Jump to content

Achizitionare f31


MarianCT

Recommended Posts

Buna seara.

Intentionez sa achizitionez un f31 2016, 140kw, 220.000 km, din Timisoara. Am verificat masina pe carvertical si am programat o verificare in AUTOMOBILE BAVARIA TIMIÂŞOARA. Puteti sa imi ziceti la ce sa mai fiu atent? Ce as mai putea verifica? Cei care sunteti din Timisoara,ce parere aveti de automobile bavaria? Imi puteti recomanda alt service mai bun? Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

salut, verifica bine masina, km sa fie reali, apoi incarcare filtru de particule, stare turbo si eventual daca are joc, apoi zgomote distributie, la km aia probabil si fulia nu arata prea bine, la fel si rolele si cureaua de accesorii. Cutia trebuie sa schimbe fin, sa nu smuceasca, eventual schimba-i uleiul la cutie si diferential daca o iei. Spor la cumparat si tine-ne la curent.
Link to comment
Share on other sites

Totul depinde si de bafta. Eu am luat anul trecut un F31 din 2012. A fost pe principiul vazut, soferit 10 minute, placut, luat. Totul la o decizie de o zi. Facut 21000 km intr-un an. Schimbat doar EGR-ul (dadea eroare partea electronica), si un furtun de 100 lei. In rest doar 2 schimburi ulei si filtre. Nu mai zic de alimentat permanent cu motorina :). O masina de care m-am indragostit, eu fiind fan Ford inainte. Acum am trecut la mici nebuni, faruri cu lupa, volan cu padele, urmeaza navigatie mare, cauciucuri mai late, un Stage1.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce ai dori sa iei o masina cu 220000km

Mai ales facuti in 5 ani. Aia e masina omorata.

Cand faci 44.000km pe an, nu ai timp de pierdut cu prostii pt a proteja masina.

 

De fapt sunt peste 50.000km pe an, pt ca 2021 abia a inceput

Edited by edit
  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce ai dori sa iei o masina cu 220000km

Mai ales facuti in 5 ani. Aia e masina omorata.

Cand faci 44.000km pe an, nu ai timp de pierdut cu prostii pt a proteja masina.

 

De fapt sunt peste 50.000km pe an, pt ca 2021 abia a inceput

LasĂŁ cĂŁ or fi mai bune alea cu "190k" km fĂŁcuți ĂŽn 15 ani.

Eu unul nu vĂŁd vreun avantaj net al mașinii tale cu 100k km fĂŁcuți ĂŽn Ro, fațĂŁ de una cu 200k fĂŁcuți pe afarĂŁ ĂŽn regim de autostradĂŁ ĂŽntr-o perioadĂŁ relativ scurtĂŁ.

ConteazĂŁ ce spune verificarea temeinicĂŁ/autorizatĂŁ.

Iar faza cu cine face 50k km pe an doar ĂŽși bate joc de mașinĂŁ, e doar o presupunere.

Edited by Cristian.O
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Pai când aia avea 120k,a lui edit avea 0,adicã noua.

 

Lol,chiar ca nu e nici un avantaj.

E ok sĂŁ avem pĂŁreri diferite, nu am pretenția de a deține adevĂŁrul absolut. Am avut ocazia sĂŁ vĂŁd mașinĂŁ cu rulatĂŁ exclusiv ĂŽn Ro cu doar 100 și ceva de mii km, și sĂŁraca suferise destul din cauza drumurilor scurte/prin oraș și rele. La capĂŁtul opus, am vĂŁzut una cu 250k fĂŁcuți afarĂŁ și era foarte sĂŁnĂŁtoasĂŁ mașina.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Marian, dupĂŁ cum a spus si Chitsro, o diagnoza clarĂŁ, daca nu sunt erori sau sunt foarte putine ĂŽnseamnĂŁ ca vânzĂŁtorul le a șters, recomand niste probe cu mașina ĂŽnainte sa mergeți la verificare.

 

Dpf/turbo/ daca pot sa ti verifice e ok. MĂŁcar sa știi la ce te aștepți dupĂŁ ce o cumperi.

 

Daca este N47 recomand ĂŽnlocuire distributie, daca este B47 nu am idee.

 

Sa ĂŽți PregĂŁtești un 1000 euro pentru pentru urmĂŁtoarele 8 luni care va consta intr o revizie completa, precum si niste anvelope de vara/iarna. E posibil sa se ridice bugetul in funcție de ce mai are nevoie: bujii, releu, discuri, plĂŁcute, kit accesorii.

 

Sunt mulți km ĂŽnsĂŁ daca a fost o mașina ĂŽntreținutĂŁ si este intr o stare buna, ĂŽți recomand sa o iei.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Inteleg ce spui Cristian, insa cine merge 50.000km pe an, apoi merge, ii da in bot nonstop.

 

Si sa stii ca a mea a facut 60% din km catre Constanta, Slatina si Comarnic. Autostrada, doua benzi

A mai facut 7000 si pe afara.

 

Si chiar mi se pare insultator sa consideri a fi mai multi 92 fata de 220, oriunde ar fi facuti ei :)

Daca cei 92k erau parcursi in India, as fi fost tentat sa nu te contrazic.

Plus ca, oricata autostrada a vazut o masina de 220.000km facuti in 4 ani jumate, tot a vazut cateva zeci de mii de km si de oras.

Deci calculul tot nu iese.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Drumurile din Ro (de prin orase) sa zic ca afecteaza mai mult suspensia, bratele, dar cam atat. In rest uzura e la fel oriunde, la aceiasi km.

 

Eu la fostul 520d n-am schimbat niciun brat in aproape 6 ani, si abia cand am vandut-o am vazut ca unul batea f putin. Am avut grija de ea, nu am luat gropi, am mers cu jante mici si balon mare, si asta a ajutat.

 

Am facut 60000 in 5 ani. Tind totusi sa cred ca una care face 50000 pe an, e alergata si nu bibilita.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

E60 personal are decât brațele pe fata Dr si stg fata cele inferioare ĂŽnlocuite in rest are brațele originale din fabrica, nici bucsile nu sunt schimbate la brațele mari de pe fata din 11/2008 de când e mașina. Mașina are 247k km, conteazĂŁ mult cine merge cu mașina. Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Buna seara.

Intentionez sa achizitionez un f31 2016, 140kw, 220.000 km, din Timisoara. Am verificat masina pe carvertical si am programat o verificare in AUTOMOBILE BAVARIA TIMIÂŞOARA. Puteti sa imi ziceti la ce sa mai fiu atent? Ce as mai putea verifica? Cei care sunteti din Timisoara,ce parere aveti de automobile bavaria? Imi puteti recomanda alt service mai bun? Multumesc anticipat!

 

Salut !

Eu de multi ani imi fac mentenanta la masini la reprezentanta din Timisoara. La modul general sunt multumiti de ei, de aceea si continui sa apelez la serviciile lor. Dar asta nu inseamna ca sunt perfecti. Cand am luat toamana trecuta un 525 d f10 rulat exclusiv doar pe drumurile patriei, am facut o verificare generala la ei pt. masina in cauza, inainte de a o cumpara.Am primit un deviz de reparatii, am acceptat viitoarele costuri, am luat masina. Ulterior au mai tot iesit la iveala probleme pe la elemente de directie si suspensie, plus la motor alte cate ceva si ulterior planul de investitii in reparatii a depasit mult devizul initial. Dar masina este acum aproape de finalizare lucrari(timp de 5 luni am tot bagat bani in ea). Am luat-o ieftin masina dar ulterior a fost scumpa aducerea la zi a ei.

Alt exemplu il constituie un 325i e90 pe care si acum il am inca, de aprox. 4 ani, luat de la o reprezentanta din Germania. Masina veche, dar km putini si stare tehnica inca buna si acum.Doar anul trecut am investit ceva mai mult pe la anumite componente de la motor.Mai mult preventiv. In anii precedent nu am investit altceva in afara de consumabile uzuale, pt. ca nu a fost nevoie.Dar pe parte de directie/suspensie/sasiu/frane, batranica asta din 2006 sta inca foarte bine. Confirmat chiar si la reprezentanta.

Deci recomandarea mea, mai ales ca masina pe care vrei s-o cumperi e din Timisoara/Romania, deci rulata pe o infrastructura cu riscuri...sa verifice cu atentie sporita la reprezentanta tot ce tine de directie/transmisie, frane.Insista pe directia asta. Problemele de genul nu apar pe diagnoza.

Iar ca experienta personala...ce e ieftin la cumparare,probabil te va costa mult ulterior la intretinere...ce e scump la achizitie,(luat dintr-o sursa sigura) probabil te va scuti o perioada de cheltuieli ulterioare.Deci la mine, in urma cu cateva luni, 325-ul 2006 era intr-o stare clar mai buna decat 525-ul 2011. Acum cred ca si 5-ul se apropie de ce trebuie.

Succes !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Eu zic ca cei de la Bavaria se vor uita la tot ceea ce este necesar. Nu strica totusi sa pui accent pe "verificare totala". M-as uita foarte atent la turbina, la incarcarea filtrului de particule, la eventualele erori motor/cutie.

Daca pot verifica si valorile pe injectoare, e excelent.

N-as pune un mare accent pe bucsi, placute, discuri. Daca sunt bune ai noroc, daca nu e normal sa le schimbi, iei o masina cu 220.000 km.

 

Ca o paranteza, nu inteleg indignarea baiatului de mai sus care este puternic consternat de faptul ca masina a parcurs aprox 50.000 de km pe an. Masinile sunt fabricate pentru a merge. Nu le face niciun rau faptul ca se deplaseaza atata timp cat sunt servisate corect. KM conteaza, dar nu vad o problema faptul ca s-a mers atat cu ea.

Sa te miri ca s-a mers mult cu un diesel, e ca si cum te-ai mira ca te doare capul cand dai cu el de pereti. De asta iei diesel, sa mergi cu el cat de mult poti, sa-si merite pretul de achizitie. Asta este parerea mea.

 

Mult succes!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu mi se pare ca e cineva consternat de rulajul masinii, sigur asta ai vrut sa spui?

 

Ideea e alta: cine face 200k km in 4 ani a luat masina sa scoata maximumul din ea si o vinde cand a expirat garantia. Asta inseamna mai mult ca sigur revizii facute la 30k km, si cel mai probabil nimic schimbat la trenul de rulare sau alte consumabile (de genul galeriei de admisie). Deci e o probabilitate mai mare ca ceva sa pice la urmatorul proprietar.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce ai dori sa iei o masina cu 220000km

Mai ales facuti in 5 ani. Aia e masina omorata.

Cand faci 44.000km pe an, nu ai timp de pierdut cu prostii pt a proteja masina.

 

De fapt sunt peste 50.000km pe an, pt ca 2021 abia a inceput

 

 

As prefera oricand o masina cu 220k km de undeva din Vest, tinuta in garaj, revizii exact la termen, etc.

decat una din RO cu 100k km sau chiar mai putin, tinuta in fata blocului(!), diesel din RO, praf, drumuri, intretinere "lasa ca merge si asa"...

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

As prefera oricand o masina cu 220k km de undeva din Vest, tinuta in garaj, revizii exact la termen, etc.

decat una din RO cu 100k km sau chiar mai putin, tinuta in fata blocului(!), diesel din RO, praf, drumuri, intretinere "lasa ca merge si asa"...

 

bineinteles, si cand se va aprinde pomul de craciun in bord din cauza DPF-ului, se face anulare DPF si EGR

 

care revizii facute afara fix la termen, alea la cutie sau la diferentiale?

ideea e simpla, masinile sub 100k sunt scumpe, alea peste 220k sunt ieftine, la asta se rezuma tot, hai sa nu ne amagim

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

As prefera oricand o masina cu 220k km de undeva din Vest, tinuta in garaj, revizii exact la termen, etc.

decat una din RO cu 100k km sau chiar mai putin, tinuta in fata blocului(!), diesel din RO, praf, drumuri, intretinere "lasa ca merge si asa"...

Poti sa fi mai precis cu localizarea vestului: Italia, Portugalia, Belgia, Spania, Franta, Germania, Olanda??? Si crezi ca oamenii isi cumpara masini, le tin in garaj, le fac revizii altele decat cele minime obligatorii (iar daca vorbim de masini in leasing operational, sa vezi ca filtrul de aer se schimba la 90.000 km, uleiul se schimba prin aspiratie, etc), respecta un timp de incalzire/racire inainte de a accelera la podea ca trebuie sa intre pe autostrada, ca apoi sa le vanda la pret de dumping cumparatorilor estici?

 

Uite, iti dau exemplul meu personal: inainte de pandemie faceam 1000 km saptamanal, pana la munca si inapoi; la plecarea de la munca, dupa aprox 500 m, intram pe autostrada, pe o portiune de urcare: ce credeai ca fac, stau 5 minute sa incalzesc motor/turbina, intram pe autostrada cu 70 kmh, sa protejez turbina....pe dracu, accelerez la podea si imi vad de drumul meu, sa ajung cat mai repede acasa.Pentru mine cele mai bune sunt masinile noi, am avut dacia, nissan, acum un opel, pe care in inlocuiesc saptamana viitoare, au avut garantie toate, in jur de 100.000 km le vand (cat mai au garantie si ceva cota), imi asum costul, vad ce gasesc in bugetul meu, si apa , paie si bataie, ma doare pe mine undeva ca la masinile alea nu se schimba filtrul de aer, sau ca cine stie ce o sa se intample, stiu sigur ca eu nu am probleme, restul nu ma intereseaza.Iar eu nu sunt caz singular, toata lumea face asa, nu stau sa imi pierd banii si timpul pe fiare, sunt doar niste mijloace de transport si atat.

 

Daca dorim lipsa problemelor tehnice, fiabilitate, atunci cea mai buna masina e cea noua, daca dorim sa luam o masina dotata la 20% din pretul de lista, atunci cea mai buna e cea cu 200k km....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si sigur cei din vest vand masinile " impecabile" , da strazi mai bune, praf mai putin, dar garantat ai revizii la 30k , pana la urma acolo diferenta o face ca masina este un bun consumabil pe care multi isi permit sa il schimbe la 4-5 ani sau la iesirea din garantie. Edited by alex230ro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.