Jump to content

adaptor injector m47


BOASKA

Recommended Posts

sal stie cineva ce metric are piulita de la injectoare m47 de 136 cp?

 

adaptorul de m14x1.5 de la trusele commonrail merge si la clasicele m47 ?

Nu cred.

Ai o poza cu cheia aia?

Eu am un set oregatit numai ca sunt cu, cot pentru tevile de pe rampa.

Injectoarele la M47 sunt tinute de 2 suruburi lateral.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

vreau sa construiesc o presa ptr injectoare cu care sa ridic injectoarele 1cm cat sa le deblochez din calamina pe urma sa continui cu un extractor de injectoare, eu am un ciocan inertial facut ptr extras fuzete dar daca trag cu ala posibil sa dezmembrez si injectorul....

ok? happy?

post-26913-0-26180100-1617862799_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit. Nu se demembreaza nici un injector..

Daca reusesti sa faci o scula care sa o bagi sub piulita cea mare de pe capatul injectorului si cu un slide-hammer tragi in sus pe directia injectorului. Daca e sa iasa iese.

Am facut e o incercare de scula, dar nu am apucat sa o folosesc.

O sa pun o poza aici..

 

Si eu m-am gandit la ce ai desenat tu numai ca esti foarte limitat de spatiu si mai ales nu stii in ce directie o sa tragi de capul injectorului, considerand faptul ca nu pre poti sa masori paralelismul sculei sa fie la 90 grade.. injectorul e lung; daca nu tragi drept nu o sa isi dea drumul..

 

O sa pun un clip cu o idee data de un youtuber..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

odata miscate cativa milimetri in sus st deja semideblocate pe urma tragi cu ciocanul inertial si ies, nu am schimbat decat injectorul cu fir acum 10 ani, de atunci nimic la injectoare nu s-a miscat, crezi ca or sa iasa usor dupa 20 ani?

 

o sa ma duc in dezmebrari sa caut o piulita de la conductele de motorina

 

imi trebuie si un set de freze pentru curatat scaunele la injectoare, as vrea sa economisesc la restul si in service nu prea mai vreau sa calc, toti idiotii isi baga p in masinile clientilor si bat cu ciocanul fereasca sa le spui ceva, cand nu mai functioneaza cu ciocanul iti spun ns boss bag p in ea si te lasa amanet

 

sa tragi cu slide hammerul de 3kg de ele nu e o optiune ptr ca se pot dezmebra in chiulasa si o pui rau pe urma de o plimbare la dom mecanic miti fost sef la spatii verzi thumbsup.png

 

ultima experienta a fost cu fulia de la arbore, a trebuit sa o desfac singur acasa, am fost la service si au batut cu pistolul invers de au slabit ditributia de tot cred, ce pretentii sa ai de la ei ca sa iti demonteze pompa de injectie chiulasa si restul ? cand un mecanic nu are minim de cunostinte si nu a vazut o scula dedicata in viata lui

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

odata miscate cativa milimetri in sus st deja semideblocate pe urma tragi cu ciocanul inertial si ies, nu am schimbat decat injectorul cu fir acum 10 ani, de atunci nimic la injectoare nu s-a miscat, crezi ca or sa iasa usor dupa 20 ani?

 

o sa ma duc in dezmebrari sa caut o piulita de la conductele de motorina

 

imi trebuie si un set de freze pentru curatat scaunele la injectoare, as vrea sa economisesc la restul si in service nu prea mai vreau sa calc, toti idiotii isi baga p in masinile clientilor si bat cu ciocanul fereasca sa le spui ceva, cand nu mai functioneaza cu ciocanul iti spun ns boss bag p in ea si te lasa amanet

 

Boaska, iti simt durerea cand scrii.

Nu ai lasa masina pe mana la un "mecanic" specializat in spatele blocului decat daca ai umbla tu la motor cu sculele (care oricum nu prea le are..) lui.

Asa ca..

 

Uita-te daca vrei, cum a procedat tipul asta.. doar la min 9:20 sa te uiti sa vezi ce a folosit.. daca metoda ta nu o sa mearga ce incerci.

Optiunea 2 adica:

(Nu ca nu te-ai fi gandit ;) )

A, si mult mult WD40, sau penetrant..

 

Am luat asa ceva pentru curatat scaunele si peretii, are si dopuri pentru mizerie..

https://m.aliexpress.com/item/4001221185419.html?spm=a2g0n.productlist.0.0.50a36c46vuM3lR&browser_id=59a25bb1f76644bc8884c8d2d131959a&aff_trace_key=470fabf47213492d9863f7627aa89a77-1616329439819-06479-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=178b10c9e5bb42df0b217f47415d7d7295321c2128&gclid=&_imgsrc_=ae01.alicdn.com%2Fkf%2FHf75d2356c9e540c89d504099d37671f9m.jpg_640x640Q90.jpg_.webp

 

Parca n-as baga ceva mai dur decat ce e un kitul ala sa curat scaunele de teama sa nu zgarai cu freza scaunul. Periile alea sunt tari! Plus au arcul ala strans pe care il tragi spre fata periei.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

st altfel injectoarele la mine si exista cot la 45 ptr prinderea ciocanului direct pe injector ptr cr

si ce se aplica la cr, cu o cheie bagata sub injector si putina parghie cu o surubelnita la m47 de 136cp e frectie

 

fara freze nu scoti fata la scaune

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sal stie cineva ce metric are piulita de la injectoare m47 de 136 cp?

 

adaptorul de m14x1.5 de la trusele commonrail merge si la clasicele m47 ?

 

Salut,

 

Sunt de 12 cu 1,5.

 

Spor.

Edited by Ali
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mersi Ali, o sa iau o trusa deasta https://yato.com/products/5/YT-0617

 

Si cum niciodata la masina asta o problema nu apare singura a cedat pompa de apa sau garnitura la pompa de apa, ma intreb ce silicon de etansare sa ii pun, sper sa ajung cu ea acasa la garaj deja am completat de vreo doua ori apa distilata si maine trebuie sa merg cu ea asa

 

https://yato.com/products/11/YT-17625

 

Si asta ptr curatat

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am schimbat pompa, am luat un AM, Gates parca am aflat ca pune bmw.., am luat garnitura noua de la dealer sia aia e. Nu e atat de scumpa. E din metal.. se turteste dupa formele dintre cele doua imbinari.

Asta a avut, asta am pus.

 

Bine zice si Mik15, daca pompa are o varsta, mai bine pune una noua, daca vrei sa mai tii masina.

 

Boaska, pentru ca mi-ai dat idei, tu vrei sa tragi de injector cu ciocanul ala legandu-l pe returul injectorului dupa ce in prealabil il slabesti din scaun cu scula desenata?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am comandat deja o pompa si garnitura, o sa pun si ceva sealant ptr etansare

Are 7-8 ani pompa de apa, m-am uitat acum noaptea cu o lanterna si cred ca ori pe la termostat ori pe la pompa de apa pierde antigel, si ceva pe la furtunul de la termostat la radiator, ala cu cleme , are nevoie de un oring nou cred dar nu gasesc dimensiunea la oring...

11532248437

 

Pe turul injectorului se monteaza trusa nu pe retur, desfaci conducata de motorina si montezi piulita de cuplare cu tija de culisare

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

Eu asa ceva am gandit, numai ca nu am folosit inca. :scratchhead:

 

Tot ce se vede in poza ca a fost polizat din "scula" a fost facut pentru a incapea in jurul injectorului avand in vedere lipsa de spatiu..

 

Gaurile mici din spate au fost facute pentru a face o clama suplimentara care stransa prin fmgaurile alea mici sa tina injectorul in talpa aia plata cand il trag in sus cu ciocanul.

Asta e ce am avut la indemana.

"Tabla" aia e de cam 5-6mm.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Și la mine anul trecut când am schimbat pompa am schimbat și termostatul și sa rupt plasticul...am cumpĂŁrat pe original și pompa și termostatul și zicea mecanicul sĂŁ iau și garnitura de la pompĂŁ pe original cu cele aftermarket zicea cĂŁ sânt probleme de etanșare....cât despre chiuloasĂŁ nu m-aș ĂŽncumeta sĂŁ strâng peste cuplu Edited by Sorin44
Link to comment
Share on other sites

oringul 8 pierde

post-26913-0-46750500-1618486966_thumb.png

am pus unul 22x3mm si nu intra bine in pompa de apa

 

bineinteles ca nu am gasit 22 x2.5mm si acum vreau sa montez unul de 19x2.5mm

 

am cumparat si un capac nou la radiator ca sa il stric pe cel vechi si sa inventez un tool ptr verificat etanseitatea pe instalatie

am scos supapa din capac si am montat o supapa de roata prin care bag aer cu compresorul de 12v

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

oringul 8 tine, si a cedat cel din furtunul 5 care nu se gaseste si tb sa cumperi tot furtunul asa ca l-am lipit inapoi cu picatura si pus cu un pic de silicon

poza cu inventia ptr testat etanseitatea

stie cineva cat scrie pe capacul de la radiator? eu am avut unul neoriginal cu 140 si acum am unul cu 200 , cred ca 200 reprezinta 2 bar

 

post-26913-0-89566100-1618550174_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.