Jump to content

revizie bmw


Ciochi

Recommended Posts

Eu daca pun ulei bmw 5w30 cumparat de pe net ... pret aprox 30-40 lei litru dupa 4-5 mii km papa 1 litru , daca pun tot ulei bmw 5w30 tot de pe net dar la pret de peste 70 lei litru nu mai papa , adica nu mai complectez de la schimb la schimb , testat pe E87-FL, /-F30,/-E90, NFL-m47 si FL toate diesel , conculuzia mea este ca avem pe piata foarte mult ulei contrafacut , iar sursa de unde cumperi uleiul trebuie verificata bine bine !
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu știu ce sa zic.. pe E60 nu se intampla acest lucru (N47) nici pe primul motor, nici pe al doilea. Ulei 5w30 luat tot timpul de la furnizori ĂŽntre 30-40 lei cum ai spus tu.

 

M am schimbat pe motul de anul trecut in vara (5 ani am bĂŁgat doar original) 5w-40 la recomandarea cuiva care bagĂŁ de ceva timp. Sigur si unul si altul e bun, am pus acest ulei pentru ca se aude mult mai frumos motorul sub orice regim.

Edited by WIN60
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu daca pun ulei bmw 5w30 cumparat de pe net ... pret aprox 30-40 lei litru dupa 4-5 mii km papa 1 litru , daca pun tot ulei bmw 5w30 tot de pe net dar la pret de peste 70 lei litru nu mai papa , adica nu mai complectez de la schimb la schimb , testat pe E87-FL, /-F30,/-E90, NFL-m47 si FL toate diesel , conculuzia mea este ca avem pe piata foarte mult ulei contrafacut , iar sursa de unde cumperi uleiul trebuie verificata bine bine !

 

 

Eu cel mai multumit sunt de Liqui Moly 5w-30 Longtime High Tech (cutie albastra) si sunt posesor de 120d din 2005. Uleiul l-am comandat de pe Amazon De si mi-a iesit 39 de lei litrul. Doresc sa mentionez ca in 130k de km am incercat tot felul de uleiuri si la 10k de km parcursi mereu mi-a mancat in jur de 0.5l uneori chiar mai mult dar niciodata peste 1l. Ce am observat e ca principalul factor care contribuie la acest "mancat" de ulei e viteza ridicata pe autostrada si nu neaparat uleiul in sine.

Link to comment
Share on other sites

Platesti transportul de pe amazon? Sau cum de ti-a iesit asa ieftin?

 

 

Da, uleiul bmw e cel mai contrafacut de pe piata uleiurilor OE, am pus o data si n-as mai pune ever. Nu am cum sa verific de unde cumpar, peste tot se gaseste, inclusiv pe eMAG.

 

Mi-a iesit asa ieftin deoarece il comand in Austria si transportul e gratuit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu știu ce sa zic.. pe E60 nu se intampla acest lucru (N47) nici pe primul motor, nici pe al doilea. Ulei 5w30 luat tot timpul de la furnizori ĂŽntre 30-40 lei cum ai spus tu.

 

M am schimbat pe motul de anul trecut in vara (5 ani am bĂŁgat doar original) 5w-40 la recomandarea cuiva care bagĂŁ de ceva timp. Sigur si unul si altul e bun, am pus acest ulei pentru ca se aude mult mai frumos motorul sub orice regim.

 

Ce tip de Motul bagi? Si eu vreau sa bag motul in e60-ul meu N47, ma gandeam sa iau Specific LL04 care este ceva mai scump.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8100 X-Clean 5w-40, are norma LL-4 dar pe bidonul de 5 L nu o scrie, o scrie doar pe cel de 1L, nu știu de ce.

 

Eu am comandat la alta masina de la epiesa la 1L si nu scria norma LL-04 pe bidon dar pe site asa aparea. Am sunat la ei si mi-au zis ca este bun dar ca cei de la motul nu mai trec norma LL-04....nu inteleg de ce.

Link to comment
Share on other sites

Pai ti am explicat, pe bidonul de 1L este trecutĂŁ norma si pe poza si in realitate. Pe cel de 5 L nu e trecut nici in poza nici in realitate.

 

Din ce am citit e important sa fie Made in France si nu Made in Italy, cicĂŁ al ar fi contrafacut, nu știu ce sa zic, am luat de pe eMAG vara trecutĂŁ 5L si a venit made in france, iar cel de 1L l am luat separat din alta parte si tot made in france trecut pe el.

 

In concluzie este pentru LL04, fĂŁrĂŁ griji. Posibil zgomotul mai frumos al motorului provine si din faptul ca eu am schimbat norma si am pus 5w40 in loc de 5w30, adicĂŁ sunt aproape sigur ca de acolo, nu are cum din compoziția uleiului sa se audĂŁ diferit motorul gen Bmw 5W30 cu motul sau oricare altul 5w30.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai ti am explicat, pe bidonul de 1L este trecută norma si pe poza si in realitate. Pe cel de 5 L nu e trecut nici in poza nici in realitate.

 

Din ce am citit e important sa fie Made in France si nu Made in Italy, cică al ar fi contrafacut, nu știu ce sa zic, am luat de pe eMAG vara trecută 5L si a venit made in france, iar cel de 1L l am luat separat din alta parte si tot made in france trecut pe el.

 

In concluzie este pentru LL04, fără griji. Posibil zgomotul mai frumos al motorului provine si din faptul ca eu am schimbat norma si am pus 5w40 in loc de 5w30, adică sunt aproape sigur ca de acolo, nu are cum din compoziția uleiului sa se audă diferit motorul gen Bmw 5W30 cu motul sau oricare altul 5w30.

 

Este posibil pentru ca depinde foarte mult de calitatea uleiului si de cum isi pastreaza proprietatile in timp. Sunt teste pe youtube, acelasi norme, marci diferite, protectie diferita, rezistenta direferita.

Edited by NRC
Link to comment
Share on other sites

Ca sa simți tu sau ca sa auzi motorul dupĂŁ ce ai fĂŁcut schimbul de ulei si sa zici si sa si fie diferenta notabila ĂŽntre doua uleiuri de aceeași norma este imposibil, ambele sigilate cu aceeași vechime. Cei care zic asta, este doar efectul placebo.

 

La teste, da e posibil sa iasĂŁ ca mai multe uleiuri de aceeași norma pot sa fie mai bune sau mai proaste ca si comparație, dar nu ai cum sa ti dai seama tu doar ascultând motorul ca se aude mai bine cu motul sau liqui moly sau Ravenol având aceeași norma ca si cel original.

 

Ma refer la zgomotul motorului la relanti.

 

In schimb e normal sa se audĂŁ altcumva motorul cu ulei de alta norma fata de ce ai bĂŁgat. Eu am bĂŁgat 5 ani doar ulei original si când am bĂŁgat acum 5w-40 a fost o diferenta foarte mare, pentru ca deja știam cum se aude motorul asta de când am mașina.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Da, uleiul bmw e cel mai contrafacut de pe piata uleiurilor OE, am pus o data si n-as mai pune ever. Nu am cum sa verific de unde cumpar, peste tot se gaseste, inclusiv pe eMAG.

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w40-4l-shen0041/pd/DL6G5NBBM/

 

Si asta e contrafacut?

Eu nu am avut nici o problema.

Chiar sunt interesat sa stiu cum iti dai seama daca e contrafacut?

 

Adica, la mine bidonul vine sigilat. De fiecare data cand deschid bidonul se rupe sigiliul.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w40-4l-shen0041/pd/DL6G5NBBM/

 

Si asta e contrafacut?

Eu nu am avut nici o problema.

Chiar sunt interesat sa stiu cum iti dai seama daca e contrafacut?

 

Tu ai citit ce am scris? Ca nu am cum sa verific originalitatea, si pt ca nu ma pricep, si pt ca uleiul BMW se gaseste pe toate gardurile, inclusiv la magazine serioase.

 

Ce arati tu acolo nu e ulei OE.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w40-4l-shen0041/pd/DL6G5NBBM/

 

Si asta e contrafacut?

Eu nu am avut nici o problema.

Chiar sunt interesat sa stiu cum iti dai seama daca e contrafacut?

 

Adica, la mine bidonul vine sigilat. De fiecare data cand deschid bidonul se rupe sigiliul.

DacĂŁ vine bidonul sigilat e semn cĂŁ nu e contrafĂŁcut?pe bune,acolo suntem?

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu ai citit ce am scris? Ca nu am cum sa verific originalitatea, si pt ca nu ma pricep, si pt ca uleiul BMW se gaseste pe toate gardurile, inclusiv la magazine serioase.

 

Ce arati tu acolo nu e ulei OE.

Am citit desigur, de acea am si intrebat.

 

Sa ne intelegem, ulei original, sau imbuteliat prin reteaua lor, adica dealer bmw, nu iei decat de la dealer de pe raft.

Cum poti sa crezi ca NU e contrafacut orice alt ulei OE de la oricare magazin?? Adica, e cam strigator...

In tari cu apa (mai) calda, nu se gaseste ulei cu sigla cea mare bmw pe bidon; oare de ce?

 

Eu am incercat o "corectura" printr-o incercare..., sa arat ca pot/poti cumpara ulei de aceiasi calitate dar imbuteliat probabil (acum si petreop a aratat ceva..) de compania cutare, in cazul de fata Shell producator oficial al uleiului din bmw.. bla bla.

 

Sa ne mai intelegem sub alt aspect.. daca va imaginati ca atunci cand va duceti la dealer, acesta ia de pe raft uleiul cu sigla bmw ca sa va dovedeasca (probabil ar face, daca asta vreti.. acum nu stiu ce costuri sunt..) dar se stie ca dealerul are butoaie ca cele din clipul lui petrop si de acolo baga uleiul in motor.

Eu, demul stiu treaba asta, asa ca sper ca nu ne contrazicem SI pe aspectul asta..

Doar o paranteza, atat am facut..

 

Dacă vine bidonul sigilat e semn că nu e contrafăcut?pe bune,acolo suntem?

Da, acolo.

Pentru ca cumpar de la magazin serios..

Merg cu acelasi tip de ulei de peste 60-70k km.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Deci am facut distributia la bimmer (bForce) la un f30 cu n47 acum ~ 2.5 ani si am cerut inca de la inceput ulei la bidon de 1 litru , dupa ~5 mii km nu mai aveam 1 litru in motor , inainte am bagat ulei de la unix si nu am avut probleme legate de consumul uleiului

 

Varul meu care are un e90 cu m47 a bagat ulei de la emag , dupa ~5 mii km tot la fel ... a fugit 1 litru , acum a bagat de la unix si dupa 8 mii km nu are nevoie de complectare

 

La un e87 cu n47 acum 4 ani am luat de la un magazin de pe net ( nu ii mai stiu numele ) ulei la litru si dupa ~ 5-6 mii km a fugit 1 litru din motor , dupa am bagat de la AB si dupa ~10-11 mii km nu a fost nevoie de complectare dupa care am bagat de la unix si nu am avut probleme nici cu acel ulei

 

Anul trecut in octombrie la al meu e90 cu n47 am facut distributia din nou la bimmer (bForce) si de data asta am cerut ulei varsat din butoi , peste 5 mii km verific si postez aici ( deocamdata am doar 2 mii km facuti) inainte de distributie am bagat ulei de la unix si nu am avut probleme )

 

Mai am un f20 cu n47 si evident ca folosesc tot ulei de la unix , sunt la al 2-lea schimb ... zero probleme cu uleiul

 

Mereu am folosit BMW Twin Power Turbo Longlife-04, 5W30

 

Atentie !! NU fac reclama sub nici o forma la nici un service sau magazin !! , am avut mici probleme si cu cei de la unix si cu cei de la bimmer (bForce)

 

Cu bimmer problema a fost ca am avut o oferta la telefon in care era vorba sa schimbe toate cele 3 lanturi ( asa am inteles eu ) , si au schimbat doar 2 , adica cel de la pompa NU l-au schimbat si evident ca nici pinionul de la pompa de ulei ( greseala mea ca nu am stat langa masina pentru ca am avut treaba) ,cand am luat masina am avut o discutie mai aprinsa cu ei ... au spus ca lantul de la pompa si pinionul nu fac parte din oferta si am lasat-o asa pana la urma ( sper sa nu am probleme )

 

Cu unix am avut probleme cu diverse piese , de ex piese folosite sau piese in cutie cu cod diferit fata de ce era pe cutie , adica am comandat niste discuri x si am primit y in cutie , sau am cumparat o baterie moarta ... etc ... deci atentie la neatentie !

Edited by wtww
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am amic care avea distribuția fĂŁcutĂŁ la F10 doar la cele 2 lanțuri, la 270.000 km s a rupt lanțul de la pompa de ulei, alt motor.

 

Nu știu wtw, eu cred ca am luat pana acum același ulei la bidon de la vreo 10 furnizori, nu am avut nici o treaba la niciunul din cele 2 motoare, ĂŽnsĂŁ te cred.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Am amic care avea distribuția fĂŁcutĂŁ la F10 doar la cele 2 lanțuri, la 270.000 km s a rupt lanțul de la pompa de ulei, alt motor.

 

Nu știu wtw, eu cred ca am luat pana acum același ulei la bidon de la vreo 10 furnizori, nu am avut nici o treaba la niciunul din cele 2 motoare, ĂŽnsĂŁ te cred.

 

De curiozitate intreb, daca distributia a fost facuta la cele 2 lanturi de ce s-a rupt? Mai trebuie sa-l faca si pe cel de la pompa de ulei? Ca o paranteza nu stiu nimic despre acel motor de F10, adica care e lant, care e curea...

Link to comment
Share on other sites

E vorba de același motor despre care s a vorbit aici si anume N47.

 

Acest motor are 3 lanțuri, dar service-urile se feresc sa schimbe acest lanț de jos deoarece pinionul de la pompa de ulei are o slĂŁbiciune si anume șurubul cu care se strange, cu filet invers, s a ĂŽntâmplat de multe ori sa se desfacĂŁ.

Asa ca evita sa schimbe acest lanț cu pinion pe motivul ca nu se rupe, acesta fiind cel mai gros si cel mai solid din cele toate 3.

 

Concluzia este ca toate trebuie schimbate daca tot desfaci motorul pentru ca se poate rupe si acesta, iar de recomandat este sa strângi la cuplu 5NM la 90 grade( șurubul de la pinionul respectiv) si eu recomand la toți sa punĂŁ si soluție stopfilet.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

(..)

iar de recomandat este sa strângi la cuplu 5NM la 90 grade( șurubul de la pinionul respectiv) si eu recomand la toți sa punĂŁ si soluție stopfilet.

Ca sa inteleaga si mintea mea, e vorba de 5Nm si apoi tras de el inca 90 de grade, corect?

 

Iar solutia stop-filet e ceva Loctite permanent, nu?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.