Jump to content

Roata Rezerva Slim X3 xDrive20d 2012


pdaniel2021

Recommended Posts

Salut,

 

Vreau sa plec cu masina sotiei in afara tarii. Pentru ca la o alta deplasare am reusit sa rup o janta, prin Bulgaria, imi este cam teama sa plec fara o roata de rezerva, doar cu chitul.

As vrea sa achizitionez o roata de rezerva slim. Problema este ca nu stiu daca toate rotile acestea slim ar fi compatibile, sau daca trebuie sa iau una specifica.

Modelul este un X3 xrive20d din 2012, sasiu X3 WY31. Unde imi recomandati sa caut, online, o roata din aceasta care sa imi permita sa verific compatibilitatea cu masina?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa plec cu masina sotiei in afara tarii. Pentru ca la o alta deplasare am reusit sa rup o janta, prin Bulgaria, imi este cam teama sa plec fara o roata de rezerva, doar cu chitul.

As vrea sa achizitionez o roata de rezerva slim. Problema este ca nu stiu daca toate rotile acestea slim ar fi compatibile, sau daca trebuie sa iau una specifica.

Modelul este un X3 xrive20d din 2012, sasiu X3 WY31. Unde imi recomandati sa caut, online, o roata din aceasta care sa imi permita sa verific compatibilitatea cu masina?

 

Multumesc.

Salut, e plin olx-ul de rezerve slim, cauta una in zona ta si mergi la o vulcanizare, dai o roata jos si o probezi. Eu asa am facut.

Link to comment
Share on other sites

Roata slim e inutila ca si cauciucul runflat. Daca ai facut pana te ajuta pana la prima vulcanizare si atat. Ia-ti o roata de rezerva normala, daca faci pana schimbi roata si ti continui drumul. Pana o repari atunci cand poti si vrei. Mi se pare inutil sa cari dupa tine o roata slim. Daca tot cari, cara una normala!
Link to comment
Share on other sites

Eu m am referit ca e inutila in comparatie cu o roata normala. Normal ca daca nu ai nimic e f utila o roata slim insa daca cauti sa ti iei o roata de rezerva, atunci e inutil sa cauti una slim. Daca tot vrei sa ti iei roata de rezerva, atunci mergi pe una normala pentru ca pe aia slim o iei mai mult degeaba, te va ajuta pana la prima vulcanizare sau pana acasa daca stai aproape si mergi cu 80 km/h si cam atat.

 

Sper ca ai inteles ideea

Edited by SKW
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

rezerva pe 17" este mai mica decat cea pe 18", iar colegul are X3 F25 preLCI cu xDrive...

 

adica daca alege o roata de rezerva cu circumferinta diferita de cea a celorlalte de pe masina, ar afecta/defecta cutia de transfer

 

in plus, pentru masina lui, roata slim OE exista doar pe 18"

Link to comment
Share on other sites

rezerva pe 17" este mai mica decat cea pe 18", iar colegul are X3 F25 preLCI cu xDrive...

 

adica daca alege o roata de rezerva cu circumferinta diferita de cea a celorlalte de pe masina, ar afecta/defecta cutia de transfer

 

in plus, pentru masina lui, roata slim OE exista doar pe 18"

Mulțumesc. Aveam impresia cĂŁ roțile au același diametru, indiferent cĂŁ sunt 17 sau 18.

Roțile slim sunt rare SH,se gĂŁsesc noi oricând,pe bavauto de exemplu,la prețuri sensibil mai mari ca cele SH.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum de nu gasesti... e plin olx-ul de rezerve slim.

am cumparat de curand una pentru x1 e84 cu 200 lei + transport 50 lei.

poate nu caut ce trebuie, eu caut asta https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=VP51-EUR-07-2011-E84-BMW-X1_23dX&mg=36&sg=95&diagId=36_1274&q=36112182461 pe olx nimeni nu pune dimensiunile clare , pana acum am gasit 2 anunturi care au cauciucul potrivit 135/80R17 . Tu ce model ai luat si pe ce masina / motorizare

Link to comment
Share on other sites

corect, 135/80/17 asta am cumparat.

 

vanzatorii de pe olx sunt toti o apa si-un pamant... vand rezerva slim dupa modelul masinii !!!

toti te intreaba ce masina ai. pentru modelele mai recente cer 100euro.

cauta rezerva slim pentru e60 520d si sa vezi cum gasesti la 200 lei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pai da dar mai ai 4X17 ET: 5 de astea imi e mie frica

Eu nu cred ca am inteles gresit.

Tocmai am citat la ce m-am referit mai sus.

(Doar ca ai intors-o ca la Braila...)

 

Dar hai sa o iau cum ai pus problema.

Ti-e teama de ce dimensiuni de jante sunt date pe realoem sitiind ca exista si ET18? Eu as m-as lua doar dupa ce imi da realoem. Dar asta ramane doar parerea mea.

 

Sau altfel sa intreb, vrei sa risti sau sa mergi la sigur?

 

Pana la urma cine vinde pe olx nu este obligatoriu si mare specialist in jante si cauciucuri? Unii probabil pun unele amanunte, altii altele..

Imi aduc aminte, la vremea mea, acu' vreo 7-8 ani o janta ca a mea era 100-200 pe ebay. Cea pe care o am si azi, am dat pe ea 25, iar persoana era complet habarnista de valoarea rotii de rezerva pe care eu o cautam de luni de zile..

Dar asta e alta poveste.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pare ca nu intelegi - hai sa o luam de la inceput am zis

 

poate nu caut ce trebuie, eu caut asta https://www.realoem....4&q=36112182461 pe olx nimeni nu pune dimensiunile clare , pana acum am gasit 2 anunturi care au cauciucul potrivit 135/80R17 . Tu ce model ai luat si pe ce masina / motorizare

 

raspunsul a fost

 

corect, 135/80/17 asta am cumparat.

 

vanzatorii de pe olx sunt toti o apa si-un pamant... vand rezerva slim dupa modelul masinii !!!

toti te intreaba ce masina ai. pentru modelele mai recente cer 100euro.

cauta rezerva slim pentru e60 520d si sa vezi cum gasesti la 200 lei.

 

apoi am zis

 

pai da dar mai ai 4X17 ET: 5 de astea imi e mie frica - in sensul ca poate nu se potriveste

 

culmea colegul a inteles ce am zis si a raspuns

View Postalex230ro, on 27 July 2021 - 11:38, said:

 

pai da dar mai ai 4X17 ET: 5 de astea imi e mie frica

 

 

nu, am 4X17 ET:18 si asta inseamna ca roata este cu 13mm mai inauntru sub aripa.

merge foarte bine... daca nu crezi monteaza roata pe masina si verifica singur.

 

In rest sincer nu am inteles ce vrei si ce explici

 

Dupa cum am mai zis as prefera sa iau fix ce apare in realom - 135/80R17 plus 4X17 ET: 5 daca nu gasesc voi merge pe varianta sugerata de coleg mai sus

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pare ca nu intelegi - hai sa o luam de la inceput am zis

 

 

nu, am 4X17 ET:18 si asta inseamna ca roata este cu 13mm mai inauntru sub aripa.

merge foarte bine... daca nu crezi monteaza roata pe masina si verifica singur.

 

In rest sincer nu am inteles ce vrei si ce explic.

 

Dupa cum am mai zis as prefera sa iau fix ce apare in realom - 135/80R17 plus 4X17 ET: 5 daca nu gasesc voi merge pe varianta sugerata de coleg mai sus

Deci nu am inteles eu si nici nu intelegi ce spun..

(Nu ai inteles ca te trimit la realoem! Mai simplu de atat nu se poate..)

 

Vrei sa mai explici o data CLAR de ce ti-e frica?

Eu aici am ramas cu neintelegerea! Restul, copy/paste nu ma impresioneaza.

 

Sa verific sincer nu ma intereseaza daca cea de ET18 se potriveste. Asta o spui tu si pot sa te cred. Dar tare ma tem ca tie ti-e frica de cea de 18 si nu de cea de 5. Iar in text din greseala probabil ai spus 5 in loc de 18, pe care intamplator si un alt coleg zice ca merge. Sau poate e altfel si trebuie sa mai explici o data pentru toti..

 

(Fratica, sa stii ca tin la ce stiu...)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu m am referit ca e inutila in comparatie cu o roata normala. Normal ca daca nu ai nimic e f utila o roata slim insa daca cauti sa ti iei o roata de rezerva, atunci e inutil sa cauti una slim. Daca tot vrei sa ti iei roata de rezerva, atunci mergi pe una normala pentru ca pe aia slim o iei mai mult degeaba, te va ajuta pana la prima vulcanizare sau pana acasa daca stai aproape si mergi cu 80 km/h si cam atat.

 

Sper ca ai inteles ideea

Nu e chiar asa SKW. O janta normala ocupa un pic mai mult loc..

Hai sa iti prezint scenariu meu, care e de fapt realitatea.

Eu pun intr-un break pe toata durata anului aceasta roata slim si sculele necesare.. dar stii cand pleci in vacanta chiar AI NEVOIE de absolut orice coltisor si spatiu disponibil din portbagaj si de ce nu IN BOXA de pe portbagaj! Ei bine eu am cautat intentionat un anume "roofbox" in care la varful ei poate incapea lejer si prinsa in chingi, roata SLIM de rezerva o pompa electrica si o sticla cu apa. Astea sunt nelipsite cand plec in vacanta departe...

In acelasi roofrack incap lejer un geamantan zdravan si inca unul mai micut, un carut de copil si alte fleacuri...

 

Ma indoiesc ca de o roata normala de bmw nu te incurci mai mult oriunde ai pune-o.. iar sa poti sa te deplasezi din locul unde ai facut pana la prima vulcanizare e o placere, chiar si la 80km/h.

 

Ce zici de situatia asta..!?

E reala.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

iar sa poti sa te deplasezi din locul unde ai facut pana la prima vulcanizare e o placere, chiar si la 80km/h.

 

Ce zici de situatia asta..!?

E reala.

 

zic ca-ti arde de glume.... sa te vad eu ce placere ai tu prin Bulgaria sa faci treaba asta .....

 

 

fiecare cu realitatea lui. de o roata de rezerva te incurci fie ca e slim sau normala. cum am spus si mai inainte, sa cumperi o roata de rezerva slim e total inutil. daca vrei roata de rezerva, atunci pleci la drum cu una normala. decat sa car o roata de rezerva slim mai bine merg cu runflat uri ca in caz de pana tot pana acolo ma duc -> prima vulcanizare! pe cand daca am o roata de rezerva normala, in caz ca fac pana, o schimb si mi continui drumul in acelasi ritm iar la vulcanizare merg cand vreau/pot/imi convine!

 

atunci cand vrei sa pleci la drum si te gandesti la o roata de rezerva, trebuie sa stai putin si sa gandesti pentru ce iei roata aia de rezerva cu tine! nu trebuie sa actionezi din impuls si sa cumperi una slim ca aia ocupa loc mai putin! pana la urma scopul tau nu e sa salvezi loc in masina ci sa ti faci treaba daca ai ghinionul sa faci pana!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg dilemele astea ...copilaresti . Eu am avut roata de rezerva slim in masina 2 ani cat am folosit masina , cand nu am avut-o am taiat o anvelopa si m-am tarait pe janta pana la prima vulcanizare cu 10 /h. E f bine sa ai o roata slim la tine , scopul ei e tocmai spatiul , mai ales la drum lung unde ai bagaje etc .
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Adica sa ma.gandesc pentru ce iau o roata de rezerva. No, asta da intrebare..

Oare de ce mai verificam si alte lucruri la masina...?

 

Dar de fapt am uitat (o sa vina argumentul..) sigur au altii grija de masina mea daca se strica (..pierde ulei? Cumpar orshicare de la primul peco.. /Antigel!? Dumnezeule, din asta nu gasesc (?) si mai fi vreo doua exemple, dar ma opresc aici.., cand pleci la drum lung.. :hyper: aa nu ma iei cu tine! :))

 

SKW, sincer, dar sincer daca tu te incapatanezi sa crezi ca o roata slim nu merita ci una normala... e clar ca nici un alt argument nu se lipeste de "logica" ta.

Am incheiat subiectul.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.