Jump to content

Trepidatii usoare punte spate dupa inlocuirea rotilor x5 F15


Recommended Posts

Salut, am un x5 F15 x drive 2.5 diesel pe care l am luat la 128000 km din Belgia, acesta a venit cu roti 255/55/18 toate patru. Am cumparat pentru vara alte 4 roti dar in doua dimensiuni: 10J x19 285/45/19 spate si 9J x 255/50/19 pe fata, W Spoke styling 447. Acestea au anvelope Michelin latitude aceelasi profil, pe spate 111 W dot 2018 iar pe fata 107 V dot 2016 , profil 7 mm pe fata si 6,9 mm pe spate. La accelerare de pe loc spatele parca trece pe niste denivelari si se simte ca niste smucituri usoare face de la 30 km/h pana pe la 70 km/h apoi nu mai face. La viteze mari nu face deloc. Am pus la loc rotile pe 18 si masina merge lin. Intrebarea este, care sa fie cauza? Rotiel sunt originale scrie Bmw pe ele au codurile oem, sunt combatibile cu masina sunt scrise pe stalp, pe carte. Mi se pare foarte sensibila masina sa faca cu alte roti asa. Anveopele nu au steluta Bmw, cele pe 18 au. Insa anvelopele de pe jantele de 19 sunt ca noi, nu vibreaza se aud super pe asfalt au uzura minima 1 mm si au fost depozitate in interior. Singurul lucru este ca indicele de viteza pe spate este w iar pe fata v sa fie asta cauza? Acum merg cu cele de 18, dar nu ma indur de cele in doua latimi pentru ca sunt impecabile si masina arata altfel, insa nu stiu de ce se manifesrta asa, daca cineva poate sa ma ajute cu un raspuns... Edited by Rosniper
Link to comment
Share on other sites

Anvelope.

 

Cutia de transfer la orice xDrive, e foarte sensibila la diferenta de diametru a anvelopelor, intre punti. La marimile pe 19 prezentate de tine, e o diferenta de +0.3% pentru cele de 285 45 19. Da, ele sunt trecute pe stalp, insa aparent au uzura neuniforma. Cumpara 4 anvelope noi, acelasi model, cu *, si o sa vezi ca nu mai face.

Zici ca sunt ca noi cele pe 19, cu max 1 mm uzura, aparent, masina te contrazice. Ai masurat uzura aia? sau ochimetric?

 

Nu mai umbla asa, cu cele pe 19, deoarece se strica cutia de transfer si apoi dai in alea cu: BMW e naspa. Asa face toate. E boala lor.

 

PS: cand cumperi anvelopele noi, masoara circumferinta lor inainte sa le achiti, se poate sa prinzi sau sa fi prins deja la cele pe 19 un defect de producator(desi n-ai specificat daca sunt acelasi producator si model), si circumferinta anvelopelor 255 50 19 vs 285 45 19 sa difere cu mai mult de 0.3%, cazul in care e defect de productie. A fost un caz pe forum, cu ceva anvelope Michelin, tot pt un xDrive.

Edited by VladE46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Anvelope.

 

Cutia de transfer la orice xDrive, e foarte sensibila la diferenta de diametru a anvelopelor, intre punti. La marimile pe 19 prezentate de tine, e o diferenta de +0.3% pentru cele de 285 45 19. Da, ele sunt trecute pe stalp, insa aparent au uzura neuniforma. Cumpara 4 anvelope noi, acelasi model, cu *, si o sa vezi ca nu mai face.

Zici ca sunt ca noi cele pe 19, cu max 1 mm uzura, aparent, masina te contrazice. Ai masurat uzura aia? sau ochimetric?

 

Nu mai umbla asa, cu cele pe 19, deoarece se strica cutia de transfer si apoi dai in alea cu: BMW e naspa. Asa face toate. E boala lor.

 

PS: cand cumperi anvelopele noi, masoara circumferinta lor inainte sa le achiti, se poate sa prinzi sau sa fi prins deja la cele pe 19 un defect de producator(desi n-ai specificat daca sunt acelasi producator si model), si circumferinta anvelopelor 255 50 19 vs 285 45 19 sa difere cu mai mult de 0.3%, cazul in care e defect de productie. A fost un caz pe forum, cu ceva anvelope Michelin, tot pt un xDrive.

 

Am masurat profilul anvelopelor cu un aparat: 7 mm pe fata si 6,9 mm pe spate, circumferinta nu am masurat o, nu m am gandit ca pot avea defect de productie. Anvelope sunt toate patru acelasi model Michelin latitude sport 3 si au aceelasi profil, doar difera indicele de vitezaw pe spate si v pe fata.Doua sunt facute intr o tara iar cele de pe fata in alta. Poate ca si asta conteaza chiar daca sunt aceelasi model si au acelasi profil. Acum merg cu cele de 18.Pe cele cu 19 nu le am tinut decat o ora pe masina. Multumesc pentru raspuns.

Edited by Rosniper
Link to comment
Share on other sites

Din pacate da, exista si defecte de fabricatie. Mai jos, cazul de care ziceam in postul anterior:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/188912-probleme-garantie-anvelope-michelin-si-nesimtirea-reprezentantilor/ aici cazul de care ziceam.

 

Eu le-as masura si circumferinta, de curios. Sunt uzate uniform?

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

Am citit tot topicul, apoi am masurat circumferinta si surpriza! Ambele fata au 2275 mm si ambele spate au 2245 mm deci o diferenta de 30 mm intre fata si spate. sunt uzate uniform. Bine ca nu am mers mult cu ele , cat le am facut proba. Care dintre anvelope sa nu fie bune? Adica ai idee cat trebuia sa aiba circumferinta pe fata si pe spate ? Si cand te gandesti ca sunt Michelin... Edited by Rosniper
Link to comment
Share on other sites

Am citit tot topicul, apoi am masurat circumferinta si surpriza! Ambele fata au 2345 mm si ambele spate au 2320 mm deci o diferenta de 25 mm intre fata si spate. sunt uzate uniform. Bine ca nu am mers mult cu ele , cat le am facut proba. Care dintre anvelope sa nu fie bune? Adica ai idee cat trebuia sa aiba circumferinta pe fata si pe spate ? Si cand te gandesti ca sunt Michelin...

initial am scris gresit masuratoarea deci au 2345 mm pe fata si 2320 mm pe spate, e clar ca cele de pe fata au probleme. Multumesc petntru informatii Bogdan.

Edited by Rosniper
Link to comment
Share on other sites

Mai aveam o nedumerire, inainte sa cumpar alte anvelope, daca

285/45 are 2322mm si 255/50 are 2316mm exista o diferenta intre axe de 6 mm cu roti oem. Acesta diferenta nu cauzeaza cutiei de transfer? Adica ce toleranta are? Cati mm? Stiam ca trebuie sa fie totul identic aceeasi mm la profil, marca, si aceeasi uzura la anvelope.

Edited by Rosniper
Link to comment
Share on other sites

Diferenta maxim acceptabila e de 1% intre punti si 3% fata de dimensiunile inscrise pe stalp.

6mm inseamna 0,3% la tine.

 

Sa fim seriosi, 6mm diferenta de circumferinta obtii si daca strangi capacelul la ventil cu 1sec mai tarziu, ar fi absurd sa fie CHIAR atat de sensibil.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.