Jump to content

uzurĂŁ prematurĂŁ cauciucuri noi


Recommended Posts

Unghiul de fuga si unghiul de bracaj le-ai verificat? Poate si alea iti uzeaza gumele prematur. Eu de fiecare data cand montez gume noi pe jante, refac unghiul de fuga. La E90 orice ii faceam imi toca cauciucurile un pic mai mult pe interior, insa aproape insesizabil. Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare foarte suspect sa se uzeze cauciucuri noi in doar 3,000 km, in utilizare normala. Asta ar insemna material cu probleme mari la fabricatie, si ar trebui sa fie un lot intreg afectat, nu doar cateva cauciucuri. Deci daca e asa, n-ar trebui sa ai probleme sa ti le inlocuiasca pe garantie.
Link to comment
Share on other sites

Daca am inteles bine din comentarii, sunt anvelope diferite pe cele 2 punti? (de iarna pe fata si de vara pe spate). Daca masina este xDrive, nu ar putea fi si asta o posibila cauza pentru uzura anvelopelor de pe spate? (lasand la o parte ce uzura ar insemna anvelope diferite pe punti pentru xDrive in sine). Poate stie vreun coleg de forum sa raspunda mai precis.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca am inteles bine din comentarii, sunt anvelope diferite pe cele 2 punti? (de iarna pe fata si de vara pe spate). Daca masina este xDrive, nu ar putea fi si asta o posibila cauza pentru uzura anvelopelor de pe spate? (lasand la o parte ce uzura ar insemna anvelope diferite pe punti pentru xDrive in sine). Poate stie vreun coleg de forum sa raspunda mai precis.

Da sunt dimensiuni diferite la cauciucuri fațĂŁ - spate 245 45 19 fațĂŁ și 275 40 19 spate

 

Mi se pare foarte suspect sa se uzeze cauciucuri noi in doar 3,000 km, in utilizare normala. Asta ar insemna material cu probleme mari la fabricatie, si ar trebui sa fie un lot intreg afectat, nu doar cateva cauciucuri. Deci daca e asa, n-ar trebui sa ai probleme sa ti le inlocuiasca pe garantie.

este posibil deoare le-am cumpĂŁrat la promotie 660 ron bucata cu dot 2020 ?

post-76165-0-65420700-1620978020_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca a lucrat din greu cutia de transfer, de ce ai avea anvelope pe fata de iarna si pe spate de vara ? e diferenta mare de uzura si grip. Posibil de aici si uzura prematura, xdrive e foarte sensibil. Zi merci ca nu ai probleme la cutia de transfer si de viteze. Pune anvelope noi fata spate si nu ar trebui sa mai ai probleme. (sa fie si marimile recomandate)
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi tras atat de diferit rotile, trebuia sa fie si alte simptome. Ori socuri in mers, ori becuri aprinse prin bord.

Nu-i obligatoriu.

Alea pot sa vina si mai tarziu.. cand apare uzura in toleranta componentelor mecanice.

Sa fi facut si mai restrictiva/alarmista monitorizarea tractiunii (nu ca nu se poate din puctul bmw de vedere) noi clientii am fi schimbat cauciucuri de 2 ori pe an..

 

Se joaca cu focul OP-ul..

Se stie bine ca trebuie pus exact ce specifica bmw, cum au zis si altii mai sus..

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

anvelopele de iarnă de pe față sunt tot Pirelli la dimensiunea dată de BMW, sunt în stare f.bună dar la iarnă ies din limita celor 4 ani vechime de aceea le-am lăsat să meargă in continuare si vara asta Edited by Moldovan dan
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

anvelopele de iarnĂŁ de pe fațĂŁ sunt tot Pirelli la dimensiunea datĂŁ de BMW, sunt ĂŽn stare f.bunĂŁ dar la iarnĂŁ ies din limita celor 4 ani vechime de aceea le-am lĂŁsat sĂŁ meargĂŁ in continuare si vara asta

diferenta de aderenta , nivel , vai mama lor de masini

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

anvelopele de iarnă de pe față sunt tot Pirelli la dimensiunea dată de BMW, sunt în stare f.bună dar la iarnă ies din limita celor 4 ani vechime de aceea le-am lăsat să meargă in continuare si vara asta

E de inteles sa gasesti justificari logice.. numai ca daca gumele de iarna tin mai mult fiind pe fata iar tractiunea e pe spate mai mare iar cauciucurile de vara (se stie) ca se uzeaza cel mai repede.. nu fi surprins (si nu te uita neaparat la marca).

Poate aliniamentul rotilor e modificat.

 

Unii (inca) te-au intrebat daca s-au uzat uniform sau neuniform, ca repere sunt pe ambele parti ale anvelopei.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E de inteles sa gasesti justificari logice.. numai ca daca gumele de iarna tin mai mult fiind pe fata iar tractiunea e pe spate mai mare iar cauciucurile de vara (se stie) ca se uzeaza cel mai repede.. nu fi surprins (si nu te uita neaparat la marca).

Poate aliniamentul rotilor e modificat.

 

Unii (inca) te-au intrebat daca s-au uzat uniform sau neuniform, ca repere sunt pe ambele parti ale anvelopei.

da uzura este uniformĂŁ. directia am fĂŁcut-o ĂŽn toamnĂŁ

Link to comment
Share on other sites

DIn ce se intrevede aici ... ori unghiurile rotilor spate nu sunt corecte, ori calitatea cauciucurilor. Cel mai bine mergi, ca sa recuperezi din banii dati pe cauciucuri, pe defect de fabricatie. Da cu pumnul in masa... Tu ai fost corect, ai platit, dar si ei sa respecte termenii.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da cu pumnul in masa... Tu ai fost corect, ai platit, dar si ei sa respecte termenii.

Sau nu mai cumpara Pirelli in viata ta.

 

Pe de alta parte, fabricantul poate sa vina si sa spuna pai ai mers cu cauciucurile prea moi/tari.

 

Pune si tu, Dan, modelul de Pirelli sa se stie; niste poze sa vedem si noi cum s-au uzat la limita.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi am pus cauciucuri noi pe spate, Falken . UrmeazĂŁ sĂŁ pun la fel și pe fațĂŁ (n-au pe stoc). Cele date jos, Pirelli, erau uzate mai tare pe exterior. Deci este posibil sĂŁ fie uzura prematurĂŁ de la directie?

 

Nu e posibil, ci sigur.

Alignment-04.jpg tire-wear.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tu vorbesti serios ?

Da!! Foarte serios!!

daca ai alta parere, te rog sa o impartasesti cu noi, poate stii tu care ar putea fi cauza pt tocirea inegala a cauciucurilor, alta decat probleme pe partea de geometrie a rotilor, si care ar fi primul lucru pe care al trebui sa il faca initiatorul topicului

Link to comment
Share on other sites

Da!! Foarte serios!!

daca ai alta parere, te rog sa o impartasesti cu noi, poate stii tu care ar putea fi cauza pt tocirea inegala a cauciucurilor, alta decat probleme pe partea de geometrie a rotilor, si care ar fi primul lucru pe care al trebui sa il faca initiatorul topicului

 

 

 

ori unghiul de fuga...a fugit de pe masina, ori echilibrarea rotilor nu s-a facut cum trebuie.

 

si parere, personala:

 

sa se duca intrun service !

(nu vulcanizare),

fiecare decide pentru el.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.