Jump to content

bmw 120 d vs audi a3 2.0 tdi


suri

Recommended Posts

BMW 120 d

Motor

Cilindri / dispunere 4 in linie

Capacitate cilindrica 1995 cmc

Alezaj x cursa 90.0 / 84.0 mm

Putere 177/4000 cp/rpm

Cuplu 350/2000 Nm/rpm

 

Performante

Viteza maxima 228 [226] km/h

Acceleratie (0-100km/h) 7.6 [7.8] s

 

Consum (l/100km)

Urban 6.2 [7.3]

Extraurban 4.1 [4.5]

Mixt 4.9 [5.5]

Emisii CO2 129 [145] g/km

Capacitatea rezervorului 51 l

 

Dimensiuni

Lungime 4227 mm

Latime 1933 mm

Inaltime 1430 mm

Greutate 1450 [1455] kg

 

Tren rulant

Cauciucuri 205/55 R 16 V

Jante 7 J x 16

Material jante Otel

 

(Sursa - Bavaria Motors)

 

 

A3 2.0 TDI D-PF (125kW)

 

Motor

Capacitate cilindrica 1968 cmc

Putere maxima kW (CP) la 1/min 125 (170)/4200

Cuplu maxim Nm la 1/min 350/1750-2500

Continut rezervor in l (aprox.) 55

 

Performante/Consum

Viteza maxima 222 km/h

Accelerare 0-100 km/h 8,2 s

 

Consum intraurban 7,8

Consum extraurban 4,6

Consum mixt 5,8

Emisii de CO2 157 g/km

 

Dimensiuni

Lungime 4203 mm

Latime 1765 mm

Greutate proprie in kg 1340

Inaltime1421mm

 

(Sursa - Cardinal Motors)

 

so? :blink:

care? cum? de ce?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt convins ca inteleg. Vrei sa-ti schimbi masina si nu stii ce sa alegi? :blink:

279041[/snapback]

 

No way!!!!!! daca as vrea vreodata sa-mi schimb masina, evident mi-as lua tot un bmw... (inclin spre seria 6! dar mai am ceva de asteptat!). topicul era menit sa faca o comparatie intre cele 2 modele... plusuri si minusuri... performante... etc... sunt din aceeasi clasa si de-asta parerile sunt impartite... gen, finisajele de la audi nu se compara cu cele de la bmw, designul lui a3 este mult mai adaptat "zilelor noastre", etc, etc... ideea era, cine spre ce anume opteaza... evident incercand sa fie obiectiv.

 

dar, pe de alta parte, apropo de schimbat masina, am avut (si inca mai am!) o varianta sa dau seria 1 si sa iau un z4 coupe 3.0 si... si nu prea stiu ce sa fac, really, mai vine si iarna...

Link to comment
Share on other sites

prevad flame-uri

279080[/snapback]

Nu neaparat, e totusi un fanclub BMW.

In ceea ce priveste motorizarile, sunt de parere ca majoritatea stiu de calitatea si performantele motorului de 2,0 pe motorina de la BMW. Din acest punct de vedere (motorizare) as pune un mare plus in dreptul BMW. Cu riscul de a fi subiectiv as mai pune un plus, tot la BMW, pt aspect exterior. La interior A3 are parca un aspect ceva mai sportiv, mai atragator...insa nu cred ca se ridica din punct de vedere al calitatii materialelor la nivelul BMW-ului. O alta calitate a oicarui BMW este bineinteles stabilitatea, domeniu la care insa nici A3 nu sta prea rau insa.

Concluzie: Eu unul nu as da un 120d pe un A3 2.0d sub nicio forma.

Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi plac cum arata audi-urile. In special A3 si A4 mi se par urate. A6 si A8 arata ok. A5 arata chir binisor.

 

Dar altfel, eu nu cred ca exista termen de comparatie. Seria 1, arata foarte bine si a crescut in ochii multora.

 

Dar sa spunem ca astea tin de gust, sunt subiective si depind de fiecare.

 

In rest nu cred ca exista termen de comparatie. Seria 1 a fost construit sa nu fie un nou Golf. Chiar si daca un Golf in haine mai elegante, cum e A3.

 

A fost construit astfel incat sa fie rege pe sosea si chiar este. Este unul din cele mai bune BMW-uri non M la capitolul stabilitate si manevrabilitate.

 

N-are loc ca si Golf-ul, nu este la fel de practic si nu este construit sa fie practic. Nu s-au facut compromisuri, totul este construit in jurul soferului.

 

Cine se apuca sa compara un Audi cu un BMW, cred ca trebuie sa cumpere Audi, pentru ca sigur n-a inteles filozofia BMW. Nu exista termen de comparatie.

 

Pe A3 il bate si vechiul Focus la stabilitate, darmite cel care a surclasat totul in clasa lui.

Link to comment
Share on other sites

calitatea materialelor superioarĂŁ  faÞã de A3? :blink:

de acord cu motorul. vw face motoare diesel care sunĂŁ ĂŽn interior ca-n tractor......

279379[/snapback]

Ti se pare superioara calitatea materialelor din A3 fata de seria 1?

Edited by kst
Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi plac cum arata audi-urile. In special A3 si A4 mi se par urate. A6 si A8 arata ok. A5 arata chir binisor.

 

Dar altfel, eu nu cred ca exista termen de comparatie. Seria 1, arata foarte bine si a crescut in ochii multora.

 

Dar sa spunem ca astea tin de gust, sunt subiective si depind de fiecare.

 

In rest nu cred ca exista termen de comparatie. Seria 1 a fost construit sa nu fie un nou Golf. Chiar si daca un Golf in haine mai elegante, cum e A3.

 

A fost construit astfel incat sa fie rege pe sosea si chiar este. Este unul din cele mai bune BMW-uri non M la capitolul stabilitate si manevrabilitate.

 

N-are loc ca si Golf-ul, nu este la fel de practic si nu este construit sa fie practic. Nu s-au facut compromisuri, totul este construit in jurul soferului.

 

Cine se apuca sa compara un Audi cu un BMW, cred ca trebuie sa cumpere Audi, pentru ca sigur n-a inteles filozofia BMW. Nu exista termen de comparatie.

 

Pe A3 il bate si vechiul Focus la stabilitate, darmite cel care a surclasat totul in clasa lui.

279445[/snapback]

 

 

pai in primul rand, BMW nu are un precedent in clasa masinilor mici, e un inceput pentru ei. cei de la audi au un trecut destul de bogat la clasa asta (luand in considerare legatura audi/vw), si era normal sa se bazeze pe o masina de succes, asa cum e golful.

 

iar cat despre faptul ca seria 1 nu este la fel de practica si nu are atata spatiu ca si golful, sau A3.... pai modelele astea, pt asta sunt fabricate, parerea mea. pentru a fi masini practice, de oras. oricum, pt mine, bmw-ul pleaca de la seria 3...

 

asta e o parere personala, nu inseamna ca nu imi place seria 1. am mers cu un 118d, si am ramas foarte impresionat de motor. pur si simplu, nu prea sunt de acord cu ideea de seria 1 la bmw, cum nu-mi place nici ideea de A-klasse sau B-klasse la mercedes.... e o opinie personala....

Link to comment
Share on other sites

un up pentru bmw seria 1 coupe care arata extraordinar si este o alternativa buna pentru cei care isi doresc un coupe la bani mai putini dect un seria 3 coupe care ramane totusi etalonul.despre motorul biturbo de pe 135i nu cred ca are rost sa vorbim avand in vedere ca are tehnologie din formula1.cred ca este cel mai performant motor din clasa sa de departe
Link to comment
Share on other sites

Permiteti-mi sa adaug niste poze cu 135i coupe! Sincer chiar arata demential  :blink:

279531[/snapback]

 

 

pe vremuri, un coupe era o masina exclusivista. nu era o simpla masina cu 2 usi, era un coupe... tot datorita faptului ca era o masina exclusivista, era si de anumite dimensiuni. in tot cazul, nu era mica. de la medie in sus. peste 10 ani, probabil o sa apara a nu stiu cata generatie de vw lupo, sau te miri ce alt model mai mic scoate bmw-ul, coupe, si asta numai si numai din motive comerciale.... o masina mica, e doar o masina mica, si atat. parerea mea. daca vreau coupe, presupune sa am si ceva bani in cont, si imi iau minim seria 3. si daca se poate, sa fie si a 2-a masina. (asta in cazul in care am familie). dupa cum am spus, nu prea ma incanta pe mine personal ideea de seria 1 si A-klasse, cu atat mai mult seria 1 COUPE.... sunt sigur ca cei mai multi nu sunt de acord cu mine, doar mi-am expus punctul de vedere....

Link to comment
Share on other sites

pe vremuri, un coupe era o masina exclusivista.  nu era o simpla masina cu 2 usi, era un coupe...  tot datorita faptului ca era o masina exclusivista, era si de anumite dimensiuni.  in tot cazul, nu era mica.  de la medie in sus.  peste 10 ani, probabil o sa apara a nu stiu cata generatie de vw lupo, sau te miri ce alt model mai mic scoate bmw-ul, coupe, si asta numai si numai din motive comerciale....  o masina mica, e doar o masina mica, si atat. parerea mea.  daca vreau coupe, presupune sa am si ceva bani in cont, si imi iau minim seria 3.  si daca se poate, sa fie si a 2-a masina.  (asta in cazul in care am familie).    dupa cum am spus, nu prea ma incanta pe mine personal ideea de seria 1 si A-klasse, cu atat mai mult seria 1 COUPE....  sunt sigur ca cei mai multi nu sunt de acord cu mine, doar mi-am expus punctul de vedere....

279612[/snapback]

 

Foarte corect din punctul meu de vedere!Fiecare are dreptul sa-si expuna propria opinie! Eu spun sincer , imi place masina dar nu mi-as cumpara una :blink: si totodata trebuie sa ne gandim ca poate unora chiar le place respectiva masina , unde ar fi problema? fiecare are dreptul sa aleaga! si in al - 2 - lea rand , e piata , unde exista competitie ... unde se castiga datorita noutatilor si clientii vor mereu ceva nou!

Link to comment
Share on other sites

Ti se pare superioara calitatea materialelor din A3 fata de seria 1?

279449[/snapback]

 

aÂşa mi se pare.

problema e ca nu poti sa faci tot timpul ce te taie capul cã aºa ai chef. tre sã te mai gândeºti ºi la latura practicã, la ce o sã faci cu maºina aia În fiecare zi. iar dacã nu ai bani sã-Þi cumperi zece maºini, atunci te gândeºti la una care ºtie sã facã mai multe decât sã ia curbe Þi sã-Þi dea senzaÞii la volan...dn punctul ãsta de vedere, a3 are ºi ceva portbagaj, ceva spaÞiu În spate... În plus faÞã de 1xx

Edited by gabi_gr
Link to comment
Share on other sites

O sa incep la modul politically correct, spunand ca alegerea si parereile depind de gustul fiecaruia. Si ca sa argumentez, va voi mai spune ca prietena mea este pur si simplu innebunita dupa Seria 1, pe cand mie mi se pare ca arata de parca este lovita de tren. Stramba la exterior si cel putin ciudata la interior. Ei insa i se pare cea mai frumoasa masina din clasa resepctiva.

 

Eu le vad pe ambele, dar in special 1-ul, ca pe niste masini de femei. Si pentru o masina de femei, design-ul 1-ului este, probabil, mai deosebit. In orice caz, vor intoarce mai multe priviri decat intr-un A3, priviri admirative sau nu, dupa caz. Daca as fi obligat (a se citi silit) sa aleg una dintre cele doua, as alege totusi un A3 in varianta S-Line, un model 2006+, cu Singleframe, in 2 usi. Mi se pare mai barbatesc. Nu ma intereseaza cat sunt de practice, pentru ca ambele sunt mici si oricum nu e o tragedie daca trebuie sa pui o plasa cu cumparaturi in spatele scaunului.

 

Just my 2 cents.

Link to comment
Share on other sites

Cine se apuca sa compare un Audi cu un BMW, cred ca trebuie sa cumpere Audi, pentru ca sigur n-a inteles filozofia BMW. Nu exista termen de comparatie.

 

279445[/snapback]

 

evident, insa majoritatea nu intelege filozofia BMW... de-asta si exista astfel de controverse... de care eu m-am lovit atunci cand am fost intrebata de ce mi-am luat seria 1 si nu audi a3, care e mai frumos, mai elegant, mai bla, bla, bla... cei din "afara" considera seria 1 o simpla masina de "fitza" care nu-si merita banii nici macar pt ca are sigla bmw pe ea... golful 5, a 3-ul, sunt mult mai adaptate "zilelor/ drumurilor noastre"... si asta pt ca sunt considerate masini "practice".

 

pe de alta parte are dreptate alexrosiu cand considera ca seria 1 este o masina oarecum destinata femeilor... care isi doresc cai putere si totusi nu au nevoie de prea mult spatiu... poate ca si de-asta nu sunt deranjate de spatiul insuficient din interior (oricum banchetele din spate sunt destinate sa care rezultatul sesiunilor de shopping), de porbagajul minuscul in care nu-ti intra aproape nimic... pur si simplu vor propriul lor bmw micut, finut, dragut, care sa le satisfaca nevoia de adrenalina...

 

pt barbati, intr-adevar bmw-ul incepe de la seria 3...

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine, nu, si ultima oara cand am verificat, eram inca barbat... :blink:

 

Si eu am crezut la fel, ca BMW incepe cu Seria 3. Mi-am schimbat total parerea. 130i, poate fi o masina de adrenalina. 135i coupe, va fi o versiune cu veleitati sportive pronuntate.

 

Nu toti au bani de un M3 si nici nu e nevoie. Tinuta de drum a seriei 1, este incredibila, ca urmare, toti cei care nu cara frigidere cu masina, pot sa incapa foarte bine in seria 1.

 

Ganditi-va ca mi-am scos toate bagajele din Seria 5, intr-un service din Germania si am plecat la hotel cu Seria 1. Doar cateva au fost puse pe bancheta spate, nu multe.

 

Posibil sa fi invatat eu sa impachetez usor, din cauza drumurilor lungi cu avionul. Nu stiu, dar pentru mine, portbagajul seriei 1, pentru 2 persoane mi se pare suficient.

 

In plus, in seria 5, am umplut porbagajul o singura data. Era decembrie, si am facut cumparaturi in Germania.

Link to comment
Share on other sites

Absolut de acord cu Romulus in privinta 130-ului. Sunt bun prieten cu un redactor Autoshow care a participat la o sesiune de teste in Germania, cu 130-ul si a fost entuziasmat. Am vazut filmele si m-am convins si eu.

 

PS: Tipul are in mod traditional in familie numai Audi, de la A3 la A6... iar acum conduce un S3.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.