu iese rugina . Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Doar pentru o revizie nu ai nevoie de cine stie ce mecanic care mananca marca BMW pe paine. Poti merge la orice service multimarca unde vei primi factura. Am avut 6 ani un E39 si intr-adevar pentru interventii mai mari m-am dus si la reprezentanta, dar pentru o simpla revizie mergeam la un service independent cu piesele mele. Preferam sa fac altceva cu diferenta de 500-600 ron. Si crede-ma ca masina era aproape impecabila tehnic si optic, eram maniac cu ea.

 

Azi, daca ar fi din nou sa o iau de la capat si sa imi cumpar o masina veche nu as mai baga banii in manopera scumpa pentru chestii pe care le poti face oriunde. Mai bine iti cumperi tu piesele de pe siteurile de profil si mergi la un mecanic de incredere, independent sau in cadrul unui service, si tii tu masina din scurt. Eu de exemplu cand mergeam la un service din reteaua Bosch ceream tot timpul la mecanicul X, fiindca se vedea ca e pasionat si manca mecanica pe paine, apoi cand s-a desfiinta serviceul am inceput sa merg la noul service unde se angajase, ai inteles ideea.

Daca tot esti din Bucuresti, vezi ca exista un service specializat pe E39, DTM Garage parca ii zice.

 

Link to comment
Share on other sites

Doar pentru o revizie nu ai nevoie de cine stie ce mecanic care mananca marca BMW pe paine. Poti merge la orice service multimarca unde vei primi factura. Am avut 6 ani un E39 si intr-adevar pentru interventii mai mari m-am dus si la reprezentanta, dar pentru o simpla revizie mergeam la un service independent cu piesele mele. Preferam sa fac altceva cu diferenta de 500-600 ron. Si crede-ma ca masina era aproape impecabila tehnic si optic, eram maniac cu ea.

 

Azi, daca ar fi din nou sa o iau de la capat si sa imi cumpar o masina veche nu as mai baga banii in manopera scumpa pentru chestii pe care le poti face oriunde. Mai bine iti cumperi tu piesele de pe siteurile de profil si mergi la un mecanic de incredere, independent sau in cadrul unui service, si tii tu masina din scurt. Eu de exemplu cand mergeam la un service din reteaua Bosch ceream tot timpul la mecanicul X, fiindca se vedea ca e pasionat si manca mecanica pe paine, apoi cand s-a desfiinta serviceul am inceput sa merg la noul service unde se angajase, ai inteles ideea.

Daca tot esti din Bucuresti, vezi ca exista un service specializat pe E39, DTM Garage parca ii zice.

 

multumesc, am comandat piesele azi, ii contactez

Link to comment
Share on other sites

uite, ar mai fi si serviceul asta: http://bmgarage.ro/despre-noi/ . Proprietarul e cunoscut si apreciat aici pe forum, e persoana care a scris ghidul despre E39: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/21013-seria-5-e39-1995-2003/ . Zic sa ai de unde alege :)

Am vorbit cu el, am stabilit interventia pentru saptamana viitoare. pare foarte OK cel putin dupa abordare.

Multumesc, revin cu feedback dupa interventie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.