Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Nu era intenĂžia mea sĂŁ te descurajez, eu Ăži-am spus ceea ce aÂş face eu. :twoup:

 

Nu cred cã este prea bine sã iei o astfel de maºinã pentru cã vei ajunge sã bagi În ea atât de mulÞi bani Încât vei depãºi preÞul unui E39 facelift În stare bunã.

 

BaftĂŁ!

N-ai pentru ce!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor!

 

De curand masinuta mea (Pegeot 306) a cedat (din nou - si in ultima perioada am bagat la bani in ea cu carul, si degeaba, repar ceva, pica altceva), si acuma sunt in cautare de altceva. Ma tenteaza sa ma orientez catre un BMW E39. In cautarile mele, am gasit asta:

http://www.bestauto.ro/bmw/530d/combi/auto...id=1#breadcrumb

(Sper ca e ok ca am pus link-ul, daca nu, imi cer mii de scuze)

 

Cum vi se pare? Oare merita?

Buba mare e ca din pacate nu am prea mult timp la dispozitie pentru cautari, am nevoie de masina urgent!

 

So, anyone, un sfat, ceva?

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

De curand masinuta mea (Pegeot 306) a cedat (din nou - si in ultima perioada am bagat la bani in ea cu carul, si degeaba, repar ceva, pica altceva), si acuma sunt in cautare de altceva. Ma tenteaza sa ma orientez catre un BMW E39. In cautarile mele, am gasit asta:

http://www.bestauto.ro/bmw/530d/combi/auto...id=1#breadcrumb

(Sper ca e ok ca am pus link-ul, daca nu, imi cer mii de scuze)

 

Cum vi se pare? Oare merita?

Buba mare e ca din pacate nu am prea mult timp la dispozitie pentru cautari, am nevoie de masina urgent!

 

So, anyone, un sfat, ceva?

Salutare.

 

E o masina foarte buna cu o motorizare pe masura, insa nu specifica nr de km iar la pretul ala poate avea destul de multi. O mica observatie, puterea este gresita, are 192cp. Si sa nu crezi ca nu vei baga bani intr-un BMW second, mai mult sau mai putin, in functie de cum a fost intretinuta masina.

Nu stiu cat de bine te vei acomoda cu trecerea de la 306 la un touring de talia lui E39 si cu o putere cel putin dubla, banuiesc. Ai luat in calcul si impozitul? Nu e de neglijat.

Edited by slymoto
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

De curand masinuta mea (Pegeot 306) a cedat (din nou - si in ultima perioada am bagat la bani in ea cu carul, si degeaba, repar ceva, pica altceva), si acuma sunt in cautare de altceva. Ma tenteaza sa ma orientez catre un BMW E39. In cautarile mele, am gasit asta:

http://www.bestauto.ro/bmw/530d/combi/auto...id=1#breadcrumb

(Sper ca e ok ca am pus link-ul, daca nu, imi cer mii de scuze)

 

Cum vi se pare? Oare merita?

Buba mare e ca din pacate nu am prea mult timp la dispozitie pentru cautari, am nevoie de masina urgent!

 

So, anyone, un sfat, ceva?

 

Eu n-aº cumpãra acea maºinã din cauza preÞului atât de mic.

Cu siguranÞã are destule probleme tehnice dacã o vinde atât de ieftin.

DacĂŁ ai o maÂşinĂŁ bunĂŁ Âşi ai un venit care-Ăži permite sĂŁ o ĂŽntreĂžii corespunzĂŁtor, ce te-ar forĂža sĂŁ o vinzi sub preĂžul pieĂžii?

 

DacĂŁ vrei un E39 bun, cumpĂŁrĂŁ unul de mĂŁcar 7000 €.

Cele care costĂŁ mai puĂžin sunt, de cele mai multe ori, Ăžepe.

 

de ce n ai mentionat in prima pagina de ce e de evitat td si tds?

 

Nu mai reĂžin, probabil cĂŁ am menĂžionat.

Pentru cã nu au common rail, pentru cã sunt mai zgomotoase ºi vibreazã mai mult decât motoarele diesel cu common rail de pe seria 5 E39, adicã E39 525d ºi E39 530d.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc baieti pentru sfaturi!

 

"Socul" nu ar fi chiar atat de mare, as trece de la un motor de 2.0 la unul 3.0, iar raportat la dimensiunea masinii, 2.0 pt un Peugeot 306 e mult.

In seara asta ma voi duce totusi sa vad masina, sa vad cum merge, ce merge si ce nu, cati km are etc.

Cat despre impozit, voi plati dublu, dar asta e.

Si da, nu ma astept in nici un caz sa nu mai bag nici un ban, dar macar sa simt ca merita.

 

Ce altceva imi recomandati?

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

 

M-am gandit sa imi iau un 525D - eventual 530D [acu ca observ ca impozitul difera cu prea putin... cam 1mil si ceva]

 

Am gasit asa:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...p;#entry1234332 525d [2002] As vrea sa imi spuneti cate viteze are cutia asta si cat consuma. Am inteles ca are un consum mult mai mare decat manuala. Avand un amic cu manuala si ii ia 5.3-6% afara si aprox 8% in Buc.

 

http://autovit.ro/index.php?sect=show&id=C15148778 525d [2003]

 

http://autovit.ro/bmw-530-C15153295.html 530D

 

http://autovit.ro/bmw-525-C14001451.html - 525D [nr de BZ el e din Tecuci si tre' sa fii nesimtit ca are 88mii de km dar... o pun si pe asta]

 

Astept pareri, propuneri etc...

 

Multumesc anticipat :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E39 525d nu o să consume vreodată 8% ĂŽn Bucureşti, consumă de fapt 12%, chiar şi mai mult dacă-i dai forjă.

 

Unul automat va consuma cam cu un litru mai mult.

Are cutie steptronic cu 5 trepte.

 

Impozitul e cu totul altul, nu te-ai uitat bine.

Pentru un 525d plăteşti 9 milioane, iar pentru un 530d trebuie să plăteşti 19 milioane, deci sunt 10 milioane diferenţă.

 

Te sfătuiesc să nu te uiţi la maşini mai ieftine de 7000 € dacă nu vrei să ai un cazan.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da. Am citit eu gresit.

 

Nu neaparat o masina ieftina e cazan. Poate omu o vinde ca are nevoie de bani.

Eu am dat masini impecabile si nu puteam sa le vand pt ca lumea nu cumpara masini scumpe. Asa ca am pus pretul putin sub cea mai ieftina intotdeauna ca sa pot vinde. Altfel stai cu lunile si nimic. Iti ofera doar schimburi proaste.

Link to comment
Share on other sites

Ăn cele mai multe cazuri, e un cazan.

 

Cine are bani, nu e deloc forÞat sã vândã maºina la un preÞ mic.

 

5000 € nu ĂŽnseamnĂŁ atât de mult pentru un om cu bani, iar dacĂŁ iei o maÂşinĂŁ de genul ĂŁsta de la unul care nu prea are bani, s-ar putea sĂŁ o iei cu atât de multe probleme ĂŽncât te va costa mai scump decât una de 8000 €.

Link to comment
Share on other sites

Dap. Numai ca eu inainte sa cumpar, controlez. Merg cu ea la un tester complet. Nu iau cazane si daramaturi.

La masinile astea nu e vb de oameni cu bani. Oamenii cu bani au alte modele de BMW sau alte masini. Nu umbla cu asa ceva. Doar cativa pasionati poate. Dar oamenii cu bani nu au masini d-astea.

Link to comment
Share on other sites

Nu neapĂŁrat.

Oamenii cu bani nu vând aºa ceva, Însã existã ºi oameni cu bani care au E46 sau E39 ºi le Þin pentru cã nu-i Încãlzesc cu nimic sumele pe care le-ar putea primi pe ele.

 

ExistĂŁ oameni cu bani care au Âşi Peugeot 406 din 2001, nu existĂŁ o regulĂŁ clarĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

E39 525d nu o să consume vreodată 8% ĂŽn Bucureşti, consumă de fapt 12%, chiar şi mai mult dacă-i dai forjă.

 

Unul automat va consuma cam cu un litru mai mult.

Are cutie steptronic cu 5 trepte.

 

Impozitul e cu totul altul, nu te-ai uitat bine.

Pentru un 525d plăteşti 9 milioane, iar pentru un 530d trebuie să plăteşti 19 milioane, deci sunt 10 milioane diferenţă.

 

Te sfătuiesc să nu te uiţi la maşini mai ieftine de 7000 € dacă nu vrei să ai un cazan.

100% adevarat.

 

Sunt multi cei ce isi doresc masini puternice si nu dispun de sumele necesare pentru o masina buna. Si strang fiecare leu-euro sa achite un foarte posibil cazan si nu iau in calcul impozitul. @AndreeaDD era convins/a ca pentru 3.0 plateste dublu fata de 2.0 (vezi mai sus) = GRESIT. Poate dublu fata de 2.5!

Edited by slymoto
Link to comment
Share on other sites

Va salut!

 

M-am gandit sa imi iau un 525D - eventual 530D [acu ca observ ca impozitul difera cu prea putin... cam 1mil si ceva]

 

Am gasit asa:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...p;#entry1234332 525d [2002] As vrea sa imi spuneti cate viteze are cutia asta si cat consuma. Am inteles ca are un consum mult mai mare decat manuala. Avand un amic cu manuala si ii ia 5.3-6% afara si aprox 8% in Buc.

 

http://autovit.ro/index.php?sect=show&id=C15148778 525d [2003]

 

http://autovit.ro/bmw-530-C15153295.html 530D

 

http://autovit.ro/bmw-525-C14001451.html - 525D [nr de BZ el e din Tecuci si tre' sa fii nesimtit ca are 88mii de km dar... o pun si pe asta]

 

Astept pareri, propuneri etc...

 

Multumesc anticipat :twoup:

 

Ai sunat la 530 cu nr de AG?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, felicitari pentru contributia ta aici, si nu in ultimul rand pentru acest ghid, extrem de concis si de util totodata! Se simte ca pentru tine bmw-ul reprezinta un stil de viata,si cred ca nu exagerez. Esti obiectiv, responsabil,in ciuda unor comenturi rautacioase, dar...asta e, uscaturi sunt pretutindeni! Acum, ca si curiozitate, ca sa vin la topic, spui ca 520i e recomandat pentru consumul redus. La ce anume te raportezi? Inteleg ca la motorizari superioare.Insa cred ca facand raportul CP/greutate, nu consuma mai putin decit un 525i, ca dupa aceea, ecuatia se mai complica...

 

- 520i, recomandat pentru consum redus si costuri de intretinere reduse.

- 525, recomandat pentru sportivitate dar cu niste costuri de intretinere acceptabile.

- 530i, apropiat de 525i insa un pic mai rapid.

- 535i/540i, recomandate pentru performantelele excelente, costurile de intretinere sunt ridicate, nu sunt pentru cei preocupati de consum.

- M5, modelul E39 suprem din orice punct de vedere.

 

- 525d, 530d, modele ok, reprezinta un compromis intre consum si performante. Costuri de intretinere mai ridicate decat motoarele

pe benzina de aceasi cilindree.

 

DE EVITAT

 

- 520i (1995-2000), 523i, 528i, 525td, 525tds.

 

RECOMANDARI

 

TRANSMISIE

 

In cazul achizitionarii unui E39 cu cutie steptronic, schimbati uleiul cutiei. BMW recomanda schimbarea uleiului dupa 150 000 km.

Cutiile steptronic cad deseori tocmai din cauza uleiului neschimbat.

 

Cutia manuala este preferabila insa pentru un plus de confort cutiile steptronic sunt excelente, dar nu pe motoare

de sub 3000 cmc.

 

Nu va feriti de steptronic, nu are nimic de-a face cu vechiile cutii hidramate.

Cutiile steptronic sunt aproape la fel de rapide ca cele manuale, punctul slab al lor fiind consumul mai mare cu 1 litru sau 2.

 

SUSPENSIE SI DIRECTIE

 

Suspensia seriei 5 E39 este axata pe confort ceea ce da un balans in curbe. Suspensia sport este de preferat celei standard, eliminand astfel balansul.

Verificati atent amortizoarele la achizitia masinii. Daca sunt urme de ulei pe ele, trebuie schimbate in scurt timp.

 

Directia este foarte exacta pe orice E39. Servodirectia isi face foarte bine treaba.

Servotronicul este insa varianta ideala deoarece condusul devine mult mai usor in traficul aglomerat, iar siguranta creste.

Pentru servotronic nu exista kit retrofit.

 

caseta de directie este o problema des intalnita la multe modele BMW, este rezolvabila dar destul de costisitor.

 

RECOMANDARI GENERALE

 

Inainte de achizitie verificati masina la reprezentanta sau la un service autorizat. Preferabil mergeti cu cineva care se pricepe.

 

NU cumparati masini in functie de an, ci in functie de stare tehnica, dotari si aspect general.

 

Dupa achizitie schimbati toate consumabilele, si toate fluidele (ulei motor, ulei diferential, ulei cutie de viteze, lichid de racire,

lichid servodirectie, lichid de frana.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, felicitari pentru contributia ta aici, si nu in ultimul rand pentru acest ghid, extrem de concis si de util totodata! Se simte ca pentru tine bmw-ul reprezinta un stil de viata,si cred ca nu exagerez. Esti obiectiv, responsabil,in ciuda unor comenturi rautacioase, dar...asta e, uscaturi sunt pretutindeni! Acum, ca si curiozitate, ca sa vin la topic, spui ca 520i e recomandat pentru consumul redus. La ce anume te raportezi? Inteleg ca la motorizari superioare.Insa cred ca facand raportul CP/greutate, nu consuma mai putin decit un 525i, ca dupa aceea, ecuatia se mai complica...

 

Mersi!

 

520i consumã un pic mai puÞin decât un 525i.

 

Un 520i consumĂŁ ĂŽn jur de 15% ĂŽn BucureÂşti, ĂŽn timp ce 525i consumĂŁ 18% ĂŽn BucureÂşti.

 

Ăn orice caz, pentru un consum redus Âşi performanĂže satisfĂŁcĂŁtoare, E39 525d e o alegere mult mai bunĂŁ decât 520i.

Chiar Âşi 520d...

 

520i consumĂŁ prea mult ĂŽn comparaĂžie cu performanĂžele sale.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut , as avea si eu o intrebare , fost posesor de BMW care vrea sa treaca iara la BMW .am gasit un BMW 525i din 2002 pe care as putea sa dau la schimb bora pe care o detin , destul de frumos si cu dotari , dar am o nelamurire in legatura cu aceasta masina . in pozele care le-am vazut masina nu are faruri facelift ceea ce mi se pare cam dubios , avand stopuri de facelift si volanul cel cu airbag rotund , acuma nu stiu ce sa zic astept niste pareri de la oameni mai experimentari , si m-ar mai interesa ceva , e posibil ca de la 1 ianuarie 2011 sa se scumpeasca iara impozitele , ca asa am mai auzit , astept raspunuri , mersi . Masina este in pozele de mai jos

post-23478-1289422442_thumb.jpg

post-23478-1289422450_thumb.jpg

post-23478-1289422458_thumb.jpg

post-23478-1289422486_thumb.jpg

post-23478-1289422500_thumb.jpg

post-23478-1289422543_thumb.jpg

post-23478-1289422592_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.