Jump to content

Bmw x6 n57 40d oscilatie temperatura apa supraincalzire


Recommended Posts

Salutare. Detin un x6 e71 40d 306 cp n57 an 2013 iar dupa schimbarea motorului intampin o problema care pare ca nu se mai termina. In urma cu 1 luna am auzit ventilatoarele pornind la ultima treapta in conditiile in care afara era frig iar masina era pornita de cateva minute. S-a repetat asa ca am continuat in a lua pe rand piesele responsabile de racire am schimbat termostat pompa apa auxiliara senzor temperatura antigel, iar radiatorul precizez ca era nou. Dar masina oscileaza in special la un mers cu viteza constanta pe pilot automat intre 90-112 grade. Daca apas pedala si merg sportiv nu creste. Probabil la pragul de 112 daca nu ar actiona ventilatoarele ar fierbe. Ceva pareri ?
Link to comment
Share on other sites

Termostatul si senzorul de temperatura erau noi? Ce marca?

 

In meniul ascuns, cand pornesti motorul dimineata, iti arata temperatura corecta, sau 100 de grade?

 

La diagnoza apare vreo eroare?

 

Am facut diagnoza ISTA nicio eroare cu legatura la racire. Dimineata imi arata temperatura corecta si creste normal. Clima funtioneaza baga cald si ciudat este ca nu lipseste apa din vasul de expansiune. Am luat in calcul si varianta unei chiloase ovalizate cu toate ca nu am auzit la modelul asta de asa ceva. Dar totusi nu cred ca ma mai puteam folosi de masina zi de zi. Cam toti m.au indrumat pe partea electrica...

Link to comment
Share on other sites

Pai si chiar fierbe sau temperatura e ok? Poate calculatorului ventilatoarelor trebuie schimbat si trebuie schimbate cu totul.

Nu cred ca apuca sa fiarba asta e si ideea ca imediat cum ajunge la pragul de 112 pornesc o secunda ventilatoarele si scade la 90 dupa imediat iar urca si tot asa. Iar daca opresc si o las la relanti sta pe 90. Am mai auzit o varianta ca ar fi vinovat ECU 🤔. Am un video dar nu stiu cum sa il postez de acolo v.ati da seama mai clar

Link to comment
Share on other sites

La motoarele din seria N e normal sa ajunga temperatura la 112 cand motorul merge in mod 'eco' din cate stiu. Asta inseamna sarcina redusa. De-asta probabil si scade temperatura cand o calci, ca intra motorul in modul normal sau high power si acolo temperaturile sunt 105 si respectiv 95 de grade. Dar oscilatia aia la mers constant nu e normala.

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La motoarele din seria N e normal sa ajunga temperatura la 112 cand motorul merge in mod 'eco' din cate stiu. Asta inseamna sarcina redusa. De-asta probabil si scade temperatura cand o calci, ca intra motorul in modul normal sau high power si acolo temperaturile sunt 105 si respectiv 95 de grade. Dar oscilatia aia la mers constant nu e normala.

 

Atunci sa ma gandesc la _chiulasa_?

Link to comment
Share on other sites

N-as crede ca e chiulasa, daca motorul a fost verificat si mergea bine pe masina cealalta. Doar daca au fost mecanicii niste maimute si au stricat ceva la montaj.

 

Mai degraba as merge si eu pe o problema electrica. Ori niste fire intrerupte sau care ating ceva pe undeva, ori un ecu busit, ori ceva de genul asta.

 

Am avut o problema din aceeasi categorie la un pejo, se incalzea motorul prea tare, dar statea cumva la limita de sus. Dupa mult timp de umblat pe la mecanici, am dat de unul priceput care a gasit ca era un fir intrerupt la ventilator. Din cauza asta nu pornea pe treapta 1 cand trebuia, si cupla doar treapta 2 cand ajungea temperatura la maxim.

 

Oricum, genul asta de defect nu prea il repari pe net. Trebuie mers la mecanic si sapat.

Link to comment
Share on other sites

N-as crede ca e chiulasa, daca motorul a fost verificat si mergea bine pe masina cealalta. Doar daca au fost mecanicii niste maimute si au stricat ceva la montaj.

 

Mai degraba as merge si eu pe o problema electrica. Ori niste fire intrerupte sau care ating ceva pe undeva, ori un ecu busit, ori ceva de genul asta.

 

Am avut o problema din aceeasi categorie la un pejo, se incalzea motorul prea tare, dar statea cumva la limita de sus. Dupa mult timp de umblat pe la mecanici, am dat de unul priceput care a gasit ca era un fir intrerupt la ventilator. Din cauza asta nu pornea pe treapta 1 cand trebuia, si cupla doar treapta 2 cand ajungea temperatura la maxim.

 

Oricum, genul asta de defect nu prea il repari pe net. Trebuie mers la mecanic si sapat.

 

Totusi daca ar fi fost _chiulasa_ cred ca arata mesajul temperatura prea mare in bord intra in limp mode si trecea de pragul admis de 112 grade demult. Plus ca eu fac in medie 200 km pe zi . Imi puteti recomanda pe cineva din Bucuresti bun pe electrica ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.