Jump to content

Pierdere lichid parbriz si aprindere martor in bord.


Tsebas

Recommended Posts

Buna ziua! am urmatoarea problema la un bmw 320xdrive ( F30 ). Imi apare pe bord martorul de lichid parbriz aprins. Am completat lichidul si dupa aproximativ 10min ma opreste cineva in trafic spunandu-mi ca imi curge ceva de la motor ( in partea dreapta sub far). Binenteles ca s-a aprins din nou si martorul... Am fost cu masina la un service specializat ( Dormag parca se numeste..), si un tip de acolo imi spune ca pistonasul de la duza de spalare far dreapta este defecta. Mi-au facut si un deviz de aproximativ 650ron pentru schimbare piesa defecta. Consider ca este un pret destul de mare, imi puteti spune si parerea voastra ? Tipul din service mi-a spus sa nu mai folosesc farurile pe butonul automat si atunci nu voi mai pierde. Lucru pe care l-am facut, dar martorul tot este aprins in bord. Ceva este dubios insa, martorul se aprinde dimineata la pornire, dar seara cand plec de la birou spre casa, nu mai este aprins. Imi puteti da ceva sfaturi, trebuie oare stearsa eroarea aceasta din bord ? daca da, cum se face ? Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Pe o nota sigura, cum sistemul de urmarire a nivelului lichdului de parbriz nu este crucial, eroarea sau semnalizarea din bord trebuie sa se stearga de la sine o data cu, completarea lichidului. Sau daca printr-o nefericita intamplare s-a stricat cu ocazia asta si indicatorul de gol din rezervor... ceea ce inseamna ceva demontari, inlocuiri.

 

Si ca sa te lamuresc in totalitate, cand rezervorul e gol, semnalizarea de gol nu te bate la cap aparand in bord la fel de des ca alte alarme mult mai importante.

Nu ma intreba de unde stiu. Stiu din comportamentul E90-ului meu, care nu e la ani lumina de F..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Tsebas eroarea de lichid nu ramane stocata, ca sa trebuiasca stearsa, ea ar trebui sa dispara la umplerea rezervorului, asa cum a spus si bimmer, insa...

si eu m-am lovit de problema asta, si din ce discutii am gasit pe net, se pare ca la F30, rezervorul de lichid de parbriz nu are plutitor, pt a identifica nivelul licihidului, ci foloseste niste contacte electrice (sort of..), ideea e ca e posibil ca eroarea sa fie doar din cauza lichidului folosit, la mine cel putin asa a fost

de obicei pun lichid vara/iarna de la benzinariile Mol (cel de vara e foarte bun, curata bine insectele), dar am avut 2 bidoane/pungi de JetXpert, care nu e cel mai ieftin, la prima punga nu a dat erori, la a doua stateam numai cu eroare in bord, desi rezervorul era plin

rezolvarea a fost sa consum tot lichidul din rezervor si sa il schimb

 

LE: in ceea ce priveste stropitorul, si la mine ramanea ridicat acum ceva timp, am suflat cu aer comprimat mecanismul, cu el deschis si apoi nu am mai avut probleme, posibil ceva mizeria prinsa prin mecanism, poti incerca si asta inainte sa il schimbi

Edited by mariusmsd
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Tsebas eroarea de lichid nu ramane stocata, ca sa trebuiasca stearsa, ea ar trebui sa dispara la umplerea rezervorului, asa cum a spus si bimmer, insa...

si eu m-am lovit de problema asta, si din ce discutii am gasit pe net, se pare ca la F30, rezervorul de lichid de parbriz nu are plutitor, pt a identifica nivelul licihidului, ci foloseste niste contacte electrice (sort of..), ideea e ca e posibil ca eroarea sa fie doar din cauza lichidului folosit, la mine cel putin asa a fost

de obicei pun lichid vara/iarna de la benzinariile Mol (cel de vara e foarte bun, curata bine insectele), dar am avut 2 bidoane/pungi de JetXpert, care nu e cel mai ieftin, la prima punga nu a dat erori, la a doua stateam numai cu eroare in bord, desi rezervorul era plin

rezolvarea a fost sa consum tot lichidul din rezervor si sa il schimb

 

LE: in ceea ce priveste stropitorul, si la mine ramanea ridicat acum ceva timp, am suflat cu aer comprimat mecanismul, cu el deschis si apoi nu am mai avut probleme, posibil ceva mizeria prinsa prin mecanism, poti incerca si asta inainte sa il schimbi

 

1. eu am folosit doar JETXPERT , dar sincer nu cred ca are importanta marca lichidului.

2.problema nu este stropitorul , pt ca nu ramane blocat in exterior/ din ce mi-a explicat cel de la service, in interior are ca un mic pistonas, si pe acolo pierde lichid cand este pus pe automat. Din cauza presiunii, curge tot lichidul din rezervor pana se goleste ( nu doar in timpul cand este actionat ).

Link to comment
Share on other sites

1. eu am folosit doar JETXPERT , dar sincer nu cred ca are importanta marca lichidului.

 

daca faptul ca aceeasi problema, apare in doua cazuri diferite, care folosesc acelasi lichid, nu te pune putin pe ganduri, poti incerca sa inlocuiesti rezervorul de lichid, probabil s-a defectat senzorul...dar totusi cred ca 30 de lei cat ar costa un bidon de lichid, alt brand, nu e o chletuiala mare fata de cateva sute lei

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca faptul ca aceeasi problema, apare in doua cazuri diferite, care folosesc acelasi lichid, nu te pune putin pe ganduri, poti incerca sa inlocuiesti rezervorul de lichid, probabil s-a defectat senzorul...dar totusi cred ca 30 de lei cat ar costa un bidon de lichid, alt brand, nu e o chletuiala mare fata de cateva sute lei

 

Multumesc pentru sfat. Voi incerca sa schimb si marca lichidului de parbriz, apoi revin cu un raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Ce legatura are marca de lichid folosit daca cineva l-a oprit in trafic sa ii spuna ca ii curge ceva pe la motor? A curs sau nu? Eu nu mai inteleg.

Marca de lichid are treaba cu senzorul nu cu opritul in trafic.

Cine l-a oprit a facut-o doar ca sa il avertizeze ca ar putea avea o problema, care s-a dovedit a fi oarecum simpla.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.