Jump to content

Sfaturi achizitionare 320d e92 lci


alexburu

Recommended Posts

Salut! Sunt hotarat sa achizitionez aceasta masina. Imi puteti spune la ce trebuie sa fiu atent atunci cand o cumpar, inafara de celebra distributie pe care oricum o schimb la achizitionare. Si un pret care credeti ca ar merita la peste sau in jur de 200 de mii de km. Din ce tara ar fi mai indicat sa o cumpar? Multumesc anticipat.

 

(Stiu ca un 330i ar fi mai indicat pe aceasta masina, dar momentan ma multumesc cu 320d)

Link to comment
Share on other sites

De ce sa schimbi oricum distributia la achizitie ? Trebuie sa fie cazul, altfel, arunci banii. Daca masina are un istoric credibil si/sau o duci, dupa achizitie, la cineva experimentat in motorul N47, nu e obligatoriu s-o schimbi imediat. De pret, greu de zis, pt ca sint multe variabile : aspect, dotari, defecte, emotii, oferte etc. Vezi media pietei. Nu exista E91, fie si LCI, sub 200 mii km, din vest. Poa' sa fie 600 mii sau 300 mii km. Plaja de uzura e mare si sigur nu sub 200 mii km. Dar ce au asa magic astia 200 mii km ? Asta inseamna motor aproape nou. La peste 300 mii km vorbim de motor matur, avand in vedere media de "viata", in conditii bune de intretinere. Interesul trebuie sa cada pe anexe, aspect, evenimente, nu pe km. Turbina, injectie, intercooler, transmisie, electrica etc. Bolile acestui motor le gasesti pe forum.

 

Nu, nu ar trebui niciun fel de 330i mai indicat. Indicat este ce-ti trebuie tie realmente, adica in raport de nevoi (reale, nu imaginare, povesti, YouTube, Schumacher etc) si conditii de exploatare si nu in ultimul rand buget de INTRETINERE SI EXPLOATARE. Ca, la achizitie e relativ usor sa ai banii, mai ales ca un benzinar de 3000 e ieftin din motive usor de inteles, fata de omologul lui diesel.

Edited by Old Guy
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Salut! Sunt hotarat sa achizitionez aceasta masina. Imi puteti spune la ce trebuie sa fiu atent atunci cand o cumpar, inafara de celebra distributie pe care oricum o schimb la achizitionare. Si un pret care credeti ca ar merita la peste sau in jur de 200 de mii de km. Din ce tara ar fi mai indicat sa o cumpar? Multumesc anticipat. (Stiu ca un 330i ar fi mai indicat pe aceasta masina, dar momentan ma multumesc cu 320d)

 

Sfatul meu este sa cauti in Germania, la un dealer serios. Sansele sa gasesti un e92 bun la noi sunt atat de mici, incat nu prea merita sa iti bati capul sa cauti. Preturile le vezi pe siturile de specialitate, nu e vorba de cat merita sau nu merita, cam cu cat sunt puse la vanzare, asta e pretul.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Alea la 650 mii km, care inca merg in parametrii, ce sint ? Mai da-te cu taxiuri prin Germania, apoi loleste pe aici.

OldGuy, ce ai vazut tu in jermanica sunt ALEA CARORA NU LI S-A DAT "CEASUL" INAPOI, DUPA ORA ROMANIEI, STII CE ZIC.. hai, ca la conspiratii te pricepi, nu lasa garda jos!!

;) ;)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

OldGuy, ce ai vazut tu in jermanica sunt ALEA CARORA NU LI S-A DAT "CEASUL" INAPOI

Nu asta era problema. Ci "inteligenta" unor mioritici, care cred ca sub 300 mii de km, motoarele sint vechi.

Unii fac 100 mii pe an cu o masina luata noua, altii fac aceeasi km cu 5 masini consecutive.

Dupa astia din urma, o motor cu peste 300 mii km, gata, e vechi, desi poate avea doar 3-5 ani vechime.

Ele vin cu 350-450 mii din vest, mai fac la noi vreo suta, doua si inca merg. Dupa unii, motoarele sint gata.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu asta era problema. Ci "inteligenta" unor mioritici, care cred ca sub 300 mii de km, motoarele sint vechi.

Unii fac 100 mii pe an cu o masina luata noua, altii fac aceeasi km cu 5 masini consecutive.

Dupa astia din urma, o motor cu peste 300 mii km, gata, e vechi, desi poate avea doar 3-5 ani vechime.

Ele vin cu 350-450 mii din vest, mai fac la noi vreo suta, doua si inca merg. Dupa unii, motoarele sint gata.

Old Guy, te faci ca nu intelegi?

Problema e ca vin cu motoare cu muult mai multi kilometri carora li se dau kilometri inapoi.

...Sa continui sa explic?

 

Eu am unul din acele bmwuri care inca merg pentru ca a fost luat cu km reali.

Nu poti sa incurajezi ceva caruia nu ii stii trecutul, nu crezi? :console:

 

Decat daca nu sunt banii tai!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Old Guy, te faci ca nu intelegi?

Nu, tu nu intelegi. Subiectul e altul. Nu cu cati km vin, de fapt, masinile din vest, ci cat de tanar sau de batran este un motor cu peste 300 mii rulati. Eu discut de valori reale si nu de cele citite pe odometru. Cat timp, cu intretinere corecta, un motor se apropie sau depaseste milionul (si sint destule exemple), atunci pe la 3-400 mii nu poate fi un motor terminat. Imi aduc aminte de reportajul cu celebrul Logan 1.4, taxi (parca avusese o singura segmentare), cu milionul la bord.

Edited by Old Guy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.