Jump to content

F30ed 2013 problema mașina cumpĂŁratĂŁ


WIN60

Recommended Posts

FuncționeazĂŁ și asa, ĂŽnsĂŁ nu cum este gândit sa funcționeze.

Ca și procedura de verificare: pe corpul de plastic al rulmentului de presiune sunt doua romburi ĂŽn relief, ele trebuie sa fie orientate pe axa orizontala.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Asta e una din chestiile pe care le am aflat, nu se poate știi ce se intampla, ĂŽnsĂŁ se poate pune invers, inclusiv are semn pe el rulmentul ca sa l pui intr un anume fel, daca nu se rezolva cu pompa si cu o alta metoda de aerisire pe care vreau sa o ĂŽncercam, tot acolo vom ajunge, nu l mai ĂŽntreb ca oricum nu mai țin minte cum a pus rulmentul.

 

Inclusiv pin ul de la furca, cel de plastic care se bagĂŁ in cutie si furca peste el, poate sa aibĂŁ o problema si sa nu fi vĂŁzut.. dar vedem.

 

Nu știu cum naiba, orice vrei sa faci nimic nu merge șnur, ori mai este o problema la alta piesa, ori cineva greșește, de multe ori enervant este ca nu știi de unde e problema si stai sa iei toate variantele.

Link to comment
Share on other sites

Mai documentează-te.

Arata tu documentul care arata ca ma insel, daca esti ofensat de replica.

 

Deocamdata, multe lucruri se pot afla si de aici:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.automotiveproductsinc.com/assets/documents/LUK-LB-2016.pdf&ved=2ahUKEwjaga7tufHvAhW_hv0HHWRjAZMQFjAJegQIDRAC&usg=AOvVaw3IFowWs9k7f4atNZ8YnCYQ

 

Nu va speriati, e un pdf despre ambreiajele Luk, inclusiv la bmw..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Asta e una din chestiile pe care le am aflat, nu se poate știi ce se intampla, însă se poate pune invers, inclusiv are semn pe el rulmentul ca sa l pui intr un anume fel, daca nu se rezolva cu pompa si cu o alta metoda de aerisire pe care vreau sa o încercam, tot acolo vom ajunge, nu l mai întreb ca oricum nu mai țin minte cum a pus rulmentul.

 

 

Asa e. La Luk cel putin rulmentul are doua puncte-scobituri mici in care trebuie fixat rulmentul de furca, pentru ca acesta culisand pe teava de ghidaj sa pivoteze in acelasi timp in punctele alea de sprijin de pe furca..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat.

 

Pana la urma m am ocupat personal pentru ca cei de la service tot insistau cu pompa de ambreiaj pe care o aveam deja venitĂŁ, dar pe care eu o suspectam ca ar fi buna si nu defecta.

 

Am dat pompa jos de pe cutie, am ĂŽnceput sa i facem aerisire cu mana cu aerisitorul in sus, am gasit aceasta procedura pe YouTube. Am constatat ca trebui efectiv sa ĂŽmpingi cu ambele mâine ca sa o poți duce pana la capĂŁt si ĂŽntr-adevĂŁr presiunea era foarte mica, adicĂŁ se prelingea mai mult decât sa arunce.

 

Aveam pompa de pe cutia pe care am luat o SH si am zis sa ĂŽncercam cu aia, când am desfĂŁcut conectorul de plastic ( cel care este prins cu siguranța de sarma) ne am dat seama ca pe capul tubului care intra in pompa lipseste o garnitura foarte mica, era lipsa si totuși nu curgea lichid pe acolo, ĂŽnsĂŁ prindea când si când aer si de acolo si blocarea.

 

Am degresat puțin mecanismul pompei de pe cutia SH si am pus o pe aceea, mi s a pĂŁrut totuși ca merge mai bine la mana ca cea care era pe cutie initial.

 

Cel mai sigur in momentul in care au luat pompa lui de pe cutia lui sa o punĂŁ pe asta SH le a cĂŁzut garnitura si nu au vĂŁzut.

 

Pompa de ambreiaj interioarĂŁ am dat o retur, mașina merge impecabil, chiar foarte bine. Aerisirea s a fĂŁcut tot asa cu pompa in mana de 2-3 ori si dupĂŁ de inca 2-3 ori la pedala dupĂŁ ce am montat o pe cutie inapoi.

 

recomand aerisirea aceasta oricand peste cea cu aparatul de presiune când e vorba de aerisirea ambreiajului.

 

Multumesc de sugestii si ajutor!

 

Daca vrea un admin poate sa punĂŁ alt titlu pentru ajutorul celor care cautĂŁ probleme de genul. “ F30 problema cutie, ambreiaj, pedala ambreiaj FIXED rezolvatĂŁ”

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Yeap. Garnitura cazuta, foarte imporanta.

Deci nu era chiar asa cum spuneau garagistii, meseriasi... puteau macar sa verifice din nou ce au desfacut si vedeau ca le-a cazut garnitura.. dar au preferat sa se arunce la alte presupuneri!

Schimba-i jumatate de circuit si tot nu gaseau problema..

 

Bravo pentru inspiratia de a lua si verifica tot!

Iar aerisirea la picior, iata ca merge si fara pompa!

 

(Te mai duci la ei?)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa spunem ca sunt colegi cu mine, ma abțin la a zice mai multe. M am suparat/certat cumva cu ei. I au spus șefului de atelier ca au verificat o si ca e ok, dar au mintit se pare, am fost personal sa le arat ce problema a fost pentru ca tot ei au fost cu gura mare ca ce nu intelegem ca problema e pompa de la pedala.

 

Daca nu era nasul meu si nu ma implicam direct, ar fi cumpĂŁrat cel puțin ambele pompe si in cel mai rĂŁu caz dĂŁdeau ambreiajul jos, inclusiv mecanicul poate habar nu avea de garnitura aia care trebuie sa fie acolo.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Sa spunem ca sunt colegi cu mine, ma abțin la a zice mai multe. M am suparat/certat cumva cu ei. I au spus șefului de atelier ca au verificat o si ca e ok, dar au mintit se pare (..)

Mai mult nu trebuie sa spui!

De acum ai voie sa te folosesti de toate sculele lor dupa bunul plac, drept pedeapsa, sau tacerea ta atat costa! :))

 

Niste repeziti, ce sa mai.. ei credeau ca la bmw se umbla ca la ford..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce gluma proasta, exact aceasi problema o am si eu la ford si te invit sa o rezolvi tu, cauta prima data sa vezi cat costa o pompa de ambreiaj cu start stop si pe urma cum desfaci cutia ca sa schimbi rulmentul de presiune hidraulic .... cum dai bateria jos si cum te duci sa decodezi navigatia pe urma la reprezentanta
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cu decodarea noi o facem pe gratis, e mai complicat in funcție de ce navi ai pe mașina, teoretic avem nevoie de mașina ca sa o decoram dar se poate si in altfel. O pompa cu start stop este ĂŽntre 600-1500 lei pe original, iar cu demontatul cutiei asa e, oricum sunt destui bani si e mult mai complicat ca la Bmw. O dĂŁdeam eu jos daca puteam, dar sunt operat si de obicei imi place sa fiu acolo ca sa zic cum sa faca in caz ca nu știu, nu sa desfac eu propriu zis.
Link to comment
Share on other sites

Cu decodarea noi o facem pe gratis, e mai complicat in funcție de ce navi ai pe mașina, teoretic avem nevoie de mașina ca sa o decoram dar se poate si in altfel. O pompa cu start stop este ĂŽntre 600-1500 lei pe original, iar cu demontatul cutiei asa e, oricum sunt destui bani si e mult mai complicat ca la Bmw. O dĂŁdeam eu jos daca puteam, dar sunt operat si de obicei imi place sa fiu acolo ca sa zic cum sa faca in caz ca nu știu, nu sa desfac eu propriu zis.

Daca desfaci pui tot nou, placerea asta sa o duc la reprezentanta nu prea o am, cred ca as putea sa o desfac singur acasa pe canal dar posibil sa nu mai pot si sa o montez tot singur la loc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.