Jump to content

Xenon sau Bi-Xenon?


alexrosiu

Recommended Posts

Am farurile Xenon HID, despre care am auzit ca ar fi Bi-Xenon... insa cand comut pe faza lunga, nu vad nicio schimbare a iluminarii lupei.

 

De asemenea, pe realoem.com am vazut doar faruri Halogen SAU Bi-Xenon.

 

Care este explicatia?

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Bi-Xenon inseamna Xenon si pe faza lunga si pe faza scurta , deci si pe flash si pe faza scurta......teoretic trebuie sa vezi o schimbare , o lumina mai puternica cand dai flash.....

 

Eu unu nu recomand bi-xenon , mai degraba xenon simplu , din cate stiu , xenonul nu e indicat sa fie pe faza lunga , deoarece nu prea e indicat sa il aprinzi si sa il stingi des , cum tot folosim nou flash-ul de pe faza lunga !

Link to comment
Share on other sites

Bi-Xenon inseamna Xenon si pe faza lunga si pe faza scurta , deci si pe flash si pe faza scurta......teoretic trebuie sa vezi o schimbare , o lumina mai puternica cand dai flash.....

 

Eu unu nu recomand bi-xenon , mai degraba xenon simplu , din cate stiu , xenonul nu e indicat sa fie pe faza lunga , deoarece nu prea e indicat sa il aprinzi si sa il stingi des , cum tot folosim nou flash-ul de pe faza lunga !

278309[/snapback]

si de ce nu este indicat sa fie pe faza lunga xenonul ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bi-Xenon inseamna Xenon si pe faza lunga si pe faza scurta , deci si pe flash si pe faza scurta......teoretic trebuie sa vezi o schimbare , o lumina mai puternica cand dai flash.....

 

Eu unu nu recomand bi-xenon , mai degraba xenon simplu , din cate stiu , xenonul nu e indicat sa fie pe faza lunga , deoarece nu prea e indicat sa il aprinzi si sa il stingi des , cum tot folosim nou flash-ul de pe faza lunga !

278309[/snapback]

eu stiu ca este defapt un singur bec xenon iar la faza lunga e un simplu halogen. Doar cand dai faza lunga farul xenon isi modifica unghiul de incidenta rezultand astfel o lumina mai puternica

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ndpost&p=273612

Stefann degeaba nu recomanzi tu daca recomanda fabrica nu? :blink:

278326[/snapback]

 

 

daca se referea la cel aftermarket ..ala chiar nu e recomandat sa-l pui pe faza lunga ..sau mai exact nu se recomanda sa dai flash ..pt ca nimeni nu va vedea flashul tau ..e nevoie de cel putin 3 sec ca xenonul aftermarket sa se vada alb ..sau sa aiba o minima intensitate ..deci va fi mai mult o palpaiala decat flash ...eu cand am montat xenon la mine ..am vrut si pe faza lunga ..moment in care vanzatorul mi-a spus ca nu voi avea garantie daca-l montez pe faza lunga , tocmai din cauza flashului care afecteaza ridicatorul de tensiune ...de asemenea si becul .....

la cel de fabrica e altceva ...nu se compara cu chinezariile astea ..

Link to comment
Share on other sites

Sa clarificam lucrurile.

 

Eu vorbesc despre farul bi-xenon de fabrica. Acesta consta intr-un bec Xenon HID (D2S daca nu ma insel), un bec halogen pentru flashuri (si posibil faza lunga) si un sistem de obturare a fasciculului luminos emis de becul Xenon pentru a diferentia cele doua faze.

Vedeti filmul

pentru exemplificare.

 

Un al doilea subiect este xenon-ul aftermarket pe faza lunga, adica inlocuirea becului halogen cu unul Xenon HID (plus ridicatorul de tensiune aferent). Aici se pun urmatoarele probleme:

- flash-urile nu sunt recomandate pentru ca, asa cum s-a spus, "chinuie" ridicatorul de tensiune si becul insusi.

- cu toate ca becurile HID au un timp de incalzire de ordinul a catorva secunde, in functie de varsta si calitate, ele lumineaza foarte puternic in momentul aprinderii, cand se produce descarcarea arcului electric. Nu sunt povesti, am vazut cu ochii mei. Abia dupa aceasta descarcare (ce se produce instantaneu), lumina scade in instensitate si isi schimba culoarea spre albastru, urmand sa-si revina si sa ajunga in cateva secunde la puterea specificata.

 

 

Revenind la problema mea: am faruri Xenon HID din fabrica, insa cand comut pe faza lunga se intampla urmatoarele lucruri:

1. se aprinde becul halogen

2. nu se observa niciun fel de modificare a luminii ce era pana atunci faza scurta (provenind din becul HID)

 

Dilema mea provine din faptul ca am inteles ca nu exista faruri Xenon "simple" pe E46, ci fie halogen (no Xenon), fie Bi-Xenon.

Link to comment
Share on other sites

Revenind la problema mea: am faruri Xenon HID din fabrica, insa cand comut pe faza lunga se intampla urmatoarele lucruri:

1. se aprinde becul halogen

2. nu se observa niciun fel de modificare a luminii ce era pana atunci faza scurta (provenind din becul HID)

 

inseamna ca nu ai bi-xenon :blink:

 

Dilema mea provine din faptul ca am inteles ca nu exista faruri Xenon "simple" pe E46, ci fie halogen (no Xenon), fie Bi-Xenon.

278352[/snapback]

 

ba sunt si simple..

Link to comment
Share on other sites

Sa clarificam lucrurile.

 

Eu vorbesc despre farul bi-xenon de fabrica. Acesta consta intr-un bec Xenon HID (D2S daca nu ma insel), un bec halogen pentru flashuri (si posibil faza lunga) si un sistem de obturare a fasciculului luminos emis de becul Xenon pentru a diferentia cele doua faze.

Vedeti filmul

pentru exemplificare.

 

Un al doilea subiect este xenon-ul aftermarket pe faza lunga, adica inlocuirea becului halogen cu unul Xenon HID (plus ridicatorul de tensiune aferent). Aici se pun urmatoarele probleme:

- flash-urile nu sunt recomandate pentru ca, asa cum s-a spus, "chinuie" ridicatorul de tensiune si becul insusi.

- cu toate ca becurile HID au un timp de incalzire de ordinul a catorva secunde, in functie de varsta si calitate, ele lumineaza foarte puternic in momentul aprinderii, cand se produce descarcarea arcului electric. Nu sunt povesti, am vazut cu ochii mei. Abia dupa aceasta descarcare (ce se produce instantaneu), lumina scade in instensitate si isi schimba culoarea spre albastru, urmand sa-si revina si sa ajunga in cateva secunde la puterea specificata.

Revenind la problema mea: am faruri Xenon HID din fabrica, insa cand comut pe faza lunga se intampla urmatoarele lucruri:

1. se aprinde becul halogen

2. nu se observa niciun fel de modificare a luminii ce era pana atunci faza scurta (provenind din becul HID)

 

Dilema mea provine din faptul ca am inteles ca nu exista faruri Xenon "simple" pe E46, ci fie halogen (no Xenon), fie Bi-Xenon.

278352[/snapback]

 

 

de fabrica e hella, pune hella pe lunga si gata...

Link to comment
Share on other sites

Am facut eu testul, am scos mufa faza lunga si pus faza lunga.

Lumina isi schimba pozitia si bate mult mai departe.

 

La E46 facelift din cate stiu sunt numai bi-xenon.

280383[/snapback]

 

Nu e adevarat......bi xenon nu inseamna ca becu de pe scurta se ridica , ci a 4 becuri de xenon , 2 si 2 ...... si pe scunda si pe scurta ! Si nu au toate E46 cu facelift ..... sincer sa fie , am vazut destul de putine cu bi-xenon !

 

Asta e parerea mea......

Link to comment
Share on other sites

toate facelift cu xenon, au bi-xenon. la bmw bi-xenon, e doar cu un bec xenon pe scurta, si halogen pt flash-uri. in momentul cand pui faza lunga, un motoras deplaseaza putin becul fata de oglinda, astfel incat dist de focalizare e mai lunga, sau asa ceva. vw phaeton in schimb, are 2 becuri cu xenon, si pe lunga si pe scurta. sistemul de la bmw, il gasesti si pe mercedes (astea mai noi, ce au pe xenon lupa)
Link to comment
Share on other sites

toate facelift cu xenon, au bi-xenon.  la bmw bi-xenon, e doar cu un bec xenon pe scurta, si halogen pt flash-uri.  in momentul cand pui faza lunga, un motoras deplaseaza putin becul fata de oglinda, astfel incat dist de focalizare e mai lunga, sau asa ceva.  vw phaeton in schimb, are 2 becuri cu xenon, si pe lunga si pe scurta.  sistemul de la bmw, il gasesti si pe mercedes (astea mai noi, ce au pe xenon lupa)

280425[/snapback]

 

Habar nu aveam ! la VAG nu e asa .... am intalnit si passat si a4 care bi era cu 4 becuri !

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

 

Revenind la problema mea: am faruri Xenon HID din fabrica, insa cand comut pe faza lunga se intampla urmatoarele lucruri:

1. se aprinde becul halogen

2. nu se observa niciun fel de modificare a luminii ce era pana atunci faza scurta (provenind din becul HID)

 

Dilema mea provine din faptul ca am inteles ca nu exista faruri Xenon "simple" pe E46, ci fie halogen (no Xenon), fie Bi-Xenon.

 

 

Salut, am xenon din fabrica problema la mine este inversa, pe faza lunga (indiferenta de flash/pornita permanent) nu se aprinde halogenul, doar din obturatorul de la xenon se produce efectul...

 

Vreo sugestie?

Edited by andualx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.