BMWClub: Baterie E87 - BMWClub

Jump to content


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Baterie E87 de care ?

#1 User is offline   AdrianHH 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 08-December 08

Posted 22 January 2021 - 00:08

Salutare,
Cine are E87/116i 2004-2007 N45 , rog o informatie :
Cu ce acumulator v-a venit din fabrica sau ce acumulator ati folosit?
Eu am luat-o cu un Banner 55Ah, am folosit Rombat de 2 ori tot 55Ah(540A curent pornire).

Pe realoem sunt mai multe variante(55/70/80/90). Caut ceva de buget dar nu porcarie.

Merci,
0

#2 User is offline   redevil 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 06-January 21

Posted 22 January 2021 - 11:16

În opinia mea, nu ar trebui să economisiți niciodată bani pe lucruri precum o baterie. Aș sugera să alegeți din linia de produse Bosch. S-ar putea să fie scump, dar am avut câteva dintre ele și nu am avut niciodată probleme.
0

#3 User is offline   AdrianHH 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 08-December 08

Posted 02 February 2021 - 11:55

Update,Am tot incercat si cu alt redresor sa incarc acumulatorul, fluctua f ciudat (13 V-11V-11.5V-12.x V), se incinsese excesiv si redresorul, clar era o problema.
Am achizitionat alt acumulator, tot Rombat. In magazin, am pus multimetrul pe 3 acumulatori Rombat, aveau 12.43/12.48/12.49 . Pe documentatia tehnica se tot spune ca 12.8 ar trebui sa fie tensiunea la rece . Fabricate toate in sept 2020, deci , proaspete.Ori , Rombat-urile(care echipeaza din fabrica Dacia) sunt din ce in ce mai proaste calitativ, ori povestile cu 12.8 V la rece sunt vrajeala.Pe masina sta cam la 12.2V (tensiune masurata a doua zi dimineata la rece) ,am mers cateva zile. Multimetrul cat si cel din meniul secret in sarcina arata 14.3-14.V, deci alternatorul incarca.Azi dimineata am fost la un service specializat pe alternatoare si electromotoare, au pus aparatul de test, ii daduse acumulator 75% incarcat la rece si 14.4 V in sacina, test ok.
Comparativ, un Bosch (cred ca silver,ceva) pe un Matiz care il am de 4 ierni(chiar putin supra-dimensionat(40Ah fata de 35Ah din fabrica)), in aceleasi conditii dimineata are 12.23V dimineata la rece, diferenta majora fiind ca Matizul e folosit mult mai des.


0

#4 User is offline   marian_f 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 46
  • Joined: 05-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu-neamt

Posted 02 February 2021 - 23:05

Salut. A venit cu Banner, vezi poza atasata. A tinut 11 ani, am schimbat-o cand am luat masina, poate mai tinea. Curentul de pornire era la jumatate parca, desi nu am avut simptome de baterie slaba.Am schimbat tot cu Banner, Baterie auto BANNER P74 12 POWER BULL 12V 74AH, 680A, a fost 300 lei de la Epiesa in iulie 2018. Nici o problema pana acum, porneste la prima cheie, si nu folosesc masina foarte mult. Deci pana acum sunt foarte multumit.

55Ah cat ai avut si ai tu mi se pare cam putin. Totusi a mea e 116i, motor N45, dar facelift, din 2007. Nu stiu cele NFL daca chiar au venit cu 55Ah pe original.

Attached File(s)


This post has been edited by marian_f: 02 February 2021 - 23:10

0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro