Jump to content

De la 318D la X5M


Kosmog

Recommended Posts

Asa am fĂŁcut eu la cealaltĂŁ mașinĂŁ când mi-am luat-o. Erau 35 de grade afara și nu știam ca ceara se ĂŽntĂŁrește repede. Am aplicat-o pe toatĂŁ mașinĂŁ și apoi am ĂŽnceput sa șterg. M-au trecut toate transpirațiile :frantics:

 

In engleza transpiratiile langa o masina dandu-i polish sau protectie se numeste elbow grease adica munca fizica. Imi place termenul. ;)

 

Exact aia era, intinsul fusso coat e distractie mare pe uscaciune, vara.

 

De aceea eu am ales altceva mult mai usor de aplicat, cantitate mai mare si durabilitate asemanatoare..

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Buretele la fusso sa-l arunci.

Mai ia si un endurance gel de la meg pentru anvelope si un perl de la carpro pentru trimuri (te joci tu cu dilutiile in functie de aspectul preferat). Poti folosi perl si pentru anvelope insa mai bun ca endurance gel n-am gasit pana acum (il folosesc si pe post de dressing la motor pentru ca nu contine siliconi, astfel nu atrage praful si nici nu se evapora de la caldura ca dressingurile ieftine).

Edited by Alexandru'
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Buretele la fusso sa-l arunci.

Mai ia si un endurance gel de la meg pentru anvelope si un perl de la carpro pentru trimuri (te joci tu cu dilutiile in functie de aspectul preferat). Poti folosi perl si pentru anvelope insa mai bun ca endurance gel n-am gasit pana acum (il folosesc si pe post de dressing la motor pentru ca nu contine siliconi, astfel nu atrage praful si nici nu se evapora de la caldura ca dressingurile ieftine).

 

si eu l-am aruncat , nu stiu ce e cu buretele ala , daca nu il uzi zgarii masina , endurance e priceless chiar rezista pana la 2 sapt , dar din ce am obs tine si de starea anvelopei , cu cat e anvelopa mai noua tine mai mult

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai ce ai tu acolo pica si cu 2-3 treceri de ipa. Mai mult de 3-4 luni, cu indulgenta, nu tine asa ceva.

Fusso nu-l dai jos fara un polish de finish, ipa nici nu se lipeste de el.

Dar in fine.

Fiecare cu distractia lui.

Daca tu esti multumit cum aplici si cat te tine, ce mai conteaza.

Io vreau ceva usor de aplicat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si eu l-am aruncat , nu stiu ce e cu buretele ala , daca nu il uzi zgarii masina , endurance e priceless chiar rezista pana la 2 sapt , dar din ce am obs tine si de starea anvelopei , cu cat e anvelopa mai noua tine mai mult

Ca sa tina mult trebuie anvelopa sa fie curata. Cand e noua e curata, din cauza asta tine mult.

Eu inainte sa aplic, le curat cu peria si super mafrasol, apoi aplic dressingul. Cand a anvelopa murdara, tine putin si capata un aspect maroniu.

Link to comment
Share on other sites

Am avut grija azi de interior din nou: curatat piele, dat cu balsam de intretinere apoi, curatat chedere, curatat geamuri, aspirat, sters praf.

 

Voi cu ce naibii curatati pielea? Ma dispera ca pana acum am reusit sa o sterg doar cu laveta de microfibra :frantics: . Am incercat cu burete, nu a mers. Am incercat cu perie, nu a mers. Pielea fiind perforata, de fiecare data cand dau pe zona respectiva cu altceva in afara de laveta din microfibra, ies chestii. Din perie ieseau tepi, buretele se rupea etc..

Edited by Kosmog
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi

Am spĂŁlat azi exteriorul fiindcĂŁ eram curios cum se comporta Fusso Coat. Ăntr-adevĂŁr, dacĂŁ o lași puțin, gen 2-3 minute deja se ĂŽntĂŁrește. Mult mai repede decât ca cea pe care o foloseam ĂŽnainte.

 

Am șters cu o cârpa umeda și motorul

761-CEBF0-7940-4702-AFDA-52-D5-D0290035.jpg

Edited by Kosmog
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Enervanți rĂŁu senzorii pe care i-am pus. Random ĂŽmi dau eroare și nu ii mai citește mașina. Apoi ĂŽși revin subit.

Abea aștept sa trec la anvelopele de vara

 

Acum ĂŽmi aratĂŁ și in aplicație TPM Malfunction.

Edited by Kosmog
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe toți ia eroare sau doar pe unul din ei? Ai spus ca random, dar ĂŽntreb ca sa fiu sigur.

 

La noi uneori daca nu i initializam cu un aparat care cumva i configureazĂŁ, nu funcționeazĂŁ. Aparatul ĂŽți spune de fiecare in parte daca este bun si ce presiune aratĂŁ.

Exista inclusiv varianta sa ĂŽl vada, ĂŽnsĂŁ daca nu afișeazĂŁ si presiunea si apare cu 0 ĂŽnseamnĂŁ ca trebuie ĂŽnlocuit oricum. Unii “ adorm “ de pe un sezon pe altul si ĂŽși revin dupĂŁ ce le facem inițializarea respectiva. Poți ĂŽncerca la reprezentanta la Bmw in caz ca au si ei asa ceva, noi nu luam bani pentru asta, dureazĂŁ 3 minute maxim, dar nu cred ca se intampla același lucru si la Bmw.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.