BMWClub: Descarcat Baterie - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Descarcat Baterie Rate Topic: -----

#21 User is offline   iulian518i 

  • another bmwlover
  • Group: Members
  • Posts: 3150
  • Joined: 03-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:electronica, IT, BMW

Posted 26 August 2007 - 15:26

Decupleaza fizic alarma din soclul ei si masoara din nou curentul...eventual fa asa cu releele de pe masina...scoate-le pe rand,...sau daca-ti permiti, pe toate eventual si ECC-urile de la motor...si vezi consumul...sau scoate sigurantele si iarasi masoara..pune pe cineva la portbagaj sa se uite pe geam..si baga pe rand sigurantele...daca apare o modificare in consum...suspecteaza acel traseu (modificari de ordinul sutelor de mA...ca sa ajungi la consumul tau de 0,45A) Si eu stiu ca in mod normal ai consumul alarmei ceva pe la 20mA...si cam atat ar trebui sa fie...vezi modulele de inchis geamurile /inchidere centralizata...alea raman tot timpul sub tensiune....succes la investigatii...
PS: eu am in bord un mic ventilator care-mi trage aer din habitaclu pana la senzorul de temperatura...ei bine...nu stiu cand se opreste ala..ca am oprit motorul...si el tot mergea...poate se inchide odata cu beculetele din butoanele de la geamurile electrice....
0

#22 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 26 August 2007 - 16:02

Popi, on 24/Aug/2007, 02:54, said:

se stinge imi apare un consum de 0.45 A/h iar tipii de la Varta mi-au spus ca este ff mult iar normal la o masina ar trebui sa fie de View Post



Este foarte mare consumul daca este real.Un E39 trebuie sa aiba max 40mA.
0

#23 User is offline   Bogdan-P 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 622
  • Joined: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 August 2007 - 21:50

Bavaria, on 26/Aug/2007, 16:02, said:

Este foarte mare consumul daca este real.Un E39 trebuie sa aiba max 40mA.
View Post


Da, stiu. Trebuie s-o iau pe incercari ca altfel.... ciudat ca nu-mi apare nimic pe test.... Mai am o varianta mai simpla, sa schimb bateria ca inca este in garantie si sa vad pe urma daca este la fel daca nu... da-i cu masuratul! :blink:)
0

#24 User is offline   iulian518i 

  • another bmwlover
  • Group: Members
  • Posts: 3150
  • Joined: 03-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:electronica, IT, BMW

Posted 27 August 2007 - 11:10

Bateria nu are nimic de-a face cu consumul... :blink: nu ea iti impinge curent prea mare in masina... :) poti sa incerci sa decuplezi si alternatorul...poate-ti fura curent pe acolo...
0

#25 User is offline   crisuletzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 113
  • Joined: 15-May 07
  • Location:Galati

Posted 30 August 2007 - 09:13

mie de ex la 39 se aude un zgomot permanent , mormaind asa sub climba...pe aoclo pe undeva, si cand pun alarma am stat chiar si jum de ora ....mereu se aude ceva acolo ...totusi eu am bateria noua si nu am intampinat astfel de dificultati, dar as fi foarte curios ce ar putea sa se auda , nu este de la cd player pt ca este pus numai la contact
0

#26 User is offline   i_pica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 09-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 03 November 2007 - 11:22

Popi, on 14/Aug/2007, 09:45, said:

Am avut dimineata o problema, ceva mi-a descarcat bateria de a trebuit sa pornesc masina cu cabluri. Am fost la Varta de unde am luat bateria si apare un consum de 0.45A cu absolut totul oprit si mi-au spus ca trebuie sa schimb si bateria cu toate ca are un an si 3 luni. Cum as putea sa-mi dau seama care ste consumatorul?
View Post


A/C sau Climatronic? in caz ca ai climatronic ar trebui sa auzi vreo 10 min dupa ce ai scos cheia din contact un bazait la unitul din bord si imediat ce ai oprit contactul trebuie sa auzi cum se inchid valvulele de aer.
este posibil sa ai vreo valvula blocata sau chiar unitul sa aiba vreo eroare si sa mearga in continuu.
0

#27 User is offline   ovy318i 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2228
  • Joined: 14-March 07
  • Location:Botosani

Posted 03 November 2007 - 20:47

fa cum ti-a zis IULIAN 518I-deconecteaza pe rand relee,sigurante,cablu de la alternator,electromotor
0

#28 User is offline   Bogdan-P 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 622
  • Joined: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2007 - 13:29

Am rezolvat pana la urma, consumul acela asa este iar bateria s-a descarcat din cauza regulatorului de turatie de la ventilator(piesa cu tepi :blink:) care a lasat ventilatorul sa mearga pana cand a omorat bateria.
0

#29 User is offline   danbmw 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 886
  • Joined: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:vaslui RO(italy)

Posted 27 December 2009 - 11:29

am si eu de 2 saptamani problema cu consumul bateriei si nu stiu ce ar putea fi. :)
am tot citit pe aici dar tot nu reusesc sa ii dau de cap,poate mai aveti si alte idei :lol:
stiu ca peste noapte o baterie trebuie sa arate pe aparatul de masura 12.2..... iar la mine arata si 10.10 :)
0

#30 User is offline   Mups 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 288
  • Joined: 02-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Botosani/Iasi

Posted 13 February 2010 - 17:07

Am avut si eu o surpriza azi. M-am dus in garaj sa iau ceva din masina si stupoare, nu mergea nici macar inchiderea centralizata, am deschis din butuc portiera si portbagajul. Concluzia: baterie bosch silver cumparata anul trecut in februarie a murit dupa o luna de stat degeaba.
Bateria originala m-a tinut 7 ani jumate si chiar la finalul vietii inca mergea totul pe masina in afara ca nu pornea motorul.
Chiar asa proaste sunt bateriile bosch? :) Ce pot sa fac acum, iau bateria in sacosa si merg la service sa mi-o schimbe pe garantie? :lol:
0

#31 User is offline   adi_JOL 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 543
  • Joined: 23-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 February 2010 - 17:48

bateria se descarca si daca nu incarca alternatorul, pt ca in mers masina consuma curent chiar daca nu are nimic aprins (asta stiu la benzina); iar apoi alternatorul daca nu incarca se transforma in consumator
eu am patit asa cand am avut carbunii busiti la alternator
0

#32 User is offline   ROBY525d 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 392
  • Joined: 14-August 06
  • Gender:Male

Posted 13 February 2010 - 18:07

Ce amperaj trebuie sa ai la o baterie de e39 -- 525d ????
0

#33 User is offline   cristianiorga22 

  • -------
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 14-January 07
  • Gender:Female
  • Location:----

Posted 13 February 2010 - 19:04

View PostROBY525d, on 13/Feb/2010, 18:07, said:

Ce amperaj trebuie sa ai la o baterie de e39 -- 525d ????



Dupa parerea mea ....si din experiente proprii :) .... iti recomand o baterie de cel putin 85 amperi.... si foarte important sa aiba coeficientul de pornire la rece de cel putin 700A...
Eu am o baterie Banner extra calciu de 100ah si pornirea la rece de 900A si este super..... oricum alternatorul tau este de 150ah.....
0

#34 User is offline   ROBY525d 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 392
  • Joined: 14-August 06
  • Gender:Male

Posted 13 February 2010 - 19:13

View Postcristianiorga22, on 13/Feb/2010, 18:04, said:

View PostROBY525d, on 13/Feb/2010, 18:07, said:

Ce amperaj trebuie sa ai la o baterie de e39 -- 525d ????



Dupa parerea mea ....si din experiente proprii :) .... iti recomand o baterie de cel putin 85 amperi.... si foarte important sa aiba coeficientul de pornire la rece de cel putin 700A...
Eu am o baterie Banner extra calciu de 100ah si pornirea la rece de 900A si este super..... oricum alternatorul tau este de 150ah.....

Multumesc mult Cristi , am reusit sa gasesc si eu pe forum , trebuie baterie de 100 Ah
0

#35 User is offline   cipricd 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 08-December 10

Posted 08 December 2010 - 14:52

buna ziua, detin un bmw 520 diesel din 2002-( 2003 pe certificat) si am o problema : se descarca bateria........din cele intrebate si verificate de mine se presupune a fi vorba de termocupla care porneste aiurea....... cand este motorul oprit. Mecanicii spun ca mi-ar trebui un releu , condensator ceva......sincer nu ma pricep, si de aceea cer ajutorul dvs. Stiu ca e o problema generala la 520 pornirea acelui motoras in interior care neoprindu-se consuma bateria. Imi poate da cineva un sfat ce e si ce trebuie sa cumpar? multumesc.
0

#36 User is offline   Tytyan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 28-November 15

Posted 29 November 2015 - 12:25

View PostBogdan-P, on 22 August 2007 - 11:11, said:

Nu era, initial asa am crezut dar pe urma mi-am dat seama ca am masurat cu un aparat care nu arata bine si cand am pus unul calumea tot consumul ala apare... Acum ma gandeam sa nu fie asta consumul masinii si o baterie sa tina cam 2 ani(atat are a mea acum).

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro